En toen trouwde Ritchie met Madonna en was het over met de goede films......quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:01 schreef thomaster het volgende:
[..]
Yep, zelfde soort verhaal, zelfde soort vage bijnamen, zelfde regisseur, maar beiden briljant
het hoofd?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:04 schreef mr_anonimous het volgende:
Als een executie is voltrokken in China wat krijgen nabestaanden dan van de overheid?
De rekening voor de kogel idd...quote:
Ellen kwam thuis van de spelen van Barcelona en vond in haar post een brief van de sociale dienst van Amsterdam.quote:
Phys is weer in slaap gevallen.......quote:
De wereldberoemde Nederlandse acteurquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:43 schreef mr_anonimous het volgende:
Ah nu zie ik hem wel...
Carl Struycken!
Een grootheid in de filmwereld idd.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:47 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
De wereldberoemde Nederlandse acteur
niet over het hoofd te zien, neequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Een grootheid in de filmwereld idd.
vitalisquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:50 schreef mr_anonimous het volgende:
Hoe heette de reizende muzikant die zich over Remy ontfermde in Alleen op de wereld?
Ik hoop ooit nog eens die mooie Japanse tekenfilm van Alleen op de wereld te kunnen bemachtigen. Jeugdsentiment......quote:
doe dan ook maar de 3 honden van vitalis...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik hoop ooit nog eens die mooie Japanse tekenfilm van Alleen op de wereld te kunnen bemachtigen. Jeugdsentiment......
tombolafan +1
AKQ 1706
5 mr_anonimous
3 skittelman
1 Neleos
5 Burnett
6 tomtomaat
2 tombolafan
3 Rucebo
1 tong80
3 Ofyles2
2 thomaster
3 qonmann
1 Yurithemaster
1 Tong80
1 Nico_S
1 PhysicsRules
mais oui... nog 1quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:17 schreef mr_anonimous het volgende:
Zerbino en Capi weet ik nog......
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:29 schreef lubje25 het volgende:
Fikkie is het vast nietAvond allemaal
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:34 schreef mr_anonimous het volgende:
Die aap weet ik wel direct Jolie Couer. Die andere hond heette Dolce ofzo?
Mooi verhaal. al ken ik het alleen door die anime.....quote:
Zeer warm, maar een lettertje teveel (waardoor de betekenis veranderd en ik dus streng ben)quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:50 schreef mr_anonimous het volgende:
Glaudio?
Gelukkig kop je hem zelf inquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Gladio
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |