En voel jij je nu een hele piet door je te grote neus in zaken te steken die je geen ene flikker aan gaan ?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Voel jij je nu stoer om een grote bek te geven?
quote:
pff opscheppers.... ik heb nog -1 weekquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:23 schreef Japsnars het volgende:
Houd je bek dan dicht, ik heb nog minder dan 1 week
Luzac is dan ook ongelofelijk duur. Als mijn ouders me de helft van dat geld belooft zouden hebben was ik cum laude geslaagd in 3 profielen tegelijk.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem, maar helaas vinden mijn ouders het Vavo geen goed idee en omdat het Luzac momenteel financieel onhaalbaar is, zal ik weer v5 moeten gaan doen
Ik ga ook Vavo doen. Alleen ben ik 21 en heb ik eerst allerlei andere opleidingen gedaan en wil nu een totaal andere opleiding gaan doen. Kan alleen geen 21+ test doen omdat ik duits moet kunnenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:32 schreef Karammel het volgende:
[..]
Luzac is dan ook ongelofelijk duur. Als mijn ouders me de helft van dat geld belooft zouden hebben was ik cum laude geslaagd in 3 profielen tegelijk.
ROC biedt toch ook volwassenenonderwijs aan?
Voor mij was de overstap naar VAVO erg goed. Achteraf gezien had ik na één keer blijven zitten al de overstap moeten maken. Ik zou het dan ook iedereen aanraden.
Kalm aan johquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:54 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
En voel jij je nu een hele piet door je te grote neus in zaken te steken die je geen ene flikker aan gaan ?
Dan doe je helaas iets fout...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:21 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik ben in VWO4 blijven zitten, en nu in VWO5 nog een keerKom bij mensen in de klas die twee jaar jonger zijn dan ik
Alleen basisscholen zijn alweer begonnen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:19 schreef allnicksweretaken het volgende:
[..]
[..]
pff opscheppers.... ik heb nog -1 weekkwam er vandaag achter dat mijn school gister al was begonnen
dus ik plak deze week er nog wel even bij aan en doe maandag alsof ik negens van wist
![]()
en OT: schoolboekendat is zo passé PDF books FTW
ROC biedt inderdaad ook VAVO aan. Ik zou ook graag overstappen maar denk niet dat ik mijn ouders zo ver ga krijgen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:32 schreef Karammel het volgende:
[..]
Luzac is dan ook ongelofelijk duur. Als mijn ouders me de helft van dat geld belooft zouden hebben was ik cum laude geslaagd in 3 profielen tegelijk.
ROC biedt toch ook volwassenenonderwijs aan?
Voor mij was de overstap naar VAVO erg goed. Achteraf gezien had ik na één keer blijven zitten al de overstap moeten maken. Ik zou het dan ook iedereen aanraden.
Tsja, eigen schuld dikke bult hequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:21 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik ben in VWO4 blijven zitten, en nu in VWO5 nog een keerKom bij mensen in de klas die twee jaar jonger zijn dan ik
Ja, voor 't tweede jaar.quote:
Helemaal niet. Vorig jaar moest je nog gewoon betalen hoorquote:
Vorig jaar kreeg iedereen bij mij op school een brief mee dat de school van de regering ¤350,- per leerling kreeg voor 't boekenfonds dat normaal door de ouders dient te worden betaaldquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Helemaal niet. Vorig jaar moest je nog gewoon betalen hoor
quote:Schoolboeken worden volgend jaar gratis. Dit jaar krijgen ouders 316 euro vergoeding van de overheid. Kom je uit met dat bedrag?
quote:"Ik schat dat vwo-scholen gemiddeld op 350 à 400 euro uitkomen, maar er zijn ook scholen met een boekenpakket van 300 euro of zelfs 500 euro"
Tjaquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tsja, eigen schuld dikke bult he!
Ach, heb je weer wat over te klagen bij het eten van je balletje gehakt tijdens het schaften met je collega's bij de sociale werkplaatsquote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:26 schreef ufopiloot het volgende:
Weer zo'n huiltopic voor schoolgaande pubers.
Nee sorry, ik heb mijn VWO wél in 6 jaar afgemaakt en ben er nu flink mee aan het plukken.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:44 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ach, heb je weer wat over te klagen bij het eten van je balletje gehakt tijdens het schaften met je collega's bij de sociale werkplaats
Je bent mijn heldquote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:47 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Nee sorry, ik heb mijn VWO wél in 6 jaar afgemaakt en ben er nu flink mee aan het plukken.
Groeten aan je klasgenootjes!
Gewoon blijven proberen. Ontsnap van die corrupte docenten waarmee je nu te maken hebt...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
ROC biedt inderdaad ook VAVO aan. Ik zou ook graag overstappen maar denk niet dat ik mijn ouders zo ver ga krijgen.
Word wakker Japsnars!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gewoon blijven proberen. Ontsnap van die corrupte docenten waarmee je nu te maken hebt...
Plukkenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:47 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Nee sorry, ik heb mijn VWO wél in 6 jaar afgemaakt en ben er nu flink mee aan het plukken.
Groeten aan je klasgenootjes!
Ik moet ze anno 2009 nog steeds zelf halen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:18 schreef MPG het volgende:
Vroegah, toen moesten we onze boeken nog zelf gaan halen. Lui kreng.
Veel plezier met je boeken en je PO.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |