Voetbal International #41: Peter "Ronaldo" Beense.quote:Talkshow VI voortaan twee keer per week bij RTL 7
De talkshow Voetbal International van RTL 7 is voortaan ook op vrijdagavond te zien. Dat heeft RTL vandaag laten weten. VI gaat hiermee naar twee uitzendingen per week. “Op maandag wordt zoals vanouds teruggeblikt op het afgelopen speelweekend en in de nieuwe editie op vrijdagavond zullen de wedstrijden in de verschillende competities worden voor- beschouwd“, legt een zegsman van RTL uit. “Nieuw het komend seizoen is dat het publiek weer terug is bij de sfeervolle voetbaltalkshow.“
De tweede editie van VI op vrijdag is onderdeel van de nieuwe ‘voetbalvrijdagavond’ op RTL 7. “De tweede voetbalzender van Nederland begint gedurende het komende seizoen elke voetbalvrijdagavond met een live-wedstrijd uit de Jupiler League, gevolgd door een vrijdaguitzending van VI en daarna de samenvattingen van de overige gespeelde wedstrijden uit de Jupiler League.”
Peter Lubbers, programmadirecteur van RTL 7: “RTL 7 richt zich op mannen en dan is sport en met name voetbal een belangrijk thema. Elk weekend richten vele mannen hun vizier op de voetbalvelden en met de Jupiler League en ‘VI’ kunnen zij hieraan voorafgaand uitgebreid warmlopen bij RTL 7.”
De hoofd- en naamgevende sponsor, Jupiler, Eyeworks Sport en de clubs werken nauw samen met de Coöperatie Eerste Divisie (CED) om de belevenis rond de Jupiler League op vrijdagavond naar een hoger plan te tillen. Patrick Brand, directeur van de CED is erg blij met dit besluit: “Het is een duidelijke stap vooruit voor de Jupiler League, passend binnen de strategie tot verdere professionalisering en het genereren van meer bereik en exposure voor onze clubs.”
Ook Eyeworks Sport is content met de uitbreiding van voetbalprogrammering door RTL 7. Directeur Will Moerer vertelt: “VI op de vrijdagavond, vooruitblikkend op het voetbalweekeind, heeft absoluut een toegevoegde waarde. De live wedstrijd zal vanzelfsprekend met meer camera’s worden gedaan dan voorheen, zodat ook dat de wijze waarop de Jupiler League in beeld wordt gebracht een positieve impuls geeft.”
Tenslotte kijkt ook presentator van VI Wilfred Genee uit naar het komende seizoen: “Live voetbal en ‘VI’ op de vrijdagavond, beter kun je je weekend niet beginnen.”
Op vrijdag 7 augustus is de eerste voetbalvrijdagavond bij RTL 7.
Ook vies.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jammer dat ze gasten gaan nemen.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Niet fijn om naar te kijken en luisteren inderdaadquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Van der Gun heeft niks meer met FCU te maken he.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:48 schreef Paul het volgende:
Haha elke uitzending doen ze nu gewoon een FC UTreg speler!
![]()
![]()
![]()
Hopelijk straks Van Dop om uit te leggen waarom de trainer is ontslagen omdat ze 14e staanquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:48 schreef Paul het volgende:
Haha elke uitzending doen ze nu gewoon een FC UTreg speler!
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:52 schreef Bevin het volgende:
[..]
Hopelijk straks Van Dop om uit te leggen waarom de trainer is ontslagen omdat ze 14e staan
Misschien kan hij gewoon een keer niet,we hoeven er niet meteen wat achter te zoeken lijkt me.quote:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:19 schreef groenen het volgende:
Hansie heeft het druk deze week, want hij moet met SBS6 commentaar doen van de Eneco Tour.
die zuurpruim hoeft niet te komen, laten we het gezellig houdenquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:26 schreef Sethje het volgende:
Wel een spontaan mannetje die Mertens maar beter een gast ala ton boot ofzo dat zorgt vaak voor een kwalitatief betere uitzending. Ben benieuwd vnv.
Meen je niet?quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:19 schreef groenen het volgende:
Hansie heeft het druk deze week, want hij moet met SBS6 commentaar doen van de Eneco Tour.
Neem ontslag en een uitkeringquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, zo meteen weer relaxen, na de hele dag gezeik te hebben aangehoord van klanten over Cisco's, printerproblemen, TomTom installatie's is dit voor mij weer echt het cup a soup moment, heerlijk tot mezelf komen.
Ik weet niet of dit het allemaal wel waard is voor die degelijke 1200 netto in de maand.²
Ik weet niet of ze daar wel op FOk! op zitten te wachten.quote:
En vorige keer was het nog 2400 ofzoquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, zo meteen weer relaxen, na de hele dag gezeik te hebben aangehoord van klanten over Cisco's, printerproblemen, TomTom installatie's is dit voor mij weer echt het cup a soup moment, heerlijk tot mezelf komen.
Ik weet niet of dit het allemaal wel waard is voor die degelijke 1200 netto in de maand.²
Gelukkig is Hansie er, ik was al bang dat hij er niet was.quote:
En vandaag nog VIquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:31 schreef Superheld het volgende:
Ach, hanssieee ik heb hetzelfde gedaan!
17 nuquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:33 schreef GGMM het volgende:
Ik keek naar de TV en kreeg het vermoeden dat Hans er wel zat. Fijn dat er in dit topic 16 posts ter bevestiging staan.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Johan Derksenquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:35 schreef seetjai het volgende:
Wie zei dat Hans er niet was eigenlijk
Met je dronken kop door Heerenveen heen rijden met 2 lekke banden tegen het verkeer in rijdenquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind die Popov echt één der beste backs van Nederland.²
Waar?quote:
Ach, rond die tijd is daar toch niemand op de weg. Sterker nog, na 8 uur 's avonds zijn daar alleen de brievenbussen nog openquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:35 schreef Superheld het volgende:
[..]
Met je dronken kop door Heerenveen heen rijden met 2 lekke banden tegen het verkeer in rijden
Waar heb je het over?quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:35 schreef Superheld het volgende:
[..]
Met je dronken kop door Heerenveen heen rijden met 2 lekke banden tegen het verkeer in rijden
Straks zit het complete personeelsbestand van Johan daar hun mening te geven.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:34 schreef groenen het volgende:
Er zitten nu zelf 2 VI journalisten aan de bar.
Hij is tijdens de wedstrijd ook wel eens dronken vermoed ik, zoals hij soms over het veld zwalkt.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:35 schreef Superheld het volgende:
[..]
Popovquote:
Dat valt nou ook wel weer meequote:Op maandag 17 augustus 2009 21:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Suarez heeft voor mij afgedaan. Topvoetballer, bijna zo goed als de Moun, maar dit is respectloos.²
ahahahahahaahahahahahaahquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:38 schreef Superheld het volgende:
[..]
http://www.voetbalcentraa(...)-door-friese-politie
En Van der Vaart ook dusquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:46 schreef Kopbal het volgende:
Robben, Sneijder en 30 miljoen voor Ribery. Die sporen niet helemaal
en van der Vaart ook nogquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:46 schreef Kopbal het volgende:
En van der Vaartquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:46 schreef Kopbal het volgende:
Ik zeg: Doen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:47 schreef tong80 het volgende:
dertig miljoen plus Robben en Sneijder zou dat waar zijn ?
Gewoon wereldkampioen worden met doelpunten van Sneijder en Robben in de finale tegen Spanjequote:Op maandag 17 augustus 2009 21:46 schreef Kopbal het volgende:
Precies Drenthe gaat daar als Links achter aan het werkquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:47 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
En van der Vaart![]()
En die verdediging van Real is nog 2e klasse niveau
En Gijp toen "NEE??quote:
Prrrrr ma piná coladá is deeeeliccciousssssssssssssss, good life 11quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:50 schreef Kopbal het volgende:
Van der Wiel niet onder de indruk van Doedelzak: 'he ain't got no blackcard. He broke as fukk'
quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:51 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Prrrrr ma piná coladá is deeeeliccciousssssssssssssss, good life 11
Het is wat mat idd, maar niet oninteressant.quote:
Is dat niet die dries mertens?quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:58 schreef Bevin het volgende:
Die verslaggeversal lijkt die ene wel op een jongen van 16
Het had zijn broer kunnen zijn.quote:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:01 schreef rubbereend het volgende:
In Hongarije plegen ze een moord van dat ding
Sletje zijnquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:01 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Wat is haar meerwaarde eigenlijk? Heeft nog nooit wat gezegd...
waarom grappig?quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:03 schreef Palmboom313 het volgende:
Blijf het toch zo grappig vinden dat VI de voetbal beelden er niet hoeft uit te knippen en SV wel
"Zoals met El-Hamdaoui, waar wij overigens deze week een interview mee hebben...'quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:00 schreef groenen het volgende:
Leuk dat ze elke week de VI voorlezen.
Hopelijk gaat Johan weer eens lekker fitten op Geneequote:Op maandag 17 augustus 2009 22:05 schreef --M-- het volgende:
Let op het tweede gedeelte gaan ze vlammen.. met o.a:
- Hansie-bashing.
- Goede grappen van Rene
- En weer eens Genee die om zijn eign grap lacht.
Wat bedoel je met (joule)?quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Wel lachen dat van der Gijp meer geld per grap krijgt dan wijlen André van Duin (joule).²
Ze heeft een IQ van 140 inderdaad, of bedoelde je dat niet?quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Lekkere mokkel die aan de bar.
Des te makkelijker te nemen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ze heeft een IQ van 140 inderdaad, of bedoelde je dat niet?²
Mooio?quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:10 schreef tong80 het volgende:
Mooio dat ze zien dat Verbeek gelijk krijgt
Bacoquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:14 schreef Bevin het volgende:
Whehe die verslaggever van VI aan de cola
Echt nietquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:14 schreef Cyberia18 het volgende:
Tot dusver is het dikke stront.
Uitzending van SV gisteren > >> dit.
Hey, dit heb je nog niet geroepen dit jaarquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:14 schreef Cyberia18 het volgende:
Tot dusver is het dikke stront.
Uitzending van SV gisteren > >> dit.
Die zit achter de rechterschouder van HAnsie die verslaggever achter zijn linkerschouder.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:15 schreef -SG- het volgende:
Volgens mij is dat wel die dries mertens hoor.
QFTquote:
Jahaaa.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:17 schreef Bevin het volgende:
[..]
Die zit achter de rechterschouder van HAnsie die verslaggever achter zijn linkerschouder.
Hij's te klein.quote:
Daarom. Dat is bij deze dan gebeurd.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hey, dit heb je nog niet geroepen dit jaar
quote:
Die assertiviteitscursus begint zijn vruchten af te werken. Werd tijd. Johan doet al te lang tof tegen hem. Dit lijkt me echt zo'n actie die door Hansie zijn vrouw is ingezet. Zo van:"De volgende keer laat je niet over je heen lopen. Anders accepteer ik je mannelijkheid niet meer."quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:16 schreef DrDentz het volgende:
Hey Hansie niet tegenstribbelen jongen! Beetje respect voor Johan.
Dan ziet niemand je staan en jij ziet dan nog minderquote:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:19 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Dan ziet niemand je staan en jij ziet dan nog minder
Ik heb tegenwoordig een sociaal leven.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Eens.
Adequaat gehandeld. Daar kunnen jullie nog een voorbeeld van aannemen.![]()
Preciesquote:
nu wordt het spelersmanager..... die gaan echt niet weg neequote:Op maandag 17 augustus 2009 22:19 schreef mcyodogg het volgende:
Geloof er niets van.
dus gewoon zoals bijvoorbeeld artiesten managers. Dan vangen ze bijvoorbeeld 15% van de inkomsten.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:20 schreef ASroma het volgende:
[..]
nu wordt het spelersmanager..... die gaan echt niet weg nee
Precies, ze vinden wel via een andere weg contact.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:20 schreef ASroma het volgende:
[..]
nu wordt het spelersmanager..... die gaan echt niet weg nee
Zou wel geweldig zijnquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:21 schreef EddyAlbena het volgende:
Zou me niks verbazen als die Gijp in de lach schiet bij het horen van die stem van Mertens, om vervolgens niet meer op te kunnen houden.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:22 schreef --M-- het volgende:
Allebei de vrouwelijke kijkers hebben nu gezapt haha!
jij kijkt VI met je moeder?quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:24 schreef Robinhoo het volgende:
Mijn moeder lacht nog steeds om die foto
En Ger '3 bier' Lagendijk moest de rest van Nederland even zeggen dat Saidi uit het AZC komtquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:24 schreef Bevin het volgende:
Hij moest er even aan herinnerd worden dat die gast bij hem onder contract staat
Ik kijk gewoon in de woonkamer ja.quote:
Wet ik veel die zatlap isquote:
x100quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:24 schreef Robinhoo het volgende:
Mijn moeder lacht nog steeds om die foto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |