abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 augustus 2009 @ 02:18:41 #251
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_72102580
Hoe was die ene grensrechter eigenlijk op TV? Zag hem in die baggersamenvatting van NOS één fout maken, maar dat was in ons voordeel. Héérlijk hoe de hele Kuip zich tegen hem keerde op een gegeven moment.
  maandag 24 augustus 2009 @ 02:25:10 #252
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72102689
Vreemde soort ontlading ook na de wedstrijd, bijna alsof Feyenoord opgestaan is uit de dood. Overal lachende gezichten, zingend het stadion uitlopen. Lang geleden

Je merkt gewoon dat het publiek zich weer kan identificeren met de spelersgroep (en trainer natuurlijk). Er werd in de eerste helft geknokt voor elke meter.

Alhoewel we het ook wel een beetje moeten nuanceren natuurlijk, volgende week een echte test.
  Moderator maandag 24 augustus 2009 @ 02:30:06 #253
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_72102774
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 02:25 schreef Kopbal het volgende:
Vreemde soort ontlading ook na de wedstrijd, bijna alsof Feyenoord opgestaan is uit de dood. Overal lachende gezichten, zingend het stadion uitlopen. Lang geleden

Je merkt gewoon dat het publiek zich weer kan identificeren met de spelersgroep (en trainer natuurlijk). Er werd in de eerste helft geknokt voor elke meter.

Alhoewel we het ook wel een beetje moeten nuanceren natuurlijk, volgende week een echte test.
Wat ook echt een gaaf moment was (en ik heb het alleen op TV gezien, niet in het stadion), was toen Fer zo agressief de bal heroverde waarna die mooie goal van De Guzman volgde. Dat was echt YEAH! Zal in het stadion ook wel vet geweest zijn.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  maandag 24 augustus 2009 @ 02:38:13 #254
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_72102937
Vorig jaar verbroken we negatieve records, dit keer verbreken we records in positieve zin, nog nooit kreeg Feyenoord zo weinig (geen) doelpunten tegen in de eerste 4 wedstrijden.

De Guzman zei wederom dat er nog niet gesproken is over een contractverlenging. Hopelijk blijft hij en tekent hij in september gewoon bij tot 2012 . Blijft een speler die wedstrijden voor je kan winnen. En hij zei tegen de NOS ook het heel erg naar zijn zin te hebben bij Feyenoord.
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 02:30 schreef Gert het volgende:

[..]

Wat ook echt een gaaf moment was (en ik heb het alleen op TV gezien, niet in het stadion), was toen Fer zo agressief de bal heroverde waarna die mooie goal van De Guzman volgde. Dat was echt YEAH! Zal in het stadion ook wel vet geweest zijn.
Fer ontwikkelt zich erg goed. Echt zo'n speler die elk team kan gebruiken .

Ook moet ik trouwens zeggen dat Slory in de rol van de afgelopen twee wedstrijden mij positief verrast heeft . Het blijft een beperkte en voorspelbare speler, maar als je hem goed gebruikt (wat Been doet), dan heb je er wel wat aan.
2000 light years from home
  maandag 24 augustus 2009 @ 06:39:54 #255
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_72103725
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 01:58 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Fit ja, maar wel net aangesloten bij de groep. Ik ga er van uit dat hij gewoon weer de plek van Slory of, bij een vertrek, De Guzman inneemt.

Ben wel benieuwd wat Been met Darley gaat doen. Heeft volgens Steef een infectie gehad en daardoor een terugslag, waardoor het wat langer duurt allemaal. Ik wil hem graag weer terug in de basis als hij fit is, maar je kan Van Dijk niet zomaar eruit gooien eigenlijk.
Tuurlijk wel. Darley eerste keeper toch?
quote:
Al mag Van Dijk wel ophouden met die idiote uittrappen. Zelfs Henkie was hier nog beter in.
  maandag 24 augustus 2009 @ 07:44:53 #256
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_72103952
Dat laatste doelpunt zat er wel lekker in hoor. Mooi opgezet ook. Was ook het enige wat ik een beetje goed heb kunnen zien, rest van de doelpunten vielen aan de andere kant van de Kuip. Mis toch wel een beetje het overzicht van waar ik sta te kijken.
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 12:17 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ben benieuwd. Vraag me sowieso af of die vechtpartij iets met Feyenoord te maken heeft, want je leest nergens dat er andere supportersgroepen waren.
Harde kern was er niet bij betrokken, misschien een enkeling van de jongeren. Waren voornamelijk meelopers. Met Feyenoord heeft het sowieso weinig te maken, want er zal nergens een bal getrapt zijn op dat strand...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  maandag 24 augustus 2009 @ 08:11:46 #257
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_72104177
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 07:44 schreef Happel het volgende:
Dat laatste doelpunt zat er wel lekker in hoor. Mooi opgezet ook. Was ook het enige wat ik een beetje goed heb kunnen zien, rest van de doelpunten vielen aan de andere kant van de Kuip. Mis toch wel een beetje het overzicht van waar ik sta te kijken.
Geen TV's in de kantine?
quote:
[..]

Harde kern was er niet bij betrokken, misschien een enkeling van de jongeren. Waren voornamelijk meelopers. Met Feyenoord heeft het sowieso weinig te maken, want er zal nergens een bal getrapt zijn op dat strand...
  maandag 24 augustus 2009 @ 08:38:04 #258
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_72104420
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 08:11 schreef Keltie het volgende:
Geen TV's in de kantine?
Jazeker, tegenwoordig zelfs flatscreens. Een hele vooruitgang.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  maandag 24 augustus 2009 @ 09:10:58 #259
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_72104832
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 02:25 schreef Kopbal het volgende:

was idd vreemd .

Alleen dat duitse gejuich op het eind vond ik wat jammer, maar goed, ik zat er ff niet mee gister .

Guzman, bijtekenen!!!!1
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_72105586
Het nieuws van Derksen over Honda was dus wel waar
quote:
'Het klopt dat iemand zich bij ons heeft gemeld', aldus Raymond Salomon, manager media & communicatie van Feyenoord tegen het AD. 'Het gaat om iemand uit Japan die zegt dat hij geïnteresseerd is om Honda naar Feyenoord te halen. We moeten kijken hoe serieus we dit moeten nemen, maar we gaan zeker goed luisteren.'
Zou toch wel een super aankoop zijn. Dan wel de Guzman verkopen en we hebben een scorende middenvelder erbij.
pi_72105720
Goede pot, ook al had ik het gevoel dat we erg gelukkig waren dat het niet 4-2 is geworden. Bal over de keeper van Hamdaoui en later ook de voorzet voor goal langs ..

Roda stelde weinig voor, maar je hoeft maar een paar momenten te hebben.
  maandag 24 augustus 2009 @ 10:03:26 #262
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72105765
Bedoel je niet Hadouir?
pi_72105908
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 10:03 schreef Prosac het volgende:
Bedoel je niet Hadouir?
Ja, tis nog vroeg. Hij is de enige speler van Roda die nog weleens wat kan forceren. Dat zag je gisteren ook weer, alhoewel het hem gelukkig even niet mee zat. Ik vond voor de rest Fer en Tomasson goed spelen, veel fysieke power en goede loopbewegingen.
pi_72106071
Zou wel even lekker wezen zeg, Honda
  maandag 24 augustus 2009 @ 10:28:18 #265
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_72106276
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 10:18 schreef Jorwol het volgende:
Zou wel even lekker wezen zeg, Honda
maar wilt ie zelf wel? Denk het zelf niet.
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
pi_72107005
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 02:38 schreef Merkie het volgende:
De Guzman zei wederom dat er nog niet gesproken is over een contractverlenging. Hopelijk blijft hij en tekent hij in september gewoon bij tot 2012 . Blijft een speler die wedstrijden voor je kan winnen. En hij zei tegen de NOS ook het heel erg naar zijn zin te hebben bij Feyenoord.
Je moet eigenlijk gewoon hopen dat hij bij wil tekenen met een clausule van een miljoen of zeven in zijn contract (of minder, dat is altijd beter dan wat hij nu zal opbrengen).
  maandag 24 augustus 2009 @ 11:19:38 #267
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_72107483
Ik wil binnenkort met mijn kleine neefie van 6 een competitie wedstrijdje bezoeken.
Gezien zijn ouders nu niet echt bepaald voetbal minded zijn en ik hem nog wel wat vaker naar een wedstrijd mee wil nemen zoek ik een vakkie waar het nog "rustig" te doen is voor zo'n kleine.

Graag een vakkie op de 1e ring

Iemand suggestie welke wedstrijd in sept/okt. het beste te doen is in welk vak?
  maandag 24 augustus 2009 @ 11:22:56 #268
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_72107578
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 11:19 schreef ursel het volgende:
Ik wil binnenkort met mijn kleine neefie van 6 een competitie wedstrijdje bezoeken.
Gezien zijn ouders nu niet echt bepaald voetbal minded zijn en ik hem nog wel wat vaker naar een wedstrijd mee wil nemen zoek ik een vakkie waar het nog "rustig" te doen is voor zo'n kleine.

Graag een vakkie op de 1e ring

Iemand suggestie welke wedstrijd in sept/okt. het beste te doen is in welk vak?
RKC op 3 oktober thuis om 20.45u (avondwedstrijd ). Ik zat eens met m'n neefje (7 jaar toen) op vak VV, redelijk rustig vak, maar tegen de gele sector aan. Was best indrukwekkend voor hem.
  maandag 24 augustus 2009 @ 11:32:59 #269
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_72107837
quote:
Feyenoord gaat gesprek aan met Japanners

AMSTERDAM - Een groep Japanse investeerders heeft Feyenoord benaderd met het plan Keisuke Honda van VVV-Venlo naar de Kuip te halen. De club ziet het initatief wel zitten.

"Het klopt dat iemand zich bij ons heeft gemeld", zegt Feyenoord-woordvoerder Raymond Salomon tegenover het AD.

"Het gaat om iemand uit Japan die zegt dat hij geïnteresseerd is om Honda naar Feyenoord te halen. We moeten kijken hoe serieus we dit moeten nemen, maar gaan zeker goed luisteren."

Honda staat ook in de belangstelling van een aantal buitenlandse clubs, maar gaf zelf reeds aan in Nederland te willen blijven. Ajax en PSV vonden de door VVV-Venlo verlangde afkoopsom van tien miljoen euro vooralsnog te hoog.

De middenvelder kende een sterke competitiestart bij de Limburgse club. Honda scoorde vijf keer in de eerste vier eredivisieduels.
http://www.nu.nl/sport/20(...)n-met-japanners.html
Ten percent faster with a sturdier frame
  maandag 24 augustus 2009 @ 11:40:29 #270
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_72108024
quote:
klinkt goed.
  maandag 24 augustus 2009 @ 11:40:40 #271
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_72108028
quote:
Ik ben benieuwd... Zal wel weer op niets uitlopen. Maar er komt bij mij alleen wel de vraag naar boven waarom ze hem naar Feyenoord willen halen? Die investeerders dan? Vanwege onze geschiedenis met Ono ofzo
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  maandag 24 augustus 2009 @ 11:41:11 #272
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_72108038
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 11:40 schreef gitaarsnaar het volgende:

He, jij zit boven me
  maandag 24 augustus 2009 @ 11:42:22 #273
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72108065
Volgens mij gaat het om een Nederlandse investeerder die zijn geld heeft verdiend in Tokyo, zal dus wel een Feyenoorder zijn. En Honda is natuurlijk commercieel enorm interessant, helemaal voor het minimale bedrag waarvoor VVV hem verkoopt.
  maandag 24 augustus 2009 @ 11:43:41 #274
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_72108093
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 11:42 schreef Kopbal het volgende:
Volgens mij gaat het om een Nederlandse investeerder die zijn geld heeft verdiend in Tokyo, zal dus wel een Feyenoorder zijn.
Dat klinkt logischer, maar zo komt het in de tekst niet over. Daar blijven ze het over Japanse investeerders hebben.
quote:
En Honda is natuurlijk commercieel enorm interessant, helemaal voor het minimale bedrag waarvoor VVV hem verkoopt.
10 miljoen noem ik nou geen minimaal bedrag
  maandag 24 augustus 2009 @ 11:45:01 #275
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_72108123
Johan Derksen zei dat het een man met een Feyenoord-hart was die vanuit Tokyo opereert. Maar commercieel gezien zal die zakenman er ook wel brood in zien...
Ten percent faster with a sturdier frame
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')