Leuk, doe je nu het 3e of 4e jaar?quote:Op vrijdag 4 september 2009 08:08 schreef Pluizel het volgende:
Ik lust geen koffie (en ja ik leef nog) dus bij mij zit er muesli met yoghurt in het bakje![]()
![]()
Vandaag eerst klinische chemie practicum (beetje spelen met urine en bloedmonsters) en daarna leer ik infuus aanleggen, venapunctie en injecteren i.m.En om het af te sluiten wordt er een mantoux gezet (venijnig prikje vind ik dat)
4!quote:
Van de opleiding afschoppenquote:Op vrijdag 4 september 2009 08:20 schreef Pluizel het volgende:
[..]
4!
Oh btw, wat is jullie mening over studiegenoten die tijdens een rollenspel geen hand willen geven "ivm mexicaanse griep"?
Die leeft zich echt inquote:Op vrijdag 4 september 2009 08:20 schreef Pluizel het volgende:
[..]
4!
Oh btw, wat is jullie mening over studiegenoten die tijdens een rollenspel geen hand willen geven "ivm mexicaanse griep"?
Heel triestig.. Oke, als je medestudent ongelooflijk verkouden is en het snot overal vanaf druipt, zou ik ook even nadenken, maar anders is het ietwat overdreven..quote:Op vrijdag 4 september 2009 08:20 schreef Pluizel het volgende:
[..]
4!
Cool, dat is toch dyskinesie van de cilia icm cardiodextrie?quote:Op vrijdag 4 september 2009 07:38 schreef Kassaa het volgende:
Ik help er wel eentje mee! Zo meteen klinisch college met een patient met het syndroom van Kartagener, daarna de eerste twee werkcolleges, celbiologie en klinische genetica.
Vastbinden aan een stoel, iedereen uitnodigen die verkouden is, allemaal diegene recht in het gezicht niezen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 08:20 schreef Pluizel het volgende:
[..]
4!
Ik begin eigenlijk ook pas eind oktober, maarja. Centjes verdienen he!quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:30 schreef ralfie het volgende:
Ik heb nog lekker anderhalve maand vakantie...
Hmm, dat is wel een erg lage NNSquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:08 schreef June. het volgende:
Na 4 nachtdiensten achter elkaar toch wel een beetje gesloopt. En nee, nog geen enkele patiënt met dé griep gezien.
R/ codeïne 20mg tablquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:12 schreef Repeat het volgende:
Ik ben ook gesloopt. Lig hele nachten wakker omdat ik moet hoesten als een malle. En overdag last van m'n keel. Volgens mij heb ik kroep
Foei dotKoen. Je moet eerst de patient beoordelen en ausculteren. Een hoestreflex is gedeeltelijk fysiologisch. Je kan niet zo maar bij elke patient de hoestprikkel onderdrukken. Dat kan grote gevolgen hebben.quote:
Natuurlijk dr. DDMquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:06 schreef DDM het volgende:
[..]
Foei dotKoen. Je moet eerst de patient beoordelen en ausculteren. Een hoestreflex is gedeeltelijk fysiologisch. Je kan niet zo maar bij elke patient de hoestprikkel onderdrukken. Dat kan grote gevolgen hebben.
Dat vind ik nu nog hoorquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:10 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Natuurlijk dr. DDM. Maar van codeïne ga je zo lekker slapen (althans, dat vond ik toen ik op mijn 12e codeine bij post-virale hoest kreeg voorgeschreven
Ik loop achter met me DVD recorder, maar me geheugen laat me nooit in de steek. Derhalve wist ik nog van deze post af.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:52 schreef dotKoen het volgende:Ben ik ook aan het kijken. Je bedoelt die co van neuro? Vond die arts-assistent neuro irritant zeg ...
Hahaha. Kunnen we jou ook ergens in actie zien, DDM?quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:17 schreef DDM het volgende:
[..]
Ik loop achter met me DVD recorder, maar me geheugen laat me nooit in de steek. Derhalve wist ik nog van deze post af.
Maar die arts-assistent is een ex studiegenootje van meOp zich is ze heel lief hoor
De arts-assistent chirurgie in die aflevering is ook een ex studiegenootje van me! Altijd leuk om te zien hoe ze zijn terechtgekomen.
Tja, ik vind het ook nooit echt leuk om mijzelf op beeld terug te zien. Maar ik wil best meewerken hoor. Wat ik me afvraag is waarom al die patiënten er mee instemmen. Waarom is het zo leuk om ziek en/of gewond op TV te komen? Als patiënt zou ik nooit meewerken aan zo'n programma.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:32 schreef DDM het volgende:
Haha voorlopig nog geen camera's gezienMaar dat zal vast weleens een keer gebeuren. Dat geldt voor ons allemaal. Zeker gezien de populariteit van dit soort programma's. Zouden jullie er problemen mee hebben? Ik op zich niet, maar om dan je zelf terug te zien......
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |