Is spotlight niet gewoon aan het herindexeren? (Herkenbaar aan het 'blokje' in het spotlight-vergrootglas)quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Mjah vreemd. Ik had alleen twitterific geinstalleerd en een nieuwe versie van growl. Zelfs na een reboot (!) bleef hij blazen.
Nu is het even plotseling weer over.... Maar over deze twee processen lees ik eigenlijk alleen maar verontrustende shit en weinig oplossingen.
Nu heb ik weer een 'find' process wat 25% CPU gebruikt
Staat er wat in je console logboek? 't zou een 'maintenance scripts' kunnen zijn.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Mjah vreemd. Ik had alleen twitterific geinstalleerd en een nieuwe versie van growl. Zelfs na een reboot (!) bleef hij blazen.
Nu is het even plotseling weer over.... Maar over deze twee processen lees ik eigenlijk alleen maar verontrustende shit en weinig oplossingen.
Nu heb ik weer een 'find' process wat 25% CPU gebruikt
Neen, intel vereistquote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:52 schreef SEMTEX het volgende:
Even een vraagje: draait Leopard Snow op een Power Mac G5 (type 7.3, 2x 2.7 Ghz CPU. 2.5 GB intern geheugen)?
Sorry, (nog) Apple-leekquote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:56 schreef fyah het volgende:
Snow Leopard trouwens, Leopard snow lijkt me best zeldzaam
nee ik ook nog niet..quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:16 schreef NiekR het volgende:
Heb hem maandag besteld en meteen betaald via creditcard, maar nog steeds geen bevestiging via mail binnen. Ben benieuwd of we hem vrijdag op de mat hebben liggen.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:30 schreef no1uknow het volgende:
Alles lijkt (naar gevoel) sneller en vloeiender te lopen. Dat op een iMac 2,8 Ghz + 4GB
Nou, die draait dus al zo'n twee weekjes lekker op de MBA.quote:Spanish site Applesfera reports [Google translation] that a Tumblr/Twitter user by the name of pedro10 has received a retail copy of Mac OS X Snow Leopard in advance of Friday's official launch.
After installing Snow Leopard, pedro10 reports that the retail disc does in fact contain Build 10A432, which had been rumored to be the "Golden Master" version sent to manufacturing for retail distribution. Some unconfirmed reports in recent days had suggested that a different build might have been the shipping version of Snow Leopard, but this appears to not be the case.
Er staat letterlijk: "shipping BY August 28th". Dus niet "Ships on August 28th".quote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:05 schreef no1uknow het volgende:
Als je SL via de Online Store besteld heb je 'm NIET vrijdag binnen.
Lees is goed wat er op de website staat, VERZENDdatum is 28 augustus.
Plus het feit dat het nog best wel is zou kunnen dat het uit Ierland moet komen.
Ach, ik vertel alleen maar hoe de Online Store meestal werkt. Net zoals een CPU bestellen daarzo. Verzenddatum binnen 2/3 dagen. Pas na een week heb je 'm binnen aangezien 'ie uit het magazijn uit Ierland moet komen. Als je een aangepast model besteld pas na 3 weken, want dan moet 'ie uit de fabriek uit Azië komen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:15 schreef Jarno het volgende:
[..]
Er staat letterlijk: "shipping BY August 28th". Dus niet "Ships on August 28th".
Ze hebben zich mooi ingedekt met "Uiterlijk".quote:Verzenddatum: Uiterlijk 28 augustus
Al komt -ie vrijdag binnen, dan heb ik er nog geen tijd voor. Maandag is wmb vroeg zat, kan ik maandagavond de MacBook als eerste onder handen nemen (staat het minste software op enzo).quote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb overigens ook nog geen bevestiging op mail gehad. Vooralsnog ga ik er vanuit dat het kreng vandaag of morgen op de post gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |