quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:30 schreef Ezio het volgende:
Nog 1keer de OP, kwoot dit en zet het in de OP
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[Thema]
[ afbeelding ]
Deel vol? De OP vind je hier.
De laatste poster opent in principe het nieuwe topic, als dat niet binnen een minuut of vijf gebeurt is het eerste reekstopic dat daarna wordt geopend het volgende deel, eventueel andere geopende KLB SC-topics gaan dicht.
[ afbeelding ]
KLB-SC is een plek binnen Klaagbaak waar users kunnen slowchatten, wat in de normale Klaagbaak topics niet is toegestaan. Er zijn regelmatig wat irritaties tussen users van KLB-SC, en dat is niet de bedoeling. Vandaar wat waarschuwingen:
Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had
Ook kunnen je berichten/foto's etc. gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.
Post ook geen persoonlijke Hyves (of dergelijk profielen), foto's, of andere gegevens van elkaar
Het is in principe niet verboden om te linken naar een openbare profielensite zoals Hyves, MAAAR als dat gedaan wordt om elkaar te irriteren of zwart te maken dan is het zeker niet gewenst en zullen die links verwijderd worden en krijgen die users een note. Probeer verder zelf met elkaar in contact treden als iets jullie niet bevalt, jullie zijn oud (en wijs) genoeg (nemen wij aan).
Als iemand de laatste post heeft en geen nieuw topic opent, ga dan niet in KLB-FB huilen
Maar open hem liever zelf. Elke volgende post in KLB-FB mbt het voorgaande wordt onherroepelijk verwijderd en levert een note op wegens vervuiling van het KLB-FB topic!!!
Je hebt een chuckie hoofd!quote:
Ik ben met mijn moeder samen, een highheels collectie aan het uitbreiden.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gaaaf. Die schoenen ook. Al staan ze bij haar een beetje lomp.
Da's bijna het gat in de ozonlaag, zo groot is iequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jouw gat wel hoor, gezette dame.!!!!!!!
Ja Bp, tijd dat jij eens een foto plaatst.quote:
Loop je er ook wel op? Ik durf het niet aan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben met mijn moeder samen, een highheels collectie aan het uitbreiden.
zal wel meevallenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:11 schreef Japsnars het volgende:
Google: KLB SC OP
Anders krijg je een -1 note
3 pasquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:12 schreef NoelGallagher het volgende:
hoeveel notes hebben jullie al?
dat dusquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja Bp, tijd dat jij eens een foto plaatst.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:10 schreef gers het volgende:
OP KOMT NIET
Dacht IQM ook.quote:
Dat moeten we eigenlijk wel een keer doen jaquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:12 schreef NoelGallagher het volgende:
luur, gaan we nog een keer een jointje smoken
Hmhm, niet elke dag, je moet afwisselen. Daarom mijn zwarte en grijze vansjesquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Loop je er ook wel op? Ik durf het niet aan.
Yea manquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:13 schreef Maisnon het volgende:
http://thesartorialist.blogspot.com/
For all your clothing inspiration needs
Puttenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat moeten we eigenlijk wel een keer doen ja. Waar woon je ook alweer
?
Vlakbij Barneveld toch? Daar heb ik eergister bij de Mac gegeten.quote:
Ik heb in Barneveld op school gezeten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Vlakbij Barneveld toch? Daar heb ik eergister bij de Mac gegeten.
www.hel-looks.comquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:13 schreef Maisnon het volgende:
http://thesartorialist.blogspot.com/
For all your clothing inspiration needs
Nee,quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja Bp, tijd dat jij eens een foto plaatst.
stone island swaquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:17 schreef gers het volgende:
ik kleed mij dus echt niet volgens de mode
Good on ya. Modequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:17 schreef gers het volgende:
Als je het nooit probeert dan kom je er niet achterquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:17 schreef krioro het volgende:
[ afbeelding ]
Zo wil ik mijn haar eigenlijk doen maar ik weet niet of dat een succes wordt.
Pussyquote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, Putten ligt onderhand in het water (ik moest het even opzoeken).
emimich's nieuwe identiteitquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:18 schreef NoelGallagher het volgende:
ik weet bijna wel zeker dat bp kankerlelijk is
hij is gewoon chronisch verlegenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:18 schreef NoelGallagher het volgende:
ik weet bijna wel zeker dat bp kankerlelijk is
Zo blijf je de eeuwige maagd.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:17 schreef gers het volgende:
Vorige topicquote:
HOI LAMONquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:20 schreef Lamon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben voorbereid op iedere reactie.
wat is daar precies inspirationeel aan als ik het vragen mag?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:16 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Anders post je expres de lelijkste chinees om de boel te saboteren
[ afbeelding ]
Deze vind ik wel cool
Duurt nog 3 dagenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mot jij niet oprotten naar Lowlands?
Ja sommige dingen die er staan zijn echt not donequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:20 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Die eersteje kan t ook overdrijven
Voorderest staan er wel leuke dingen bij
Wat nou als ik zeg dat je een lamme pink hebtquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:20 schreef Lamon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zo blijf je de eeuwige maagd.
Ja, nou ik kam het al wel eens zo, maar ben er de deur nog niet mee uitgeweestquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:19 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Als je het nooit probeert dan kom je er niet achter
Of je moet een goeie foto van je hoofd plaatsen, dan photoshop ik het er zo op
In two days I will be gone. Yes.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mot jij niet oprotten naar Lowlands?
Als jij je haar zou laten groeien lijk je een beetje op Heath Ledger.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:20 schreef Lamon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hmm ik weet niet of dat bij jou wel goed valt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:17 schreef krioro het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja sommige dingen die er staan zijn echt not done![]()
[ afbeelding ]
Die vond ik liev.
tenzij je een vlotte babbel hebtquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zo blijf je de eeuwige maagd.
ik heb hier nog een traytje staanquote:
Vieze nagelquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:20 schreef Lamon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vieze nagel, sorry dat is een obsessie van me.
Neuh.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:25 schreef NoelGallagher het volgende:
wedden dat bp vet lang is, heel dun, spierwit en lang haar heeft. Tevens draagt hij kleding die totaal niet modieus is. Klopt dit?
rosequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:26 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb hier wel zin an.
Yeah weet je welke tof is!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:23 schreef Maisnon het volgende:
[..]die wou ik ook posten!
Die vond ik dus wel tof
Sommige zijn echt te over the top
Ik heb mooie nagels, van mezelf.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vieze nagel, sorry dat is een obsessie van me.
3 van de 4 goed, woehoequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Neuh.
Lang, Ja.
Dun, Ja, maar niet kankerdun.![]()
Zongebruind.Niet guido zongebruind ofc.
Lang haar, fuck ja.
Bandshirt?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Neuh.
Lang, Ja.
Dun, Ja, maar niet kankerdun.![]()
Zongebruind.Niet guido zongebruind ofc.
Lang haar, fuck ja.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm ik weet niet of dat bij jou wel goed valt.
Maar het is wel netjes, dat moet jij toch leuk vinden!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:23 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, nou ik kam het al wel eens zo, maar ben er de deur nog niet mee uitgeweest. En het kan niet als ik mijn haar net gewassen heb, want dan heb ik een pluizenbol
.
Als een negerin dit had gedragen, had ik zo geloofd dat ze net water had gehaald bij een waterput in Nigeria.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Yeah weet je welke tof is!
[ afbeelding ]
Ik vind dit zo leeeuk
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind dit zo leeeuk
Laat mij een vrouw zijnquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:27 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
rose![]()
![]()
wieksce witte![]()
![]()
ga dan meteen limonade drinken
quote:
zo moeilijk is dat niet, je zit al zoveel honder delen met die knakker in deze slowchatquote:
Whehehe PM openbaar maken, staat een ban opquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:27 schreef gers het volgende:
even de OP posten op verzoek
Op 18 August 2009 01:26 schreef Ezio het volgende:
COPYPASTE DIT IN DE OP MAN!!!!1111111
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[Thema]
[ afbeelding ]
De laatste poster opent in principe het nieuwe topic, als dat niet binnen een minuut of vijf gebeurt is het eerste reekstopic dat daarna wordt geopend het volgende deel, eventueel andere geopende KLB SC-topics gaan dicht.
[ afbeelding ]
KLB-SC is een plek binnen Klaagbaak waar users kunnen slowchatten, wat in de normale Klaagbaak topics niet is toegestaan. Er zijn regelmatig wat irritaties tussen users van KLB-SC, en dat is niet de bedoeling. Vandaar wat waarschuwingen:
Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had
Ook kunnen je berichten/foto's etc. gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.
Post ook geen persoonlijke Hyves (of dergelijk profielen), foto's, of andere gegevens van elkaar
Het is in principe niet verboden om te linken naar een openbare profielensite zoals Hyves, MAAAR als dat gedaan wordt om elkaar te irriteren of zwart te maken dan is het zeker niet gewenst en zullen die links verwijderd worden en krijgen die users een note. Probeer verder zelf met elkaar in contact treden als iets jullie niet bevalt, jullie zijn oud (en wijs) genoeg (nemen wij aan).
Als iemand de laatste post heeft en geen nieuw topic opent, ga dan niet in KLB-FB huilen
Maar open hem liever zelf. Elke volgende post in KLB-FB mbt het voorgaande wordt onherroepelijk verwijderd en levert een note op wegens vervuiling van het KLB-FB topic!!!
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als een negerin dit had gedragen, had ik zo geloofd dat ze net water had gehaald bij een waterput in Nigeria.
al meer dan 1000 delen jaquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:28 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
zo moeilijk is dat niet, je zit al zoveel honder delen met die knakker in deze slowchat
woodstock kledij, best kek eigenlijkquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind dit zo leeeuk
is dat tegenwoordig modequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:28 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Die vond ik ook wel tof
Deze krijgt een honorable mention
[ afbeelding ]
Er zitten echt een boel lelijke tronies tussen trouwens jezus
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb mooie nagels, van mezelf.
Picca's.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:27 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Maar het is wel netjes, dat moet jij toch leuk vinden!
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als een negerin dit had gedragen, had ik zo geloofd dat ze net water had gehaald bij een waterput in Nigeria.
Ik heb nog,quote:
Ik probeerde het ooit met shawls. I failed.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:30 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
woodstock kledij, best kek eigenlijk
Nou en?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:30 schreef NoelGallagher het volgende:
kanker, ik moet er om half 7 uit, werken tot 18:00
Ik word al bijna chagrijnig door het alleen te lezen alquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:30 schreef NoelGallagher het volgende:
dat kan je toch wel doorhalen voor een keertjequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:30 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:17 schreef krioro het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:19 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Als je het nooit probeert dan kom je er niet achter
Of je moet een goeie foto van je hoofd plaatsen, dan photoshop ik het er zo op
gedaanquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:30 schreef Ezio het volgende:
Nog 1keer de OP, kwoot dit en zet het in de OP
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[Thema]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Godverdomme, ZONDER quote tags, faler gersquote:
Ach, morgenavond pokeren en spacen bij een vriend van me, woensdag uitslapen, zuipen kopen voor op lowlands, naar de shop, chillen in de shop en donderdag lowlands, come onquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik word al bijna chagrijnig door het alleen te lezen al.
Maar wacht, ik heb vakantie.
IK MOEST JOUW KWOTENquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:32 schreef Ezio het volgende:
[..]
Godverdomme, ZONDER quote tags, faler gers
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:32 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Awesome-o design van Diesel, heb het hier alleen nooit gezien helaas
dat is ook echt heel onflatterend bij zo ongeveer iedereenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:32 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Awesome-o design van Diesel, heb het hier alleen nooit gezien helaas
Oww, chillquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ach, morgenavond pokeren en spacen bij een vriend van me, woensdag uitslapen, zuipen kopen voor op lowlands, naar de shop, chillen in de shop en donderdag lowlands, come on
Nou net als met die bolling maar dan langer en platter.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Picca's.Ja, dat het netjes is vind ik zeker leuk.
Ja, dat doe ik voor jouquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oww, chill. Nog 1 dagje afzien dus
.
Wil je voor mij een filmpje van FB maken op Lowlands?
ZO WERKT HET NIET, HEquote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | [IMG]http://i520.photobucket.com/albums/w327/BobbyB_Plaatjes/klb_sc_op/users.jpg[/IMG] [img=46,46]http://i.fok.nl/usericons/158491/4390stewiee2.jpg[/img][img=46,46]http://i266.photobucket.com/albums/ii277/paaskonijn11/Avatars/NIETSTELENSLETJES.gif[/img][img=46,46]http://i.fokzine.net/usericons/104079/mena.png[/img][img=46,46]http://i.fokzine.net/usericons/148453/aka4k1.gif[/img][img=46,46]http://i.fokzine.net/usericons/39093/ernaan.jpg[/img][img=46,46]http://i.fokzine.net/usericons/177543/naamloos.gif[/img][img=46,46]http://i.fokzine.net/usericons/202609/ajaxillmatic.gif[/img][img=46,46]http://www.mamalamer.nl/geel-visje.gif[/img][img=46,46]http://i43.tinypic.com/jtnfcl.png[/img][img=46,46]http://i29.tinypic.com/5o5xq9.gif[/img][img=46,46]http://i.fokzine.net/usericons/76042/m8z21d%5B1%5D.gif[/img][img=46,46]http://i34.tinypic.com/123ks3a.gif[/img][img=46,46]http://s281.photobucket.com/albums/kk201/Blaaaaaaaaaahh/th_GetImage05.gif[/img][img=46,46]http://i39.tinypic.com/24et7bt.jpg[/IMG][img=46,46]http://i.fokzine.net/usericons/158452/Linki.PNG[/img][img=46,46]http://i42.tinypic.com/2gwv047.gif[/img][img=46,46]http://i42.tinypic.com/2n84tw5.jpg[/img][img=46,46]http://forum.fok.nl/usericons/233061/cell.jpg[/img][img=46,46]http://icons.iconator.com/145/ICONATOR_0d3d1c9285bdcbb429a9315c03d2e41e.gif[/img][img=46,46]http://i.fokzine.net/usericons/160521/ani_1plant2.gif[/img][img=46,46]http://i.fokzine.net/usericons/166265/1238600109-580.gif[/img][img=46,46]http://i.fokzine.net/usericons/180572/hommer.gif[/img][img=46,46]http://i.fokzine.net/usericons/214279/gun02z.gif[/img][img=46,46]http://i28.tinypic.com/2s1npzt.jpg[/img][img=46,46]http://i.fokzine.net/usericons/160834/35lfew2.png[/img][img=46,46]http://i.fokzine.net/usericons/227879/Pink%20floyd%20ava.jpg[/img][img=46,46]http://forum.fok.nl/usericons/191281/pcsmiley_60x60_1.gif[/img][img=46,46]http://i.fokzine.net/usericons/234271/Butter1.jpg[/img][img=46,46]http://i.fokzine.net/usericons/146958/dady.jpg[/img][img=46,46]http://i.fok.nl/usericons/231600/bloc.gif[/img][img=46,46]http://i27.tinypic.com/f9nyix.gif[/img][img=46,46]http://i.fokzine.net/usericons/239011/gd.png[/img][img=46,46]http://i.fokzine.net/usericons/150835/C%20Belle%20FOK%20.png[/img][img=46,46]http://i.fok.nl/usericons/175950/82nb85.png[/img][img=46,46]http://i43.tinypic.com/2hfi6ib.png[/img][img=46,46]http://i33.tinypic.com/hup1mc.jpg[/img][img=46,46]http://i.fok.nl/usericons/169377/meer.JPG[/img][img=46,46]http://cybey.majorerror.com/images/avatar.gif[/img][img=46,46]http://tbn2.google.com/images?q=tbn:e28W2wHOKjpHQM:http://bp0.blogger.com/_RyWwFQN34dc/RxvseOMnoAI/A[/img][img=46,46]http://i.fok.nl/usericons/168992/naamloos.JPG[/img][img=46,46]http://i.fok.nl/usericons/180543/12a.jpg[/img][img=46,46]http://i.fokzine.net/usericons/122479/ludo.gif[/img][img=46,46]http://i.fokzine.net/usericons/265154/Ezio.jpg[/img][img=46,46]http://i96.photobucket.com/albums/l188/Darkeangelus/2jfja03.gif[/img][img=46,46]http://i26.tinypic.com/2nujfqg.jpg[/img][img=46,46]http://i.fokzine.net/usericons/237452/s_1558.jpg[/img] [IMG]http://i520.photobucket.com/albums/w327/BobbyB_Plaatjes/klb_sc_op/thema.jpg[/IMG] [img]http://www.dylanricci.com/images/galleries/MaleNude263.jpg[/img] [img]http://i520.photobucket.com/albums/w327/BobbyB_Plaatjes/klb_sc_op/regeltjes.jpg[/img] [small]Deel vol? De OP vind je [url=http://sites.google.com/site/klbslowchatop/]hier[/url]. De laatste poster opent in principe het nieuwe topic, als dat niet binnen een minuut of vijf gebeurt is het eerste reekstopic dat daarna wordt geopend het volgende deel, eventueel andere geopende KLB SC-topics gaan dicht.[/small] [img]http://i520.photobucket.com/albums/w327/BobbyB_Plaatjes/klb_sc_op/disclaimer.jpg[/img] [small]KLB-SC is een plek binnen Klaagbaak waar users kunnen slowchatten, wat in de normale Klaagbaak topics niet is toegestaan. Er zijn regelmatig wat irritaties tussen users van KLB-SC, en dat is niet de bedoeling. Vandaar wat waarschuwingen: [b]Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had[/b] Ook kunnen je berichten/foto's etc. gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken. [b]Post ook geen persoonlijke Hyves (of dergelijk profielen), foto's, of andere gegevens van elkaar[/b] Het is in principe niet verboden om te linken naar een openbare profielensite zoals Hyves, MAAAR als dat gedaan wordt om elkaar te irriteren of zwart te maken dan is het zeker niet gewenst en zullen die links verwijderd worden en krijgen die users een note. Probeer verder zelf met elkaar in contact treden als iets jullie niet bevalt, jullie zijn oud (en wijs) genoeg (nemen wij aan). [b]Als iemand de laatste post heeft en geen nieuw topic opent, ga dan niet in KLB-FB huilen[/b] Maar open hem liever zelf. Elke volgende post in KLB-FB mbt het voorgaande wordt onherroepelijk verwijderd en levert een note op wegens vervuiling van het KLB-FB topic!!![/small] |
Ze is 18 gek! Ik ga niet met een 18-jarige naar bed!quote:
Thanksquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik voor jou
Oh jawel, koning, keizer, admiraal, de versterking
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:36 schreef NoelGallagher het volgende:
En ik ga nu peukje roken en dan slapen, ik vond het gewoon weer gezellig hier
Trusten fans
Klokspel chefkok lex steele is back, Arnold Schwarzneg Schwarzkopf met de duitse helmquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik voor jou
Oh jawel, koning, keizer, admiraal, de versterking
Volg verdomme mijn instructies opquote:
Wtf als je niet met een 18jarige breezer wil paren ben je echt homoquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:36 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ze is 18 gek! Ik ga niet met een 18-jarige naar bed!
I would never hear the end of it.
En dat is wederzijds gelukkig, dus geen van beiden heeft een probleem met het feit dat wij nevernooit met elkaar naar bed zullen gaan.
Et quel age as tu?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:36 schreef Lamon het volgende:
[..]
En dat is wederzijds gelukkig, dus geen van beiden heeft een probleem met het feit dat wij nevernooit met elkaar naar bed zullen gaan.
of andersquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Volg verdomme mijn instructies op
34 volgens zijn youtube profielquote:
TR en dan een -1 notequote:
Zijn ze tegenwoordig allemaal motorisch gestoord dat ze met de tenen naar elkaar staan?quote:
Op youtube heb ik staan dat ik 22 ben volgens mij, gewoon zodat ik niet faal bij birthday confirm.quote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:37 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Klokspel chefkok lex steele is back, Arnold Schwarzneg Schwarzkopf met de duitse helm
Flower Tucci poessies oesters ze roepen Carlo Colucci, voulez vous couchez avec moi? Ik zeg 't is goed,
zie, me...
From the top of my head
Jij kent bt buiten fok! ?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:36 schreef Lamon het volgende:
[..]
Jij, moet je bek houden. Ze is nog steeds een lief meisje om te zien, Heidi.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zijn ze tegenwoordig allemaal motorisch gestoord dat ze met de tenen naar elkaar staan?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Op youtube heb ik staan dat ik 22 ben volgens mij, gewoon zodat ik niet faal bij birthday confirm.
Ik moet niks,quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij, moet je bek houden. Ze is nog steeds een lief meisje om te zien, Heidi.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Whehe, Looking good Mais
Eensch.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:35 schreef Maisnon het volgende:
Ik vind Natasha Khan en MIA altijd tof gekleed
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zijn ze tegenwoordig allemaal motorisch gestoord dat ze met de tenen naar elkaar staan?
moet jij niet naar oud gaanquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:42 schreef Lamon het volgende:
[..]
Neuh, nog een reden dat enkel de suggestie al erg uit het niets komt.
En ik ben echt 34.
oh, geheugenfaalquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:41 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik ben lekker een jaartje ouder
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Heul niet, jailbait dat je d'r bent.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:41 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik ben lekker een jaartje ouder
Seriously?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:42 schreef Lamon het volgende:
[..]
En ik ben echt 34.
quote:
Die is pas 26 ofzo?quote:
quote:
Ja zoiets?quote:
op youtube ben ik 24 hoorquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:43 schreef krioro het volgende:
[..]
Heul niet, jailbait dat je d'r bent.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En hij is al bejaard, kan je nagaan.
Dat vraag ik me ook af.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:45 schreef Broekpaling het volgende:
Wat is er trouwens met die dooie Florian gebeurd?
Nee, dan weet jij hoe het is. Ik heb je door. No way. We want you to be the SC-virgin.quote:
Weet je wel waar OUD voor staatquote:
Niet?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:46 schreef krioro het volgende:
26 is echt al de leefijd om je in te schrijven bij een bejaardentehuis ja.
om je alvast in de stemming te brengenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:42 schreef Lamon het volgende:
[..]
En ik ben echt 34.
I tried.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, dan weet jij hoe het is. Ik heb je door. No way. We want you to be the SC-virgin.
Wat een kakker is het ook, net als Zotheid.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af.Hij zal wel aan 't zuipen zijn met z'n medekakkies bij het corps.
- Vrouwen met korte hippe kapselsquote:
Maar toch neuken ze.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat een kakker is het ook, net als Zotheid.
Bootschoenen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat een kakker is het ook, net als Zotheid.
en natuurlijk de kidsquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
- Vrouwen met korte hippe kapsels
- Beeeebieeees
- Peuters
- Kleutersssss
- Hubbieeess
the horror
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:48 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik ben daar allang overheen, next stop: kerkhof.
quote:
Ja dat viel eigenlijk onder het kopje: baby's/ peuters / kleuters.quote:
Jezus - figuren.quote:
In het afgelopen jaar ben ik al wel 2 keer 10 jaar jonger dan mijn werkelijke leeftijd geschat trouwens.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:48 schreef krioro het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Seriously?
Je doet me ook denken aan Damien Rice.
Iedereen zegt al mevrouw tegen mij... inclusief bejaarden.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:51 schreef krioro het volgende:
[..]
In het afgelopen jaar ben ik al wel 2 keer 10 jaar jonger dan mijn werkelijke leeftijd geschat trouwens.
FRITZL!!!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:51 schreef Lamon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier werden weer Johnny Depp vergelijkingen mee gemaakt, en mij UI leek weer op Gary Oldman, ik heb zo'n typisch gezicht, dat blijkbaar alle kanten op kan.
eeuhm whut ?quote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedereen zegt al mevrouw tegen mij... inclusief bejaarden.
ben je geen 18 dan!?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:51 schreef krioro het volgende:
[..]
In het afgelopen jaar ben ik al wel 2 keer 10 jaar jonger dan mijn werkelijke leeftijd geschat trouwens.
Heath Ledger/Damien Rice.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:51 schreef Lamon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier werden weer Johnny Depp vergelijkingen mee gemaakt, en mijn UI leek weer op Gary Oldman, ik heb zo'n typisch gezicht, dat blijkbaar alle kanten op kan.
Wtf, die mensen zijn blind.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Hounds of Love, laat me even weten wat je van de albums vindt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:51 schreef Maisnon het volgende:
Wat was dat andere album nouheb net the Dreaming
quote:
Tegen mij zegt iedereen meneer omdat ik zo'n intimiderende baas benquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die onrecht zouden ze moeten verbieden.quote:
nehquote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:48 schreef krioro het volgende:
[..]
Over een paar jaar wens je dat ze je zo schatten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtf, die mensen zijn blind.Ik word overigens ook vaak 18/19 geschat.
![]()
Ik vind het niet wat.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:55 schreef gers het volgende:
vinden jullie trouwens mijn baardje mênnus
Er is ook geen linkquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik zie de link niet met de patatmachine.
Doet me denken aan zo'n aziaat bij mij op de middelbare school die bekend om zijn lichaamslucht stond.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:55 schreef gers het volgende:
"Ik neem er een ! "quote:
Welk baardje?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:55 schreef gers het volgende:
hehe ik ook eigenlijk niet maar soms vind ik het wel watquote:
moet ik een livepic gaan makenquote:
HAHAHAHAHAHAHAHA.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:55 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Die onrecht zouden ze moeten verbieden.
Daar kan ik nog steeds niet echt aan wennen (meneer dan in mijn geval hè).quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Al even niet meer.quote:
Zeg! Jij hebt mijn jeugdige verschijning nog nooit irl aanschouwdquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtf, die mensen zijn blind.Ik word overigens ook vaak 18/19 geschat.
![]()
ogenblikjequote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:58 schreef gers het volgende:
[..]
ogenblikjemoet even iets voor mij gezicht vinden
Aanvaring met een neger gehad?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:58 schreef Ezio het volgende:
Ik ga maar eens slapen, mijn kop doet zeer
Gelukkig zeggen ze geen mevrouw tegen je.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:57 schreef krioro het volgende:
[..]
Daar kan ik nog steeds niet echt aan wennen (meneer dan in mijn geval hè).
[..]
probeer anders schuurpapierquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:58 schreef gers het volgende:
[..]
ogenblikjemoet even iets voor mij gezicht vinden
meid tochquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 02:01 schreef Broekpaling het volgende:
Bah, zit ik op mijn haar te nommen blijft er een haartje in m'n mond zitten.
quote:
Nee, die userfoto's overloaden mijn harde schijfquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Aanvaring met een neger gehad?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:57 schreef Maisnon het volgende:
Ik wordt altijd jonger geschat gelukkig
En ik ben bijna jarig dus ik mag er weer eentje bijtellen binnenkort
Maar baarden zijn tof. En scheren is kut.quote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 02:01 schreef Broekpaling het volgende:
Bah, zit ik op mijn haar te nommen blijft er een haartje in m'n mond zitten.
Slecht vind ik het niet, maar tof, mwoah, dat ook weer niet direct.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:56 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
als je dit tof vind krijg je een zxzw kaartje cadeau
bazenfestival, gelukkig dat bespaart me dan weer 25 euro hihiquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 02:03 schreef krioro het volgende:
[..]
Slecht vind ik het niet, maar tof, mwoah, dat ook weer niet direct.
Wat is zxzw btw?
Wat wat wat?quote:
Ik dacht al.quote:
Ik ben vergeten hoe ze eruit ziet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 02:07 schreef Lamon het volgende:
Fascination lijkt trouwens op Thora Birch, jammer dat ze lesbisch is, zonde voor het mannelijke geslacht.
Aan z'n piel trekken? Je weet het niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 02:09 schreef Lamon het volgende:
[..]
Zijn bier is op, wat moet hij dan nog op doen?
quote:
Heb je wel een foto van mij gezien?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 02:07 schreef Lamon het volgende:
Fascination lijkt trouwens op Thora Birch, jammer dat ze lesbisch is, zonde voor het mannelijke geslacht.
Ik word er niet heet van.quote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.quote:
blijf nog even schoonheidquote:
Willen we het weten is de vraag.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 02:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Aan z'n piel trekken? Je weet het niet.
Wat nou nee. Nu laat ik expres mijn baard nog langer staan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 02:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.
Wat zijn we weer beleefd.quote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 02:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je wel een foto van mij gezien?Die ik in m'n fobo had, dat was ik niet.
K !quote:
Mietjequote:
quote:
Nu ik Fas haar foto heb gezien, ben ik het roerend met iedereen eensquote:
omdat hij zijn gezicht bedektquote:
De shit in een mp3 bestand die alle informatie bevat.quote:
In Itunes altijd jaquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 02:31 schreef Maisnon het volgende:
Mensen die ID3 tags niet goedzetten voor ze iets uploaden
terechte klachtquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 02:31 schreef Maisnon het volgende:
Iddquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 02:31 schreef Maisnon het volgende:
Toch maar iTunes openen/downloaden. Vele malen beter dan winamp/windows media player spul.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 02:42 schreef Lamon het volgende:
Kut, ik lees net dat ik Muse kan vinden (tenminste 30 secondes) van het nieuwe album, maar via I-tunes, en ik haat I-tunes...wat te doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |