Juist extra m'n best gedaan en aan het doen.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:58 schreef Keuzer het volgende:
Lol niet zo goed je best gedaan deze ronde?en dan wel 100 uur willen werken
succes
Vorige maand was 85 en de maand ervoor ruim over de 100 omdat ik ook nog op een advocaten- en notariskantoor werktequote:Op donderdag 17 december 2009 16:44 schreef Keuzer het volgende:
Ik heb niks gezegd![]()
Respect(als je die 100 uur waarmaakt dan he
)
Join tha clubquote:Op donderdag 17 december 2009 16:57 schreef Mathijz het volgende:
Ben nog niet gebeld voor morgen, of eris geen werk, of ze zijn te druk met alle bedrijven bellen dat iedereen vertraging heeft
Same here. Ik heb ze net aan de telefoon gehad en ik gooi mn beschikbaarheid gedurende de kerstvakantie dicht. Ik ga gewoon gedurende die periode even ergens anders aan de slag om toch een beetje geld binnen te krijgen.quote:Op donderdag 17 december 2009 17:04 schreef Keuzer het volgende:
Heb tussen nu en oud/nieuw onbeschikbaar aangegeven, vreselijk gedoe om te moeten werken zo, en wil ook wat plannen kunnen maken ipv 5 dagen beschikbaar te zijn en misschien 1 (dus nog onbekende) dag te werken.
Tja je kan het ook andersom bekijken; in een regio waar minder werk is heb je kans dat je vaker mag werken (omdat er minder chauffeurs zijn). Gedurende deze periode gaat die vlieger alleen niet op.quote:Op donderdag 17 december 2009 17:47 schreef Maharbal het volgende:
En dat is dan ook meteen het nadeel van Easyway. Je hebt niet echt vastigheid (tenzij je in een regio woont zoals ik, en dan nog is het geen vastigheid.)
Het liefst houd ik toch de combinatie van veel werk en weinig chauffeursquote:Op donderdag 17 december 2009 18:07 schreef Mallet het volgende:
[..]
Tja je kan het ook andersom bekijken; in een regio waar minder werk is heb je kans dat je vaker mag werken (omdat er minder chauffeurs zijn). Gedurende deze periode gaat die vlieger alleen niet op.
Jezus hoe moet ik me dat voorstellen? Kon je wel zien dat er een auto stond dan, ghehe? Het treinverkeer is daarboven inderdaad heel wat minder regelmatig dan in de rest van het land. Wel lekker wat centen erbij inderdaad, is ook niet verkeerd.quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:27 schreef Maharbal het volgende:
M'n eerste auto was zodanig ingesneeuwd dat de auto daar niet door mij kon worden meegenomen. Toen kon ik weer naar huis, en net voordat ik thuis was kreeg ik een volgend ritje aangeboden. Verder rijden de treinen hier in het noorden slechts om het uur, dus dan moet je sowieso wachten.
Tel daar eens bij mij dat ik in een gigantisch busje reed (VW Crafter) en dat ding niet harder dan 110 wilde, + dat het OV nog wat vertraging had en ik kom zo aan 10 uur. Niks te klagen, lekker weer wat verdiend!
Nou het was gewoon 30/35cm sneeuw rondom de hele auto en overal op het hele parkeerplaatsje. Daarbij kwam nog dat er andere auto's voor de ingang van het parkeerplaatsje geparkeerd stonden (die konden de sneeuw op het parkeerterrein niet wegduwen) en de auto stond achteruit (dus je moest achteruit wegrijden = geen hogere versnelling pakken om minder kracht op de wielen te zetten). Tel dat allemaal bij elkaar op en dan kom je tot de conclusie dat 't niet lukt, tenzij je 2 uur gaat scheppen en dan is het nog maar de vraag of je 'm wegkrijgt omdat 't daar erg glad was.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:34 schreef Mallet het volgende:
[..]
Jezus hoe moet ik me dat voorstellen? Kon je wel zien dat er een auto stond dan, ghehe? Het treinverkeer is daarboven inderdaad heel wat minder regelmatig dan in de rest van het land. Wel lekker wat centen erbij inderdaad, is ook niet verkeerd.
Ik had laatst ook een startadres in Drachten.. Fijn 4 uur met het OV om daar te komen.
Ik heb erna een VW crafter gereden.quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:28 schreef Mallet het volgende:
Pff nee daar was ik inderdaad ook niet aan begonnen. Die aanhangwagen staat er ook lekker achter zo te zien. Zonde van je tijd, maar zó erg is het niet gezien dat het een Caddy was. Vreselijke auto's. Laatst reed ik er in een zonder radio.. Kan je je dat voorstellen? Wat voor een auto heb je gekregen toen je alsnog een rit kreeg?
Ik heb nooit meegemaakt dat ik een auto niet kon meenemen, alleen eens gehad dat een auto zo lang stil had gestaan dat je bijna de lak niet meer zag door de bessen van de boom waaronder hij stond. Toen ik hem startte begon hij zo te schudden, ik dacht het ding stijgt op! Dus toen gaf ik wat gas, werd het alleen maar ergerUiteindelijk even laten lopen en daarna opnieuw gestart.
Duitsland?quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:59 schreef Mallet het volgende:
Ik heb wel eens gehad dat een auto niet aanwezig was op het afhaaladres. Gelukkig kon ik toen toevallig een andere auto meenemen die de dag ervoor was gebracht. Verder stond er ook helemaal niks, want het was gewoon n kantoor. Heb wel een uur daar op kantoor gezeten omdat er nog allerlei rapporten moesten worden gemaakt.
Wat een ding die VW man.. Het grootste waar ik in heb gereden is een Renault Traffic. Vond ik nog niet eens zo heel oncomfortabel.
Laatst reed ik in een VW Fox diesel..![]()
in Duitsland met 165 over de autobahn.. Ik haalde iedereen in, geweldig
Moest een auto ophalen in Dinxperlo.. Dat is zowat half NL half DU.. Toen moest ik naar Barneveld en heb een heel stuk via de Duitse snelweg gereden.quote:
Haha, ben je per ongeluk over stukje tol (echt een lullig klein stukje waar je een kleine ¤5 moet betalen) bij Antwerpen geweest, terwijl er ook gewoon een weg langs gaat waar je geen tol voor hoeft te betalenquote:Op zaterdag 19 december 2009 15:10 schreef Mallet het volgende:
[..]
Moest een auto ophalen in Dinxperlo.. Dat is zowat half NL half DU.. Toen moest ik naar Barneveld en heb een heel stuk via de Duitse snelweg gereden.
Ben ook wel eens in België geweest. Moest toen ergens in Zeeland zijn.. Zat ik op de ring in Antwerpen.. Ik dacht echt WTFFFF. Moest ik nog tol betalen voor zo`n tunnel en werd ook nog eens staande gehouden door de politie.. Ik dacht OHNEE ik heb geen kentekenpapieren ik ben de lul, maar ik mocht doorrijden. Wat een kutrit.. Kwam ik eindelijk op plaats van bestemming.. Zit dat bedrijf er niet meer. Kon ik 20minuten verder rijden voordat ik er was.
Ben je als je bij Antwerpen zat niet iets te ver doorgereden?quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:10 schreef Mallet het volgende:
[..]
Moest een auto ophalen in Dinxperlo.. Dat is zowat half NL half DU.. Toen moest ik naar Barneveld en heb een heel stuk via de Duitse snelweg gereden.
Ben ook wel eens in België geweest. Moest toen ergens in Zeeland zijn.. Zat ik op de ring in Antwerpen.. Ik dacht echt WTFFFF. Moest ik nog tol betalen voor zo`n tunnel en werd ook nog eens staande gehouden door de politie.. Ik dacht OHNEE ik heb geen kentekenpapieren ik ben de lul, maar ik mocht doorrijden. Wat een kutrit.. Kwam ik eindelijk op plaats van bestemming.. Zit dat bedrijf er niet meer. Kon ik 20minuten verder rijden voordat ik er was.
Lang leven de TomTom. Was trouwens ook een zwarte Opel Corsa.. Ik heb zo`n hekel aan die auto's. Echt te weinig vermogen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:41 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ben je als je bij Antwerpen zat niet iets te ver doorgereden?
Ligt er natuurlijk ook een beetje aan waar je vandaan moet komen inderdaad, maar ik kom altijd uit regio rotterdamquote:Op zaterdag 19 december 2009 15:57 schreef Maharbal het volgende:
En nee, de ring Antwerpen is vaak de snelste manier om in bepaalde plekken in Zeeland te komen.
Dan vraag ik me af of ze dat wel in de hikershandleiding hebben staan, want ik wist dat dus niet. Is ook nooit gezegd.quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:21 schreef Keuzer het volgende:
Kreeg te horen dat ik gewoon maar provinciale weggetjes moest nemen want je mag niet in het buitenland rijden, dat is verzekeringstechnisch onverstandig ofzo. Zou daar dus wel mee oppassen
Ja klopt helemaal. Dat is ook erg vervelend. Misschien zelfs een reden om het niet te gaan doen. Aan de andere kant moet je zoiets wel op de koop toenemen als je zelf ook onregelmatig beschikbaar bent. Daarnaast hoor je als hiker altijd 1 dag van tevoren (niet meer) of je mag werken. Als je uberhaupt mag werken natuurlijk, want het komt regelmatig voor dat er geen werk voor je is.quote:Op maandag 21 december 2009 15:24 schreef Yankee het volgende:
Tijd geleden ongeveer een jaar gewerkt als student-chauffeur. Werk zelf vond ik best wel leuk, vond het alleen te irritant om toen twee dagen per week beschikbaar te moeten zijn en vrijwel nooit te weten wanneer ik moest werken. Daarnaast kwam het nog wel eens voor dat ik twee of drie weken achterelkaar niet gebeld werd.
Wat ik deed was prive-chauffeur. Werd dan of de avond van te voren gebeld of nog 's ochtends, moest dan tot 12.30 beschikbaar zijn. Kwam er achter dat ik dit toch wel erg vervelend vond en ben er dus mee gestopt.quote:Op maandag 21 december 2009 15:30 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ja klopt helemaal. Dat is ook erg vervelend. Misschien zelfs een reden om het niet te gaan doen. Aan de andere kant moet je zoiets wel op de koop toenemen als je zelf ook onregelmatig beschikbaar bent. Daarnaast hoor je als hiker altijd 1 dag van tevoren (niet meer) of je mag werken. Als je uberhaupt mag werken natuurlijk, want het komt regelmatig voor dat er geen werk voor je is.
Dat is ook niks voor mij. Tot 12.30 beschikbaar zijn pfff. Dan kan je dus echt niks meer doen die dag. Ik kan nog besluiten om wat extra schoolwerk te gaan doen of om soms nog naar school te gaan.. Als ik het weer eens zo heb gepland dat ik 1 dag skip. Vervolgens ben je onderweg naar school (>1uur reizen voor mij).. Word je gebeld of je nog beschikbaar bent vanuit je woonplaatsquote:Op maandag 21 december 2009 15:34 schreef Yankee het volgende:
[..]
Wat ik deed was prive-chauffeur. Werd dan of de avond van te voren gebeld of nog 's ochtends, moest dan tot 12.30 beschikbaar zijn. Kwam er achter dat ik dit toch wel erg vervelend vond en ben er dus mee gestopt.
Omgquote:Op maandag 21 december 2009 17:38 schreef Mathijz het volgende:
Werd gebeld voor 2 ritjes, staat er nu maar 1 online. Ik bellen, ja dan is ie wss geannuleerd.
Ach, de meeste van dat soort auto's hebben wel winterbanden. En als je geluk heb, rijd je een 4WD.quote:Op maandag 21 december 2009 18:20 schreef Booomer het volgende:
Ik moet donderdag de hele dag rijden. Ben benieuwd, hoop dat de meeste sneeuw dan weg is!
Nog nooit problemen met de planning gehad, ik kwam hoogstens op het aangegeven tijdstip aan maar dat komt eigenlijk nauwelijks voor.quote:Op maandag 21 december 2009 18:19 schreef Mallet het volgende:
[..]
Omglekker geregeld dan.. Geannuleerd of vergeten online te zetten.. Hebben jullie btw wel eens moeite of problemen met de planning?
En ik ben ook heel blij dat ik nu ook tijdelijk ander werk heb
Heb eigenlijk nooit problemen met de planning. Wel dat ik door OV ontregelingen mijn aankomsttijd niet haal.quote:Op maandag 21 december 2009 18:19 schreef Mallet het volgende:
[..]
Omglekker geregeld dan.. Geannuleerd of vergeten online te zetten.. Hebben jullie btw wel eens moeite of problemen met de planning?
En ik ben ook heel blij dat ik nu ook tijdelijk ander werk heb
Ik ben studentchauffeur, geen hiker.. Die kerel heeft een A6 en ik gok dat zijn zomerbanden er nog onder zitten...quote:Op maandag 21 december 2009 18:22 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ach, de meeste van dat soort auto's hebben wel winterbanden. En als je geluk heb, rijd je een 4WD.
Het enigste wat irritant zal zijn is de files die ontstaan door de sneeuw, en sommige medeweggebruikers die moeilijk zijn om op te anticiperen (de één rijdt als een idioot, de ander rijdt zo langzaam en vreemd)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |