Nou dan moeten we ook maar optreden tegen 65 plussers, auquajoggers en naaktzwemmers.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als het particuliere zwembaden zijn zie ik er inderdaad geen probleem mee, wanneer ze door de overheid gesubsidieerde zwembaden zijn dwing je niet-moslims tot het aanpassen met openbaar belastinggeld.. En dat is dan weer niet goed.
Nou, toen ik nog regelmatig baantjes ging zwemmen moest ik nog behoorlijk wat moeite doen om alle special uurtjes, lessen ed te ontwijken. Viel me echt tegenquote:Op maandag 17 augustus 2009 16:28 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De meeste speciale uren zijn vaak ook onmogelijke tijden dus laat ze lekker speciaal blijven.
In de koraan staat nog geeneens dat het verplicht is een hoofddoek te dragen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:44 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Voorschriften voor zwemkleding vast niet. Maar er zullen vast wel voorschriften voor uitzonderingen tussen staan. En ik denk eigenlijk niet dat zwemmen een uitzondering is. Uitzonderingen zijn eerder voor mensen en Geloven die open staan voor discussie en niet zo achterlijk star als de Koran.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:54 schreef LoggedIn het volgende:
Tja, Engeland heeft natuurlijk niet zo'n goede naam meer, maar dit moet toch gewoon kunnen? Het is 1,5u per week dat de "differently advantaged" even kunnen zwemmen, zonder zich helemaal kapot te schamen voor de rest van de gasten vanwege hun badkleding. Vooral als daar tegenover staat dat buiten die uren iedereen normaal gekleed moet zwemmen, so what?
Ik heb ergens gelezen dat dat met waterbesparing te maken heeft (weet alleen niet meer waar, is al een tijdje geleden). In lange zwembroeken blijft veel water hangen als je op de kant klimt, waardoor veel water uit het zwembad verdwijnt. Heeft dus niks met hygiëne te maken (kan ik me ook niet voorstellen in Frankrijkquote:Op maandag 17 augustus 2009 16:43 schreef paddy het volgende:
Ow, ik dacht het merk speedo
Je bedoelde een strakke zwembroek.
Volgens mij deden ze dat voor de hygiëne. Zoonlief vond het maar niets op vakantie die ouwelullen strings dragen(puber dus)
Precies.quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:54 schreef LoggedIn het volgende:
Tja, Engeland heeft natuurlijk niet zo'n goede naam meer, maar dit moet toch gewoon kunnen? Het is 2x 1,5u per week dat de "differently advantaged" even kunnen zwemmen, zonder zich helemaal kapot te schamen voor de rest van de gasten vanwege hun badkleding. Vooral als daar tegenover staat dat buiten die uren iedereen normaal gekleed moet zwemmen, so what?
..alsof een islamitische vrouw in de praktijk een keuze heeft om te weigeren, maar goed wat off topicquote:Op maandag 17 augustus 2009 18:04 schreef Igen het volgende:
[..]
Precies.
Overigens: waarom heeft Engeland zo'n slechte naam? Vanwege die sharia-rechtbanken? Even voor de goede orde: "Uitspraken van shariarechtbanken zijn bindend voor de Engelse wet, op voorwaarde dat beide partijen voorafgaand aan de rechtszitting daarmee hebben ingestemd."
In Nederland hebben wij precies dezelfde regels, waar bijvoorbeeld de Rijdende Rechter gebruik van maakt. Zolang die dus z'n werk kan doen is het theoretisch ook in Nederland mogelijk om shariarechtbanken naar Engels voorbeeld op te zetten.
Dat zwembad wil dat helemaal niet, maar men buigt weer voor de Islam.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:09 schreef Meki het volgende:
Ik zie hier geen enkel verkeerds aan..
Als de zwembad dat wilt is toch geen probleem
ze worden toch niet gedwongen..
De zwembad eist dat de anderen meezwemen in Burqini's Niet de Islam.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:12 schreef qonmann het volgende:
[..]
Dat zwembad wil dat helemaal niet, maar men buigt weer voor de Islam.
Voor je het weet is weer een aanslag in de maak
Dat is inderdaad off-topic, want zonder shariarechtbank zou die vrouw in zo'n geval ook wel geïntimideerd en bedreigd worden. Bijvoorbeeld om te voorkomen dat ze aangifte bij de politie doet.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:06 schreef qonmann het volgende:
[..]
..alsof een islamitische vrouw in de praktijk een keuze heeft om te weigeren, maar goed wat off topic
quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:12 schreef qonmann het volgende:
[..]
Dat zwembad wil dat helemaal niet, maar men buigt weer voor de Islam.
Voor je het weet is weer een aanslag in de maak
Daar heb je gelijk in.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:15 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat is inderdaad off-topic, want zonder shariarechtbank zou die vrouw in zo'n geval ook wel geïntimideerd en bedreigd worden. Bijvoorbeeld om te voorkomen dat ze aangifte bij de politie doet.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:19 schreef telavivnick het volgende:
ik vind het wel netjes dat ze een boerka dragen !
dan ziet je dat lange ongeschoren schaamhaar en die snorren en dat haar op de borst en rug en benen niet bij die lelijken wijven .
het is voor hun ?maar meer eigelijk voor ons, zeer positieven vooruitgang ,hebben ze ook iets voor de geur ??.![]()
![]()
Hetzelfde mensen reageren hier die altijd negatief reageren op de Islaamquote:Op maandag 17 augustus 2009 18:19 schreef __Saviour__ het volgende:
Niet echt verbazingwekkend meer. Engeland buigt op alle fronten voor moslims. Laf kutland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |