ik oaquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:23 schreef Pritt het volgende:
Wie zijn toch die fokforum nerds die dat uitdelen?
Oh had de radio al uitgezetquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:25 schreef Derek010 het volgende:
Ha, Michiel draait lekker Moke door Jan-Smit en Damaru![]()
waarom...je snapt t toch nietquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:29 schreef Pritt het volgende:
[..]
Ik snap het doel er niet echt van, maar overtuig me eens.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:30 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
waarom...je snapt t toch niet
Ja ergquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:09 schreef Sersjee het volgende:
Schitterende uitvoering van Antony & het Metropole Orkest
He Zakquote:
Maar dan snap ik nog steeds niet waarom ze niet in de supermarkt mogen liggen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:36 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
och arme...nou hier kan je alles lezen daarom dus
Dat is juist het probleem. Waarom in fucking vredesnaam nu al pepernoten? het is pas SEPTEMBER!quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:58 schreef Pritt het volgende:
[..]
Maar dan snap ik nog steeds niet waarom ze niet in de supermarkt mogen liggen.
Als sommige mensen er behoefte aan hebben is er toch niets mis?
zelfde dat begin februari paaseitjes in de winkel liggen. tradities horen bij tradities.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:58 schreef Pritt het volgende:
[..]
Maar dan snap ik nog steeds niet waarom ze niet in de supermarkt mogen liggen.
Als sommige mensen er behoefte aan hebben is er toch niets mis?
Bij mij is het nog half Augustusquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat is juist het probleem. Waarom in fucking vredesnaam nu al pepernoten? het is pas SEPTEMBER!
Het probleem is de commercie, dat steeds eerder oprukt in de winkels/supermarkten.
Ze willen gewoon zo een ludieke actie tegen deze supermarkten en winkels voeren, dat ze het weer wat later in de vakken gooien.
Toch niet de zak van Sinterklaas hequote:
idd, als het september was, dan lag er ook wel bokbier in de winkel. Dat komt ook steeds vroegerquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:23 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Bij mij is het nog half Augustus
Schandalig jaquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
idd, als het september was, dan lag er ook wel bokbier in de winkel. Dat komt ook steeds vroeger
Nja, bijna danquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:23 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Bij mij is het nog half Augustus
ATletiek gok ik?quote:
Ja, zij is de ex-wereldkampioene en OS kampioene. Verloor twee weken geleden haar eerste wedstrijd in drie jaar ofzo. Ze zette bij de dames ook het WR polsstokhoogspringen iedere keer met een centimeter hoger.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
ATletiek gok ik?
Collega van mij is vorige week toch nog vrij plotseling op vakantie vertrokken. Stuurt hij afgelopen weekend opeens allemaal foto's uit het olympisch stadion in Berlijn: die zit dus een vakantie WK atletiek te vieren
Oei dat is verrassend. Vorig jaar werd ze toch ook 2de op de olympische spelen polsstokhoogspringen?? Ik volgde die wedstrijd toevallig. Weet wel dat er een Belgische toen won. Ben haar naam even kwijt. Van het wk atletiek zelf heb ik bijna niets gevolgd eerlijk gezegd.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja, zij is de ex-wereldkampioene en OS kampioene. Verloor twee weken geleden haar eerste wedstrijd in drie jaar ofzo. Ze zette bij de dames ook het WR polsstokhoogspringen iedere keer met een centimeter hoger.
Daar willen ze hem echt niet meer hebbenquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wanneer gaat Giel naar Radio 538?
Dus als Giel naar Radio 538 verhuist, verhuis je mee?quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:03 schreef Paul het volgende:
Maar ik vind Michiel gewoon niet beter dan Giel in de ochtend ik luister sowieso nooit de hele ochtend Giel, ook veel Radio Veronica, of heel ff 538 of Sky![]()
![]()
Tia Hellebaut werd 1ste bij het hoogspringen, gaat ook om de hoogte alleen dan zonder stokquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:16 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Oei dat is verrassend. Vorig jaar werd ze toch ook 2de op de olympische spelen polsstokhoogspringen?? Ik volgde die wedstrijd toevallig. Weet wel dat er een Belgische toen won. Ben haar naam even kwijt. Van het wk atletiek zelf heb ik bijna niets gevolgd eerlijk gezegd.
We kunnen ze nog altijd ompraten.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Daar willen ze hem echt niet meer hebben
Ze versloeg Blanka Vlasic.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Tia Hellebaut werd 1ste bij het hoogspringen, gaat ook om de hoogte alleen dan zonder stok.
Oh ok dan heb ik 2 sporten door elkaar gehaald.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Tia Hellebaut werd 1ste bij het hoogspringen, gaat ook om de hoogte alleen dan zonder stok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |