Lieve wespen doen niks maar in Walibi zijn ze allemaal agressief door al dat eten enzo en weet ik t allemaalquote:
Alsof ik dat wou, dan waren daar ook meteen 10 wespen op af gekomenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:44 schreef Aestivate het volgende:
En ze hadden ook geen entree betaald, IK HAD HET NIET GEPIKT!!1!@!1@!1![]()
![]()
![]()
![]()
Maar je kreeg na afloop toch wel een lolly van je moeder voor de schrik?
Komt omdat Eva Gods adamsappel opatquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:46 schreef r2dGeert het volgende:
Waar zijn wespen goed voor? Volgens mij nergens.
Vast een of ander mislukt experiment ofzo.
Dat maakt het minder aantrekkelijk om in de wachtrij te blijven inderdaad.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:48 schreef 2NutZ het volgende:
2 weken geleden er ook geweest ja. Tering man...
En dan ook in die lange wachtrijen elke keer dat je stopt weer precies bij zo'n prullenbak waar weer tig wespen wachten om jou te irriteren.
Gebruik the Force dan slimpieee!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:44 schreef Dynastic het volgende:
[..]
Teveeel waren het er zeg ik je teveeeeeeeeeeeeeeeeel
Volgens mij waren dat geen wespen ;>quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:48 schreef 2NutZ het volgende:
2 weken geleden er ook geweest ja. Tering man...
En dan ook in die lange wachtrijen elke keer dat je stopt weer precies bij zo'n prullenbak waar weer tig wespen wachten om jou te irriteren.
Ze zijn in elk geval onderdeel van de voedselketen. Dat is meestal wel nuttig.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:46 schreef r2dGeert het volgende:
Waar zijn wespen goed voor? Volgens mij nergens.
Vast een of ander mislukt experiment ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |