quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:40 schreef spoor4 het volgende:
Kun je niet op een andere manier contact leggen? MSN of Hyves of zo. Is wat minder opdringerig.
Lol, maar inderdaad gewoon bellen. Of eventueel via de hyves, dan kan zij besluiten of ze wel of geen verder contact wil.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:40 schreef DahBigKahuna het volgende:
Wie niet waagt, blijft maagd!
Nee, die heeft ze allemaal niet. Ik heb Facebook, Hyves en dergelijke al doorzicht, op haar naam gegoogled; ze is onvindbaar. De enige andere optie is dat ik voor haar deur ga bivakeren, maar dat gaat me te ver!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:40 schreef spoor4 het volgende:
Kun je niet op een andere manier contact leggen? MSN of Hyves of zo. Is wat minder opdringerig.
Dat dus.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:43 schreef Salvad0R het volgende:
Luister niet naar die maagden.
Gewoon bellen, oprechte dingen zeggen, komt goed. Als ze het niet op prijs stelt hoor je het wel.
Ik heb geen idee. We hebben wel flink geflirt, maar dat deed ik eigenlijk met alle meisjes daar.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:43 schreef dave_chapelle het volgende:
Bellen met een leuke smoes!
Maar heb je enig idee of ze jou wel een beetje leuk vind?
Waarom moest je ook alweer een smoes hebben?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:49 schreef _RaZoRBlaDe_ het volgende:
Ik ga gewoon bellen.
Nu nog even bedenken wat m'n smoes wordt....
Dat zal ze vast leuk vinden ja hahahaquote:
"Ik was vergeten om je mee uit te vragen omdat ik je leuk vind dus vandaar dat ik je nu bel"quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:51 schreef ehqo het volgende:
[..]
Waarom moest je ook alweer een smoes hebben?
"Heej, was jij diegene van die rode string?"quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:55 schreef dave_chapelle het volgende:
Bel der gewoon en zeg dat je een kettingtje ofzo hebt gevonden (op het werk) en dat je dacht dat die van haar was
Duidelijk en 'to-the-point'. Zo heb ik het het liefst.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:52 schreef Deetch het volgende:
[..]
"Ik was vergeten om je mee uit te vragen omdat ik je leuk vind dus vandaar dat ik je nu bel"
tuut... tuut...tuut...tuut...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:57 schreef Cmonv het volgende:
[..]
"Heej, was jij diegene van die rode string?"
Wat versta je daaronder? Tijdens een eerste telefoontje?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:43 schreef Salvad0R het volgende:
Gewoon bellen, oprechte dingen zeggen, komt goed. Als ze het niet op prijs stelt hoor je het wel.
Als was in je handen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:52 schreef Deetch het volgende:
"Ik was vergeten om je mee uit te vragen omdat ik je leuk vind dus vandaar dat ik je nu bel"
"Pardon maar, ik wil mijn kloppende eikel in je baarmoeder."quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat versta je daaronder? Tijdens een eerste telefoontje?
Deden ze dat vroeger ook?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:40 schreef spoor4 het volgende:
Daar ben ik ook bang voor, maar aan de andere kant ze was ook vrij plotsling ontslagen -- dus echt tijd om elkaars contact informatie te delen hadden we niet. Ik kwam er pas na afloop achter....quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:01 schreef Anchor het volgende:
Ze vindt het heus niet leuk als jij haar belt zonder jou haar nummer te hebben gegeven.
Nou daarom! Gewoon erop wagen, anders heb je toch geen rust. Misschien vindt ze het enig dat je belt, misschien minder enig, maar wie niet waagt, wie niet wint.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:05 schreef _RaZoRBlaDe_ het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor, maar aan de andere kant ze was ook vrij plotsling ontslagen -- dus echt tijd om elkaars contact informatie te delen hadden we niet. Ik kwam er pas na afloop achter....
Vraag of de persoon waarvan je het nummer hebt gekregen aan haar wil vragen of diegene haar nummer aan jou mag geven.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:05 schreef _RaZoRBlaDe_ het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor, maar aan de andere kant ze was ook vrij plotsling ontslagen -- dus echt tijd om elkaars contact informatie te delen hadden we niet. Ik kwam er pas na afloop achter....
Nou, gemeende dingen. Dat hij haar nummer toevalligerwijs had gefixt en dat het hem leuk lijkt om haar te spreken, etc.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat versta je daaronder? Tijdens een eerste telefoontje?
Wat mij steeds bezig houdt... waarom was ze ontslagen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:05 schreef _RaZoRBlaDe_ het volgende:
[..]
Vroeger trouwde men zo snel mogelijk om maar seks te kunnen hebben en vervolgens zat je aan elkaar vast. Het was immers verwerpelijk om uit elkaar te gaan. Je zou verkettert worden door de samenleving.quote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:13 schreef Westlife-fan het volgende:
[..]
Wat mij steeds bezig houdt... waarom was ze ontslagen?
Heel, heel, heeeeeeeel vroeger trok je haar gewoon aan 'r haren mee een grot in. Toen was het pas makkelijk.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:24 schreef Karammel het volgende:
[..]
Vroeger trouwde men zo snel mogelijk om maar seks te kunnen hebben en vervolgens zat je aan elkaar vast. Het was immers verwerpelijk om uit elkaar te gaan. Je zou verkettert worden door de samenleving.
Vroeger was alles makkelijker.
good times :dquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:27 schreef Anchor het volgende:
[..]
Heel, heel, heeeeeeeel vroeger trok je haar gewoon aan 'r haren mee een grot in. Toen was het pas makkelijk.
Dat zou mij dus echt aan mijn reet roesten. Als er een 10% kans is dat ze het wel leuk vindt is het het nogsteeds wel waard toch. In het ergste geval is iemand die je nooit meer zal tegenkomen boos op jequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:01 schreef Anchor het volgende:
Ze vindt het heus niet leuk als jij haar belt zonder jou haar nummer te hebben gegeven.
Vroeger stond iedereen in het telefoonboek.quote:
Want? Als er een mogelijkheid is om die 10% kans te verhogen roest het je alsnog aan je reet?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:39 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Dat zou mij dus echt aan mijn reet roesten. Als er een 10% kans is dat ze het wel leuk vindt is het het nogsteeds wel waard toch. In het ergste geval is iemand die je nooit meer zal tegenkomen boos op je
TS heeft toch geen andere opties?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:49 schreef Anchor het volgende:
[..]
Want? Als er een mogelijkheid is om die 10% kans te verhogen roest het je alsnog aan je reet?
Beroep communicatie trainerquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
al gebeld? of word je het fok! pussy?
Een beller is snellerquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:48 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Beroep communicatie trainer
en dan zo'n reactie
Echt een totaal foute insteek vind ik dit, als hij niet veel contact met haar heeft gehad is de kans dat zij hem leuk vind vrijwel niets, maar hij kan daar nog altijd aan werken als hij het goed aanpakt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:08 schreef TiMPiN het volgende:
Bellen! Als ze je leuk vindt zal het haar een zorg zijn dat jij der nummer heb, vind ze je niet leuk? Oke boeiend
En als hij niet belt ziet hij haar sowieso helemaal niet meer. Is dat de "oplossing"?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:24 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Echt een totaal foute insteek vind ik dit, als hij niet veel contact met haar heeft gehad is de kans dat zij hem leuk vind vrijwel niets, maar hij kan daar nog altijd aan werken als hij het goed aanpakt.
Ik zeg niet dat hij niet moet bellen, ik zeg alleen maar dat hij het goed moet aanpakken. Zomaar bellen en wat gaan lopen lullen door de telefoon gaat niet werken. Hij zal moeten zorgen voor een goede smoes of plan over wat hij wil zeggen, wat hij wil vragen, etc. Uiteraard moet alles zo spontaan mogelijk overkomen. Fake it til you make it.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:38 schreef nightsleeper het volgende:
[..]
En als hij niet belt ziet hij haar sowieso helemaal niet meer. Is dat de "oplossing"?
Wel zeker weten dat ze je ook leuk vindquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:52 schreef Deetch het volgende:
[..]
Ach ze kan hooguit nee zeggen, dan zeg je gewoon "TRUT" en hang je snel op. Vervolgens kan je haar een paar maanden bellen en steeds ophangen. Misschien een paar keer een briefje door de bus gooien.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:56 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Wel zeker weten dat ze je ook leuk vind
Ik zie niet hoe meegaan met je vrienden laagdrempeliger is dan gewoon samen een drankje doen in de stad. Dus nee, niet mee eens. Gewoon vragen om wat te gaan drinken, laagdrempeliger dan dat wordt 't niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:51 schreef Xeanor het volgende:
Wat ik zelf zou doen is haar proberen mee te krijgen met een uitje ofzo. "yo ik ga (vul dag in) zwemmen met wat vrienden, zin om mee te gaan?"
smsen kan best, en je bent echt niet 100 smsjes verder om te weten waar je aan toe bent, meestal weet je na 1-2 smsjes wel genoeg.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:21 schreef fathank het volgende:
Nee niet smsen. Gewoon bellen. Vertel gewoon eerlijk dat je dr een wel leuke meid vind en dat je wel eens een keer wat wil gaan drinken ofzo. En als ze vraagt hoe je aan het nummer komt gewoon eerlijk zijn.
Eromheen draaien met smsjes enzo werkt gewoon niet.
Wil ze niet, pech gehad. Maar dan weet je wel gelijk waar je aan toe bent en ben je niet 100 smsjes verder voordat je eindelijk erachter bent gekomen dat ze jou helemaal niet ziet zitten.,
Inderdaad. Ze heeft heus wel door dat je d'r leuk vindt. Nee heb je, ja kun je krijgen. Dus na de typische "hey hoe is het met je leuk weekend gehad bla bla" verhalen gewoon vragen of ze zin heeft samen wat te gaan drinken bij X op tijdstip Y.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:28 schreef fathank het volgende:
Smoezen gaan echt niet werken in zo'n situatie. Vrouwen zijn niet compleet achterlijk ofzo. Alsof er geen belletje gaat rinkelen als er ineens iemand aan de lijn hangt die je nog nooit eerder hebt gesproken en komt met een of andere kutsmoes.
SMSen is in dit soort gevallen voor sufferds die niet durven bellen. Geeft GEEN goeie eerste indruk.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:20 schreef Greys het volgende:
Oh, zou ook eerst een smsje sturen denk ik en niet meteen bellen.
Meisje kan er best van dichtslaan als jij ineens aan de telefoon hangt en dat lijkt me niet de bedoeling
Helemaal gelijk. Ik zou ook afhaken als iemand dat vraagt. Komt een beetje over alsof je niet alleen met de beste meid op pad durft.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:10 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik zie niet hoe meegaan met je vrienden laagdrempeliger is dan gewoon samen een drankje doen in de stad. Dus nee, niet mee eens. Gewoon vragen om wat te gaan drinken, laagdrempeliger dan dat wordt 't niet.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:30 schreef Catbert het volgende:
SMSen is in dit soort gevallen voor sufferds die niet durven bellen. Geeft GEEN goeie eerste indruk.
jij bent al 20 jaar over tijd..quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf dan en niet in het algemeen.
Want als ik dat meisje zou zijn zou ik wél liever eerst een sms krijgen. Dan word je niet meteen zo voor het blok gezet. Punt.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jij bent al 20 jaar over tijd..
Gewoon bellen! ze weet vast niet hoe ze moet reageren, maar dat maakt het juist tof
Het is zeker wel laagdrempeliger.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:10 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik zie niet hoe meegaan met je vrienden laagdrempeliger is dan gewoon samen een drankje doen in de stad. Dus nee, niet mee eens. Gewoon vragen om wat te gaan drinken, laagdrempeliger dan dat wordt 't niet.
Okee, stel... je vindt die jongen wel enigszins leuk en hij belt je spontaan op.. hoe vind je dat??quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:44 schreef Greys het volgende:
[..]Voorspelbaar (maar wel waar
).
En toch denk ik dat ook de niet-bejaarden het fijn vinden als ze eerst een sms kregen.
Stel dat je er niet op zit te wachten op dat telefoontje
Jij bent een uitzondering. Aangezien hij niet weet wat voor'n type die meid is, moet je van het 'gemiddelde' uitgaan, en iemand uitvragen via SMS is in veel gevallen in ieder geval geen pluspunt. Dat jij het nou moeilijk vindt nee te zeggen als iemand je spontaan uitvraagt...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:41 schreef Greys het volgende:
Spreek voor jezelf dan en niet in het algemeen.
Want als ik dat meisje zou zijn zou ik wél liever eerst een sms krijgen. Dan word je niet meteen zo voor het blok gezet. Punt.
Waarom? Dan zijn er X vrienden die ze niet goed kent, in plaats van 1 iemand met wie ze een date heeft. En so what dat het een date is, het is niet alsof je leven er van af hangt ofzo. Snap niet dat mensen zo veel ophangen aan een date, misschien doe je het dan gewoon te weinig ofzo.quote:
Wie zegt dat hij haar METEEN moet uitvragen? Wat dacht je van eerst eens wat kort contact leggen, en na enkele sms'jes bellen en dan mee uitvragen? Juist zo out-of-the-blue zal niet gaan werken.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:46 schreef Catbert het volgende:
[..]
Jij bent een uitzondering. Aangezien hij niet weet wat voor'n type die meid is, moet je van het 'gemiddelde' uitgaan, en iemand uitvragen via SMS is in veel gevallen in ieder geval geen pluspunt. Dat jij het nou moeilijk vindt nee te zeggen als iemand je spontaan uitvraagt...
Ja, want gebeld worden is enorm ingrijpend enzoquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:44 schreef Greys het volgende:Voorspelbaar (maar wel waar
).
En toch denk ik dat ook de niet-bejaarden het fijn vinden als ze eerst een sms kregen.
Yeah right. Wat wou je dan in zo'n "eerste SMSje" gaan zetten? "Hoi hoe is het met je ik heb je nummer van een vriend van me"? Alsof ze niet doorheeft dat je dat nummer gevraagd hebt om d'r uiteindelijk uit te vragen. Heb dan de ballen het gewoon meteen te doen. Als ze je enigzins leuk vindt zegt ze wel ja, en als ze nee zegt kun je meteen je conclusies trekken. De TS heeft haar al gesproken.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:48 schreef Xeanor het volgende:
Wie zegt dat hij haar METEEN moet uitvragen? Wat dacht je van eerst eens wat kort contact leggen, en na enkele sms'jes bellen en dan mee uitvragen? Juist zo out-of-the-blue zal niet gaan werken.
Heey, dat ene belletje kan wel hun leven compleet overhoop helpen ja?! dat ze samen gelukkig oud worden en kindjes bij elkaar batsen etc!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:48 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, want gebeld worden is enorm ingrijpend enzo
Dan zeg je toch gewoon "nee sorry, dat gaat em niet worden". tuut tuut tuut. Big fucking deal.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:44 schreef Greys het volgende:
[..]Voorspelbaar (maar wel waar
).
Ach, ik vind het bijna gelijk aan zomaar op meisjes aflopen tijdens het uitgaan en haar telefoonnummer vragen, 99.99% faalkans, als je eerst even wat kletst kan je daar al minstens 50% of minder van maken.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:50 schreef Catbert het volgende:
[..]
Yeah right. Wat wou je dan in zo'n "eerste SMSje" gaan zetten? "Hoi hoe is het met je ik heb je nummer van een vriend van me"? Alsof ze niet doorheeft dat je dat nummer gevraagd hebt om d'r uiteindelijk uit te vragen. Heb dan de ballen het gewoon meteen te doen. Als ze je enigzins leuk vindt zegt ze wel ja, en als ze nee zegt kun je meteen je conclusies trekken. De TS heeft haar al gesproken.
Dan doe je iets verkeerd, het gaat juist om die eerste indruk.. Als je die goed maakt, dan zit je gebeiteld.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:55 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Ach, ik vind het bijna gelijk aan zomaar op meisjes aflopen tijdens het uitgaan en haar telefoonnummer vragen, 99.99% faalkans, als je eerst even wat kletst kan je daar al minstens 50% of minder van maken.Die hebben ook wel door dat je ze versiert, alleen ben je geen wildvreemde meer voor ze.
Hij heeft haar al gesproken maar ziet haar alleen nooit meer. Hij is dus geen wildvreemde. Anders lees je de TS ff.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:55 schreef Xeanor het volgende:
Ach, ik vind het bijna gelijk aan zomaar op meisjes aflopen tijdens het uitgaan en haar telefoonnummer vragen, 99.99% faalkans, als je eerst even wat kletst kan je daar al minstens 50% of minder van maken.Die hebben ook wel door dat je ze versiert, alleen ben je geen wildvreemde meer voor ze.
Hier kan ik me goed in vinden. Die jongen moet er goed over nadenken en is waarschijnlijk niet zo zeker van zichzelf. Bellen wordt een heel karwei voor hem wat 99% zeker gaat falen heb ik het idee.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:56 schreef conleche het volgende:
NIET bellen. Behalve dan als je helemaal niet zenuwachtig bent, heel goed uit je woorden komt en enorm grappig en charmant bent. Dat zal allemaal wel niet, anders had je haar wel aangesproken toen je haar nog in person zag.
Stel een smsje samen. Denk daar goed over na. Je moet haar in een paar regels namelijk duidelijk maken wie je bent, wat je wilt en op zodanige manier dat ze geneigd is om je terug te smsen.
Succes!!
Ze. Kent. Hem. Al.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:56 schreef conleche het volgende:
NIET bellen. Behalve dan als je helemaal niet zenuwachtig bent, heel goed uit je woorden komt en enorm grappig en charmant bent. Dat zal allemaal wel niet, anders had je haar wel aangesproken toen je haar nog in person zag.
Stel een smsje samen. Denk daar goed over na. Je moet haar in een paar regels namelijk duidelijk maken wie je bent, wat je wilt en op zodanige manier dat ze geneigd is om je terug te smsen.
Succes!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |