Ikquote:
You wishquote:
Jij nooit meer, maakt niet uit wat voor kloon je nu weer aanmaaktquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik niet i.i.g.
anders had dit topic wel al centraal gestaan kuch
Ja, eeuh, ik heb zin om te slapen maar zit op mijn werkquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:33 schreef de_boswachter het volgende:
Nee precies
Maaruhm: Ik heb zin om die game te spelen wat ze gisteren hier neergooiden maar zit op mijn werk
Wolvendagen.quote:
?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:40 schreef jitzzzze het volgende:
Welk forum was het nou?
Ik ben nog steeds de nieuwstequote:
Ohnee, swarma kwam nog na mijquote:
Jawel..quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik hoef het toch niet verder uit te leggen hé?
Maar wat heeft dat te maken met sr_firewire ?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:23 schreef jitzzzze het volgende:
Iets met sujetten die hier iets van 60 jaar geleden rond liepen.En die hier ook virtueel aanwezig zouden zijn
quote:
Maar dan kan ik nog gewoon lurkenquote:
Die mag ook als eerste weer ophoepelen ook.quote:
Ik vind hem best een degelijke modquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die mag ook als eerste weer ophoepelen ook.
Daar zijn de meningen dan over verdeeld.quote:
Waarom niet dan?quote:
Je stagiar kloon, alleen wij weten dat, dus weten ook alleen wij waar het over gaat ofzoquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat te maken met sr_firewire ?
Zijn beweegredenen, zijn spelling, zijn argumentatie, alles klopt niet bij die kerel!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:10 schreef Ezio het volgende:
[..]
Waarom niet dan?
Zijn slotjesknop zit soms wat los maar verder kan ik niet veel aanmerken op zijn werk
Jamaardanwordtikstraksweergenoteomdatikzogenaamdietswiluitlokkenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:40 schreef Adelante het volgende:
OH, DE NAZI'S!!!
zeg dat dan gewoon .
Ik ben helemaal geen kloonquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, jij. Of was jij nou van Remlof?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jamaardanwordtikstraksweergenoteomdatikzogenaamdietswiluitlokken
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:22 schreef Monitor het volgende:Top 100 van maandag 17 augustus 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
15. 123 Stephan1237
Deze cijfers zijn op werkdagen na 9:00 en in het weekeinde de gehele dag geldig.
Loser.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:22 schreef Stephan1237 het volgende:
Zullen we verder gaan met facepics posten , jullie zijn vast wel benieuwd hoe ik eruit ziet
Edit, ik ga in de top 15 van meeste berichten![]()
[..]
Mensen met minder posts een loser noemenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Loser.
Echte bazen halen top 5
Top 100 van maandag 17 augustus 2009
01. 221 Cuegirllie
02. 217 jitzzzze
03. 215 Japsnars
04. 202 Loveless85
05. 193 de_boswachter
Wat doet die hamster daar?quote:
Jawel.quote:
ik hoor een klachtquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:55 schreef Adelante het volgende:
Waarom hebben service organisaties de termen "care" en "support" in hun naam verscholen, ze doen namelijk geen ene ruk voor je
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:55 schreef Adelante het volgende:
Waarom hebben service organisaties de termen "care" en "support" in hun naam verscholen, ze doen namelijk geen ene ruk voor je
Dansenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat doet die hamster daar?
klacht = plasma tv kapotquote:
Ik denk dat de '/' is weggevallen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:55 schreef Adelante het volgende:
TS heeft een plasma tv!!EINZ!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
klacht = plasma tv kapot
subklacht = wachttijd inmiddels 3 maanden
bonusklacht = organisaties doen geen ruk voor je
kijk, heel kort en bondig, zonder paints of overige zooi
Had, Ludo, Had! Nu inmiddels drie maanden een 55cm bolle beeldbuis campingtoestelquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
TS heeft een plasma tv!!EINZ!
ik snap de klacht niet kun je het painten ?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
klacht = plasma tv kapot
subklacht = wachttijd inmiddels 3 maanden
bonusklacht = organisaties doen geen ruk voor je
kijk, heel kort en bondig, zonder paints of overige zooi
Daadkrachtig als ik ben had ik al lang een nieuwer, groter exemplaar als vervanger gehad van de fabrikant. Ik laat niet met me sollen!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
Had, Ludo, Had! Nu inmiddels drie maanden een 55cm bolle beeldbuis campingtoestel
Nou inderdaadquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Loser.
Echte bazen halen top 5
Top 100 van maandag 17 augustus 2009
01. 221 Cuegirllie
02. 217 jitzzzze
03. 215 Japsnars
04. 202 Loveless85
05. 193 de_boswachter
Ik krijg geloof ik ter compensatie de serie planet earth op blu-ray.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daadkrachtig als ik ben had ik al lang een nieuwer, groter exemplaar als vervanger gehad van de fabrikant. Ik laat niet met me sollen!
En daar moet ik serieus op reageren?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:12 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Mensen die in de top 5 zitten hebben alleen een FOK! leven en geen echt leven
adelante is een kneus die zich met troep laat afschepenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik krijg geloof ik ter compensatie de serie planet earth op blu-ray.Ik heb geen blu-ray speler
Adelante isquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:15 schreef gers het volgende:
[..]
adelante is een kneus die zich met troep laat afschepen
Ah, eindelijk iets waar ik het met je eens ben!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:12 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Mensen die in de top 5 zitten hebben alleen een FOK! leven en geen echt leven
Wel een mooie serie.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik krijg geloof ik ter compensatie de serie planet earth op blu-ray.Ik heb geen blu-ray speler
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah, eindelijk iets waar ik het met je eens ben!
Daar dacht je vorige week anders over. Is er soms een positie vrij nu?quote:
quote:
Ja, alleen over dat topic, wat ook lame was van jequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
Daar dacht je vorige week anders over. Is er soms een positie vrij nu?
Wil je hem naar mij opsturenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
Omdat het een plattelandsboerke isquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:27 schreef LudoSanders het volgende:
Adelante, waarom zit jij Oostkapelle te bashen?
En toch komt iedereen er zo graag naar toe.quote:
Werk ze.quote:
Het had ook westkapelle kunnen zijn, ik kom nooit op die eilandenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:27 schreef LudoSanders het volgende:
Adelante, waarom zit jij Oostkapelle te bashen?
Nou, mijn welgemeende excuses, maar ik zou er nog niet dood gevonden willen worden.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En toch komt iedereen er zo graag naar toe.
[..]
Werk ze.
Niet de verrassingspakketten te hoog opstapelen!quote:
Ik geloof ook niet dat ze daar jou ooit een plaatsje onder de grond zouden gunnen dus dat komt goed uit.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou, mijn welgemeende excuses, maar ik zou er nog niet dood gevonden willen worden.
Er is een verschil tussen dood gevonden worden en begraven worden.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat ze daar jou ooit een plaatsje onder de grond zouden gunnen dus dat komt goed uit.
Jezus zeg, is het mogelijk om nog slechter te zijn met spelling und grammaticaquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:32 schreef Goofisch het volgende:
Nouja. halverwege de 3de film wilde ze niet meer verder kijken. Ter wel ik heb wel redelijk spannend vond maar verre van eng. Eerder gezegd grappig wat ze telkens bedacht hadden hoe iemand zo extreem mogelijk te killen.. Ter wel ik juist ook dat enge wil voelen gek genoeg![]()
Heus?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen dood gevonden worden en begraven worden.
quote:
Nou, daar hoorde ik niet bijquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:48 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ja hier waren eerst een groot aantal mensen die haar mooi vonden.
Die slapen allemaal nog.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:48 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Waren die mentaal niet helemaal in orde?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:48 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Van gebande?quote:
wtfquote:
wat een bazenelftal was dat in 1993quote:
Tof man, geef mij eens een aboquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:58 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
K heb de database van FOK gehackt.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
wat een bazenelftal was dat in 1993
Allemaal keiharde killers
Heus, van Gobbel, de Wolf etc.
Succes.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:01 schreef jordeeeh het volgende:
Neehoor jongens, ik loog
remlof en de FA's hebben besloten mij nog een kans te geven. Dus ik ga ervoor zorgen om niet meer beschonken te gaan FOK!en.
En nu FOK je met een plug in je reet en 6 touwtjes boven je hoofd of wat ?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:01 schreef jordeeeh het volgende:
remlof en de FA's hebben besloten mij nog een kans te geven. Dus ik ga ervoor zorgen om niet meer beschonken te gaan FOK!en.
4 dagen, maximaalquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:01 schreef jordeeeh het volgende:
Neehoor jongens, ik loog
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En nu FOK je met een plug in je reet en 6 touwtjes boven je hoofd of wat ?
Door deze post lijkt het net of jij uit dat incestdorp komt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarom post je nou een foto van jezelf erbij? Zou kom echt niet eerder naar Oosknollendam.
HAHAHAHA JA GOEIEquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En nu FOK je met een plug in je reet en 6 touwtjes boven je hoofd of wat ?
incl vandaag?quote:
Die schopt 3 ruiten in toch?quote:
Het kwartje viel iets later; ik ben ook niet thuis in de voetballelarijquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Door deze post lijkt het net of jij uit dat incestdorp komt.
jaquote:
Jaquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:08 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
HAHAHAHA JA GOEIE![]()
![]()
![]()
!1!
[..]
incl vandaag?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:01 schreef jordeeeh het volgende:
Neehoor jongens, ik loog
Nou, vrijdag haal ik wel hoor. Zaterdag.. hm ligt eraan of k vrijdag uit ga?quote:
Tenks.quote:
Sinds z'n twaalfde al samen met Tamara (met gouden ketting waarschijnlijk)quote:
Tamara, de naam alleen al. Ik ken maar weinig aantrekkelijke Tamara's.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
Sinds z'n twaalfde al samen met Tamara (met gouden ketting waarschijnlijk)
Ik geenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Tamara, de naam alleen al. Ik ken maar weinig aantrekkelijke Tamara's.
Ik ken er 1, zo'n vadsige pad van een jaar of 40quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik geenMaar ik ken dan ook geen enkele Tamara, wellicht heeft het daar mee te maken
Ik wil het niet weten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:32 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik ken er 1, zo'n vadsige pad van een jaar of 40
Klinkt bekend. Ik heb dorst, maar geen zin om wat te gaan halenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:38 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb honger maar we hebben geen boter.
Godverdomme geen zin om naar de supermarkt te gaan.
Jos heeft wel pikante foto's van haarquote:
Mja, post na slotje idee.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:37 schreef Broekpaling het volgende:
jordeeeh? Was jij niet perm banned?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Klinkt bekend. Ik heb dorst, maar geen zin om wat te gaan halen
Ik heb steeds een droge bek. Water helpt niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Klinkt bekend. Ik heb dorst, maar geen zin om wat te gaan halen
Ik heb niks gelikt hoor.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gewoon hard wezen likken bij een modje dus.
Water is het minst dorstlessend als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:42 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik heb steeds een droge bek. Water helpt niet.
En ik moet nog ontbijten.
Nou inderdaad.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:42 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik heb steeds een droge bek. Water helpt niet.
En ik moet nog ontbijten.
Doe is.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En hier moet ik serieus op reageren?
D_B natuurlijk. Daarom is 'ie eruit geflikkerdquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:44 schreef gers het volgende:
wie heeft jordeeh gepijpt voor een unban
Hihi.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
D_B natuurlijk. Daarom is 'ie eruit geflikkerd
Mot je?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:46 schreef Stephan1237 het volgende:
Boter
[ afbeelding ]
en drinken
[ afbeelding ]
Maar dat deed ik nietquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Water is het minst dorstlessend als je het mij vraagt.
Al die bitches hebben me gepijpt voor mijn unban.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:44 schreef gers het volgende:
wie heeft jordeeh gepijpt voor een unban
quote:
Modjes kunnen echte bitches zijn soms.quote:[..]
Al die bitches hebben me gepijpt voor mijn unban.
?
Mods hebben mij gezogen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
[..]
Modjes kunnen echte bitches zijn soms.
BAASquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:48 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb net als een neger mijn bureau bezaaid met geld.![]()
![]()
De afgelopen weken heb ik het geld dat ik nog over had uit de kroeg gewoon uit m'n zak als een baas neergeflikkerd op mijn bureau en nu doe ik mezelf denken aan the eckte thug baas 50cent.
Nou toe maarquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:48 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb net als een neger mijn bureau bezaaid met geld.![]()
![]()
De afgelopen weken heb ik het geld dat ik nog over had uit de kroeg gewoon uit m'n zak als een baas neergeflikkerd op mijn bureau en nu doe ik mezelf denken aan the eckte thug baas 50cent.
Gelukkig kan ik voor meer dan een 10tje bier op.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:52 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nou toe maarAls je 50 meeneemt en je kunt maar voor een tientje bier op waarna je kats bezopen bent en de kroegbaas een geintje met je uithaalt door al het wisselgeld in 5- en 10 centjes te geven dan ligt je bureau inderdaad behoorlijk vol
Maar je was wel dronken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik voor meer dan een 10tje bier op.
Ja, omdat één pilsje drie euro kost. Iedereen kan 3 pilsjes weg tikkenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik voor meer dan een 10tje bier op.
Hm, als k dan toch mag kiezen zou ik denk k gaan voor Krentenbol.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Tally ?
Kriebelde die snor lekker aan je ballen ?
3 euro? Kanker, waar ga jij heen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, omdat één pilsje drie euro kost. Iedereen kan 3 pilsjes weg tikken
Ik woon in een echte stadquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
3 euro? Kanker, waar ga jij heen?
Waarschijnlijk vaak genoeg naar de klotequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
3 euro? Kanker, waar ga jij heen?
Same, met boterquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:57 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga maar ontbijten, zonder boter.
Ik ken het.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:57 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga maar ontbijten, zonder boter.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:59 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vaak genoeg naar de klote
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:46 schreef Stephan1237 het volgende:
Boter
[ afbeelding ]
en drinken
[ afbeelding ]
Ik eet meer en ik ben niet aangekomenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ken het.
Al 4 KG aangekomen in de zomer
Moet jij betalen voor dat glas stierenzeik?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:11 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Maar hier is een biertje lekker 1,75
Jij eet meer piemels, dat telt niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik eet meer en ik ben niet aangekomen
Wut?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Moet jij betalen voor dat glas stierenzeik?
Ik dacht dat je er geld bij kreeg![]()
1.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij eet meer piemels, dat telt niet.
Waar val je vanaf?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:21 schreef de_boswachter het volgende:
Sperma is goed voor je wolvendagen.
Val je vanaf.
In de kroeg, Heineken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Weet ik veel, waar koop je dat? En welk merk?
Is t zo hoog dan?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:21 schreef de_boswachter het volgende:
Val je vanaf.
Ik hoef niet af te vallen, dan word ik té dunquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:21 schreef de_boswachter het volgende:
Val je vanaf.
Als ik erop zou kauwen zou dat heul niet goed zijnquote:
Kom je nu hier mee baggeren?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:21 schreef de_boswachter het volgende:
Val je vanaf.
De kroeg waar ik ook werk. In ons puike dorpje.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
zucht, en waar is die kroeg? Heineken
Stilletjes aan transformeert dat suggestie topic naar een H_h topic.quote:
en hoe heet dat dorpje?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:24 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
De kroeg waar ik ook werk. In ons puike dorpje.
Een H_h topic?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Stilletjes aan transformeert dat suggestie topic naar een H_h topic.
Welk topic ?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Stilletjes aan transformeert dat suggestie topic naar een H_h topic.
Het_hupt maakt zich weer belachelijk.quote:
Oooh zo, ja behoorlijkquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het_hupt maakt zich weer belachelijk.
Ja maar dat ga ik dus helegaar niet vertellen want dan is m'n anonimiteit weg !11!!!quote:
Link?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik benniezogoed met afkortingenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
HET HUPT
DE GROOTSTE DROPLUL DIE ER RONDLOOPT
Ow dan moet ik eens snel een kijkje gaan nemen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:28 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja maar dat ga ik dus helegaar niet vertellen want dan is m'n anonimiteit weg !11!!!
Moet lukken, echt een uitdaging is het nietquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ow dan moet ik eens snel een kijkje gaan nemen.
Kijken of ik hem nog een paar keer de grond in kan stampen.
BRB
Die is er ook redelijk knallend uit gegaan is het niet?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ow dan moet ik eens snel een kijkje gaan nemen.
Kijken of ik hem nog een paar keer de grond in kan stampen.
BRB
Precies, daarna begint het weekendquote:
Fag spullen verkopen ze niet in normale winkels.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:31 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ewa, weet iemand hier of je van die lichtbandjes (die fags bij het uitgaan soms om hun nek hebben ) kan kopen in een normale winkel?
Ik lag te slapen omdat ik ziek benquote:
Uh hij was de opvolger van jou in ONZ ?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die is er ook redelijk knallend uit gegaan is het niet?
ACTIONquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:31 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ewa, weet iemand hier of je van die lichtbandjes (die fags bij het uitgaan soms om hun nek hebben ) kan kopen in een normale winkel?
Kan je het opnemen op 5 lichtmetalen banden?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:35 schreef Broekpaling het volgende:
Boh, zometeen die Ferarri's op wegmisbruikers.
Nee, van zarGon volgens mij. Ik had al aangekondigd weg te gaan en tot er nieuwe was voor zG iig ff aan te blijven.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Uh hij was de opvolger van jou in ONZ ?
Na 1 week was hij gestresst of iets dergelijks.
xenos.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:31 schreef Chuck_Norris het volgende:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Fag spullen verkopen ze niet in normale winkels.
Ait thanks.quote:
You too.quote:
Misschienquote:
Zie je dat bowa, dat hart, dat is voor mij.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:40 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ait thanks.
[..]
You too.
[ afbeelding ]
Leuk, zo'n digitaal hart.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zie je dat bowa, dat hart, dat is voor mij.
Misschien ligt het gewoon aan het feit dat in Limburg niemand correct Nederlands spreekt en kunnen we het hem er daardoor niet aanrekenen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:38 schreef jitzzzze het volgende:
Zelfs in Limburg is dat geen correct Nederlands
Weetje, ik zat zo te denken om te zeggen:quote:
Ik zat aan exact hetzelfde te denken hierquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Misschien ligt het gewoon aan het feit dat in Limburg niemand correct Nederlands spreekt en kunnen we het hem er daardoor niet aanrekenen.
Ik niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:43 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Weetje, ik zat zo te denken om te zeggen:
"Nou gefeliciteerd, heb jij een mooi digitaal hart gekregen!1!", maar ik liet het.
quote:
Laat me raden, het klopt ook?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:43 schreef LudoSanders het volgende:
Ik geef WD ook graag mijn hart, maar liever wat anders.
Ik heb een hippiebandje om.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:43 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga me aankleden en een hippiebandje halen. doei.
We zijn al begonnen, maar er kunnen nog mensen bij. komopquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:42 schreef Lakitu het volgende:
http://www.omgpop.com/arc(...)3bfce95dbe865c0f0ba6
SPELEN. NU.
Het heeft zo zijn momenten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:44 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
![]()
[..]
Laat me raden, het klopt ook?
Mijn digitale harten betekenen een hoop.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:43 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Weetje, ik zat zo te denken om te zeggen:
"Nou gefeliciteerd, heb jij een mooi digitaal hart gekregen!1!", maar ik liet het.
Fokking gaaf.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Komt er eentje binnenvallen.
Hoe was sieget?
Jij bent vast zo'n viespeuk die maanden met zo'n bandje om zijn pols blijft rondlopen.quote:
Alle 1000 artiesten gezien?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Fokking gaaf.
Ik word ook maar een hippie.
Joah man.quote:
Wat als ik zeg dat hij al af is?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij bent vast zo'n viespeuk die maanden met zo'n bandje om zijn pols blijft rondlopen.
Nee maar wel hoogtepunten als Prodigy, Pendulum, Snow Patrol, Squarepusher, Bloc Party, Editors, Buena Vista Social Club enz enz enz.quote:
Seks?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:43 schreef LudoSanders het volgende:
Ik geef WD ook graag mijn hart, maar liever wat anders.
Ik moet er alweer vandoorquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
LUISTER NAAR GERS
http://www.omgpop.com/arc(...)3bfce95dbe865c0f0ba6
Zozo op je oude account nog wel. Ik dacht dat er een perm op zat?quote:
Nee, een glaasje prik met zo'n parasolletje er in. Nou goed!quote:
Kenker, 6 posts verschilquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:22 schreef Monitor het volgende:Top 100 van maandag 17 augustus 2009
01. 221 Cuegirllie
02. 217 jitzzzze
03. 215 Japsnars
Deze cijfers zijn op werkdagen na 9:00 en in het weekeinde de gehele dag geldig.
Jij moet ook niet denken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zozo op je oude account nog wel. Ik dacht dat er een perm op zat?
Net alsof jij zo slim bentquote:
Nopequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:01 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Dus je krijgt geen geld..hmm...
Hihihiihihihihihihquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, een glaasje prik met zo'n parasolletje er in. Nou goed!
Hij moet het toch begrijpenquote:
Waag het nietquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:10 schreef Stephan1237 het volgende:
En we zijn haast toe aan het volgende deel
Omdat het vorige keer ook mis gingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |