Ikquote:
You wishquote:
Jij nooit meer, maakt niet uit wat voor kloon je nu weer aanmaaktquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik niet i.i.g.
anders had dit topic wel al centraal gestaan kuch
Ja, eeuh, ik heb zin om te slapen maar zit op mijn werkquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:33 schreef de_boswachter het volgende:
Nee precies
Maaruhm: Ik heb zin om die game te spelen wat ze gisteren hier neergooiden maar zit op mijn werk
Wolvendagen.quote:
?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:40 schreef jitzzzze het volgende:
Welk forum was het nou?
Ik ben nog steeds de nieuwstequote:
Ohnee, swarma kwam nog na mijquote:
Jawel..quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik hoef het toch niet verder uit te leggen hé?
Maar wat heeft dat te maken met sr_firewire ?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:23 schreef jitzzzze het volgende:
Iets met sujetten die hier iets van 60 jaar geleden rond liepen.En die hier ook virtueel aanwezig zouden zijn
quote:
Maar dan kan ik nog gewoon lurkenquote:
Die mag ook als eerste weer ophoepelen ook.quote:
Ik vind hem best een degelijke modquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die mag ook als eerste weer ophoepelen ook.
Daar zijn de meningen dan over verdeeld.quote:
Waarom niet dan?quote:
Je stagiar kloon, alleen wij weten dat, dus weten ook alleen wij waar het over gaat ofzoquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat te maken met sr_firewire ?
Zijn beweegredenen, zijn spelling, zijn argumentatie, alles klopt niet bij die kerel!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:10 schreef Ezio het volgende:
[..]
Waarom niet dan?
Zijn slotjesknop zit soms wat los maar verder kan ik niet veel aanmerken op zijn werk
Jamaardanwordtikstraksweergenoteomdatikzogenaamdietswiluitlokkenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:40 schreef Adelante het volgende:
OH, DE NAZI'S!!!
zeg dat dan gewoon .
Ik ben helemaal geen kloonquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, jij. Of was jij nou van Remlof?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jamaardanwordtikstraksweergenoteomdatikzogenaamdietswiluitlokken
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:22 schreef Monitor het volgende:Top 100 van maandag 17 augustus 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
15. 123 Stephan1237
Deze cijfers zijn op werkdagen na 9:00 en in het weekeinde de gehele dag geldig.
Loser.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:22 schreef Stephan1237 het volgende:
Zullen we verder gaan met facepics posten , jullie zijn vast wel benieuwd hoe ik eruit ziet
Edit, ik ga in de top 15 van meeste berichten![]()
[..]
Mensen met minder posts een loser noemenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Loser.
Echte bazen halen top 5
Top 100 van maandag 17 augustus 2009
01. 221 Cuegirllie
02. 217 jitzzzze
03. 215 Japsnars
04. 202 Loveless85
05. 193 de_boswachter
Wat doet die hamster daar?quote:
Jawel.quote:
ik hoor een klachtquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:55 schreef Adelante het volgende:
Waarom hebben service organisaties de termen "care" en "support" in hun naam verscholen, ze doen namelijk geen ene ruk voor je
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:55 schreef Adelante het volgende:
Waarom hebben service organisaties de termen "care" en "support" in hun naam verscholen, ze doen namelijk geen ene ruk voor je
Dansenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat doet die hamster daar?
klacht = plasma tv kapotquote:
Ik denk dat de '/' is weggevallen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:55 schreef Adelante het volgende:
TS heeft een plasma tv!!EINZ!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
klacht = plasma tv kapot
subklacht = wachttijd inmiddels 3 maanden
bonusklacht = organisaties doen geen ruk voor je
kijk, heel kort en bondig, zonder paints of overige zooi
Had, Ludo, Had! Nu inmiddels drie maanden een 55cm bolle beeldbuis campingtoestelquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
TS heeft een plasma tv!!EINZ!
ik snap de klacht niet kun je het painten ?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
klacht = plasma tv kapot
subklacht = wachttijd inmiddels 3 maanden
bonusklacht = organisaties doen geen ruk voor je
kijk, heel kort en bondig, zonder paints of overige zooi
Daadkrachtig als ik ben had ik al lang een nieuwer, groter exemplaar als vervanger gehad van de fabrikant. Ik laat niet met me sollen!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
Had, Ludo, Had! Nu inmiddels drie maanden een 55cm bolle beeldbuis campingtoestel
Nou inderdaadquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Loser.
Echte bazen halen top 5
Top 100 van maandag 17 augustus 2009
01. 221 Cuegirllie
02. 217 jitzzzze
03. 215 Japsnars
04. 202 Loveless85
05. 193 de_boswachter
Ik krijg geloof ik ter compensatie de serie planet earth op blu-ray.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daadkrachtig als ik ben had ik al lang een nieuwer, groter exemplaar als vervanger gehad van de fabrikant. Ik laat niet met me sollen!
En daar moet ik serieus op reageren?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:12 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Mensen die in de top 5 zitten hebben alleen een FOK! leven en geen echt leven
adelante is een kneus die zich met troep laat afschepenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik krijg geloof ik ter compensatie de serie planet earth op blu-ray.Ik heb geen blu-ray speler
Adelante isquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:15 schreef gers het volgende:
[..]
adelante is een kneus die zich met troep laat afschepen
Ah, eindelijk iets waar ik het met je eens ben!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:12 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Mensen die in de top 5 zitten hebben alleen een FOK! leven en geen echt leven
Wel een mooie serie.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik krijg geloof ik ter compensatie de serie planet earth op blu-ray.Ik heb geen blu-ray speler
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah, eindelijk iets waar ik het met je eens ben!
Daar dacht je vorige week anders over. Is er soms een positie vrij nu?quote:
quote:
Ja, alleen over dat topic, wat ook lame was van jequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
Daar dacht je vorige week anders over. Is er soms een positie vrij nu?
Wil je hem naar mij opsturenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
Omdat het een plattelandsboerke isquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:27 schreef LudoSanders het volgende:
Adelante, waarom zit jij Oostkapelle te bashen?
En toch komt iedereen er zo graag naar toe.quote:
Werk ze.quote:
Het had ook westkapelle kunnen zijn, ik kom nooit op die eilandenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:27 schreef LudoSanders het volgende:
Adelante, waarom zit jij Oostkapelle te bashen?
Nou, mijn welgemeende excuses, maar ik zou er nog niet dood gevonden willen worden.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En toch komt iedereen er zo graag naar toe.
[..]
Werk ze.
Niet de verrassingspakketten te hoog opstapelen!quote:
Ik geloof ook niet dat ze daar jou ooit een plaatsje onder de grond zouden gunnen dus dat komt goed uit.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou, mijn welgemeende excuses, maar ik zou er nog niet dood gevonden willen worden.
Er is een verschil tussen dood gevonden worden en begraven worden.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat ze daar jou ooit een plaatsje onder de grond zouden gunnen dus dat komt goed uit.
Jezus zeg, is het mogelijk om nog slechter te zijn met spelling und grammaticaquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:32 schreef Goofisch het volgende:
Nouja. halverwege de 3de film wilde ze niet meer verder kijken. Ter wel ik heb wel redelijk spannend vond maar verre van eng. Eerder gezegd grappig wat ze telkens bedacht hadden hoe iemand zo extreem mogelijk te killen.. Ter wel ik juist ook dat enge wil voelen gek genoeg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |