abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 augustus 2009 @ 16:44:55 #51
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_71953594
Kijk, racisme per definitie! Geniaal.
censuur :O
  maandag 17 augustus 2009 @ 17:06:53 #52
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_71954145
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 15:52 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Als het particuliere zwembaden zijn zie ik er inderdaad geen probleem mee, wanneer ze door de overheid gesubsidieerde zwembaden zijn dwing je niet-moslims tot het aanpassen met openbaar belastinggeld.. En dat is dan weer niet goed.
Nou dan moeten we ook maar optreden tegen 65 plussers, auquajoggers en naaktzwemmers.
pi_71954214
GB is echt doorgeslagen.
de meest achterlijke berichten komen er de laatste tijd vandaan.
pi_71954215
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 16:28 schreef Basp1 het volgende:

[..]

De meeste speciale uren zijn vaak ook onmogelijke tijden dus laat ze lekker speciaal blijven.
Nou, toen ik nog regelmatig baantjes ging zwemmen moest ik nog behoorlijk wat moeite doen om alle special uurtjes, lessen ed te ontwijken. Viel me echt tegen
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_71954261
Lelijk pleurisding, ga dan niet zwemmen.
pi_71954271
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 16:44 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Voorschriften voor zwemkleding vast niet. Maar er zullen vast wel voorschriften voor uitzonderingen tussen staan. En ik denk eigenlijk niet dat zwemmen een uitzondering is. Uitzonderingen zijn eerder voor mensen en Geloven die open staan voor discussie en niet zo achterlijk star als de Koran.
In de koraan staat nog geeneens dat het verplicht is een hoofddoek te dragen.
pi_71954865
In het stukje las ik

"Het zwembad van Croydon is één van de zwembaden met speciale moslimsessies."

Voor de goede orde: ze hebben er 5 in die plaats, dus ik kan me indenken dat zulke ideeën tot stand in een poging om meer doelgroepen (dus meer klanten) binnen te krijgen.
pi_71955132
..en weer buigt men in Engeland voor de Islam..

het zoveelste bericht al over Albion & de Islam.
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_71955275
Tja, Engeland heeft natuurlijk niet zo'n goede naam meer, maar dit moet toch gewoon kunnen? Het is 2x 1,5u per week dat de "differently advantaged" even kunnen zwemmen, zonder zich helemaal kapot te schamen voor de rest van de gasten vanwege hun badkleding. Vooral als daar tegenover staat dat buiten die uren iedereen normaal gekleed moet zwemmen, so what?
pi_71955324
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 17:54 schreef LoggedIn het volgende:
Tja, Engeland heeft natuurlijk niet zo'n goede naam meer, maar dit moet toch gewoon kunnen? Het is 1,5u per week dat de "differently advantaged" even kunnen zwemmen, zonder zich helemaal kapot te schamen voor de rest van de gasten vanwege hun badkleding. Vooral als daar tegenover staat dat buiten die uren iedereen normaal gekleed moet zwemmen, so what?
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 17 augustus 2009 @ 18:02:05 #61
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_71955497
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 16:43 schreef paddy het volgende:
Ow, ik dacht het merk speedo
Je bedoelde een strakke zwembroek.
Volgens mij deden ze dat voor de hygiëne. Zoonlief vond het maar niets op vakantie die ouwelullen strings dragen(puber dus)
Ik heb ergens gelezen dat dat met waterbesparing te maken heeft (weet alleen niet meer waar, is al een tijdje geleden). In lange zwembroeken blijft veel water hangen als je op de kant klimt, waardoor veel water uit het zwembad verdwijnt. Heeft dus niks met hygiëne te maken (kan ik me ook niet voorstellen in Frankrijk )
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_71955553
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 17:54 schreef LoggedIn het volgende:
Tja, Engeland heeft natuurlijk niet zo'n goede naam meer, maar dit moet toch gewoon kunnen? Het is 2x 1,5u per week dat de "differently advantaged" even kunnen zwemmen, zonder zich helemaal kapot te schamen voor de rest van de gasten vanwege hun badkleding. Vooral als daar tegenover staat dat buiten die uren iedereen normaal gekleed moet zwemmen, so what?
Precies.

Overigens: waarom heeft Engeland zo'n slechte naam? Vanwege die sharia-rechtbanken? Even voor de goede orde: "Uitspraken van shariarechtbanken zijn bindend voor de Engelse wet, op voorwaarde dat beide partijen voorafgaand aan de rechtszitting daarmee hebben ingestemd."

In Nederland hebben wij precies dezelfde regels, waar bijvoorbeeld de Rijdende Rechter gebruik van maakt. Zolang die dus z'n werk kan doen is het theoretisch ook in Nederland mogelijk om shariarechtbanken naar Engels voorbeeld op te zetten.
pi_71955609
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 18:04 schreef Igen het volgende:

[..]

Precies.

Overigens: waarom heeft Engeland zo'n slechte naam? Vanwege die sharia-rechtbanken? Even voor de goede orde: "Uitspraken van shariarechtbanken zijn bindend voor de Engelse wet, op voorwaarde dat beide partijen voorafgaand aan de rechtszitting daarmee hebben ingestemd."

In Nederland hebben wij precies dezelfde regels, waar bijvoorbeeld de Rijdende Rechter gebruik van maakt. Zolang die dus z'n werk kan doen is het theoretisch ook in Nederland mogelijk om shariarechtbanken naar Engels voorbeeld op te zetten.
..alsof een islamitische vrouw in de praktijk een keuze heeft om te weigeren, maar goed wat off topic
pi_71955704
Ik zie hier geen enkel verkeerds aan..

Als de zwembad dat wilt is toch geen probleem
ze worden toch niet gedwongen..

wat is jullie probleem hiermee eigenlijk... zijn jullie jaloers ofzo ?
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_71955782
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 18:09 schreef Meki het volgende:
Ik zie hier geen enkel verkeerds aan..

Als de zwembad dat wilt is toch geen probleem
ze worden toch niet gedwongen..
Dat zwembad wil dat helemaal niet, maar men buigt weer voor de Islam.
Voor je het weet is weer een aanslag in de maak
pi_71955861
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 18:12 schreef qonmann het volgende:

[..]

De zwembad eist dat de anderen meezwemen in Burqini's Niet de Islam.

Waar staat dat ze buigen voor de Islaam ? of is dat jou gekrompte redenering ?
pi_71955878
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 18:06 schreef qonmann het volgende:

[..]

..alsof een islamitische vrouw in de praktijk een keuze heeft om te weigeren, maar goed wat off topic
Dat is inderdaad off-topic, want zonder shariarechtbank zou die vrouw in zo'n geval ook wel geïntimideerd en bedreigd worden. Bijvoorbeeld om te voorkomen dat ze aangifte bij de politie doet.
pi_71955893
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 18:12 schreef qonmann het volgende:

[..]

Of ben je nou serieus?
pi_71955914
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 18:15 schreef Igen het volgende:

[..]

Dat is inderdaad off-topic, want zonder shariarechtbank zou die vrouw in zo'n geval ook wel geïntimideerd en bedreigd worden. Bijvoorbeeld om te voorkomen dat ze aangifte bij de politie doet.
Daar heb je gelijk in.
pi_71955931
Bikinivrees houdt vrouwen thuis

Het rondlopen in bikini is voor veel vrouwen een ware nachtmerrie. Alleen al het idee zich te moeten tonen in een miniscuul lapje stof is voor zeker één op de tien vrouwen reden om de vakantie over te slaan.

Geconfronteerd met de vraag waar vrouwen het meeste tegen opzien, is het antwoord van bijna een derde van de ondervraagden: het rondlopen in badkleding op het vakantieadres, zo meldt Het Laatste Nieuws
  Donald Duck held maandag 17 augustus 2009 @ 18:19:11 #71
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_71955978
Niet echt verbazingwekkend meer. Engeland buigt op alle fronten voor moslims. Laf kutland.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  maandag 17 augustus 2009 @ 18:19:33 #72
257624 telavivnick
hier is het altiojd warm
pi_71955985
ik vind het wel netjes dat ze een boerka dragen !

dan ziet je dat lange ongeschoren schaamhaar en die snorren en dat haar op de borst en rug en benen niet bij die lelijken wijven .

het is voor hun ?maar meer eigelijk voor ons, zeer positieven vooruitgang ,hebben ze ook iets voor de geur ??.
vredesoverleg whahahahahahahahahahahha
pi_71956046
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 18:19 schreef telavivnick het volgende:
ik vind het wel netjes dat ze een boerka dragen !

dan ziet je dat lange ongeschoren schaamhaar en die snorren en dat haar op de borst en rug en benen niet bij die lelijken wijven .

het is voor hun ?maar meer eigelijk voor ons, zeer positieven vooruitgang ,hebben ze ook iets voor de geur ??.
wat een fatsoen heb jij toch..
pi_71956071
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 18:19 schreef __Saviour__ het volgende:
Niet echt verbazingwekkend meer. Engeland buigt op alle fronten voor moslims. Laf kutland.
Hetzelfde mensen reageren hier die altijd negatief reageren op de Islaam
het zijn altijd hetzelfde mensen...
  maandag 17 augustus 2009 @ 18:23:53 #75
257624 telavivnick
hier is het altiojd warm
pi_71956101
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 18:22 schreef Meki het volgende:

[..]

wat een fatsoen heb jij toch..

dank u
vredesoverleg whahahahahahahahahahahha
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties