Jij weet tenminste hoe vrouwen denkenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:29 schreef Catbert het volgende:
"Kijk ons het eens gezellig met elkaar eens zijn"
Dat vind ik ook. Áls je dan een vent aan de haak slaat, dan moeten er wel ballen aanzitten, anders is het een nepperdquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:30 schreef Xs2Shanna het volgende:
Ik houd wel van een man met ballen! Knulletjes die zich achter de sms verschuilen.......... tja... kansloos.
JIj durftquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:32 schreef Catbert het volgende:
Omdat 4 mutsen het met elkaar eens zijn is dat de "uitkomst"?
Geen reactie; ik denk dat je beter kunt bellenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:32 schreef ElisaB het volgende:
Ik ga ff checken hoe een SMS-je door de gemiddelde nerd-dame ontvangen wordt. Moment!
Dat verklaart waarom je geen foto's in je fotoboek hebtquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:34 schreef ElisaB het volgende:
JIj durft
Kijk maar uit knul; we pletten je!
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Áls je dan een vent aan de haak slaat, dan moeten er wel ballen aanzitten, anders is het een nepperd
Jij ook niet. Val jij wel te pletten??quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:35 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom je geen foto's in je fotoboek hebt
Ik ben net een skippybalquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:36 schreef conleche het volgende:
Jij ook niet. Val jij wel te pletten??
Si! Cojones zijn #1 vereiste!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Áls je dan een vent aan de haak slaat, dan moeten er wel ballen aanzitten, anders is het een nepperd
Ik voel me in elk geval niet aangesprokenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:33 schreef DarkElf het volgende:
[..]
tuurlijk, dat je dat niet snapt. Net als vroeger op school waar een paar meisjes het hoogste woord altijd hadden
Misschien moet je je telefoon dan nog even aanslingerenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geen reactie; ik denk dat je beter kunt bellen
Mental image van geplette skippybal.................quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geen reactie; ik denk dat je beter kunt bellen
Reactie ontvangenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:39 schreef Greys het volgende:
Misschien moet je je telefoon dan nog even aanslingeren
Da's wel een klein vuiltje aan onze verder oh zo blauwe lucht he?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:39 schreef DarkElf het volgende:
echt een hilarisch topic zo maar jammer dat ts niet meer langskomt
Denk niet dat ie nog komt..quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:43 schreef DarkElf het volgende:
ja annoying is dat. je zou mensen eigenlijk moeten verplichten updates te geven
Aha, jij bent van de onverwachte gevolgtrekkingenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:35 schreef Catbert het volgende:
Dat verklaart waarom je geen foto's in je fotoboek hebt
Ja, maar die koop ik dan zelfquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Maar jij wil dan ook een dikke jeep rijden
kunnen ze niet een tooltje bouwen waarin je gedwongen wordt eerst een update te geven voor je mag lurken/ergens anders posten e.d?quote:
Ik denk niet dat hij er komt!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
bel je me wel als je hem hebt? Kunnen we samen "rijden"
Volgens mij heeft hij haar gebeld, en zei ze "Laat me met rust joh stalker"quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:49 schreef DarkElf het volgende:
[..]
kunnen ze niet een tooltje bouwen waarin je gedwongen wordt eerst een update te geven voor je mag lurken/ergens anders posten e.d?
Lijkt me een goed idee, eindelijk verheldering bij zoveel losse endjes
Die snap ik niet helemaal, je telefoonnummer staat toch niet in 't FB?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:45 schreef ElisaB het volgende:
Dat er geen foto's in mijn fobo staan heeft een andere reden: ik wil niet gebeld worden door jongetjes
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |