Beroep communicatie trainerquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
al gebeld? of word je het fok! pussy?
Een beller is snellerquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:48 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Beroep communicatie trainer
en dan zo'n reactie
Echt een totaal foute insteek vind ik dit, als hij niet veel contact met haar heeft gehad is de kans dat zij hem leuk vind vrijwel niets, maar hij kan daar nog altijd aan werken als hij het goed aanpakt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:08 schreef TiMPiN het volgende:
Bellen! Als ze je leuk vindt zal het haar een zorg zijn dat jij der nummer heb, vind ze je niet leuk? Oke boeiend
En als hij niet belt ziet hij haar sowieso helemaal niet meer. Is dat de "oplossing"?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:24 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Echt een totaal foute insteek vind ik dit, als hij niet veel contact met haar heeft gehad is de kans dat zij hem leuk vind vrijwel niets, maar hij kan daar nog altijd aan werken als hij het goed aanpakt.
Ik zeg niet dat hij niet moet bellen, ik zeg alleen maar dat hij het goed moet aanpakken. Zomaar bellen en wat gaan lopen lullen door de telefoon gaat niet werken. Hij zal moeten zorgen voor een goede smoes of plan over wat hij wil zeggen, wat hij wil vragen, etc. Uiteraard moet alles zo spontaan mogelijk overkomen. Fake it til you make it.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:38 schreef nightsleeper het volgende:
[..]
En als hij niet belt ziet hij haar sowieso helemaal niet meer. Is dat de "oplossing"?
Wel zeker weten dat ze je ook leuk vindquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:52 schreef Deetch het volgende:
[..]
"Ik was vergeten om je mee uit te vragen omdat ik je leuk vind dus vandaar dat ik je nu bel"
Ach ze kan hooguit nee zeggen, dan zeg je gewoon "TRUT" en hang je snel op. Vervolgens kan je haar een paar maanden bellen en steeds ophangen. Misschien een paar keer een briefje door de bus gooien.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:56 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Wel zeker weten dat ze je ook leuk vind
Ik zie niet hoe meegaan met je vrienden laagdrempeliger is dan gewoon samen een drankje doen in de stad. Dus nee, niet mee eens. Gewoon vragen om wat te gaan drinken, laagdrempeliger dan dat wordt 't niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:51 schreef Xeanor het volgende:
Wat ik zelf zou doen is haar proberen mee te krijgen met een uitje ofzo. "yo ik ga (vul dag in) zwemmen met wat vrienden, zin om mee te gaan?"
smsen kan best, en je bent echt niet 100 smsjes verder om te weten waar je aan toe bent, meestal weet je na 1-2 smsjes wel genoeg.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:21 schreef fathank het volgende:
Nee niet smsen. Gewoon bellen. Vertel gewoon eerlijk dat je dr een wel leuke meid vind en dat je wel eens een keer wat wil gaan drinken ofzo. En als ze vraagt hoe je aan het nummer komt gewoon eerlijk zijn.
Eromheen draaien met smsjes enzo werkt gewoon niet.
Wil ze niet, pech gehad. Maar dan weet je wel gelijk waar je aan toe bent en ben je niet 100 smsjes verder voordat je eindelijk erachter bent gekomen dat ze jou helemaal niet ziet zitten.,
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |