Ja indrukwekkendquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:37 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ik kan tenminste nog argumenten geven in religieuze discussies.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:06 schreef Zienswijze het volgende:
Met "dit volk" bedoelt hij zeker jou en je voornamelijk linkse billenlikkers-vriendjes.
Ik heb veel algemene kennis maar geen (ver)oordeel zoals jij over gelovigen of religies, dat is het verschil. Jij vertrekt vanuit een heel duidelijk standpunt. Ik vind het vooral interessant en ben nieuwsgierig naar motieven en beweegredenen van religieuzen.quote:Ben benieuwd in de volgende religieuze discussie...
Ik ook hoor. Verdiep je je ook in de kleinere religies of alleen de grotere religies?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja indrukwekkend
[..]
[..]
Ik heb veel algemene kennis maar geen (ver)oordeel zoals jij over gelovigen of religies, dat is het verschil. Jij vertrekt vanuit een heel duidelijk standpunt. Ik vind het vooral interessant en ben nieuwsgierig naar motieven en beweegredenen van religieuzen.
Brand een kaarsje.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:58 schreef Monidique het volgende:
Een groot verlies voor Rotterdam.
Nee, dit topic niet. In alle soorten religies en vormen van levensbeschouwing. Maar ik ben er inmiddels professioneel mee gestopt en nu is het nog een beetje belangstelling, heb nu weer andere dingen die mijn aandacht vragen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:44 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Verdiep je je ook in de kleinere religies of alleen de grotere religies?
Oja: dit topic noem ik geen religieuze discussie.
Feyenoord verliest nog steeds hoor.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:45 schreef Ringo het volgende:
[..]
Brand een kaarsje.
Er is maar één groot verlies voor Rotterdam en dat verlies zijn we inmiddels al zo'n zestig jaar aardig te boven.
Dat kan ieder nieuw jaar weer worden goedgemaakt. En: o ja, voetbal.quote:
Ah oke. Respectquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, dit topic niet. In alle soorten religies en vormen van levensbeschouwing. Maar ik ben er inmiddels professioneel mee gestopt en nu is het nog een beetje belangstelling, heb nu weer andere dingen die mijn aandacht vragen.
Wij hebben Fatima Elatik van de PvdA alquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:52 schreef Ringo het volgende:
Btw, kan die Ramadan niet naar Damsko verhuizen? Plek genoeg voor zachte heelmeesters daaro, en dubbele agenda's zijn er heel gewoon. Als goedmakertje voor die Mokumse mayor waar Rotterdam mee is opgescheept.
Dus nietquote:
Zo hoort het.quote:De universiteit ziet geen reden om die verbintenis af te zeggen wegens Ramadans werkzaamheden voor het door de Iraanse regering gefinancierde station Presstv. ‘Vrijheid van meningsuiting is voor de universiteit een fundamenteel recht dat wordt gerespecteerd’, heet het in een verklaring. De universiteit is niet van plan haar medewerkers enige beperkingen op te leggen. Wel laat de universiteit weten dat de opvattingen van Ramadan niet de opvattingen van de universiteit zijn.
Voorspelbaar dat die klote hoeren volk van Engelsen hem wel aannemenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:31 schreef Ghazi het volgende:
Ramadan blijft welkom in Oxford
ANP
Gepubliceerd op 20 augustus 2009 16:19, bijgewerkt op 16:21
OXFORD - Tariq Ramadan, de in Rotterdam weggestuurde bruggenbouwer, blijft welkom in Oxford. Bij de Universiteit van Oxford treedt Ramadan per 1 september in dienst. Hij bekleedt daar de leerstoel Contemporary Islam Studies.
De universiteit ziet geen reden om die verbintenis af te zeggen wegens Ramadans werkzaamheden voor het door de Iraanse regering gefinancierde station Presstv. ‘Vrijheid van meningsuiting is voor de universiteit een fundamenteel recht dat wordt gerespecteerd’, heet het in een verklaring. De universiteit is niet van plan haar medewerkers enige beperkingen op te leggen. Wel laat de universiteit weten dat de opvattingen van Ramadan niet de opvattingen van de universiteit zijn.
Het tv-werk was deze week voor de stad Rotterdam en de Erasmus Univeristeit aanleiding de Zwitsers-Egyptische islamoloog als integratie-adviseur en gasthoogleraar de laan uit te sturen. Ramadans leerstoel in Oxford wordt gefinancieerd door de Qatar Foundation for Education, Science en Communitydevelopment. Hij is al vier jaar als onderzoeker en docent aan de universiteit verbonden
http://www.volkskrant.nl/(...)jft_welkom_in_Oxford
Waarom verbaast dit mijn niets zeker kijkende naar de berichtgeving over de UK en de Islam de laatste tijdquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:31 schreef Ghazi het volgende:
Ramadan blijft welkom in Oxford
ANP
Gepubliceerd op 20 augustus 2009 16:19, bijgewerkt op 16:21
OXFORD - Tariq Ramadan, de in Rotterdam weggestuurde bruggenbouwer, blijft welkom in Oxford. Bij de Universiteit van Oxford treedt Ramadan per 1 september in dienst. Hij bekleedt daar de leerstoel Contemporary Islam Studies.
De universiteit ziet geen reden om die verbintenis af te zeggen wegens Ramadans werkzaamheden voor het door de Iraanse regering gefinancierde station Presstv. ‘Vrijheid van meningsuiting is voor de universiteit een fundamenteel recht dat wordt gerespecteerd’, heet het in een verklaring. De universiteit is niet van plan haar medewerkers enige beperkingen op te leggen. Wel laat de universiteit weten dat de opvattingen van Ramadan niet de opvattingen van de universiteit zijn.
Het tv-werk was deze week voor de stad Rotterdam en de Erasmus Univeristeit aanleiding de Zwitsers-Egyptische islamoloog als integratie-adviseur en gasthoogleraar de laan uit te sturen. Ramadans leerstoel in Oxford wordt gefinancieerd door de Qatar Foundation for Education, Science en Communitydevelopment. Hij is al vier jaar als onderzoeker en docent aan de universiteit verbonden
http://www.volkskrant.nl/(...)jft_welkom_in_Oxford
Engelsen en fatsoen?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:03 schreef SCH het volgende:
In Oxford hebben ze wel fatsoen. Ze hebben vast even met Rita gebeld.
Als ik ooit nog eens iemand met zo'n vies kakker truitje met het oxford logo erop zie lopen dan zal ik aan ramadan denken.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:03 schreef SCH het volgende:
In Oxford hebben ze wel fatsoen. Ze hebben vast even met Rita gebeld.
Politieke correctheid is fatsoenlijk hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |