Ze zei "onbekend" nummer, niet verborgen. Ik vind het ook vervelend als mensen me anoniem bellen. Liefst zou ik die automatisch doorsturen naar m'n voicemail.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:18 schreef Xs2Shanna het volgende:
Ik ben er ook geen voorstander van, waarom moet iemand anoniem bellen?
Maar helaas is mijn prive telefoon ook mijn werktelefoon, dus ik moet wel
Is ook vanwege mijn werkquote:
I know what you did last summerquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:37 schreef _RaZoRBlaDe_ het volgende:
Bij een vakantiebaan heb ik een leuk meisje leren kennen. Helaas is ze twee weken geleden gestopt en sindsdien heb ik haar niet meer gesproken. Via via heb ik haar telefoonnummer weten te achterhalen.
Ik twijfel; moet ik haar nu opbellen of niet? Komt dat niet raar over?
Anoniem neem ik ook nooit op. Als het belangrijk is bellen ze wel terug, en als ze anoniem blijven bellen is het niet mijn probleemquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:24 schreef Ole het volgende:
[..]
Is ook vanwege mijn werk
Anoniem neem ik al helemaal niet op, want dat is altijd van de televerkoop en zo..
Mensen die anoniem bellen neem ik niet op tenzij ik niks anders te doen heb, maar da's meer een princiepekwestie omdat ik een hekel heb aan anoniem bellende mensen/bedrijven en het typisch mensen zijn die me wat willen verkopen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:09 schreef fathank het volgende:
Mensen die anoniem bellen niet openen.
??quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:29 schreef Xs2Shanna het volgende:
Hoe kan ik anoniem openen?
Volgens heb ik die functie niet op mijn telefoon.
Ik heb als stelregel dat ik na een paar dagen / een week nog 1 keer iets laat horen. Hoor ik dan niets, dan ga ik ervan uit dat ze geen interesse (meer) heeftquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:59 schreef Ole het volgende:
Wat vind jij nou Viking? Jij date toch ook met vrouwen?
Oh sorry, opnemen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:29 schreef Xs2Shanna het volgende:
Hoe kan ik anoniem openen?
Volgens heb ik die functie niet op mijn telefoon.
Zij blijkbaar ook niet. Ik heb haar rond zeven uur opgebeld, maar tot twee keer toe kreeg ik haar voicemail aan de lijn. Ik kan het natuurlijk nog een keer proberen, maar volgens mij is het verstandiger om nog een paar dagen te wachten alvorens ik m'n tweede poging ga wagen -- komt wat minder wanhopig over?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:58 schreef Ole het volgende:
Ik neem sowieso niet op als ik een voor mij onbekend nr op mijn scherm krijg
Iets te creepy imoquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:37 schreef _RaZoRBlaDe_ het volgende:
Bij een vakantiebaan heb ik een leuk meisje leren kennen. Helaas is ze twee weken geleden gestopt en sindsdien heb ik haar niet meer gesproken. Via via heb ik haar telefoonnummer weten te achterhalen.
Ik twijfel; moet ik haar nu opbellen of niet? Komt dat niet raar over?
wanhopig ? ze weet toch niet wie er gebelt heeft je belde als onbekende, tijd om je anonieme status op te gevenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:42 schreef _RaZoRBlaDe_ het volgende:
Ik had besloten haar te bellen, want ik ben tenslotte een echte vent: zelfverzekerd, grappig en absoluut niet verlegen...
[..]
Zij blijkbaar ook niet. Ik heb haar rond zeven uur opgebeld, maar tot twee keer toe kreeg ik haar voicemail aan de lijn. Ik kan het natuurlijk nog een keer proberen, maar volgens mij is het verstandiger om nog een paar dagen te wachten alvorens ik m'n tweede poging ga wagen -- komt wat minder wanhopig over?
Vaak achter elkaar bellen komt beetje pathetisch over vind ik altijd.. Paar dagen wachten iddquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:42 schreef _RaZoRBlaDe_ het volgende:
Ik had besloten haar te bellen, want ik ben tenslotte een echte vent: zelfverzekerd, grappig en absoluut niet verlegen...
[..]
Zij blijkbaar ook niet. Ik heb haar rond zeven uur opgebeld, maar tot twee keer toe kreeg ik haar voicemail aan de lijn. Ik kan het natuurlijk nog een keer proberen, maar volgens mij is het verstandiger om nog een paar dagen te wachten alvorens ik m'n tweede poging ga wagen -- komt wat minder wanhopig over?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |