De bedrijven die te vroeg zijn, de pepernotenschandpaalquote:Op maandag 17 augustus 2009 18:48 schreef Sirolf het volgende:
Bert krijgt flink veel zendtijd de laatste tijd. Eerst al de Freaknacht en nu een hele week op prime-time.
* Sirolf zit te bedenken wat 'ie allemaal op z'n nieuwe aanwinst PepernotenCountdown.nl kan plaatsen (nasst een countdown natuurlijk).
Achja van mij mag hij het proberen, ben ook wel een btje op Giel uitgekekenquote:Op maandag 17 augustus 2009 18:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
bert kan prima in de ochtend, het kan niet erger dan giel worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:01 schreef Paul het volgende:
[..]
Achja van mij mag hij het proberen, ben ook wel een btje op Giel uitgekekenGequote voor de eeuwigheid!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:01 schreef Paul het volgende:
[..]
Achja van mij mag hij het proberen, ben ook wel een btje op Giel uitgekekendeze quote bewaren we voor eeuwigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:09 schreef Sersjee het volgende:
Verschrikkelijke uitvoering van Antony & het Metropole Orkest![]()
Geen dankquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:14 schreef muisje-eliza het volgende:
dank voor t voorlezen van mn sms
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |