Je hebt niet toevallig een e-ticket gekozen? Heb ik wel een keer gehad bij een concert waarvoor ik dacht een fysiek kaartje te hebben maar het bleek een e-ticket te zijn.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:40 schreef MaJo het volgende:
Stel dat ik mijn kaartje echt niet kan vinden, wat moet ik dan doen? Heb namelijk het gevoel dat het kaartje nooit opgestuurd is
HAHA. Ok, ik ga de 24 uurs tent vanaf nu gewoon B&A tent noemenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:39 schreef Tourniquet het volgende:
Video-rondleiding met Eric van Eerdenburg:
http://www.nubijlage.nl/l(...)deo-rondleiding.html
En daarna in de modder je tent opzettenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:39 schreef BloodyLotte het volgende:
Donderdag 35 graden ja. Krijgen we allemaal een zonnesteek van het wachten op de dijk
Bellen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:40 schreef MaJo het volgende:
Stel dat ik mijn kaartje echt niet kan vinden, wat moet ik dan doen? Heb namelijk het gevoel dat het kaartje nooit opgestuurd is
vast wel, de helft van de mensen komt donderdag denk ik? dan is er vast nog wel een plekjequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:55 schreef i2Them2 het volgende:
Vraag: Kan ik om vrijdagochtend rond een uur of 03:00 ook nog mijn auto parkeren en mijn tentje opzetten? Of kom je er dan niet in?
Dat bedoelt hij niet gastquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:09 schreef julian6 het volgende:
[..]
vast wel, de helft van de mensen komt donderdag denk ik? dan is er vast nog wel een plekje
Ja, de ingang is dag en nacht open.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:55 schreef i2Them2 het volgende:
Vraag: Kan ik om vrijdagochtend rond een uur of 03:00 ook nog mijn auto parkeren en mijn tentje opzetten? Of kom je er dan niet in?
Is er geen aflevering van B&A dat die tent in de hens gaat? Of is dat alleen de caravan?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:37 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
HAHA. Ok, ik ga de 24 uurs tent vanaf nu gewoon B&A tent noemen
De Caravan ook.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:22 schreef ebeaydojraes het volgende:
nee, dat was het B&A Boys clubhuis.
Zolang de Joker er maar was. Of hoe hij ook heette. Hij was engquote:
de plaaggeest, ik vond hem vroeger engquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:25 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Zolang de Joker er maar was. Of hoe hij ook heette. Hij was eng![]()
klinkt als een standaard Lowlandsquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:32 schreef ebeaydojraes het volgende:
ik word niet blij van donderdag en vrijdag: http://magicseaweed.com/S(...)ledLongRange/europe/
dit klinkt al beter:
Donderdag begint de dag weer met zon. In het oosten en zuiden van het land wordt het met 33-35 graden nog warmer dan vandaag. In het westen komt geleidelijk meer bewolking binnen en ook zorgt de zuidwestenwind daar voor wat verkoeling. Hierdoor wordt dicht bij de Noordzee de 30 graden niet meer gehaald. Aan het einde van de middag neemt de kans op enkele fikse onweersbuien toe. Deze zullen in de nacht naar vrijdag de warmte uit het land verdrijven.
Vrijdag is het met 19-22 graden een stuk minder warm. Er zijn zonnige momenten, maar er komen ook een paar buien voor. De wind waait uit het westen tot zuidwesten en is meest matig van kracht.
Ook zaterdag is er nog kans op een enkel buitje, maar de zon krijgt zeker gelegenheid zich goed te laten zien. Met 21-24 graden wordt het alweer iets warmer.
Zondag gaat zijn naam eer aan doen. De kans op een bui is klein en met veel zon loopt het kwik weer op naar zomerse temperaturen van 25 graden of meer.
ik denk dat er wel iets meer dan de helft zijn op donderdag. Maar altijd nog plek zat voor de brug tochquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:09 schreef julian6 het volgende:
[..]
vast wel, de helft van de mensen komt donderdag denk ik? dan is er vast nog wel een plekje
Hm. ergens anders las ik dat het onweer ons niet zou halen ofzoquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
klinkt als een standaard Lowlandsonweer, gewone buitjes en tussendoor aangenaam zonnig weer
Kijk eens aan. Op dat antwoord wachtte ikquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:12 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, de ingang is dag en nacht open.
er was ooit een prachtige foto van de bliksem die insloeg op Lowlands..... kan hem niet meer vindenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:54 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Hm. ergens anders las ik dat het onweer ons niet zou halen ofzo
Bedoel je deze?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er was ooit een prachtige foto van de bliksem die insloeg op Lowlands..... kan hem niet meer vinden
ja volgens mij welquote:
Moet je je kaartje nog kwijt ;quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:02 schreef lienelien het volgende:
ik ben zo doodop en ziekig van Sziget dat ik eigenlijk geen zin heb om wéér in de blubber rond te lopen en in een tentje te slapen en wakkergegild te worden door een stel dronken debielen om 7u
Ik stond er destijds tegenover in de india. het zag er allemaal wel komisch uit.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja volgens mij wel
stond toen in de stardish en die lopende banden waaraan ze de bakken aan het vullen waren knalden er ineens uit en de vonken vlogen door de luchten ineens de hele tent donker.
als ik morgen nog zo ziek ben dan ben ik bang dat ik het echt niet trek nee.. Maar ik wil het niet missenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 02:57 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Moet je je kaartje nog kwijt ;
Nee alleen als er flink hoosbuien aan komen drijven misschien wel.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:29 schreef AMDB het volgende:
Trouwens, denken jullie niet dat ze het terrein eerder open doen vanwege de hitte? Lijkt mij wel logisch eigenlijk...
nog eerder? neuh. dan zetten ze gewoon de brandspuit erop.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:29 schreef AMDB het volgende:
Trouwens, denken jullie niet dat ze het terrein eerder open doen vanwege de hitte? Lijkt mij wel logisch eigenlijk...
IUEW!!!!!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:42 schreef Ticker het volgende:
* Ticker gaat morgen keihard ontmaagd worden.
Jawel... me eerste LowLands!
6dequote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:13 schreef MaJo het volgende:
Ik begin wel een beetje een Lowlandshoer te worden, 5e keer
Das een goeie, ff sms-en.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:47 schreef BloodyLotte het volgende:
9e keer! Ik heb trouwens keelpijn. Ik ben het er niet mee eens.
Net even contact gehad met onze buren van vorig jaar, we gaan weer biertjes drinken dit keer. En dat vind ik zo heerlijk aan Lowlands! Op andere festivals weet ik meestal niet eens wie m'n buren zijn. Op Lowlands maak je vrienden.
Dus dat beloofd veel goeds?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:32 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
6de. 5de was wel ubergoed feessie.
ik mag t wel hopen. Maar kan Lowlands überhaupt ooit echt tegenvallen, zonder grote ongelukken e.d.?quote:
Had je mijn smsje nog gezien? G. is aan het rondbellen want hij kent diverse mensen die zaten te miepen dat ze ook wilden. En eerst maar eens mijn eigen kaartje zien te vinden, word nu wel flink zenuwachtigquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:03 schreef lienelien het volgende:
iemand nog interesse in een kaartje tegen kostprijs? Ik ben best ziek dus twijfel nog een beetjeaankoopbewijs is natuurlijk aanwezig
Ben al een paar dagen niet thuis geweest en zit nu op mijn werk, dus dat wordt vanavond zoekenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:21 schreef Aisumasen het volgende:
Eh... Ben je alvast begonnen met het binnenstebuiten keren van elk boek, CD-hoesje, etc.?
Ah topquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:50 schreef Aisumasen het volgende:
Jawel, helemaal achteraan (of vooraan, hoe je wilt) het veld bij de ingang. (Vlakbij waar de bussen stoppen.)
Rijbewijs is toch een geldige legitimatie? Staat er niks over op de site? Alleen je BSN-nummer staat daar niet op, maar dat zal toch wel niet nodig zijnquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah topAnders had ik waarschijnlijk uren in de rij gestaan voor niets
Wat alleen wel kut is is dat ik nu naar mijn ouders moet om mijn paspoort op te halenIk neem aan dat dat de enige geldige legitimatie is toch? Of zou rijbewijs ook goed zijn?
BSN staat r wel opquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:54 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Alleen je BSN-nummer staat daar niet op, maar dat zal toch wel niet nodig zijn
Nee man, rijbewijsnummer is dat. Ik heb dan ook geen papiertje, misschien stond ie daar wel op.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |