Geinige actie, maar ik betwijfel of het veel effect zal hebben:quote:DEN HAAG - Het Haagse gemeenteraadslid voor GroenLinks David Rietveld heeft afgelopen weekend op internet het adres pvvdenhaag.nl geclaimd.
De GroenLinkser is van plan op de website de standpunten van de Haagse afdeling van Wilders' partij te ''debunken.'' Volgens hem is de PVV te eenzijdig en vooringenomen.
Wilders maakte afgelopen weekend bekend dat de PVV bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2010 alleen in Den Haag en Almere meedoet.
Bron
Verdonk had ook www.trotsopnederland.com (of eu) geregistreerd, omdat zo'n gast .nl al had 'gekaapt'.quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:03 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
- ik verwacht een kort geding waarin de domeinnaam door de PVV wordt opgeëist.
Ik gruwel trouwens van het woord "debunken". Kon de redactie niet op het woord ontkrachten komen soms?
quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:12 schreef DS4 het volgende:
Alsof de gemiddelde Wilders stemmer PVV kan spellen...
Laat staan "den haag"quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:12 schreef DS4 het volgende:
Aangezien de PVV dit domein vermoedelijk vroeg of laat in haar bezit zou willen hebben is het wel degelijk voor haar neus weggekaapt.quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:08 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik gruwel van het woord "kaapt" in deze context.
pvvdenhaag.nl is helemaal niet gekaapt, die is gewoon geregistreerd.
Het is niet zo dat de PVV deze website al eerder geregistreerd had en dat Rietveld deze heeft gehackt ofzo.
"Iets voor iemands neus wegkapen" en "iets kapen" zijn nogal verschillend.quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:28 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Aangezien de PVV dit domein vermoedelijk vroeg of laat in haar bezit zou willen hebben is het wel degelijk voor haar neus weggekaapt.
Dit soort praktijken staan far and wide bekend als 'domein kapen'. Wie er eerder was, is niet eens relevant. Gaat de PVV hem aanklagen, is het een done deal.quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:30 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"Iets voor iemands neus wegkapen" en "iets kapen" zijn nogal verschillend.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:12 schreef DS4 het volgende:
Waar twee honden vechten om een been...quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:47 schreef Bushmaster het volgende:
Je kunt GL van alles betichten maar niet dat ze opbouwend bezig zijn.
Wat moet de PVV met blogspot.com ?quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:28 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Aangezien de PVV dit domein vermoedelijk vroeg of laat in haar bezit zou willen hebben is het wel degelijk voor haar neus weggekaapt.
..of geinterresseert is in feiten...quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:12 schreef DS4 het volgende:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:09 schreef dddour het volgende:
[..]
En dan lachen om de spelling van PVV'ers
Ja, helaas wel en ook naar hun linkse hobbiesquote:Op maandag 17 augustus 2009 17:20 schreef yyentle het volgende:
Wat een kleuters.
Gaat ons belastinggeld naar dat soort mensen?
De stortvloed (voor het overgrote deel onzinnige) kamervragen van de PVV kost nog veel meer ben ik bang.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:22 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, helaas wel en ook naar hun linkse hobbies
http://www.trouw.nl/nieuw(...)nt_domeinoorlog.htmlquote:GroenLinkser ontketent domeinoorlog
(Novum) - Het Haagse GroenLinks-raadslid David Rietveld, die het webadres pvvdenhaag.nl heeft gekaapt, heeft te maken gekregen met een tegenactie. Critici van GroenLinks zijn op hun beurt de website gldenhaag.nl begonnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |