Ah k, dat was dus gewoon onduidelijk voor me.quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:45 schreef TC03 het volgende:
Johan Derksen zei dat het een man met een Feyenoord-hart was die vanuit Tokyo opereert. Maar commercieel gezien zal die zakenman er ook wel brood in zien...
ik zat eerst op X, maar ben verhuisd (helaas, m'n kompaan wilde overdekt gaan zittenquote:
Mja, probleem is alleen dat die dan zo rond middernacht pas thuis is. Denk niet dat die dan mee mag..quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:22 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
RKC op 3 oktober thuis om 20.45u(avondwedstrijd
). Ik zat eens met m'n neefje (7 jaar toen) op vak VV, redelijk rustig vak, maar tegen de gele sector aan. Was best indrukwekkend voor hem.
Voorzie met Honda hetzelfde als Ono; door middel van de merchandising in Japan kost'ie bijna nietsquote:Op maandag 24 augustus 2009 12:44 schreef Klopkoek het volgende:
Die Honda is een echt grote gok. Als je hem doorverkoopt maak je als club weinig winst en hij zal qua salaris niet de goedkoopste zijn.
Als je 2 clubkaarten hebt, moet het lukken. Anders wordt het een lastig verhaalquote:Op maandag 24 augustus 2009 12:21 schreef ursel het volgende:
ahh.. Dat gaat wat lastiger worden dus..
Tegen PSV nog makkelijk aan 3 kaarten te komen?
* ursel liet altijd zijn kaarten regelen..![]()
Grote gok? Je bent gek. Het is een speler met veel talent, potentie en hij is <nu> al een hele goede speler. Veel scorend vermogen, kan een goede pass geven, krult vrije trappen er met gemak in en doet dit alles zelfs als z'n team niet draait, klote is en overlopen wordt.quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:44 schreef Klopkoek het volgende:
Die Honda is een echt grote gok. Als je hem doorverkoopt maak je als club weinig winst en hij zal qua salaris niet de goedkoopste zijn.
Is Honda net zo'n ster als Ono?quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:48 schreef Keltie het volgende:
[..]
Voorzie met Honda hetzelfde als Ono; door middel van de merchandising in Japan kost'ie bijna niets
* Check..quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:54 schreef zlakto het volgende:
[..]
Als je 2 clubkaarten hebt, moet het lukken. Anders wordt het een lastig verhaal
Technisch is ie niet zo goed als anderen maar wat hem uniek maakt is inderdaad de kracht en het loopvermogen. Zie je niet veel meer in Nederland. En omdat het Nederlands elftal ook problemen heeft qua kracht, loopvermogen en verdedigende kwaliteiten kan het zomaar gebeuren dat Fer snel daar naartoe gaat groeien. Zeker als hij ook verdedigend nog sterker wordt.quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:55 schreef Cyberia18 het volgende:
Van wat ik gisteren van Feyenoord heb gezien, dat is de 1e helft, heb ik erg genoten van Fer. Wat een atleet, wat een reus. De 3-0 mocht voor 70% op zijn conto worden geschreven.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:55 schreef Cyberia18 het volgende:
Van wat ik gisteren van Feyenoord heb gezien, dat is de 1e helft, heb ik erg genoten van Fer. Wat een atleet, wat een reus. De 3-0 mocht voor 70% op zijn conto worden geschreven.
Guzman heeft niet bijgetekend. Had'em nu al op de tribune/ bank gezetquote:Op maandag 24 augustus 2009 13:52 schreef Merkie het volgende:
Maar stel dat Honda komt, dan neem ik aan dat hij op de plek van De Guzman gaat spelen? Opzich wel jammer, dan houdt hij zelf opgeleid talent op de bank (De Guzman, Wijnaldum). Hoewel, Wijnaldum vind ik in een vrije rol als rechterflankspeler ook prima uit de verf komen, maar Been ziet dat niet zo zitten volgens mij.
Ach ja, Honda is er nog niet.
In de VI stond idd een jaar of 2 geleden toen hij bij VVV aankwam (inclusief tientallen japanse journalisten die meevlogen) een hele reportage waarin ook te lezen was dat hij de populairste voetballer van Japan was. Dat zal nu nog wel 10 keer erger zijn intussen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:28 schreef Keltie het volgende:
[..]
Schijnbaar wel.. volgens Ritmo (meen ik)
Als De Guzman niet vertrekt binnen nu en een week acht ik de kans aannemelijk dat hij bij gaat tekenen. Hij heeft nooit gezegd dat hij niet bij wil tekenen. Bron: Ritmo & NOS.quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:29 schreef Keltie het volgende:
[..]
Guzman heeft niet bijgetekend. Had'em nu al op de tribune/ bank gezet
Het risico zal heel beperkt zijn als dit gefinancieerd wordt door zakenlieden.quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:58 schreef Klopkoek het volgende:
Je neemt echt een groot risico als je hem erbij neemt en eerlijk gezegd zitten de zwaktes van Feyenoord ergens anders.
Ik was eerder dan de NOS.quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
Als De Guzman niet vertrekt binnen nu en een week acht ik de kans aannemelijk dat hij bij gaat tekenen. Hij heeft nooit gezegd dat hij niet bij wil tekenen. Bron: Ritmo & NOS.
quote:"ach ja, het ging best lekker. En als er een mooie club komt, ga ik daarmee praten. Dat zou mooi zijn voor mij én Feyenoord, dat een mooie transfersom verdient. Toen ik hier tien jaar geleden kwam had ik helemaal niets. Feyenoord is daardoor mijn tweede familie geworden. Als ik aan het eind van het seizoen transfervrij de deur uit loop, zou dat mij een slecht gevoel geven."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |