Nee alleen als er flink hoosbuien aan komen drijven misschien wel.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:29 schreef AMDB het volgende:
Trouwens, denken jullie niet dat ze het terrein eerder open doen vanwege de hitte? Lijkt mij wel logisch eigenlijk...
nog eerder? neuh. dan zetten ze gewoon de brandspuit erop.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:29 schreef AMDB het volgende:
Trouwens, denken jullie niet dat ze het terrein eerder open doen vanwege de hitte? Lijkt mij wel logisch eigenlijk...
IUEW!!!!!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:42 schreef Ticker het volgende:
* Ticker gaat morgen keihard ontmaagd worden.
Jawel... me eerste LowLands!
6dequote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:13 schreef MaJo het volgende:
Ik begin wel een beetje een Lowlandshoer te worden, 5e keer
Das een goeie, ff sms-en.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:47 schreef BloodyLotte het volgende:
9e keer! Ik heb trouwens keelpijn. Ik ben het er niet mee eens.
Net even contact gehad met onze buren van vorig jaar, we gaan weer biertjes drinken dit keer. En dat vind ik zo heerlijk aan Lowlands! Op andere festivals weet ik meestal niet eens wie m'n buren zijn. Op Lowlands maak je vrienden.
Dus dat beloofd veel goeds?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:32 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
6de. 5de was wel ubergoed feessie.
ik mag t wel hopen. Maar kan Lowlands überhaupt ooit echt tegenvallen, zonder grote ongelukken e.d.?quote:
Had je mijn smsje nog gezien? G. is aan het rondbellen want hij kent diverse mensen die zaten te miepen dat ze ook wilden. En eerst maar eens mijn eigen kaartje zien te vinden, word nu wel flink zenuwachtigquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:03 schreef lienelien het volgende:
iemand nog interesse in een kaartje tegen kostprijs? Ik ben best ziek dus twijfel nog een beetjeaankoopbewijs is natuurlijk aanwezig
Ben al een paar dagen niet thuis geweest en zit nu op mijn werk, dus dat wordt vanavond zoekenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:21 schreef Aisumasen het volgende:
Eh... Ben je alvast begonnen met het binnenstebuiten keren van elk boek, CD-hoesje, etc.?
Ah topquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:50 schreef Aisumasen het volgende:
Jawel, helemaal achteraan (of vooraan, hoe je wilt) het veld bij de ingang. (Vlakbij waar de bussen stoppen.)
Rijbewijs is toch een geldige legitimatie? Staat er niks over op de site? Alleen je BSN-nummer staat daar niet op, maar dat zal toch wel niet nodig zijnquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah topAnders had ik waarschijnlijk uren in de rij gestaan voor niets
Wat alleen wel kut is is dat ik nu naar mijn ouders moet om mijn paspoort op te halenIk neem aan dat dat de enige geldige legitimatie is toch? Of zou rijbewijs ook goed zijn?
BSN staat r wel opquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:54 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Alleen je BSN-nummer staat daar niet op, maar dat zal toch wel niet nodig zijn
Nee man, rijbewijsnummer is dat. Ik heb dan ook geen papiertje, misschien stond ie daar wel op.quote:
BSN staat op de achterkant van het pasje.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:00 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Nee man, rijbewijsnummer is dat. Ik heb dan ook geen papiertje, misschien stond ie daar wel op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |