quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:19 schreef groenen het volgende:
Hansie heeft het druk deze week, want hij moet met SBS6 commentaar doen van de Eneco Tour.
die zuurpruim hoeft niet te komen, laten we het gezellig houdenquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:26 schreef Sethje het volgende:
Wel een spontaan mannetje die Mertens maar beter een gast ala ton boot ofzo dat zorgt vaak voor een kwalitatief betere uitzending. Ben benieuwd vnv.
Meen je niet?quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:19 schreef groenen het volgende:
Hansie heeft het druk deze week, want hij moet met SBS6 commentaar doen van de Eneco Tour.
Neem ontslag en een uitkeringquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, zo meteen weer relaxen, na de hele dag gezeik te hebben aangehoord van klanten over Cisco's, printerproblemen, TomTom installatie's is dit voor mij weer echt het cup a soup moment, heerlijk tot mezelf komen.
Ik weet niet of dit het allemaal wel waard is voor die degelijke 1200 netto in de maand.²
Ik weet niet of ze daar wel op FOk! op zitten te wachten.quote:
En vorige keer was het nog 2400 ofzoquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, zo meteen weer relaxen, na de hele dag gezeik te hebben aangehoord van klanten over Cisco's, printerproblemen, TomTom installatie's is dit voor mij weer echt het cup a soup moment, heerlijk tot mezelf komen.
Ik weet niet of dit het allemaal wel waard is voor die degelijke 1200 netto in de maand.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |