SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht: Ik moet in de vakantie een biologie PO en een scheikunde PW maken![]()
Denk ik ook.quote:
Praktische Opdracht, en het gaat over kaasquote:
Ik heb nog 3 wekenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:11 schreef Klonk het volgende:
dat was zo leuk om te doen, al die etters die met een zure kop hun pakket in ontvangst namen en dan oh, is je vakantie al bijna voorbij, nou veel plezier dan maar
Dit gaat leuk wordenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:09 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Praktische Opdracht, en het gaat over kaas
Daarbij is het enorm saai omdat op havo4 niveau is, terwijl ik eigenlijk mijn vwo-diploma al had moeten hebben (als ik wat minder lui was)
Ik ben in VWO4 blijven zitten, en nu in VWO5 nog een keerquote:
dan zou ik die drie weken vakantie nuttig proberen te gebruikenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:21 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik ben in VWO4 blijven zitten, en nu in VWO5 nog een keerKom bij mensen in de klas die twee jaar jonger zijn dan mij
Ja... als ik voor beide geen 6,0 haal (minimaal), dan mág ik niet eens naar havo5 en moet ik van school afquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
dan zou ik die drie weken vakantie nuttig proberen te gebruiken
Je had je VWO al moeten hebben maar je doet nu havo 4?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:09 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Praktische Opdracht, en het gaat over kaas
Daarbij is het enorm saai omdat op havo4 niveau is, terwijl ik eigenlijk mijn vwo-diploma al had moeten hebben (als ik wat minder lui was)
Houd je bek dan dicht, ik heb nog minder dan 1 weekquote:
Het is "jonger dan ik"quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:21 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik ben in VWO4 blijven zitten, en nu in VWO5 nog een keerKom bij mensen in de klas die twee jaar jonger zijn dan mij
dan kun je volgend jaar zelf schoolboeken bezorgenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:22 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja... als ik voor beide geen 6,0 haal (minimaal), dan mág ik niet eens naar havo5 en moet ik van school af
Alleen is mijn motivatie op dit moment 0
Leer eens lezen manquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je had je VWO al moeten hebben maar je doet nu havo 4?
Wat slechtquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Het is "jonger dan ik".
Veel plezier met je boek voor Nederlands.
En het is nog waar ookquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:30 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Lui zijn als reden geven om te falen op VWO
Jaquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:34 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Vind je jezelf nou niet verschrikkelijk dom?
Ik refresh het topic niet voordat ik mijn bericht plaatsquote:
Hier ookquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:37 schreef Stephan1237 het volgende:
7 september begint mij school pas..
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:21 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik ben in VWO4 blijven zitten, en nu in VWO5 nog een keerKom bij mensen in de klas die twee jaar jonger zijn dan ik
Het feit dat je straks op VMBO kader gaat belanden is niet genoeg motivatie?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:22 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja... als ik voor beide geen 6,0 haal (minimaal), dan mág ik niet eens naar havo5 en moet ik van school af
Alleen is mijn motivatie op dit moment 0
Vuige slet, ik moet 25 augustus al beginnen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:37 schreef Stephan1237 het volgende:
7 september begint mij school pas..
Nee, als ik dit niet haal moet ik gewoon naar een andere schoolquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]Niet dat ik het beter aan het doen ben ofzo, maar toch
![]()
[..]
Het feit dat je straks op VMBO kader gaat belanden is niet genoeg motivatie?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:30 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Lui zijn als reden geven om te falen op VWO
Je weet dat als je in VWO 5 bent blijven zitten dat je dan bij VAVO VWO 5 én 6 in één jaar kan doen. Ik zou het wel weten. Als het echt zo is dat luiheid je parten heeft gespeeld moet het geen probleem zijn om twee jaar in één jaar te doen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:21 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik ben in VWO4 blijven zitten, en nu in VWO5 nog een keerKom bij mensen in de klas die twee jaar jonger zijn dan ik
Juist wel, ik weet nu al dat ik met mijn werkhouding nooit genoeg motivatie kan opbrengen om twee jaar in één te doen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:42 schreef Karammel het volgende:
[..]
Je weet dat als je in VWO 5 bent blijven zitten dat je dan bij VAVO VWO 5 én 6 in één jaar kan doen. Ik zou het wel weten. Als het echt zo is dat luiheid je parten heeft gespeeld moet het geen probleem zijn om twee jaar in één jaar te doen.
Dat denk je nu, maar ik garandeer je dat je echt niet zomaar op een andere school in v5 wordt toegelaten als je zowel v4 en v5 bent blijven zitten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:41 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nee, als ik dit niet haal moet ik gewoon naar een andere schoolKan dan of vwo5 nog een keer gaan doen of ook op havo5 beginnen, zonder toelatingseis.
Keihard werken dus, dat zou zonde zijn vind ik.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:41 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nee, als ik dit niet haal moet ik gewoon naar een andere schoolKan dan of vwo5 nog een keer gaan doen of ook op havo5 beginnen, zonder toelatingseis.
Sinds wanneer is Arnhem regio zuidquote:
Ik ook, gelukkig hoef ik het dit jaar eindelijk eens een keer niet zelf te doen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:48 schreef Myraela het volgende:
Ik moest me boeken altijd ophalen.
Dan ben je echt al in dat stomme gebouw. Zie je al docenten.
De horror.
Geen idee, maar op de website staat het ook:quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Arnhem regio zuid
Zal wel kloppen danquote:Zomervakantie 20 juli t/m 4 september 2009
Dan is jullie school ook weinig fucked upquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:51 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Geen idee, maar op de website staat het ook:
[..]
Zal wel kloppen dan
Waar haal je dat nou weer vandaanquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan is jullie school ook weinig fucked up
Maar, duiven![]()
Rijden of fietsen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:07 schreef yosander het volgende:
Ik moet mijn boeken zelf over een week alweer ophalen!
Maar goed, ik woon op nog geen 8 minuten rijden van school af.
Ik 3quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:07 schreef yosander het volgende:
Ik moet mijn boeken zelf over een week alweer ophalen!
Maar goed, ik woon op nog geen 8 minuten rijden van school af.
Ik had het wel een beetje gehad na twee keer te zijn blijven zitten. Dat motiveerde in ieder geval voldoende om de verplichte opdrachten op tijd af te maken. Verder was ik minstens net zo lui als de jaren ervoor, maar waren er nu geen leraren die me konden naaien. Daar wordt je tenminste beoordeeld op wat voor werk je maakt in plaats van hoe goed je bekend staat op school.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:43 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Juist wel, ik weet nu al dat ik met mijn werkhouding nooit genoeg motivatie kan opbrengen om twee jaar in één te doen.
Rijden.quote:
Ga een fietsen, stuk beter voor jequote:
Ik 30quote:
de goede oude tijdquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:11 schreef Klonk het volgende:
dat was zo leuk om te doen, al die etters die met een zure kop hun pakket in ontvangst namen en dan oh, is je vakantie al bijna voorbij, nou veel plezier dan maar
Heb al ruim drie jaar elke ochtend moeten fietsen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ga een fietsen, stuk beter voor je![]()
[..]
Ik 30
Ik fietst nu al 6 jaar lang ruim 20KM op een dag. Soms ga ik in mijn tussenuren naar huis en dan wordt het dus dik over de 40KMquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:26 schreef yosander het volgende:
[..]
Heb al ruim drie jaar elke ochtend moeten fietsen.
Nu wil ik na mijn krantenwijk te hebben gedaan mooi met de brommer naar school.
Wat voor'n brommer?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:26 schreef yosander het volgende:
[..]
Heb al ruim drie jaar elke ochtend moeten fietsen.
Nu wil ik na mijn krantenwijk te hebben gedaan mooi met de brommer naar school.
Rieju RS2.quote:
Kom ik aanzetten met mijn 8km per dagquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik fietst nu al 6 jaar lang ruim 20KM op een dag. Soms ga ik in mijn tussenuren naar huis en dan wordt het dus dik over de 40KM
Je moet toch een beetje conditie opbouwen
Hmm, helaas werkt dat niet bij mij. Ik krijg er wel motivatie door, maar die blijft niet lang genoeg hangen voor het hele jaar. Meestal is het na 3, 4 weken weer voorbij. En over de tijd, omdat ik nu terug ga naar havo5, blijf ik even lang op school zitten als anders (eerste keer blijven zitten niet meegerekend)quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:16 schreef Karammel het volgende:
[..]
Ik had het wel een beetje gehad na twee keer te zijn blijven zitten. Dat motiveerde in ieder geval voldoende om de verplichte opdrachten op tijd af te maken. Verder was ik minstens net zo lui als de jaren ervoor, maar waren er nu geen leraren die me konden naaien. Daar wordt je tenminste beoordeeld op wat voor werk je maakt in plaats van hoe goed je bekend staat op school.
Of je 2 jaar in één doet of niet maakt trouwens geen flikker uit. Je zit in de klas met mensen die hun examenjaar niet hebben gehaald. Het is eigenlijk net alsof je wel bent over gegaan naar VWO 6.
Ik zou juist geen motivatie kunnen vinden om nog twee jaar op diezelfde school rond te lopen met kindjes die minstens twee jaar jonger zijn.
Ik heb hetzelfde probleem, maar helaas vinden mijn ouders het Vavo geen goed idee en omdat het Luzac momenteel financieel onhaalbaar is, zal ik weer v5 moeten gaan doenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:16 schreef Karammel het volgende:
[..]
Ik zou juist geen motivatie kunnen vinden om nog twee jaar op diezelfde school rond te lopen met kindjes die minstens twee jaar jonger zijn.
Met je VWO 4 Havo opdrachten krijgenquote:
Aha!quote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Het is "jonger dan ik".
Veel plezier met je boek voor Nederlands.
Voel jij je nu stoer om een grote bek te geven?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:03 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Wat is dit voor kut argument ? Voel je je slim nu je TS op die zogenaamde fout hebt kunnen wijzen ? Voel je je nu superieur ? Arrogant kut kneusje
En voel jij je nu een hele piet door je te grote neus in zaken te steken die je geen ene flikker aan gaan ?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Voel jij je nu stoer om een grote bek te geven?
quote:
pff opscheppers.... ik heb nog -1 weekquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:23 schreef Japsnars het volgende:
Houd je bek dan dicht, ik heb nog minder dan 1 week
Luzac is dan ook ongelofelijk duur. Als mijn ouders me de helft van dat geld belooft zouden hebben was ik cum laude geslaagd in 3 profielen tegelijk.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem, maar helaas vinden mijn ouders het Vavo geen goed idee en omdat het Luzac momenteel financieel onhaalbaar is, zal ik weer v5 moeten gaan doen
Ik ga ook Vavo doen. Alleen ben ik 21 en heb ik eerst allerlei andere opleidingen gedaan en wil nu een totaal andere opleiding gaan doen. Kan alleen geen 21+ test doen omdat ik duits moet kunnenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:32 schreef Karammel het volgende:
[..]
Luzac is dan ook ongelofelijk duur. Als mijn ouders me de helft van dat geld belooft zouden hebben was ik cum laude geslaagd in 3 profielen tegelijk.
ROC biedt toch ook volwassenenonderwijs aan?
Voor mij was de overstap naar VAVO erg goed. Achteraf gezien had ik na één keer blijven zitten al de overstap moeten maken. Ik zou het dan ook iedereen aanraden.
Kalm aan johquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:54 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
En voel jij je nu een hele piet door je te grote neus in zaken te steken die je geen ene flikker aan gaan ?
Dan doe je helaas iets fout...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:21 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Alleen basisscholen zijn alweer begonnen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:19 schreef allnicksweretaken het volgende:
[..]
[..]
pff opscheppers.... ik heb nog -1 weekkwam er vandaag achter dat mijn school gister al was begonnen
dus ik plak deze week er nog wel even bij aan en doe maandag alsof ik negens van wist
![]()
en OT: schoolboekendat is zo passé PDF books FTW
ROC biedt inderdaad ook VAVO aan. Ik zou ook graag overstappen maar denk niet dat ik mijn ouders zo ver ga krijgen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:32 schreef Karammel het volgende:
[..]
Luzac is dan ook ongelofelijk duur. Als mijn ouders me de helft van dat geld belooft zouden hebben was ik cum laude geslaagd in 3 profielen tegelijk.
ROC biedt toch ook volwassenenonderwijs aan?
Voor mij was de overstap naar VAVO erg goed. Achteraf gezien had ik na één keer blijven zitten al de overstap moeten maken. Ik zou het dan ook iedereen aanraden.
Tsja, eigen schuld dikke bult hequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:21 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja, voor 't tweede jaar.quote:
Helemaal niet. Vorig jaar moest je nog gewoon betalen hoorquote:
Vorig jaar kreeg iedereen bij mij op school een brief mee dat de school van de regering ¤350,- per leerling kreeg voor 't boekenfonds dat normaal door de ouders dient te worden betaaldquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Helemaal niet. Vorig jaar moest je nog gewoon betalen hoor
quote:Schoolboeken worden volgend jaar gratis. Dit jaar krijgen ouders 316 euro vergoeding van de overheid. Kom je uit met dat bedrag?
quote:"Ik schat dat vwo-scholen gemiddeld op 350 à 400 euro uitkomen, maar er zijn ook scholen met een boekenpakket van 300 euro of zelfs 500 euro"
Tjaquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tsja, eigen schuld dikke bult he!
Ach, heb je weer wat over te klagen bij het eten van je balletje gehakt tijdens het schaften met je collega's bij de sociale werkplaatsquote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:26 schreef ufopiloot het volgende:
Weer zo'n huiltopic voor schoolgaande pubers.
Nee sorry, ik heb mijn VWO wél in 6 jaar afgemaakt en ben er nu flink mee aan het plukken.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:44 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ach, heb je weer wat over te klagen bij het eten van je balletje gehakt tijdens het schaften met je collega's bij de sociale werkplaats
Je bent mijn heldquote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:47 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Nee sorry, ik heb mijn VWO wél in 6 jaar afgemaakt en ben er nu flink mee aan het plukken.
Groeten aan je klasgenootjes!
Gewoon blijven proberen. Ontsnap van die corrupte docenten waarmee je nu te maken hebt...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
ROC biedt inderdaad ook VAVO aan. Ik zou ook graag overstappen maar denk niet dat ik mijn ouders zo ver ga krijgen.
Word wakker Japsnars!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gewoon blijven proberen. Ontsnap van die corrupte docenten waarmee je nu te maken hebt...
Plukkenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:47 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Nee sorry, ik heb mijn VWO wél in 6 jaar afgemaakt en ben er nu flink mee aan het plukken.
Groeten aan je klasgenootjes!
Ik moet ze anno 2009 nog steeds zelf halen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:18 schreef MPG het volgende:
Vroegah, toen moesten we onze boeken nog zelf gaan halen. Lui kreng.
Veel plezier met je boeken en je PO.
Hi Hiquote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:05 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Word wakker Japsnars!
'Open je ogen!' of 'Word wakker!'
Naja grootste probleem is momenteel dat ik hier in de buurt weinig instellingen kan vinden die VAVO onderwijs aanbieden.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gewoon blijven proberen. Ontsnap van die corrupte docenten waarmee je nu te maken hebt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |