een andere messenger van linuxquote:
Dat hebben we aan dat hosselgebagger van jou wel gezien ja.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:26 schreef de_boswachter het volgende:
En eigenlijk slaat dat topic, om in Biogarde termen te spreken, als een lul op een drumstel.
Mods zijn de poppetjes die het uitvoerende werk doen. De FA's maken het beleid dat zij uitvoeren.
daarom gebruik je het ook hequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:35 schreef Jarno het volgende:
Direct messaging is voor homo's.
En in FB dikke huilie doen omdat een van jouw topics niks word gevonden en (aldus jouw woorden) 'het niet tot de 90% bagger in KLB hoort'.quote:
Wat een non-redenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:19 schreef MouzurX het volgende:
KLB kan niet meer serieus zijn omdat de meeste klachten al gepost zijn .. op klachten over nieuwe dingen na dan.
En jij heb echt alle klachten gelezen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:19 schreef MouzurX het volgende:
KLB kan niet meer serieus zijn omdat de meeste klachten al gepost zijn .. op klachten over nieuwe dingen na dan.
dat was ironisch bedoeldquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En in FB dikke huilie doen omdat een van jouw topics niks word gevonden en (aldus jouw woorden) 'het niet tot de 90% bagger in KLB hoort'.
Dus wat zit je dan te mekkeren als er volgens jou hier ook 90% bagger word gepost
Ze zijn me iedere keer een zet voorquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:55 schreef postmortum het volgende:
[..]
dat was ironisch bedoeld![]()
Maar heb je al een meid geschaakt?
Echt hoor, 'KLB gaat aan Juup's hart'. Hoe krijg je het uit je toetsenbord.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, ondanks alles gaat het mij nog steeds aan mijn hart (of hoe het spreekwoord ook luid).
Hee, jij post de genuanceerde versie van mijn reactie op de vorige pagina.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:27 schreef Nosh het volgende:
Het meest trieste aan die hele topicreeks zijn losse flodders als Juup-met-z'n-aanstellerige-copyrighttekentje en Het_Hupt, die echt precíes dezelfde nare pedovibe als Lamon uitstraalt, die als vanouds het onderscheid tussen posten en slap ouwehoeren niet kennen, en dan wél een mening denken mogen te hebben.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:16 schreef Mr.Cooper het volgende:
Dat zijn kutusers en mods, de echte KLBers weten wel beter.
Nee, jullie liggen er wakker van zeker.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:29 schreef Nosh het volgende:
[..]
Echt hoor, 'KLB gaat aan Juup's hart'. Hoe krijg je het uit je toetsenbord.
meetinghippie is een woord dat mijn vocabulaire ingaat.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hee, jij post de genuanceerde versie van mijn reactie op de vorige pagina.![]()
Ach, wat dat betreft is het andersom net zo; al die labiele KLB-klonen die bagger spuien als ware het virtuele stront uit de strontwagen zorgen er nou niet echt bepaald voor dat KLB zo`n enorme dosis kwaliteit herbergt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:27 schreef Nosh het volgende:
Het meest trieste aan die hele topicreeks zijn losse flodders als Juup-met-z'n-aanstellerige-copyrighttekentje en Het_Hupt, die echt precíes dezelfde nare pedovibe als Lamon uitstraalt, die als vanouds het onderscheid tussen posten en slap ouwehoeren niet kennen, en dan wél een mening denken mogen te hebben.
En precies dat soort users staat op de nominatie om geelimineerd te worden hier in KLBquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:39 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee, jullie liggen er wakker van zeker.. Hou toch op man. Jullie zoeken gewoon een plekje om te slowchatten, of dat nou KLB, PTA of OUD is zal je een worst wezen.
Wat heeft dat te maken met de schijn van constructief meeposten ophouden, om vervolgens bij het minste of geringste uit te gaan halen naar je ex-collega's?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:39 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee, jullie liggen er wakker van zeker.. Hou toch op man. Jullie zoeken gewoon een plekje om te slowchatten, of dat nou KLB, PTA of OUD is zal je een worst wezen.
Tjonge.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En precies dat soort users staat op de nominatie om geelimineerd te worden hier in KLB![]()
* Scorpie mompelt iets over kat in het nauw.........
Och, KLB is eerder een mesthoop geweest, en ook toen kon men de meeste troep verwijderen, ik zie het ze nog wel een keer doenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:45 schreef Nosh het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met de schijn van constructief meeposten ophouden, om vervolgens bij het minste of geringste uit te gaan halen naar je ex-collega's?
Voor de rest heb ik deze hele discussie al tig keer voorbij zien komen, voor en achter de schermen, is het meeste zinnige wel gezegd, en ben ik benieuwd in hoeverre een subforum zich laat maken. Teugels aanhalen is al zovaak het toverwoord geweest, maar heeft niet kunnen voorkomen dat KLB momenteel gekraakt is door een groep users, die er meteen hun eigen wereldje van hebben gemaakt.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:40 schreef RickoKun het volgende:
JUUP is daar ook een voorbeeld van, hoewel ie hier kankerhard is weggepest, klaart ie het om daar heel mietjes achtig te lopen bitchen
Het is kennelijk wél heel moeilijk voor sommigen om niet op Invoeren te drukken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:55 schreef RickoKun het volgende:
Het is niet zo moeilijk om op Vorige te drukken, lijkt me.
Eet smakelijkquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:00 schreef yvonne het volgende:
Hé, deze pagina is wel interessant![]()
Jarno, Juup, 'avond
Zeg stel je eens niet zo aan zeg, ga nou niet zitten doen alsof KLB nú een poel van ellende is.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:45 schreef Nosh het volgende:
[..]
, maar heeft niet kunnen voorkomen dat KLB momenteel gekraakt is door een groep users, die er meteen hun eigen wereldje van hebben gemaakt.
Welke vragen stonden d'r nou open?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:00 schreef yvonne het volgende:
Hé, deze pagina is wel interessant![]()
Jarno, Juup, 'avond
Thats what got us in this mess in the first place!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:58 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het is kennelijk wél heel moeilijk voor sommigen om niet op Invoeren te drukken.
Dan gebruiken ze de kelderboxen als hangplek, wat jij wil.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg stel je eens niet zo aan zeg, ga nou niet zitten doen alsof KLB nú een poel van ellende is.
Dat slaat ook weer nergens op.
Begin dan!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:08 schreef Myraela het volgende:
Weetje, na al die bladzijdes discussie, is de conclusie gewoon dat er fatsoenlijke topics gemaakt moeten worden en minder gebagger.
Als ik nou heel cliché zeg, dat iedereen eens bij zichzelf moet beginnen.
En nog meer die Onzin of prullenbak waardig zijn.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:23 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Begin dan!
En datzelfde geld voor al die zeikstralen. Lopen alleen maar te mekkeren terwijl er zelf geen input is.
Als ik hier in KLB kijk zitten er genoeg topics die klaagwaardig zijn.
Precies.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:08 schreef Myraela het volgende:
Weetje, na al die bladzijdes discussie, is de conclusie gewoon dat er fatsoenlijke topics gemaakt moeten worden en minder gebagger.
Dat zijn wijze woordenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:08 schreef Myraela het volgende:
Ik zal wel weer als zuur ex-crewlid bestempeld worden (boeiend), maar "dat iedereen eens bij zichzelf moet beginnen." is al veeeel vaker geopperd en heeft tot op heden nog tot geen enkel resultaat geleid omdat er altijd users zijn die schijt aan alles hebben en bewust trollen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:08 schreef Myraela het volgende:
P.S. en dan is er ook nog de groep die het verstandelijk vermogen van een amoebe heeft en gewoon weg niet beter weten of willen c.q. kunnen leren. (En nee, ik val niet in die categoriequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik zal wel weer als zuur ex-crewlid bestempeld worden (boeiend), maar "dat iedereen eens bij zichzelf moet beginnen." is al veeeel vaker geopperd en heeft tot op heden nog tot geen enkel resultaat geleid omdat er altijd users zijn die schijt aan alles hebben en bewust trollen.
Heel simpel: dan moeten die harder aangepakt worden.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik zal wel weer als zuur ex-crewlid bestempeld worden (boeiend), maar "dat iedereen eens bij zichzelf moet beginnen." is al veeeel vaker geopperd en heeft tot op heden nog tot geen enkel resultaat geleid omdat er altijd users zijn die schijt aan alles hebben en bewust trollen.
Eens, maar ook dat is al tot in den treuren besproken achter de schermen en helaas is er nog geen makkelijk oplossing voor gekomen. Het is en blijft gewoon moeilijk om een klinkklare oplossing te zoeken voor zoveel verschillend individuen. En het is gewoon niet mogelijk om een super strak beleid te volgen want dan modereer je werkelijk alles kapot.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:41 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Heel simpel: dan moeten die harder aangepakt worden.
Dat kan ik me heel goed voorstellen. De crew kan niet hier in KLB 24/7 op F5 blijven drukken om de topics/posts in de gaten te houden. En ik denk ook niet dat er een makkelijke oplossing voor is, want hier komen zoveel mensen en daar valt amper tegenop te modereren.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:43 schreef Juup© het volgende:
[..]
Eens, maar ook dat is al tot in den treuren besproken achter de schermen en helaas is er nog geen makkelijk oplossing voor gekomen. Het is en blijft gewoon moeilijk om een klinkklare oplossing te zoeken voor zoveel verschillend individuen. En het is gewoon niet mogelijk om een super strak beleid te volgen want dan modereer je werkelijk alles kapot.
Eens.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:46 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat kan ik me heel goed voorstellen. De crew kan niet hier in KLB 24/7 op F5 blijven drukken om de topics/posts in de gaten te houden. En ik denk ook niet dat er een makkelijke oplossing voor is, want hier komen zoveel mensen en daar valt amper tegenop te modereren.
Gaan we hier nou psychologisch zitten doen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:08 schreef Myraela het volgende:
Niet om het een of ander, maar in plaats van het handjevol KLB moderators te laten F5'n kan men ook op zoek gaan naar nieuwe mods en het aantal KLB mods verdubbelen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:46 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat kan ik me heel goed voorstellen. De crew kan niet hier in KLB 24/7 op F5 blijven drukken om de topics/posts in de gaten te houden. En ik denk ook niet dat er een makkelijke oplossing voor is, want hier komen zoveel mensen en daar valt amper tegenop te modereren.
Dan heb je er tien of zo nodig omdat er geen strak werkschema is aangezien het vrijwillgerswerk isquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:49 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar in plaats van het handjevol KLB moderators te laten F5'n kan men ook op zoek gaan naar nieuwe mods en het aantal KLB mods verdubbelen.
Dat scheelt nogal wat 'werkdruk' voor de huidige moderators, nietwaar?
Dan neem je er tien aan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan heb je er tien of zo nodig omdat er geen strak werkschema is aangezien het vrijwillgerswerk isen geen betaalde baan.
Kan, maar dat lijkt me niet de goede oplossingquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:49 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar in plaats van het handjevol KLB moderators te laten F5'n kan men ook op zoek gaan naar nieuwe mods en het aantal KLB mods verdubbelen.
Dat scheelt nogal wat 'werkdruk' voor de huidige moderators, nietwaar?
Dit gaat gewoon nergens over meer, de 5 topics in FB waren constructiever dan dit.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:55 schreef remlof het volgende:
Hoe meer mods je hebt hoe eerder ze denken "ow dat doet één van m'n collega's wel”
Daarom ben ik ook blij dat ik zoveel collega's heb.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:55 schreef remlof het volgende:
Hoe meer mods je hebt hoe eerder ze denken "ow dat doet één van m'n collega's wel”
Dit zijn nou de KLB users.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dit gaat gewoon nergens over meer, de 5 topics in FB waren constructiever dan dit.
Okéquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:55 schreef yvonne het volgende:
Ja hallo zeg, kan het even gas terug, anders flikker ik het dicht.
Doenou niet alsof KLB zwaar kut is en de mods niks doen en zijn.
Dat ís gewoonweg niet zo.
Ga anders ff lekker de 5 delen in FB nalzen.
Ik vind dat je op FOK! sowieso al veel kan maken. Maar er zijn grenzen en daar moet iedereen zich aan houden, helaas zijn er mensen die dat niet doen en dus de boel verpesten voor een ander. In mijn ogen creeeren de users de sfeer... de Moderators zie ik als gastheren die bijspringen als het nodig isquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:56 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Ja oké. Maar wat is dan de oplossing. Als meer mods niet de oplossing is lijkt mij de meest voor de hand liggende oplossing om de teugels aan te spannen. Wat dat betreft is de regelgeving op Fok! (in ieder geval in KLB, ik kom nergens anders) nogal zwak en kan je als user vrij veel maken.
Laat mods alleen maar modden op wat tegen de policy gaat, de rest gewoon open laten. Dat zou een verbetering zijn voor KLBquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:58 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dit zijn nou de KLB users.
Zeiken kunnen ze, iets constructiefs bedenken daar in tegen.
Dáárom kun je overdag FOK!ken!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:56 schreef Jarno het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook blij dat ik zoveel collega's heb..
Had je anders verwacht? Die FB-reeks is eigenlijk ook allang klaar hoor.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dit gaat gewoon nergens over meer, de 5 topics in FB waren constructiever dan dit.
Jij snapt het.quote:
Dat heb ik al zo vaak gehoordquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:01 schreef De_Ananas het volgende:
KLB
De_Ananas als mod![]()
Juup die ligt te zeiken
BoWa
KLODOLS was mijn ideequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:03 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat heb ik al zo vaak gehoord
Wat ben jij toch goed.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:05 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
KLODOLS was mijn idee
Mijn ideeen zijn briljant en bekend bij de crew, ze hebben mijn nummer
En jij geen fatsoenlijk Nederlandsquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:11 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
PI's lezen kan je nog steeds niet na 8 jaar
Noes, ik vergeet een woord.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
En jij geen fatsoenlijk Nederlands![]()
Einde.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:55 schreef yvonne het volgende:
Ja hallo zeg, kan het even gas terug, anders flikker ik het dicht.
Doenou niet alsof KLB zwaar kut is en de mods niks doen en zijn.
Dat ís gewoonweg niet zo.
Ga anders ff lekker de 5 delen in FB nalzen.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:18 schreef Mr.Cooper het volgende:
Hey Yvonne nog geil geweest vandaag? Jammer dat je niet in de buurt was...
Mensen zonder MSNquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:30 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik ga nooit naar meetings en heb geen MSN.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:12 schreef DurumDoner het volgende:
Oprotten met dat gejank van die gasten, voordat we hun subfora ook verzieken!
Inderdaad.quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:27 schreef Trannellius het volgende:
Wow. Nooit geweten dat mensen zich zo druk kunnen maken over een forum.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:36 schreef Trannellius het volgende:
Pft, het aantal tvp's maakt mij bijna zenuwachtiger dan de meid in kwestie
Alles is al besproken danwel geopperd in het FB topic.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:33 schreef Adelante het volgende:
Zijn er nog zinnige bijdragen, anders kan dit topic ook dicht?
Als je als jongere geen MSN hebt ben je gewoon zoeen stink alto of een lelijke nerd die denkt dat MSN voor mongolen is.quote:
hij wel webmesenger gebruikenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:45 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Als je als jongere geen MSN hebt ben je gewoon zoeen stink alto of een lelijke nerd die denkt dat MSN voor mongolen is.____________________!
Dat roepen en dan zo'n nick + UI hebben van ubergoth/alto der alto'squote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:45 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Als je als jongere geen MSN hebt ben je gewoon zoeen stink alto of een lelijke nerd die denkt dat MSN voor mongolen is.____________________!
Jongere is een rekbaar begrip he?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:45 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ja want iedereen die naar Rock luister is een alto, tering doe wat kennis op met je zogenaamde dierenvriendelijke groene naam.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat roepen en dan zo'n nick + UI hebben van ubergoth/alto der alto's
Aan de andere kant vraag ik me af wat brulapen als jij uberhaupt met MSN moéten. Elke scheet die je dwars zit pletter je tóch in KLB dus wat je op MSN uitkraamt moet wel helemaal om te huilen zijn.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:45 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |