abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75732723
Geldwolven!
pi_75732984
quote:
Op donderdag 17 december 2009 15:58 schreef Keuzer het volgende:
Lol niet zo goed je best gedaan deze ronde? en dan wel 100 uur willen werken succes
Juist extra m'n best gedaan en aan het doen.

Doe momenteel vakken voor twee masters.
pi_75734525
Ik heb niks gezegd

Respect (als je die 100 uur waarmaakt dan he )
pi_75734626
quote:
Op donderdag 17 december 2009 16:44 schreef Keuzer het volgende:
Ik heb niks gezegd

Respect (als je die 100 uur waarmaakt dan he )
Vorige maand was 85 en de maand ervoor ruim over de 100 omdat ik ook nog op een advocaten- en notariskantoor werkte .

Ik zal kijken hoe ver we komen volgende maand .

Ik denk overigens niet dat ik morgen die auto zal kunnen ophalen. Vanavond om 21.00 krijgen we te horen of het OV hier rijdt (reed vandaag niet...en het zou door blijven sneeuwen). Als het antwoord negatief is, dan bel ik de noodlijn en zeg ik dat 't morgen niet lukt.

Dit kan beter inderdaad de Easyway SC worden.
pi_75735028
Ben nog niet gebeld voor morgen, of eris geen werk, of ze zijn te druk met alle bedrijven bellen dat iedereen vertraging heeft
pi_75735061
quote:
Op donderdag 17 december 2009 16:57 schreef Mathijz het volgende:
Ben nog niet gebeld voor morgen, of eris geen werk, of ze zijn te druk met alle bedrijven bellen dat iedereen vertraging heeft
Join tha club . In de kerstvakantie heb ik al ander werk geregeld.
pi_75735252
Heb tussen nu en oud/nieuw onbeschikbaar aangegeven, vreselijk gedoe om te moeten werken zo, en wil ook wat plannen kunnen maken ipv 5 dagen beschikbaar te zijn en misschien 1 (dus nog onbekende) dag te werken.
pi_75735457
quote:
Op donderdag 17 december 2009 17:04 schreef Keuzer het volgende:
Heb tussen nu en oud/nieuw onbeschikbaar aangegeven, vreselijk gedoe om te moeten werken zo, en wil ook wat plannen kunnen maken ipv 5 dagen beschikbaar te zijn en misschien 1 (dus nog onbekende) dag te werken.
Same here. Ik heb ze net aan de telefoon gehad en ik gooi mn beschikbaarheid gedurende de kerstvakantie dicht. Ik ga gewoon gedurende die periode even ergens anders aan de slag om toch een beetje geld binnen te krijgen.
pi_75736716
En dat is dan ook meteen het nadeel van Easyway. Je hebt niet echt vastigheid (tenzij je in een regio woont zoals ik, en dan nog is het geen vastigheid.)
pi_75737333
quote:
Op donderdag 17 december 2009 17:47 schreef Maharbal het volgende:
En dat is dan ook meteen het nadeel van Easyway. Je hebt niet echt vastigheid (tenzij je in een regio woont zoals ik, en dan nog is het geen vastigheid.)
Tja je kan het ook andersom bekijken; in een regio waar minder werk is heb je kans dat je vaker mag werken (omdat er minder chauffeurs zijn). Gedurende deze periode gaat die vlieger alleen niet op.
pi_75738337
quote:
Op donderdag 17 december 2009 18:07 schreef Mallet het volgende:

[..]

Tja je kan het ook andersom bekijken; in een regio waar minder werk is heb je kans dat je vaker mag werken (omdat er minder chauffeurs zijn). Gedurende deze periode gaat die vlieger alleen niet op.
Het liefst houd ik toch de combinatie van veel werk en weinig chauffeurs .
pi_75740485
Ach, meestal als ik beschikbaar opgeef werk ik ook. Behalve deze maand dus
Wel jammer dat ik meestal alleen korte ritjes rijd en vaak meer in het OV dan in de auto zit.
pi_75777188
Wat vandaag een kort ritje zou worden is verworden tot een werkdag van 10 uur, inclusief lopen door 50cm sneeuw in Drachten .
pi_75777744
Was vandaag zo klaar, verkeer en OV zat allemaal mee.
pi_75777851
M'n eerste auto was zodanig ingesneeuwd dat de auto daar niet door mij kon worden meegenomen. Toen kon ik weer naar huis, en net voordat ik thuis was kreeg ik een volgend ritje aangeboden. Verder rijden de treinen hier in het noorden slechts om het uur, dus dan moet je sowieso wachten.

Tel daar eens bij mij dat ik in een gigantisch busje reed (VW Crafter) en dat ding niet harder dan 110 wilde, + dat het OV nog wat vertraging had en ik kom zo aan 10 uur. Niks te klagen, lekker weer wat verdiend!
pi_75790332
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 18:27 schreef Maharbal het volgende:
M'n eerste auto was zodanig ingesneeuwd dat de auto daar niet door mij kon worden meegenomen. Toen kon ik weer naar huis, en net voordat ik thuis was kreeg ik een volgend ritje aangeboden. Verder rijden de treinen hier in het noorden slechts om het uur, dus dan moet je sowieso wachten.

Tel daar eens bij mij dat ik in een gigantisch busje reed (VW Crafter) en dat ding niet harder dan 110 wilde, + dat het OV nog wat vertraging had en ik kom zo aan 10 uur. Niks te klagen, lekker weer wat verdiend!
Jezus hoe moet ik me dat voorstellen? Kon je wel zien dat er een auto stond dan, ghehe? Het treinverkeer is daarboven inderdaad heel wat minder regelmatig dan in de rest van het land. Wel lekker wat centen erbij inderdaad, is ook niet verkeerd.

Ik had laatst ook een startadres in Drachten.. Fijn 4 uur met het OV om daar te komen .
pi_75792131
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 23:34 schreef Mallet het volgende:

[..]

Jezus hoe moet ik me dat voorstellen? Kon je wel zien dat er een auto stond dan, ghehe? Het treinverkeer is daarboven inderdaad heel wat minder regelmatig dan in de rest van het land. Wel lekker wat centen erbij inderdaad, is ook niet verkeerd.

Ik had laatst ook een startadres in Drachten.. Fijn 4 uur met het OV om daar te komen .
Nou het was gewoon 30/35cm sneeuw rondom de hele auto en overal op het hele parkeerplaatsje. Daarbij kwam nog dat er andere auto's voor de ingang van het parkeerplaatsje geparkeerd stonden (die konden de sneeuw op het parkeerterrein niet wegduwen) en de auto stond achteruit (dus je moest achteruit wegrijden = geen hogere versnelling pakken om minder kracht op de wielen te zetten). Tel dat allemaal bij elkaar op en dan kom je tot de conclusie dat 't niet lukt, tenzij je 2 uur gaat scheppen en dan is het nog maar de vraag of je 'm wegkrijgt omdat 't daar erg glad was.

Kheb wel foto's gemaakt (en opgestuurd naar Easyway).

[ Bericht 2% gewijzigd door Maharbal op 19-12-2009 00:25:33 ]
pi_75794836
Kunnen we die foto's niet ff zien .. Dat je ff subtiel het kenteken weghaalt
pi_75798693
Dan moet ik ook subtiel m'n hoofd gaan anonimiseren .

Het deel waar ik op sta is het enige deel van de parkeerplaats dat redelijk afgeplat was qua sneeuw. De auto stond daar gewoon erg ongelukkig in een hoekje, en omgekeerd en met een lading sneeuw eromheen.
pi_75802245
Pff nee daar was ik inderdaad ook niet aan begonnen. Die aanhangwagen staat er ook lekker achter zo te zien. Zonde van je tijd, maar zó erg is het niet gezien dat het een Caddy was. Vreselijke auto's. Laatst reed ik er in een zonder radio.. Kan je je dat voorstellen? Wat voor een auto heb je gekregen toen je alsnog een rit kreeg?

Ik heb nooit meegemaakt dat ik een auto niet kon meenemen, alleen eens gehad dat een auto zo lang stil had gestaan dat je bijna de lak niet meer zag door de bessen van de boom waaronder hij stond. Toen ik hem startte begon hij zo te schudden, ik dacht het ding stijgt op! Dus toen gaf ik wat gas, werd het alleen maar erger Uiteindelijk even laten lopen en daarna opnieuw gestart.
pi_75802662
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 13:28 schreef Mallet het volgende:
Pff nee daar was ik inderdaad ook niet aan begonnen. Die aanhangwagen staat er ook lekker achter zo te zien. Zonde van je tijd, maar zó erg is het niet gezien dat het een Caddy was. Vreselijke auto's. Laatst reed ik er in een zonder radio.. Kan je je dat voorstellen? Wat voor een auto heb je gekregen toen je alsnog een rit kreeg?

Ik heb nooit meegemaakt dat ik een auto niet kon meenemen, alleen eens gehad dat een auto zo lang stil had gestaan dat je bijna de lak niet meer zag door de bessen van de boom waaronder hij stond. Toen ik hem startte begon hij zo te schudden, ik dacht het ding stijgt op! Dus toen gaf ik wat gas, werd het alleen maar erger Uiteindelijk even laten lopen en daarna opnieuw gestart.
Ik heb erna een VW crafter gereden.

Zoiets: http://3.bp.blogspot.com/(...)after+sanit+nf+a.jpg
In ieder geval met zo'n vierkant blok achterop. Volgens mij was het een koel-unit.

En ik heb al vaker zonder radio moeten rijden. Zelfs 's een keer vanuit het noorden naar Zeeland, zuid-limburg etc .
Ook wel vaker gehad dat een auto niet mee kon. Dan was de klant er niet van op de hoogte, of er was een fout gemaakt met de planning.....of de auto stond uberhaupt in een heel andere stad ofzo. Gelukkig is dat meer uitzondering.
pi_75804038
Ik heb ook ooit een auto gehad zonder radio, een Citroen Berlingo. Moest naar Barneveld vanuit Rotterdam. Het ding was niet vooruit te branden (heuvelaf 135 op de teller ) en als je harder dan 120 op de teller ging klonk er constant een waarschuwingstoon. Gelukkig werd die waarschuwingstoon dan wel weer overstemd door het motorgeluid, dus dat scheelt weer

Ik heb tot nu toe wel altijd de auto meegekregen en hij was er ook altijd. Wel eens gehad dat ik een auto moest ophalen op een priveadres in een of ander dorp. Moest er volgens de ritgegevens om 9.00 zijn, dus ik om 7.00 de deur uit. Kom ik daar aan, bel ik die mensen uit bed omdat ze verwacht hadden dat de auto 's middags pas zou worden opgehaald
Auto moest eerst nog helemaal uitgeruimd worden, maar uiteindelijk ben ik om 9.30 weggereden.
pi_75804432
Ik heb wel eens gehad dat een auto niet aanwezig was op het afhaaladres. Gelukkig kon ik toen toevallig een andere auto meenemen die de dag ervoor was gebracht. Verder stond er ook helemaal niks, want het was gewoon n kantoor. Heb wel een uur daar op kantoor gezeten omdat er nog allerlei rapporten moesten worden gemaakt.

Wat een ding die VW man.. Het grootste waar ik in heb gereden is een Renault Traffic. Vond ik nog niet eens zo heel oncomfortabel.

Laatst reed ik in een VW Fox diesel.. in Duitsland met 165 over de autobahn.. Ik haalde iedereen in, geweldig
pi_75804514
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 14:59 schreef Mallet het volgende:
Ik heb wel eens gehad dat een auto niet aanwezig was op het afhaaladres. Gelukkig kon ik toen toevallig een andere auto meenemen die de dag ervoor was gebracht. Verder stond er ook helemaal niks, want het was gewoon n kantoor. Heb wel een uur daar op kantoor gezeten omdat er nog allerlei rapporten moesten worden gemaakt.

Wat een ding die VW man.. Het grootste waar ik in heb gereden is een Renault Traffic. Vond ik nog niet eens zo heel oncomfortabel.

Laatst reed ik in een VW Fox diesel.. in Duitsland met 165 over de autobahn.. Ik haalde iedereen in, geweldig
Duitsland?
pi_75804679
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 15:03 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Duitsland?
Moest een auto ophalen in Dinxperlo.. Dat is zowat half NL half DU.. Toen moest ik naar Barneveld en heb een heel stuk via de Duitse snelweg gereden.
Ben ook wel eens in België geweest. Moest toen ergens in Zeeland zijn.. Zat ik op de ring in Antwerpen.. Ik dacht echt WTFFFF. Moest ik nog tol betalen voor zo`n tunnel en werd ook nog eens staande gehouden door de politie.. Ik dacht OHNEE ik heb geen kentekenpapieren ik ben de lul, maar ik mocht doorrijden . Wat een kutrit.. Kwam ik eindelijk op plaats van bestemming.. Zit dat bedrijf er niet meer. Kon ik 20minuten verder rijden voordat ik er was.
pi_75804764
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 15:10 schreef Mallet het volgende:

[..]

Moest een auto ophalen in Dinxperlo.. Dat is zowat half NL half DU.. Toen moest ik naar Barneveld en heb een heel stuk via de Duitse snelweg gereden.
Ben ook wel eens in België geweest. Moest toen ergens in Zeeland zijn.. Zat ik op de ring in Antwerpen.. Ik dacht echt WTFFFF. Moest ik nog tol betalen voor zo`n tunnel en werd ook nog eens staande gehouden door de politie.. Ik dacht OHNEE ik heb geen kentekenpapieren ik ben de lul, maar ik mocht doorrijden . Wat een kutrit.. Kwam ik eindelijk op plaats van bestemming.. Zit dat bedrijf er niet meer. Kon ik 20minuten verder rijden voordat ik er was.
Haha, ben je per ongeluk over stukje tol (echt een lullig klein stukje waar je een kleine ¤5 moet betalen) bij Antwerpen geweest, terwijl er ook gewoon een weg langs gaat waar je geen tol voor hoeft te betalen .
pi_75805455
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 15:10 schreef Mallet het volgende:

[..]

Ben je als je bij Antwerpen zat niet iets te ver doorgereden?
Ben ook wel eens in Zeeland geweest. Was trouwens ook een mooi verhaal. Moest een auto ophalen bij een dealer en die bij een priveadres brengen. Het was een zwarte Opel Corsa automaat. Ik dus die auto opgehaald, was helemaal glimmend gewassen bij die dealer. Richting Zeeland gereden en de afslag genomen. Daarna moest ik nog een klein stukje provinciale weg rijden. Langs die provinciale weg lag een sloot, die net uitgebaggerd werd. Een graafmachine groef alle modder van de bodem en gooide dat in een bak van een vrachtwagen. Precies op het moment dat ik langs die graafmachine reed, ging hij een bak modder legen. En ja hoor, een windvlaag en een halve bak modder over de net helemaal schoon gewassen auto heen
pi_75805777
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 15:41 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ben je als je bij Antwerpen zat niet iets te ver doorgereden?
Lang leven de TomTom. Was trouwens ook een zwarte Opel Corsa.. Ik heb zo`n hekel aan die auto's. Echt te weinig vermogen.

Ghehe heb je de auto toen opnieuw ergens gewassen of heb je hem gewoon zo afgeleverd?
pi_75805873
En nee, de ring Antwerpen is vaak de snelste manier om in bepaalde plekken in Zeeland te komen .
pi_75806362
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 15:57 schreef Maharbal het volgende:
En nee, de ring Antwerpen is vaak de snelste manier om in bepaalde plekken in Zeeland te komen .
Ligt er natuurlijk ook een beetje aan waar je vandaan moet komen inderdaad, maar ik kom altijd uit regio rotterdam

En ik heb die auto nog maar even gewassen inderdaad, zag er echt niet uit dat ding
Mijne was trouwens wel een automaat
pi_75806536
Ik moest ook welleens een auto vanuit Limburg naar Enschede brengen, heb toen gebeld of ik via Duitsland mocht rijden omdat a73, die tunnels toen afgesloten waren. Kreeg te horen dat ik gewoon maar provinciale weggetjes moest nemen want je mag niet in het buitenland rijden, dat is verzekeringstechnisch onverstandig ofzo. Zou daar dus wel mee oppassen Op zo n moment is google maps op telefoon toch wel een genot hoor, de omleiding naar Nijmegen werd namelijk pas na een halfuur rijden aangegeven XD.
Grootste voertuigen bij mij waren VW Transporter en Fiat ?Ducato?
Opel Astra automaat vond ik wel grappig want toen ik om in te halen de kickdown raakte schoot ie met 120 km/u terug naar zn 3... dat is best sensatie in zo n klein autotje (5k rpm ofzo :S)
pi_75808384
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 16:21 schreef Keuzer het volgende:
Kreeg te horen dat ik gewoon maar provinciale weggetjes moest nemen want je mag niet in het buitenland rijden, dat is verzekeringstechnisch onverstandig ofzo. Zou daar dus wel mee oppassen
Dan vraag ik me af of ze dat wel in de hikershandleiding hebben staan, want ik wist dat dus niet. Is ook nooit gezegd.
pi_75813543
Nee het staat er inderdaad niet in, maar op zich vind ik het wel logisch klinken. En het is mijn werk om die auto te vervoeren volgens hun regels, en als ik dan langer onderweg ben dan is dat niet mijn beslissing maar die van hun.
pi_75829634
Ze hebben toch ook wel eens ritten die naar het buitenland moeten? Ik heb het zelf nooit zo direct meegemaakt, maar ik moest eerst een auto naar Duitsland brengen en vanaf daar weer een auto terug. Die rit werd toen verplaatst dus ik heb hem niet uit kunnen voeren. Hebben ze in dat soort gevallen een andere dekking ofzo?
pi_75873352
Succes aan degene die vandaag of morgen moeten werken
  maandag 21 december 2009 @ 15:24:32 #286
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_75881698
Tijd geleden ongeveer een jaar gewerkt als student-chauffeur. Werk zelf vond ik best wel leuk, vond het alleen te irritant om toen twee dagen per week beschikbaar te moeten zijn en vrijwel nooit te weten wanneer ik moest werken. Daarnaast kwam het nog wel eens voor dat ik twee of drie weken achterelkaar niet gebeld werd.
.
pi_75881993
quote:
Op maandag 21 december 2009 15:24 schreef Yankee het volgende:
Tijd geleden ongeveer een jaar gewerkt als student-chauffeur. Werk zelf vond ik best wel leuk, vond het alleen te irritant om toen twee dagen per week beschikbaar te moeten zijn en vrijwel nooit te weten wanneer ik moest werken. Daarnaast kwam het nog wel eens voor dat ik twee of drie weken achterelkaar niet gebeld werd.
Ja klopt helemaal. Dat is ook erg vervelend. Misschien zelfs een reden om het niet te gaan doen. Aan de andere kant moet je zoiets wel op de koop toenemen als je zelf ook onregelmatig beschikbaar bent. Daarnaast hoor je als hiker altijd 1 dag van tevoren (niet meer) of je mag werken. Als je uberhaupt mag werken natuurlijk, want het komt regelmatig voor dat er geen werk voor je is.
  maandag 21 december 2009 @ 15:34:36 #288
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_75882171
quote:
Op maandag 21 december 2009 15:30 schreef Mallet het volgende:

[..]

Ja klopt helemaal. Dat is ook erg vervelend. Misschien zelfs een reden om het niet te gaan doen. Aan de andere kant moet je zoiets wel op de koop toenemen als je zelf ook onregelmatig beschikbaar bent. Daarnaast hoor je als hiker altijd 1 dag van tevoren (niet meer) of je mag werken. Als je uberhaupt mag werken natuurlijk, want het komt regelmatig voor dat er geen werk voor je is.
Wat ik deed was prive-chauffeur. Werd dan of de avond van te voren gebeld of nog 's ochtends, moest dan tot 12.30 beschikbaar zijn. Kwam er achter dat ik dit toch wel erg vervelend vond en ben er dus mee gestopt.
.
pi_75882396
quote:
Op maandag 21 december 2009 15:34 schreef Yankee het volgende:

[..]

Wat ik deed was prive-chauffeur. Werd dan of de avond van te voren gebeld of nog 's ochtends, moest dan tot 12.30 beschikbaar zijn. Kwam er achter dat ik dit toch wel erg vervelend vond en ben er dus mee gestopt.
Dat is ook niks voor mij. Tot 12.30 beschikbaar zijn pfff. Dan kan je dus echt niks meer doen die dag. Ik kan nog besluiten om wat extra schoolwerk te gaan doen of om soms nog naar school te gaan.. Als ik het weer eens zo heb gepland dat ik 1 dag skip. Vervolgens ben je onderweg naar school (>1uur reizen voor mij).. Word je gebeld of je nog beschikbaar bent vanuit je woonplaats
  maandag 21 december 2009 @ 15:54:08 #290
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_75883047
*meldt
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
pi_75883938
En ik moet morgen werken, 2 ritjes. Ben benieuwd wat dat gaat worden met het OV.

edit: Ik zie iets geweldigs bij m'n ritgegevens staan:

"AUTO OM 12 UUR OPHALEN BIJ X. AUTO VOOR 12 UUR AFLEVEREN BIJ Y"

pi_75887477
Werd gebeld voor 2 ritjes, staat er nu maar 1 online. Ik bellen, ja dan is ie wss geannuleerd.

Ben benieuwd of ze morgen nog onderweg gaan bellen. Verder is ook nog maar hopen dat de bus vanuit meerkerk gaat rijden.
pi_75888801
Thank god dat ik tijdelijk ander werk heb .
pi_75888902
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:38 schreef Mathijz het volgende:
Werd gebeld voor 2 ritjes, staat er nu maar 1 online. Ik bellen, ja dan is ie wss geannuleerd.
Omg lekker geregeld dan.. Geannuleerd of vergeten online te zetten.. Hebben jullie btw wel eens moeite of problemen met de planning?

En ik ben ook heel blij dat ik nu ook tijdelijk ander werk heb
pi_75888914
Ik moet donderdag de hele dag rijden. Ben benieuwd, hoop dat de meeste sneeuw dan weg is!
  maandag 21 december 2009 @ 18:22:50 #296
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_75888992
quote:
Op maandag 21 december 2009 18:20 schreef Booomer het volgende:
Ik moet donderdag de hele dag rijden. Ben benieuwd, hoop dat de meeste sneeuw dan weg is!
Ach, de meeste van dat soort auto's hebben wel winterbanden. En als je geluk heb, rijd je een 4WD.
Het enigste wat irritant zal zijn is de files die ontstaan door de sneeuw, en sommige medeweggebruikers die moeilijk zijn om op te anticiperen (de één rijdt als een idioot, de ander rijdt zo langzaam en vreemd)
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
pi_75889053
quote:
Op maandag 21 december 2009 18:19 schreef Mallet het volgende:

[..]

Omg lekker geregeld dan.. Geannuleerd of vergeten online te zetten.. Hebben jullie btw wel eens moeite of problemen met de planning?

Nog nooit problemen met de planning gehad, ik kwam hoogstens op het aangegeven tijdstip aan maar dat komt eigenlijk nauwelijks voor.
pi_75889056
quote:
Op maandag 21 december 2009 18:19 schreef Mallet het volgende:

[..]

Heb eigenlijk nooit problemen met de planning. Wel dat ik door OV ontregelingen mijn aankomsttijd niet haal.

Ze zeggen nu dat de rit is geannuleerd, verder wacht ik vrolijk af. Beetje spanning kan geen kwaad.
pi_75891610
quote:
Op maandag 21 december 2009 18:22 schreef tha_rizzo het volgende:

[..]

Ach, de meeste van dat soort auto's hebben wel winterbanden. En als je geluk heb, rijd je een 4WD.
Het enigste wat irritant zal zijn is de files die ontstaan door de sneeuw, en sommige medeweggebruikers die moeilijk zijn om op te anticiperen (de één rijdt als een idioot, de ander rijdt zo langzaam en vreemd)
Ik ben studentchauffeur, geen hiker.. Die kerel heeft een A6 en ik gok dat zijn zomerbanden er nog onder zitten...
pi_75893444
Ach, m'n ritten zijn morgen veranderd. Mag morgen vanuit het noorden naar Eindhoven, op dat adres een huurauto ergens anders in Eindhoven brengen en dan vervolgens weer ergens in Eindhoven een auto naar Almere brengen. Ik ben benieuwd hoeveel extra uur ik morgen ga maken door files en uitvallend OV.

Ik gok op 10 uur totaal.

'T liefst heeft die A3 morgen quattro .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')