Het gaat bij jou niet half ook he?quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:00 schreef mazaru het volgende:
Als ze dat hier in gaan voeren, dan ronsel ik zo veel mogelijk bejaarden om naakt te gaan zwemmen. Al moet ik er een speciaal geloof voor verzinnen.
Dan staan we daar met zijn allen naakt te wachten tot het moslim-uurtje voorbij is, zodat wij ons geloof in het zwembad kunnen belijden.
Segregatie van man en vrouw, naar de normen van de sharia.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:55 schreef Stali het volgende:
[..]
De aanzet van wat precies, Ringo?
Ja, neem het mij niet kwalijk maar ik heb er allemaal geen last van verder.
In het zwembad hier wordt wel veel aan seksesegregatie gedaan, wat natuurlijk ook een overblijfsel is van een stel religeuze gekken.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:09 schreef Ringo het volgende:
[..]
Segregatie van man en vrouw, naar de normen van de sharia.
Zo'n zwemuurtje lijkt nog een onschuldig initiatief van iemand die op zoek is naar nieuwe klandizie, maar er zijn genoeg religieuze gekken die dat proces graag een hand op weg helpen. Niet op het platteland maar zeker wel in de grote steden. Bepaalde wijken zouden zomaar eens kunnen islamiseren. En dan bedoel ik niet dat er veel of teveel moslims wonen. Dat is niet het punt. Maar dat er moslims zijn die hun orthodoxe leefwijze graag in de hele samenleving bevestigd zien, of in elk geval op het stukje grond waar ze dagelijks rondlopen. Dat is helemaal niet goed.
OPEN JE OGEN!! Het is OVERAL!!! IEDEREEN wordt dagelijks GETERRORISEERD! (behalve Stali en Rubber_Johnny dan kennelijk)quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:31 schreef Stali het volgende:
Maar feit is wel dat ik op een dorp in Nederland woon en toch nog kilometers in alle windrichtingen kan rijden om al die ellende die ik op FOK! lees toch echt niet tegen kom. Sterker nog, in Amsterdam was die gaypride toch ook vreedzaam verlopen. Ik zie het waarschijnlijk gewoon ook allemaal niet. Maar dus ook niet als ik wel in een stad kom en dat is nogal vaak.
Ik zie die hele overname niet en heb dus ook die angst niet.
Ik ook niet.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:34 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
OPEN JE OGEN!! Het is OVERAL!!! IEDEREEN wordt dagelijks GETERRORISEERD! (behalve Stali en Rubber_Johnny dan kennelijk)
De buurvrouw wel, maar dat is een Brabantse.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 00:03 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik terroriseer je nog niet genoeg?.
Het heeft er denk ik meer mee te maken dat wanneer een Moslim zijn achterlijke geloof wil uitoefenen hij/zij dat met gemak in zijn eigen land kan doen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:41 schreef Igen het volgende:
[..]
Als een zwembad de moslims de mogelijkheid geeft om één uurtje in de week alleen met gelijkgestemden te zwemmen, dan houdt dat meteen in dat "mensen uit islamitische culturen ons menen te moeten vertellen hoe we moeten leven"?
Iedere religie is achterlijk, of niet soms?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 00:10 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Het heeft er denk ik meer mee te maken dat wanneer een Moslim zijn achterlijke geloof wil uitoefenen hij/zij dat met gemak in zijn eigen land kan doen.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 00:13 schreef uiterstaardig het volgende:
[..]
Iedere religie is achterlijk, of niet soms?
Niet zo zeuren, het is een kwestie van vraag en aanbod. Lang leve de vrije markt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:14 schreef isogram het volgende:
Zulke zwembaden zou je massaal moeten boycotten, om ze van dit soort idiote ideeën af te helpen. What's next? Mijn supermarkt die mij verplicht tot het kopen van Halal-producten? We moeten eens wat minder tolerant worden tegenover doorgeslagen gelovigen die van allerlei rechten opeisen.
Is dat wel zo? Uit het artikel in de OP haal je niet dat er zodanig veel vraag is naar een speciaal moslim uurtje met boerkini's dat men speciale regelingen moet gaan treffen. Lijkt me toch meer een kwestie van aanbod, waarbij de vraag misschien rijst hoeveel moslim(a)s daarvan gebruik gaan maken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:26 schreef Ghazi het volgende:
[..]
Niet zo zeuren, het is een kwestie van vraag en aanbod. Lang leve de vrije markt.
Precies en uit de termen "vrije markt" en "vraag en aanbod" mag duidelijk blijken dat er geen sprake hoort te zijn van dwang. Als moslima's zonodig in een boerkini moeten zwemmen is dat nog tot daar aan toe, maar als je op gezette tijden als niet-moslim het water niet in mag als je geen boerkini draagt, dan is dat te absurd voor woorden. Er is dan sprake van a) loepzuivere discriminatie en b) het stimuleren van een nieuw soort 'apartheid' waarbij moslims en niet-moslims steeds meer gescheiden van elkaar leven.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:26 schreef Ghazi het volgende:
Niet zo zeuren, het is een kwestie van vraag en aanbod. Lang leve de vrije markt.![]()
Waarom verwacht je dat?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:32 schreef isogram het volgende:
[..]
Precies en uit de termen "vrije markt" en "vraag en aanbod" mag duidelijk blijken dat er geen sprake hoort te zijn van dwang. Als moslima's zonodig in een boerkini moeten zwemmen is dat nog tot daar aan toe, maar als je op gezette tijden als niet-moslim het water niet in mag als je geen boerkini draagt, dan is dat te absurd voor woorden. Er is dan sprake van a) loepzuivere discriminatie en b) het stimuleren van een nieuw soort 'apartheid' waarbij moslims en niet-moslims steeds meer gescheiden van elkaar leven.
Ik verwacht overigens dat dat laatste op den duur vanzelf de toekomst wordt.
Nee, nou verdraai jij de boel. Het overgrote deel van de tijd is geen naar-moslim-voorschiften-zwemmen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:14 schreef isogram het volgende:
Zulke zwembaden zou je massaal moeten boycotten, om ze van dit soort idiote ideeën af te helpen. What's next? Mijn supermarkt die mij verplicht tot het kopen van Halal-producten? We moeten eens wat minder tolerant worden tegenover doorgeslagen gelovigen die van allerlei rechten opeisen.
OK, laat ik het anders formuleren: ik ben er 100 procent op tegen dat een niet-moslim in een westers land ook maar EEN MINUUT per week kan worden verplicht tot het dragen van een boerkini als -ie wil zwemmen. Ik ben keihard tegen het faciliteren van religieuze stompzinnigheid. Dat mensen boerkini's willen dragen, moeten ze zelf weten, maar ze hebben te accepteren dat we in westerse landen zwemmen zonder zulke ondingen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:38 schreef Igen het volgende:
Nee, nou verdraai jij de boel. Het overgrote deel van de tijd is geen naar-moslim-voorschiften-zwemmen.
Het is meer dat jij in de supermarkt precies voor het schap met halal-producten gaat staan en dan gaat mopperen dat daar alleen halal-producten in liggen en dat je zo "verplicht" wordt tot het kopen van islamitisch eten.![]()
Het is meer dat jij in de supermarkt een ons ham wil hebben maar dat de slager tegen jou verteld dat een of andere kotslim het zover heeft weten te krijgen dat ze 1uur per week in de slagerij enkel halal-vlees verkopen. Wat op zich niet erg is maar je moet wel een vaatdoek dragen wil je dat onsje krijgen. (en dan is het nog geen ham ook nietquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:38 schreef Igen het volgende:
[..]
Nee, nou verdraai jij de boel. Het overgrote deel van de tijd is geen naar-moslim-voorschiften-zwemmen.
Het is meer dat jij in de supermarkt precies voor het schap met halal-producten gaat staan en dan gaat mopperen dat daar alleen halal-producten in liggen en dat je zo "verplicht" wordt tot het kopen van islamitisch eten.
Ben jij echt zo kleingeestig?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:44 schreef isogram het volgende:
[..]
OK, laat ik het anders formuleren: ik ben er 100 procent op tegen dat een niet-moslim in een westers land ook maar EEN MINUUT per week kan worden verplicht tot het dragen van een boerkini als -ie wil zwemmen. Ik ben keihard tegen het faciliteren van religieuze stompzinnigheid. Dat mensen boerkini's willen dragen, moeten ze zelf weten, maar ze hebben te accepteren dat we in westerse landen zwemmen zonder zulke ondingen.
Dus een potloodventer is oké volgens jou? Want dat je je schaamdelen moet bedekken is immers ook "religieuze stompzinnigheid" en dat mag de politie dan ook niet "faciliteren".quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:44 schreef isogram het volgende:
[..]
OK, laat ik het anders formuleren: ik ben er 100 procent op tegen dat een niet-moslim in een westers land ook maar EEN MINUUT per week kan worden verplicht tot het dragen van een boerkini als -ie wil zwemmen. Ik ben keihard tegen het faciliteren van religieuze stompzinnigheid. Dat mensen boerkini's willen dragen, moeten ze zelf weten, maar ze hebben te accepteren dat we in westerse landen zwemmen zonder zulke ondingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |