Kut! Krijg je straks Dries Roelvink voor je kiezen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:39 schreef frame-saw het volgende:
O, die betrouwbare agent was gewoon gekidnapt door een heel slechte artiest en moest dat zeggen van hen. Dit is wel een vaag verhaal hoor, als zelfs de LL-directeur niks weet
Als ie dat zegt is dat hele spanningsveld weg. Ook al is het zeer waarschijnlijk, je weet het nooit zeker totdat ze op dat podium staanquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:59 schreef ebeaydojraes het volgende:
Chokri blijft me verbazen btw. Hij weet zeker dat het TCV niet is, maar ondertussen zegt hij dat hij niet weet wie komt. Hoe weet je dan zo zeker dat het die ene act niet is? Vage gast blijft het.
Staat gewoon in het programma blok je kan er een droom-paspoort krijgen o.i.d.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Misschien is het al lang al voorbij gekomen hoor, maar ik heb de sllowchat niet echt bijgehouden vrees ik, maar heeft iemand een idee wat 'Dreamyourutopia' is? Zie het op de plattegrond staan en heb echt geen idee wat ik me daar bij moet voorstellen.. en zoals gewoonlijk geeft de lowlandssite geen antwoord
Ah dank je.. niet dat ik nu wel weet wat het is, maar goed daar kan jij niets aan doenquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:08 schreef Miemies het volgende:
[..]
Staat gewoon in het programma blok je kan er een droom-paspoort krijgen o.i.d.
http://www.dadara.nl/checkpoint/immigration-forms.htmquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:08 schreef Miemies het volgende:
[..]
Staat gewoon in het programma blok je kan er een droom-paspoort krijgen o.i.d.
dat had ik 3 jaar geleden ook gezegd.... alleen ben ik bang dat ik nu vaker op cape lowlands te vinden zal zijn ...quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:21 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja! Ik had het warempel al gevonden![]()
Nu nog het volgende: Dropstuff.. bij de India..
Overigens ben ik blij dat ze de x-ray en Lima hebben omgedraaid. Hoef ik verder niet op Cape Lowlands te zijn (behalve binnenkomst natuurlijk), behalve nu en dan iets in de India. Scheelt een boel lopen
De X-ray trekt je niet? En darkraver dan?? Je komt toch uit de periode dat gabber hoogtij vierde??quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Tja.. X-ray trekt me sowieso al niet en in Bravo staat ook niets wat ik zou willen zien.. En Lima vind ik juist altijd erg leuk (al was Higher ground net ff gezelliger) dus kunnen we dat nu als uitvalsbasis gaan gebruiken
Vandalenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 00:45 schreef Keenan het volgende:
Is het eigenlijk toegestaan om op de poort met een stift te schrijven?
Die foto's van vorig jaar waren tofquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 00:45 schreef Keenan het volgende:
Is het eigenlijk toegestaan om op de poort met een stift te schrijven?
En toen werden we volwassenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 00:11 schreef julian6 het volgende:
[..]
De X-ray trekt je niet? En darkraver dan?? Je komt toch uit de periode dat gabber hoogtij vierde??
Is Darkraver de enige artiest die je kent?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 00:11 schreef julian6 het volgende:
[..]
De X-ray trekt je niet? En darkraver dan?? Je komt toch uit de periode dat gabber hoogtij vierde??
Al zouden ze komen, ik denk dat tot op de dag dat ze zouden spelen 't niet bekend zal worden.. Beetje de bezoekers in spanning houden zeg maarquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:28 schreef kciR het volgende:
Zo, weer terug van de intro, nu even een paar nachtjes goed slapen en dan kan het feest beginnen. Ik had wel verwacht dat de afgelopen dagen TCV wel bevestigd zou zijn, maar dat is dus niet zo.. Even afwachten dan maar..
Gewoon in de verpakking laten zitten, dan zien ze dat het voorgeschreven medicijnen zijn.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:47 schreef Fuszy het volgende:
Het zal wel een domme vraag zijn maar goed.
Ik heb gisteren medicijnen gekregen en het is een kuur voor 2 weken. Dat betekend dus dat ik deze ook op Lowlands moet innemen wat nog niet zo'n ramp is.
Als je tas doorzocht wordt en ze zien die medicijnen dan hoop ik niet dat ze denken dat ik drugs bij heb..
Iemand hier ervaring met medicijnen op lowlands?
omg meen je dat nouquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:27 schreef frame-saw het volgende:
Mijn zin is weggeëbtDat heb ik nou elk jaar, vanaf Lowlands tot een week voor Lowlands heb ik zin en dan ineens niet meer. Komt donderdag wel weer mag ik hopen
Juist, daarom ook! Heb het toen allemaal aan moeten horen en vond er toen al niets aan..quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 00:11 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ja ik ga morgen even kijken.. en anders partytent mee die ik er boven zet :pquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Och, tijd genoeg om een nieuwe te kopen of een andere oplossing te verzinnen
Nee, maar wel de beste artiest op LL waar ik het meest naar uitkijkquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 07:49 schreef Luni het volgende:
[..]
Is Darkraver de enige artiest die je kent?
Dat je dat gepoing nog een artiest durft te noemen die alleen maar nummers kan verbouwen en nog niet eens zelf een compositie kan schrijven.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:44 schreef julian6 het volgende:
[..]
Nee, maar wel de beste artiest op LL
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:44 schreef julian6 het volgende:
[..]
Nee, maar wel de beste artiest op LL
In mijn ogen danquote:
Nee hoor jij mag dat best je beste artiest noemen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:19 schreef julian6 het volgende:
[..]
In mijn ogen danIk kijk daar het meest naar uit iig. Misschien is 'beste' niet zo goed geformuleerd, ik zal het even wijzigen
2 jaar geleden kon ik ze nog net uit de papierbak vissen een half uur voor ie geleegd werd.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:08 schreef MaJo het volgende:
Ik moet mijn kaartje nog zoekenHeb hem eigenlijk helemaal nooit gezien
Op de site staat dat een ticket vergelijkbaar is met een bankbiljet, dat dit dus niet vervangen kan wordenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:44 schreef Aisumasen het volgende:
Gelijk Eventim of Live Nation bellen?
Ja maar ik vraag me dus af of ik dat ticket ooit wel ontvangen hebquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:56 schreef maarten66 het volgende:
mensen, voor dit soort heilige papiertjes hebben ze een prikbord uitgevonden, kan je ook nog elke dag er even naar kijken als je langsloopt, waardoor de voorpret weer opborrelt
Precies, maar dan moet hij natuurlijk niet van de muur af pleuren.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:56 schreef maarten66 het volgende:
mensen, voor dit soort heilige papiertjes hebben ze een prikbord uitgevonden, kan je ook nog elke dag er even naar kijken als je langsloopt, waardoor de voorpret weer opborrelt
Bellen inderdaad.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:40 schreef MaJo het volgende:
Stel dat ik mijn kaartje echt niet kan vinden, wat moet ik dan doen? Heb namelijk het gevoel dat het kaartje nooit opgestuurd is
Ik heb ze maar een mailtje gestuurd want het telefoonnummer kan ik echt nergens vindenquote:
Ik zou daar toch wat minder vrolijk van worden zo 2 dagen vantevoren.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja maar ik vraag me dus af of ik dat ticket ooit wel ontvangen heb
Als je kunt bewijzen dat het bedrag wel afgeschreven is zou er wel een oplossing moeten zijn neem ik aan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb ze maar een mailtje gestuurd want het telefoonnummer kan ik echt nergens vinden
Dat is ook op tijd danquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja maar ik vraag me dus af of ik dat ticket ooit wel ontvangen heb
Volgens mij hoorde ik je dan, tussen 11 en 12 iigquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Woehoe ik ga Last Minute toch ook naar Lowlands!kaartjes gewonnen op 3fm vanochtend
nee ik was eerderquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:45 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Volgens mij hoorde ik je dan, tussen 11 en 12 iig
Je hebt niet toevallig een e-ticket gekozen? Heb ik wel een keer gehad bij een concert waarvoor ik dacht een fysiek kaartje te hebben maar het bleek een e-ticket te zijn.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:40 schreef MaJo het volgende:
Stel dat ik mijn kaartje echt niet kan vinden, wat moet ik dan doen? Heb namelijk het gevoel dat het kaartje nooit opgestuurd is
HAHA. Ok, ik ga de 24 uurs tent vanaf nu gewoon B&A tent noemenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:39 schreef Tourniquet het volgende:
Video-rondleiding met Eric van Eerdenburg:
http://www.nubijlage.nl/l(...)deo-rondleiding.html
En daarna in de modder je tent opzettenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:39 schreef BloodyLotte het volgende:
Donderdag 35 graden ja. Krijgen we allemaal een zonnesteek van het wachten op de dijk
Bellen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:40 schreef MaJo het volgende:
vast wel, de helft van de mensen komt donderdag denk ik? dan is er vast nog wel een plekjequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:55 schreef i2Them2 het volgende:
Vraag: Kan ik om vrijdagochtend rond een uur of 03:00 ook nog mijn auto parkeren en mijn tentje opzetten? Of kom je er dan niet in?
Dat bedoelt hij niet gastquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:09 schreef julian6 het volgende:
[..]
vast wel, de helft van de mensen komt donderdag denk ik? dan is er vast nog wel een plekje
Ja, de ingang is dag en nacht open.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:55 schreef i2Them2 het volgende:
Vraag: Kan ik om vrijdagochtend rond een uur of 03:00 ook nog mijn auto parkeren en mijn tentje opzetten? Of kom je er dan niet in?
Is er geen aflevering van B&A dat die tent in de hens gaat? Of is dat alleen de caravan?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:37 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
HAHA. Ok, ik ga de 24 uurs tent vanaf nu gewoon B&A tent noemen
De Caravan ook.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:22 schreef ebeaydojraes het volgende:
nee, dat was het B&A Boys clubhuis.
Zolang de Joker er maar was. Of hoe hij ook heette. Hij was engquote:
de plaaggeest, ik vond hem vroeger engquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:25 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Zolang de Joker er maar was. Of hoe hij ook heette. Hij was eng![]()
klinkt als een standaard Lowlandsquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:32 schreef ebeaydojraes het volgende:
ik word niet blij van donderdag en vrijdag: http://magicseaweed.com/S(...)ledLongRange/europe/
dit klinkt al beter:
Donderdag begint de dag weer met zon. In het oosten en zuiden van het land wordt het met 33-35 graden nog warmer dan vandaag. In het westen komt geleidelijk meer bewolking binnen en ook zorgt de zuidwestenwind daar voor wat verkoeling. Hierdoor wordt dicht bij de Noordzee de 30 graden niet meer gehaald. Aan het einde van de middag neemt de kans op enkele fikse onweersbuien toe. Deze zullen in de nacht naar vrijdag de warmte uit het land verdrijven.
Vrijdag is het met 19-22 graden een stuk minder warm. Er zijn zonnige momenten, maar er komen ook een paar buien voor. De wind waait uit het westen tot zuidwesten en is meest matig van kracht.
Ook zaterdag is er nog kans op een enkel buitje, maar de zon krijgt zeker gelegenheid zich goed te laten zien. Met 21-24 graden wordt het alweer iets warmer.
Zondag gaat zijn naam eer aan doen. De kans op een bui is klein en met veel zon loopt het kwik weer op naar zomerse temperaturen van 25 graden of meer.
ik denk dat er wel iets meer dan de helft zijn op donderdag. Maar altijd nog plek zat voor de brug tochquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:09 schreef julian6 het volgende:
[..]
vast wel, de helft van de mensen komt donderdag denk ik? dan is er vast nog wel een plekje
Hm. ergens anders las ik dat het onweer ons niet zou halen ofzoquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
klinkt als een standaard Lowlandsonweer, gewone buitjes en tussendoor aangenaam zonnig weer
Kijk eens aan. Op dat antwoord wachtte ikquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:12 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, de ingang is dag en nacht open.
er was ooit een prachtige foto van de bliksem die insloeg op Lowlands..... kan hem niet meer vindenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:54 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Hm. ergens anders las ik dat het onweer ons niet zou halen ofzo
Bedoel je deze?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er was ooit een prachtige foto van de bliksem die insloeg op Lowlands..... kan hem niet meer vinden
ja volgens mij welquote:
Moet je je kaartje nog kwijt ;quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:02 schreef lienelien het volgende:
ik ben zo doodop en ziekig van Sziget dat ik eigenlijk geen zin heb om wéér in de blubber rond te lopen en in een tentje te slapen en wakkergegild te worden door een stel dronken debielen om 7u
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |