Ja, het zijn gezamelijke vrienden. Dus, ze weten heus wel dat er wat broeit. Nou, MIJN vrienden zouden me er dan een beetje mee plagen, maar zouden zeker niet gek op kijken als ik dan, op het moment dat die relatie zich lijkt te gaan ontwikkelen, me voor 1x terug trek, en dat zij dat ook doet, omdat we dan even in alle rust van elkaar willen...genieten, zeg maar.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
je vergeet dat het gezamelijke vrienden zijn
al zou die date er niet geweest zijn, dan nog zouden ze misschien met zijn allen daar morgen geweest zijn.
en ja...dat SMS-je kan best wel. Zal ze leuk vinden
Eensch.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:50 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Vrienden laten vallen?! Wie zegt dat nou? Als ik een meisje leuk vind (en let wel, we hebben het hier over 1 date die pas geweest is he) dan hoef ik daar op de 2e date niet direct al mijn vrienden bij hebben. Je bent dan nog helemaal niet zeker van elkaar. Alsof je niet meerdere dates met je nieuwe liefde mag hebben zonder dat je vrienden daar bij zijn. Dat en 'vrienden laten vallen' liggen mijlen ver uit elkaar.
Vrienden laten vallen is als je die nooit meer ziet, nooit meer spreekt, in de tijd dat je een relatie hebt, maar dat is hier helemaal niet aan de orde.
Indeedquote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:26 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ben blij voor jeEn dat zeg ik niet snel
.
Nou jij reageert in mijn ogen een beetje overtrokken. Ik heb het alleen maar over de 2e date waar ik niet iedereen bij zou willen hebben direct, maar gewoon nog evne met elkaar de kat wat uit de boom kijken zeg maar, en jij begint over 'vrienden laten vallen'. Dat vind ik nogal overtrokken. Waar jij het over hebt is als je al wat verder in de tijd bent, er sprake is van een relatie, en je niemand meer ziet. Dán ben ik met je eens dat je je vrienden laat vallen, en dat is niet tof.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:03 schreef Puckzzz het volgende:
Beetje overtrokken Scorpie
Hij had gewoon die afspraak al staan om met zijn vrienden daar naartoe te gaan. Waarom zou hij dat nu ineens afzeggen? Als zij erbij is, is het toch alleen maar leuker?
En ik verwacht zeker dat zijn vrienden het leuk vinden als hij een leuk meisje heeft gevonden, anders zijn het geen vrienden. Het is alleen zo dat ik vaker heb gezien dat 'men' op het moment dat ze verliefd worden hun vrienden uit het oog verliezen, om dan weer aan te kloppen als de relatie ofwel wat verder gevorderd is, of wanneer het uit gaat.
Maargoed, schijnbaar wordt ik verkeerd begrepen hier. Er is ook nog zoiets als een middenweg weetje...
de reactie op mijn opmerking over je vrienden niet laten vallen is wat heftig vind ik. Ik bedoel het niet zo hard als dat het er staat. het is alleen iets wat vaak gebeurt.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:08 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou jij reageert in mijn ogen een beetje overtrokken. Ik heb het alleen maar over de 2e date waar ik niet iedereen bij zou willen hebben direct, maar gewoon nog evne met elkaar de kat wat uit de boom kijken zeg maar, en jij begint over 'vrienden laten vallen'. Dat vind ik nogal overtrokken. Waar jij het over hebt is als je al wat verder in de tijd bent, er sprake is van een relatie, en je niemand meer ziet. Dán ben ik met je eens dat je je vrienden laat vallen, en dat is niet tof.
Maar daar is hier toch geen sprake van joh.
Het probleem is niet zo zeer dat hij z'n vrienden dan moet afblazen, het probleem is volgens mij dat TS dan met z'n vrienden daar is waar die chick ook bij is en zich dan geen houding weet te geven aangezien het gezamelijke vrienden zijn.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:03 schreef Puckzzz het volgende:
Beetje overtrokken Scorpie
Hij had gewoon die afspraak al staan om met zijn vrienden daar naartoe te gaan. Waarom zou hij dat nu ineens afzeggen? Als zij erbij is, is het toch alleen maar leuker?
En ik verwacht zeker dat zijn vrienden het leuk vinden als hij een leuk meisje heeft gevonden, anders zijn het geen vrienden. Het is alleen zo dat ik vaker heb gezien dat 'men' op het moment dat ze verliefd worden hun vrienden uit het oog verliezen, om dan weer aan te kloppen als de relatie ofwel wat verder gevorderd is, of wanneer het uit gaat.
Maargoed, schijnbaar wordt ik verkeerd begrepen hier. Er is ook nog zoiets als een middenweg weetje...
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
de reactie op mijn opmerking over je vrienden niet laten vallen is wat heftig vind ik. Ik bedoel het niet zo hard als dat het er staat. het is alleen iets wat vaak gebeurt.
lk zeg niet dat die date morgen moet zijn. TS zegt dat die date morgen moet zijn, precies op de dag dat ie blijkbaar ook met vrienden iets had afgesproken. Het is voor mij duidelijk dat TS nu momenteel in ieder geval voorkeur geeft aan dat meisje. Hij twijfelt alleen over of hij haar wil zien waar dus ook zijn vrienden bij zijn, of dat hij haar alleen wil zien, maar punt blijft dat hij haar wil zien morgen.quote:
nee ik denk dat we hetzelfde bedoelen alleen anders formuleren. Maarrrr, wie zegt dat die tweede date persé morgen moet terwijl hij al een afspraak heeft met zijn maten? dat tweede afspraakje kan toch ook vrijdag? of zaterdag....gewoon ff lekker SMS-en, babbelen over het concert van morgen en hoe dat evt. aan te pakken.
ik zie niet in wat daar mis mee is.
Wat hij zegt. Lekker makkelijk dit!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:08 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou jij reageert in mijn ogen een beetje overtrokken. Ik heb het alleen maar over de 2e date waar ik niet iedereen bij zou willen hebben direct, maar gewoon nog evne met elkaar de kat wat uit de boom kijken zeg maar, en jij begint over 'vrienden laten vallen'. Dat vind ik nogal overtrokken. Waar jij het over hebt is als je al wat verder in de tijd bent, er sprake is van een relatie, en je niemand meer ziet. Dán ben ik met je eens dat je je vrienden laat vallen, en dat is niet tof.
Maar daar is hier toch geen sprake van joh.
NU LIVE VIA FOK!....quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:27 schreef Prosac het volgende:
Geniaaaaal Trannellius, schitterend en mooi. Gratuliere.![]()
Fucking machtig prachtig dat iedereen hier (incluis ik) een facepalm deed toen jij een cadeautje wou geven en dat ZIJ, ja ZIJ, jou een boek geeft, waar je het 5 maanden geleden over had.
ZE WIL JE!
Je moet je eigen tijdelijke forum, wij gaan jou begeleiden en volgen van de eerste date tot de scheiding over 35 jaar omdat je een 25 jarige juf van je dochter aan de haak hebt geslagen met dezelfde move als 35 jaar daarvoor!
PS we hebben hier in Groningen nog geen mobiel netwerk, dus je zal het via internet aan paps moeten vragen.
Daar zat ik net ook al aan te denken, het leven van TS is vanaf nu The Tranman Showquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:46 schreef Timmor het volgende:
[..]
NU LIVE VIA FOK!....
The Tranman Show!
Net als Truman , alleen weet Trannellius er wel vanaf
Tja, wat ik hiervoor al zei, ik sta bekend om kwaliteitstopics en beleefdheid, en dat krijg je na verloop van tijd dan ook terug.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:34 schreef mafkees01 het volgende:
KK, dit is idd net R&P. Geniale reeks dat dit zo beschaafd gaat
Top voor TS, maar het echte werk moet natuurlijk nog beginnen hč!
en 4,5,6...quote:
Ik ben al een foto aan het zoeken voor de kaft van mijn memoires.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:09 schreef bioloogje het volgende:
[..]
en 4,5,6...![]()
We volgen de 2e date en zoen, de eerste keer sex, de eerste ruzie, het samenwonen, huwelijk, zwangerschap en geboorte. Waarbij de de serie verhuist naar OUD.
Who needs the bunker onlineWij hebben al Trannellius om te volgen.
Wanneer ga je haar de link sturen van deze topics?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:11 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik ben al een foto aan het zoeken voor de kaft van mijn memoires.
Om eerlijk te zijn staat dat niet helemaal bovenaan de lijst qua prioriteitquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:14 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Wanneer ga je haar de link sturen van deze topics?
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:11 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik ben al een foto aan het zoeken voor de kaft van mijn memoires.
waarom stil houden? gewoon in het bij zijn van je vrienden volblaffen!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:23 schreef Trannellius het volgende:
Goed, we gaan dus voor optie 3. We gaan met de grote groep mee, en dan maar af en toe een beetje afzonderen enzo
Oh, en die gezamenlijke vriendin is vriendelijk verzocht nog even haar mond te houden tegen de rest. Ben benieuwd of deze roddeltante dat gaat lukken
Wat is er te vertellen? Tran en chick weten waarschijnlijk zelf nog niet eens hoe en wat. Als je dan al een groep vrienden gaat vertellen dat er wat speelt gaan ze alleen maar vragen stellen en druk erop zetten. Hier zit je dan echt niet op te wachten. Beter wachten dus tot er meer duidelijkheid is, dan uiteraard wel vertellen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:27 schreef renedis het volgende:
[..]
waarom stil houden? gewoon in het bij zijn van je vrienden volblaffen!
neeh just kidding.. maar ben wel van mening dat je het moet vertellen tegen je vrienden.. waarom niet zsm inplaats van uitstellen? schiet toch niet op? dan weten ze gelijk waar ze aan toe zijn.
Ze hebben net 1 date gehad hoor. Lijkt me logischer nog even af te wachten tot het echt 'wat' isquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:27 schreef renedis het volgende:
[..]
waarom stil houden? gewoon in het bij zijn van je vrienden volblaffen!
neeh just kidding.. maar ben wel van mening dat je het moet vertellen tegen je vrienden.. waarom niet zsm inplaats van uitstellen? schiet toch niet op? dan weten ze gelijk waar ze aan toe zijn.
ZE SMSTE OF IE HET GISTER GEZELLIG VOND, HOE HIJ SLIEP EN DAT ZE AAN HEM DACHT.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:34 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Wat is er te vertellen? Tran en chick weten waarschijnlijk zelf nog niet eens hoe en wat. Als je dan al een groep vrienden gaat vertellen dat er wat speelt gaan ze alleen maar vragen stellen en druk erop zetten. Hier zit je dan echt niet op te wachten. Beter wachten dus tot er meer duidelijkheid is, dan uiteraard wel vertellen.
Een bioloog heeft verder natuurlijk ook alles te maken met de psychologische kant van het levenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:34 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
ZE SMSTE OF IE HET GISTER GEZELLIG VOND, HOE HIJ SLIEP EN DAT ZE AAN HEM DACHT.
Hoeveel duidelijkheid moet je hebben, bioloogje? (toepasselijke username trouwens, je weet hier namelijk niets vanaf)
Vandaar dat zijn username zo toepasselijk is (in vergelijking met zijn post, want hij weet dus niets van de psychologie afquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Een bioloog heeft verder natuurlijk ook alles te maken met de psychologische kant van het leven
Right.. Maar het feit dat iemand een bioloog is betekent ook weer niet dat hij totaal niks van psychologie afweetquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:37 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Vandaar dat zijn username zo toepasselijk is (in vergelijking met zijn post, want hij weet dus niets van de psychologie af)
Lees anders even deel 1.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:43 schreef 2NutZ het volgende:
hah, leuk verhaal.
Raar dat nog niemand heeft geroepen om pics.
Bijdeze:
PICZZ!1!!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |