Jij weet tenminste hoe vrouwen denkenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:29 schreef Catbert het volgende:
"Kijk ons het eens gezellig met elkaar eens zijn"
Dat vind ik ook. Įls je dan een vent aan de haak slaat, dan moeten er wel ballen aanzitten, anders is het een nepperdquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:30 schreef Xs2Shanna het volgende:
Ik houd wel van een man met ballen! Knulletjes die zich achter de sms verschuilen.......... tja... kansloos.
JIj durftquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:32 schreef Catbert het volgende:
Omdat 4 mutsen het met elkaar eens zijn is dat de "uitkomst"?
Geen reactie; ik denk dat je beter kunt bellenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:32 schreef ElisaB het volgende:
Ik ga ff checken hoe een SMS-je door de gemiddelde nerd-dame ontvangen wordt. Moment!
Dat verklaart waarom je geen foto's in je fotoboek hebtquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:34 schreef ElisaB het volgende:
JIj durft
Kijk maar uit knul; we pletten je!
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Įls je dan een vent aan de haak slaat, dan moeten er wel ballen aanzitten, anders is het een nepperd
Jij ook niet. Val jij wel te pletten??quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:35 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom je geen foto's in je fotoboek hebt
Ik ben net een skippybalquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:36 schreef conleche het volgende:
Jij ook niet. Val jij wel te pletten??
Si! Cojones zijn #1 vereiste!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Įls je dan een vent aan de haak slaat, dan moeten er wel ballen aanzitten, anders is het een nepperd
Ik voel me in elk geval niet aangesprokenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:33 schreef DarkElf het volgende:
[..]
tuurlijk, dat je dat niet snapt. Net als vroeger op school waar een paar meisjes het hoogste woord altijd hadden
Misschien moet je je telefoon dan nog even aanslingerenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geen reactie; ik denk dat je beter kunt bellen
Mental image van geplette skippybal.................quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geen reactie; ik denk dat je beter kunt bellen
Reactie ontvangenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:39 schreef Greys het volgende:
Misschien moet je je telefoon dan nog even aanslingeren
Da's wel een klein vuiltje aan onze verder oh zo blauwe lucht he?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:39 schreef DarkElf het volgende:
echt een hilarisch topic zo maar jammer dat ts niet meer langskomt
Denk niet dat ie nog komt..quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:43 schreef DarkElf het volgende:
ja annoying is dat. je zou mensen eigenlijk moeten verplichten updates te geven
Aha, jij bent van de onverwachte gevolgtrekkingenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:35 schreef Catbert het volgende:
Dat verklaart waarom je geen foto's in je fotoboek hebt
Ja, maar die koop ik dan zelfquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Maar jij wil dan ook een dikke jeep rijden
kunnen ze niet een tooltje bouwen waarin je gedwongen wordt eerst een update te geven voor je mag lurken/ergens anders posten e.d?quote:
Ik denk niet dat hij er komt!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
bel je me wel als je hem hebt? Kunnen we samen "rijden"
Volgens mij heeft hij haar gebeld, en zei ze "Laat me met rust joh stalker"quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:49 schreef DarkElf het volgende:
[..]
kunnen ze niet een tooltje bouwen waarin je gedwongen wordt eerst een update te geven voor je mag lurken/ergens anders posten e.d?
Lijkt me een goed idee, eindelijk verheldering bij zoveel losse endjes
Die snap ik niet helemaal, je telefoonnummer staat toch niet in 't FB?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:45 schreef ElisaB het volgende:
Dat er geen foto's in mijn fobo staan heeft een andere reden: ik wil niet gebeld worden door jongetjes
Klopt, hij heeft wsl zijn voorzichtige SMS gestuurd, geen antwoord gekregen en overweegt nu om evengoed te bellen, dit om zelfverzekerd over te komen.quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:51 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij haar gebeld, en zei ze "Laat me met rust joh stalker"
Ja dat gaat hij niet melden uiteraard
de nieuwe megane coupe vind ik niet goed, die stoelen vallen mij zoooo erg tegen.. En de Ibiza SW?? De SC ken ik wel.. puike bakkiesquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:50 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij er komt!
Is de nieuwe seat Ibiza SW of de nieuwe Renault Megane Coupe ook goed???
Ik heb die meid minder dan 5 minuten gezien hoor. Het was niet in een café, maar bij iemand thuis. Ze kwam even langs, gedag zeggenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:20 schreef Xs2Shanna het volgende:
Katerwater,
Je had er ook voor kunnen kiezen om naast haar te gaan zitten, of naast haar te gaan staan, of die vriendin die naast haar zat, weg kunnen sturen met een grap onder het mom van "Nu ik eens"....
Ik vind (maar dat vind ik) dat je met humor al een hoop ijs kan breken!!
Laatst zei mijn vriendin ook "Ik moest je nummer vragen van een vriend van een vriend van mij (volg je het nog?) die had jou vorige week bij de wednesday night skate gezien, en wil je graag beter leren kennen.
Mooi verhaal, had hij toen maar moeten komen! Later!
Nee, maar slimme jongetjes kunnen het tóch achterhalenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:52 schreef Catbert het volgende:
Die snap ik niet helemaal, je telefoonnummer staat toch niet in 't FB?
Dat klopt. Ik vond het al zo vreemd dat ze zoveel vragen stelde. Niettemin vond ik het wel eens leuk om een semi-blind date te doen (had ik nog niet gedaan).quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Als ze je leuk had gevonden was die date wel anders verlopen..
Dan is http://www.veiliginternetten.nl/ misschien iets voor jouquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:06 schreef ElisaB het volgende:
Nee, maar slimme jongetjes kunnen het tóch achterhalen
Als het had gewerkt was er wat uitgekomen. Wsl was ze gewoon nieuwsgierig wie het lef had haar zomaar te bellen out of the blue (zo van, voor dat soort mensen moet ik dus voortaan oppassen).quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:04 schreef katerwater het volgende:
Ik heb overigens wél een date gehad! Dus werkt dus blijkbaar wel soms.
Dat is toch met elke date zo? Soms klikt het, soms niet? Da's het hele idee van een date toch?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:12 schreef elcastel het volgende:
Als het had gewerkt was er wat uitgekomen.
Het ligt er waarschijnlijk een beetje aan of je eerste date is na bv alleen contact via internet. Of dat je iemand al eens gespot hebt in de stad of bij vrienden, of waar dan ook. In het eerste geval kan het wel degelijk tegenvallen. Iemand die op papier heel gevat, grappig, of weet ik wat is en waar je een klik bij voelt, kan in het echt wel heel anders zijn. Of dat hij nog steeds zo leuk en adrem is, maar er geen enkele sexuele aantrekkingskracht is. En dan houdt het sws op.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:42 schreef Xs2Shanna het volgende:
Maar soms kun je bij een eerste ontmoeting al voelen of het wat word of niet,
Ik heb nog nooit een date gehad die nergens op uitkwam....
Niet elke date moet eindigen in een relatie oid. Soms is het gewoon leuk, zoals deze keer. Ik geloof echt niet dat ze met mij datete om te checken hoe creepy ik wel niet was. Ik geloof wél dat geen verdere intenties had van in het begin, dat wel.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:12 schreef elcastel het volgende:
[..]
Als het had gewerkt was er wat uitgekomen. Wsl was ze gewoon nieuwsgierig wie het lef had haar zomaar te bellen out of the blue (zo van, voor dat soort mensen moet ik dus voortaan oppassen).
Is ook zo. Maar ik zal ook nooit meer afspreken met iemand die ik via internet heb leren kennen. Ik houd echt van de ouderwetse manier.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Het ligt er waarschijnlijk een beetje aan of je eerste date is na bv alleen contact via internet. Of dat je iemand al eens gespot hebt in de stad of bij vrienden, of waar dan ook. In het eerste geval kan het wel degelijk tegenvallen. Iemand die op papier heel gevat, grappig, of weet ik wat is en waar je een klik bij voelt, kan in het echt wel heel anders zijn. Of dat hij nog steeds zo leuk en adrem is, maar er geen enkele sexuele aantrekkingskracht is. En dan houdt het sws op.
Tijdens m'n studie was d'r een meid die ik steeds in 't gebouw tegenkwam. Wel oogcontact enzo, verder niks. Vond d'r helemaal leuk, dus toen ze op een gegeven moment op me af kwam lopen in de gang (alsin me tegemoed lopen) me voorgesteld, gezegd dat ze me opgevallen was, en gevraagd of ze wat wou drinken samen. Antwoord was "nee"quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:29 schreef katerwater het volgende:
Verder heb je wel gelijk hoor: er kįn iets uit komen, maar meestal is het een tikkeltje té onnatuurlijk.
Nu breek je de harten van half mannelijk Fokquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:34 schreef Xs2Shanna het volgende:
Is ook zo. Maar ik zal ook nooit meer afspreken met iemand die ik via internet heb leren kennen. Ik houd echt van de ouderwetse manier.
vraag is of je dat wel moet willen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:38 schreef Xs2Shanna het volgende:
Dan moeten ze maar de kroegen induiken waar ik kom
Dat is voor veel mensen al een obstakel vrees ikquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:38 schreef Xs2Shanna het volgende:
Dan moeten ze maar de kroegen induiken waar ik kom
Schijterdquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:58 schreef Ole het volgende:
Ik neem sowieso niet op als ik een voor mij onbekend nr op mijn scherm krijg
Ze zei "onbekend" nummer, niet verborgen. Ik vind het ook vervelend als mensen me anoniem bellen. Liefst zou ik die automatisch doorsturen naar m'n voicemail.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:18 schreef Xs2Shanna het volgende:
Ik ben er ook geen voorstander van, waarom moet iemand anoniem bellen?
Maar helaas is mijn prive telefoon ook mijn werktelefoon, dus ik moet wel
Is ook vanwege mijn werkquote:
I know what you did last summerquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:37 schreef _RaZoRBlaDe_ het volgende:
Bij een vakantiebaan heb ik een leuk meisje leren kennen. Helaas is ze twee weken geleden gestopt en sindsdien heb ik haar niet meer gesproken. Via via heb ik haar telefoonnummer weten te achterhalen.
Ik twijfel; moet ik haar nu opbellen of niet? Komt dat niet raar over?
Anoniem neem ik ook nooit op. Als het belangrijk is bellen ze wel terug, en als ze anoniem blijven bellen is het niet mijn probleemquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:24 schreef Ole het volgende:
[..]
Is ook vanwege mijn werk
Anoniem neem ik al helemaal niet op, want dat is altijd van de televerkoop en zo..
Mensen die anoniem bellen neem ik niet op tenzij ik niks anders te doen heb, maar da's meer een princiepekwestie omdat ik een hekel heb aan anoniem bellende mensen/bedrijven en het typisch mensen zijn die me wat willen verkopen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:09 schreef fathank het volgende:
Mensen die anoniem bellen niet openen.
??quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:29 schreef Xs2Shanna het volgende:
Hoe kan ik anoniem openen?
Volgens heb ik die functie niet op mijn telefoon.
Ik heb als stelregel dat ik na een paar dagen / een week nog 1 keer iets laat horen. Hoor ik dan niets, dan ga ik ervan uit dat ze geen interesse (meer) heeftquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:59 schreef Ole het volgende:
Wat vind jij nou Viking? Jij date toch ook met vrouwen?
Oh sorry, opnemen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:29 schreef Xs2Shanna het volgende:
Hoe kan ik anoniem openen?
Volgens heb ik die functie niet op mijn telefoon.
Zij blijkbaar ook niet. Ik heb haar rond zeven uur opgebeld, maar tot twee keer toe kreeg ik haar voicemail aan de lijn. Ik kan het natuurlijk nog een keer proberen, maar volgens mij is het verstandiger om nog een paar dagen te wachten alvorens ik m'n tweede poging ga wagen -- komt wat minder wanhopig over?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:58 schreef Ole het volgende:
Ik neem sowieso niet op als ik een voor mij onbekend nr op mijn scherm krijg
Iets te creepy imoquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:37 schreef _RaZoRBlaDe_ het volgende:
Bij een vakantiebaan heb ik een leuk meisje leren kennen. Helaas is ze twee weken geleden gestopt en sindsdien heb ik haar niet meer gesproken. Via via heb ik haar telefoonnummer weten te achterhalen.
Ik twijfel; moet ik haar nu opbellen of niet? Komt dat niet raar over?
wanhopig ? ze weet toch niet wie er gebelt heeft je belde als onbekende, tijd om je anonieme status op te gevenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:42 schreef _RaZoRBlaDe_ het volgende:
Ik had besloten haar te bellen, want ik ben tenslotte een echte vent: zelfverzekerd, grappig en absoluut niet verlegen...
[..]
Zij blijkbaar ook niet. Ik heb haar rond zeven uur opgebeld, maar tot twee keer toe kreeg ik haar voicemail aan de lijn. Ik kan het natuurlijk nog een keer proberen, maar volgens mij is het verstandiger om nog een paar dagen te wachten alvorens ik m'n tweede poging ga wagen -- komt wat minder wanhopig over?
Vaak achter elkaar bellen komt beetje pathetisch over vind ik altijd.. Paar dagen wachten iddquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:42 schreef _RaZoRBlaDe_ het volgende:
Ik had besloten haar te bellen, want ik ben tenslotte een echte vent: zelfverzekerd, grappig en absoluut niet verlegen...
[..]
Zij blijkbaar ook niet. Ik heb haar rond zeven uur opgebeld, maar tot twee keer toe kreeg ik haar voicemail aan de lijn. Ik kan het natuurlijk nog een keer proberen, maar volgens mij is het verstandiger om nog een paar dagen te wachten alvorens ik m'n tweede poging ga wagen -- komt wat minder wanhopig over?
dat en waarom niet eerst smsen?quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:10 schreef Xs2Shanna het volgende:
Kreeg je meteen haar voicemail? Of ging hij nog wel over?
Lol jeweettoch omdat echte mannen meteen bellenquote:Op maandag 24 augustus 2009 11:01 schreef CherryBoomBoom het volgende:
[..]
dat en waarom niet eerst smsen?
Ditquote:Op maandag 24 augustus 2009 10:47 schreef Manono het volgende:
met onderdrukt nummer bellen komt ook heel suf over
En dit nietquote:Op maandag 24 augustus 2009 11:01 schreef CherryBoomBoom het volgende:
[..]
dat en waarom niet eerst smsen?
En dit weer wel...quote:Op donderdag 3 september 2009 19:42 schreef Manono het volgende:
[..]
Lol jeweettoch omdat echte mannen meteen bellen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |