Ach, ik vertel alleen maar hoe de Online Store meestal werkt. Net zoals een CPU bestellen daarzo. Verzenddatum binnen 2/3 dagen. Pas na een week heb je 'm binnen aangezien 'ie uit het magazijn uit Ierland moet komen. Als je een aangepast model besteld pas na 3 weken, want dan moet 'ie uit de fabriek uit Azië komen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:15 schreef Jarno het volgende:
[..]
Er staat letterlijk: "shipping BY August 28th". Dus niet "Ships on August 28th".
Ze hebben zich mooi ingedekt met "Uiterlijk".quote:Verzenddatum: Uiterlijk 28 augustus
Al komt -ie vrijdag binnen, dan heb ik er nog geen tijd voor. Maandag is wmb vroeg zat, kan ik maandagavond de MacBook als eerste onder handen nemen (staat het minste software op enzo).quote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb overigens ook nog geen bevestiging op mail gehad. Vooralsnog ga ik er vanuit dat het kreng vandaag of morgen op de post gaat.
Mailbevestiging ook nog niet gehad, maar staat wel in het overzicht van bestellingen op de Apple-site, dus 't zal wel goedkomenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:27 schreef broer het volgende:
Moest er een bevestiging per mail komen?
Dan moet ik er ook nog eens achteraan...
Mja, ik krijg er een beetje Windows Defender idee bij. Ik heb niet het idee dat we bij Apple moeten zijn voor snelle updates van anti-virus en malware oplossingen gezien hun trackrecord wat security updates betreft.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:10 schreef Swetsenegger het volgende:
Overigens vind ik dat anti-malware verhaal nogal... vreemd.
Je koopt een pakketje in de winkel/AppleStore/Ebay en deze moet je dan met de code daarin en je serienummer van je Apple product activeren op de website van Apple. En dan is de AppleCare pas aan je Naam/Mac verbonden.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:01 schreef Firenzo het volgende:
iemand hier die mij kan vertellen of applecare meteen op naam/systeem staat als je via de apple store koopt, of dat dat pas later op naam/systeem gezet kan worden?
Mijn bestelling is geplaatst! Nog bedankt voor de surfspot tip, ik wist niet dat de studentenkorting daar hoger lag dan wanneer je via de site van apple zelf aangaf dat je student bent. Het financiële voordeel is omgezet in (broodnodige) extra harde schrijf ruimte.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:29 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ik heb het gedaan. Het is idd even gedoe, want je moet de streepjescodes uitknippen en opsturen naar Groot Brittannië, maar voor ¤185 wil ik best even prutsen. Ik had zelf binnen 2 weken na opsturen het geld al op mijn rekening staan. Dat is een stuk sneller dan voorgaande jaren, toen kon het wel 3 maanden duren.
Heb je al via Surfspot ingelogd voor extra studentenkorting?
Extra harde schijfruimte via Apple? Hoeveel? Die upgrade naar 250GB gaat nog wel, maar voor de rest betaal je echt de hoofdprijs. Dan kan je beter zelf een 500 GB harde schijf kopen voor ¤ 80 en die inbouwen. Dat inbouwen is zo simpel dat elke technofoob het kan, en je garantie blijft gewoon intact.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:24 schreef Codho het volgende:
[..]
Mijn bestelling is geplaatst! Nog bedankt voor de surfspot tip, ik wist niet dat de studentenkorting daar hoger lag dan wanneer je via de site van apple zelf aangaf dat je student bent. Het financiële voordeel is omgezet in (broodnodige) extra harde schrijf ruimte.
maar via de officiele store zeg de bestellijst:quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:16 schreef Junkie het volgende:
[..]
Je koopt een pakketje in de winkel/AppleStore/Ebay en deze moet je dan met de code daarin en je serienummer van je Apple product activeren op de website van Apple. En dan is de AppleCare pas aan je Naam/Mac verbonden.
Dat kan stukken goedkoper:quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:48 schreef Firenzo het volgende:
[..]
maar via de officiele store zeg de bestellijst:
#AppleCare Protection Plan for MacBook Pro (w/or w/o Display) - Auto-enroll [+ ¤ 349,00]
dat kan ik niet gebruiken, maar via surfspot heb ik wel 4% meer korting dan via de aMac...
hmm, hoe betrouwbaar is dat via ebay..? kan me voorstellen dat een code nogal makkelijk nadat hij gebruikt is doorverkocht wordt? Zelf was ik ook niet van plan daar 350 euro voor te betalen..quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:50 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Dat kan stukken goedkoper:
http://shop.ebay.com/i.html?_trkparms=65%253A12%257C66%253A1%257C39%253A6%257C72%253A2214&_nkw=applecare+macbook+pro&_dmpt=Apple_Laptops&_trksid=p3286.c0.m14&_sop=15&_sc=1
Zolang je een verkoper zoekt met veel feedback, en een hoog percentage positieve feedback komt het wel goed. Volgens mij zijn er ook verkopers die je niet de code mailen, maar je het fysieke doosje via de post opsturen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:06 schreef Firenzo het volgende:
[..]
hmm, hoe betrouwbaar is dat via ebay..? kan me voorstellen dat een code nogal makkelijk nadat hij gebruikt is doorverkocht wordt? Zelf was ik ook niet van plan daar 350 euro voor te betalen..
Mja... Ik heb gisteren ook al even rondgestruind en kwam via het topic op GoT dit tegen: http://reviews.ebay.com/F(...)idZ10000000011731235quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:10 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Zolang je een verkoper zoekt met veel feedback, en een hoog percentage positieve feedback komt het wel goed. Volgens mij zijn er ook verkopers die je niet de code mailen, maar je het fysieke doosje via de post opsturen.
Dat is dan inderdaad wel een risico. Je zou dit kunnen vermijden door een verkoper te zoeken die ook artikelen waar niet mee gesjoemeld kan worden (zoals hardware) al meerdere jaren succesvol verkoopt. Als je daar dan van een Apple Care box laat shippen denk ik dat het risico op oplichting minimaal is.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:09 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Mja... Ik heb gisteren ook al even rondgestruind en kwam via het topic op GoT dit tegen: http://reviews.ebay.com/F(...)idZ10000000011731235
Dit MOET een troll poging zijn.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:07 schreef Jarno het volgende:
http://www.pcworld.com/ar(...)on_of_windows_7.html.
Is dat een parodie?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:07 schreef Jarno het volgende:
http://www.pcworld.com/ar(...)on_of_windows_7.html.
quote:Let's do the Microsoft run down. Windows 3.1 = Junk, Windows 95=Junk, Windows 98=Junk, Windows Me=Junk, Windows XP=Junk, Windows Vista=Junk, and finally Windows 7= Who knows, but probably Junk as well.
I'll stick with the Mac and you can keep the low power cheap netbooks.
quote:I guess MS is sponsoring your LSD trips. Only on one of those someone would be able to write such delirious junk.
Ben uiteindelijk wel erg benieuwd hoe Windows 7 zich verhoudt tot OSX SL. Vista was geen match voor OSX 10.5 en XP al helemaal niet voor OSX 10.4.quote:PCWorld is circling the drain. This is what happens when selling ad space supplants journalistic integrity--next thing you know you'll hire any ho ho ho.
quote:Mac OS X, like the Windows systems with which it competes, is now a mature operating system. But that doesn't excuse the pricing. Had Microsoft released such an update for Windows, they would have called it a service pack and delivered it gratis.
quote:Snow Leopard takes another page from the Windows 7 playbook with a new feature of the Exposé window management tool. In previous versions of Mac OS X, Exposé was very much a power user feature, and you could really only use it effectively via the keyboard, an oddity in the mouse-focused OS X interface. With Snow Leopard, however, Exposé has been improved to work with individual applications, just like the taskbar preview feature in Windows 7.
quote:Snow Leopard expands on the icon preview functionality in Windows 7 in dramatic if somewhat unnecessary ways.But the sheer number of ways in which you can access documents and other data files in Snow Leopard borders on the ludicrous
quote:Mail, iCal, and Address Book have been updated with Exchange Server support, which is a big feature, sure, but none of them can do automatic configuration, so you'll need a slew of server information, which isn't the case in, say, Outlook on Windows.
quote:All that said, I'm not sure Snow Leopard justifies even its vastly reduced price. That won't stop eager Mac users from flinging their wallets open and throwing their credit cards towards Cupertino. You gotta envy Apple that kind of hold over its users.
quote:It's a great feature, and it's hard to imagine using it otherwise. (That said, it can't handle individual tabs in Safari, as is possible with IE 8 taskbar previews in Windows 7.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |