Lieve wespen doen niks maar in Walibi zijn ze allemaal agressief door al dat eten enzo en weet ik t allemaalquote:
Alsof ik dat wou, dan waren daar ook meteen 10 wespen op af gekomenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:44 schreef Aestivate het volgende:
En ze hadden ook geen entree betaald, IK HAD HET NIET GEPIKT!!1!@!1@!1![]()
![]()
![]()
![]()
Maar je kreeg na afloop toch wel een lolly van je moeder voor de schrik?
Komt omdat Eva Gods adamsappel opatquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:46 schreef r2dGeert het volgende:
Waar zijn wespen goed voor? Volgens mij nergens.
Vast een of ander mislukt experiment ofzo.
Dat maakt het minder aantrekkelijk om in de wachtrij te blijven inderdaad.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:48 schreef 2NutZ het volgende:
2 weken geleden er ook geweest ja. Tering man...
En dan ook in die lange wachtrijen elke keer dat je stopt weer precies bij zo'n prullenbak waar weer tig wespen wachten om jou te irriteren.
Gebruik the Force dan slimpieee!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:44 schreef Dynastic het volgende:
[..]
Teveeel waren het er zeg ik je teveeeeeeeeeeeeeeeeel
Volgens mij waren dat geen wespen ;>quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:48 schreef 2NutZ het volgende:
2 weken geleden er ook geweest ja. Tering man...
En dan ook in die lange wachtrijen elke keer dat je stopt weer precies bij zo'n prullenbak waar weer tig wespen wachten om jou te irriteren.
Ze zijn in elk geval onderdeel van de voedselketen. Dat is meestal wel nuttig.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:46 schreef r2dGeert het volgende:
zij zorgen voor de bestuiving van bloemen en vangen veel lastige en schadelijke insecten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:46 schreef r2dGeert het volgende:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:57 schreef RicardoSmit het volgende:
[..]
Dat was wel een eind vliegen dan zeg
Daar kunnen we ook wel zonder. Kan iemand ze wegsturen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:52 schreef Mart1n het volgende:
[..]
zij zorgen voor de bestuiving van bloemen en vangen veel lastige en schadelijke insecten.
Bron: http://www.spreekbeurtens(...)/wespen/wespenfr.htm
Ben er vorige week ook geweest. Stikte er van die kutbeesten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:08 schreef ioko het volgende:
In de efteling dit weekend waren ook veel wespen, maar ze waren niet agressief. Dus geen last van gehad.
Alsof er iemand is die nu even 100 pagina's gaat doorzoeken om te kijken naar jou topicquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:14 schreef Mr.Cooper het volgende:
Hey voor vermaak kijk ook eens in mijn Walibi Topic van een aantal maanden geleden. xD
XD XD XD XD XDdddDXD :S:S XDquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:14 schreef Mr.Cooper het volgende:
Hey voor vermaak kijk ook eens in mijn Walibi Topic van een aantal maanden geleden. xD
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Alsof er iemand is die nu even 100 pagina's gaat doorzoeken om te kijken naar jou topic
Plaats dan godverdomme een link
Nee, luie flikkers.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Alsof er iemand is die nu even 100 pagina's gaat doorzoeken om te kijken naar jou topic
Plaats dan godverdomme een link
quote:
Nee want die bovenste vliegen om je heen en steken als het ze uitkomt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:36 schreef Boca_Raton het volgende:
Dit is dus eng:
[ afbeelding ]
en dit is niet eng?
[ afbeelding ]
Let vooral op het verschil in grootte.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:40 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nee want die bovenste vliegen om je heen en steken als het ze uitkomt.
En die onderste kunnen niet vliegen en steken en in die pakken zitten puistige cosplay nerds.
Ja stroop gaan zitten eten tussen de wespen werkt heel goed, dan blijven ze weg.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:50 schreef Boca_Raton het volgende:
Neem gewoon een potje stroop mee. Neerzetten en lekker verder eten.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:59 schreef boskameel het volgende:
[..]
Ja stroop gaan zitten eten tussen de wespen werkt heel goed, dan blijven ze weg.
trek je imkerpakje weer aanquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:56 schreef Djeez het volgende:
Godver, ik ga zaterdag naar de Efteling. Ik houd mijn hart vastvanwege al die kutwepsen
Bij de Piranha en het Fata Morgana bartte het ervanquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:56 schreef Djeez het volgende:
Godver, ik ga zaterdag naar de Efteling. Ik houd mijn hart vastvanwege al die kutwepsen
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:04 schreef RIGGER het volgende:
[..]Lees dan goed, ei. Die stroop zet je 10 meter verderop open neer. Weg wespen.
Wel geen foto's maken met een iPhone ofzo.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:22 schreef de_boswachter het volgende:
TS:
Vang een wesp. Doe er een potje overheen. Open een topic in F&F en vraag om oplossingen.
Zet na tal van aangedragen oplossingen een paar foto's online hoe je de wesp vergast en in de fik steekt.
Dat zou leuk zijn
Met z'n allen tegen één wesp in een potjequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:22 schreef de_boswachter het volgende:
TS:
Vang een wesp. Doe er een potje overheen. Open een topic in F&F en vraag om oplossingen.
Zet na tal van aangedragen oplossingen een paar foto's online hoe je de wesp vergast en in de fik steekt.
Dat zou leuk zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |