Staat gewoon in het programma blok je kan er een droom-paspoort krijgen o.i.d.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Misschien is het al lang al voorbij gekomen hoor, maar ik heb de sllowchat niet echt bijgehouden vrees ik, maar heeft iemand een idee wat 'Dreamyourutopia' is? Zie het op de plattegrond staan en heb echt geen idee wat ik me daar bij moet voorstellen.. en zoals gewoonlijk geeft de lowlandssite geen antwoord
Ah dank je.. niet dat ik nu wel weet wat het is, maar goed daar kan jij niets aan doenquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:08 schreef Miemies het volgende:
[..]
Staat gewoon in het programma blok je kan er een droom-paspoort krijgen o.i.d.
http://www.dadara.nl/checkpoint/immigration-forms.htmquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:08 schreef Miemies het volgende:
[..]
Staat gewoon in het programma blok je kan er een droom-paspoort krijgen o.i.d.
dat had ik 3 jaar geleden ook gezegd.... alleen ben ik bang dat ik nu vaker op cape lowlands te vinden zal zijn ...quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:21 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja! Ik had het warempel al gevonden![]()
Nu nog het volgende: Dropstuff.. bij de India..
Overigens ben ik blij dat ze de x-ray en Lima hebben omgedraaid. Hoef ik verder niet op Cape Lowlands te zijn (behalve binnenkomst natuurlijk), behalve nu en dan iets in de India. Scheelt een boel lopen
De X-ray trekt je niet? En darkraver dan?? Je komt toch uit de periode dat gabber hoogtij vierde??quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Tja.. X-ray trekt me sowieso al niet en in Bravo staat ook niets wat ik zou willen zien.. En Lima vind ik juist altijd erg leuk (al was Higher ground net ff gezelliger) dus kunnen we dat nu als uitvalsbasis gaan gebruiken
Vandalenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 00:45 schreef Keenan het volgende:
Is het eigenlijk toegestaan om op de poort met een stift te schrijven?
Die foto's van vorig jaar waren tofquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 00:45 schreef Keenan het volgende:
Is het eigenlijk toegestaan om op de poort met een stift te schrijven?
En toen werden we volwassenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 00:11 schreef julian6 het volgende:
[..]
De X-ray trekt je niet? En darkraver dan?? Je komt toch uit de periode dat gabber hoogtij vierde??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |