quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:33 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Morgen ook niet las ik. Hij wordt vandaag begraven in ieder geval.
Ondertussen ben ik aan het genieten van de titelsong van 2012 gezongen door AI Adam Lambert. Zouden ze die niet eens een keertje kunnen uitnodigen bij de X-Factor verdikkeme!!!
ja!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:18 schreef ElizabethR het volgende:
Ghehe NoNick![]()
Ik ben echt helemaal fan van Adam, kan niet wachten op zijn album en dat wordt het eerste album ever wat ik koop van een artiest die in een dergelijke show heeft meegedaan.
MoBlo, moet jij bij Stacey ook zo denken aan die ene non van SIster Act?? Die gieghel?? Ze gedraagt zich net zo hyper als dat mens, en ik vind dat mens erg leuk.
[ afbeelding ]
ze hebben echt hun best gedaanquote:
J&E gaan veel te ver komen..quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:42 schreef motorbloempje het volgende:
Rachel... die kan wat mij betreft weg. Totaal geen uitstraling of wat dan ook..
Totaal verrassend dat J&E doorzijn
Ik denk dat het publiek Rikki evenmin moet..quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:00 schreef motorbloempje het volgende:
Rachel...
het publiek moet haar blijkbaar niet, en dan gaan ze haar er in houden, dat snap ik niet...
volgende week staat ze er weer, wedden?
die stond er vorige week niet in. Rachel nu al voor de tweede keer.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:01 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Ik denk dat het publiek Rikki evenmin moet..
Kan het nooit laten.quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:01 schreef oYo het volgende:
Happel, gewoon hier niet lezen tot je gekeken hebt.
Zag er goed uit, de show dus, maar het zingen... ach ja..........quote:
Whitney leek wel helemaal high van ietsquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:58 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Zag er goed uit, de show dus, maar het zingen... ach ja..........
-edit- Ik vond overigens Whitney ook ernstig tegenvallen.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 04:46 schreef oYo het volgende:
Ik mag hopen van niet, maar ik vrees dat Joe wel eens zou kunnen winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |