Mag ik mee eten?quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kalfsvlees stoofpotje
Ja hoor ik maak altijd meer dan genoegquote:
Geef iedereen een bord van slowchatquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja hoor ik maak altijd meer dan genoeg
Iets dat niet door jou geschreven isquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:21 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Wat moest er dan in de TT staan ?
Waarom heb je dan niet de laatste post gemaakt?quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:22 schreef Ezio het volgende:
[..]
Iets dat niet door jou geschreven is
Snijden, hakken, wijn erin kieperen, vlees erin kieperen, paprika, uitje, knoflook, veel kruiden, paar uurtjes sudderen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:23 schreef Maisnon het volgende:
Ziet er wel lekker uit hoor D_Ais het ook veel werk of een kwestie van wachten totdat die stoofpot klaar is
Lekker geld besparen thuis.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja wel goeden nee, was van maandag t/m vrijdag. Nu weer een weekje bij paps en mams doorbrengen
!
Jij nog plannen?
Omdat jij hem snel paktequote:Op maandag 17 augustus 2009 13:23 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Waarom heb je dan niet de laatste post gemaakt?
Dat klinkt te doen voor een kook newbie als mijquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Snijden, hakken, wijn erin kieperen, vlees erin kieperen, paprika, uitje, knoflook, veel kruiden, paar uurtjes sudderen.
Gaaan
Koken is zeker wel leuk, alleen vergeet ik nog wel eens te letten op de kostenquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:27 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat klinkt te doen voor een kook newbie als mijmet veel wijn erin
kun jij niet kokenquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:27 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat klinkt te doen voor een kook newbie als mijmet veel wijn erin
Lam is toch helemaal niet lekker...quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Koken is zeker wel leuk, alleen vergeet ik nog wel eens te letten op de kosten
laatst paar lamsrackjes gehaald was ik toch al gauw een euro aan 20 alleen maar aan vlees kwijt
Ach, geld heb ik nu toch niet
Ik kan het wel, maar ik doe het te weinig. Echt koken dan hé, niet zo'n wereldgerecht van Knorr fixenquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:28 schreef gers het volgende:
[..]
kun jij niet koken![]()
maar je smilie pannekoek was tof hoor
Jawel, lekker mals. Zachte smaak. Jam jam.quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lam is toch helemaal niet lekker...
Het is niet zo dat ik op de lapo zat te azen hoor, verwerpelijk sujetquote:
maar studenten eten toch alleen maar kant en klare troepquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:30 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik kan het wel, maar ik doe het te weinig. Echt koken dan hé, niet zo'n wereldgerecht van Knorr fixen
Heul nietquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:33 schreef gers het volgende:
[..]
maar studenten eten toch alleen maar kant en klare troep
JAH !quote:
JAH!quote:
Waarom gooi jij mij uit het spelquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:38 schreef Ezio het volgende:
[..]
http://www.omgpop.com/#/a(...)4bc7ef3106e53de4f358
Ja inderdaadquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:25 schreef RickoKun het volgende:
DAT DING IN OP ZIET ER KK SMERIG UIT GVD!!!11111111111111
Omdat ik je daar niet wilquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:41 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Waarom gooi jij mij uit het spel
Gefixedquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja inderdaad![]()
Ook slim dat hij [Thema] heeft laten staan![]()
Vervang dat plaatje eens ander met iets lekker vleesigs, zoals:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Eigenlijk we,l ben wel een geniale kandidaatquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hej, moet jij niet meedoen om mod te worden?
Kom even mee rellen tegen droeftoeters BerenD, Jarno, Kreator en Verlichtquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:44 schreef Gupje het volgende:
[..]
Eigenlijk we,l ben wel een geniale kandidaat
In FB?quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kom even mee rellen tegen droeftoeters BerenD, Jarno, Kreator en Verlicht
Ik wed dat die josti zat te F5en op de lapoquote:
I'm therequote:Op maandag 17 augustus 2009 13:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ja. Ze vinden het nodig om mij belachelijk te maken. Waarom vraag je je af, nou ik ook.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar hij is wel bekendquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:46 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik wed dat die josti zat te F5en op de lapo
quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:01 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik ben een gebruiker die al haast 2500 posts heeft en dus redelijk bekend is
Helemaal nietquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:46 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik wed dat die josti zat te F5en op de lapo
Mensen die hem niet kennen zijn niks. NIKS!!!!!quote:
quote:
Dat dus.quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
jitzzzze die het niet zelf kan
Hoax, hij heeft geen collega's en zit thuis te werkenquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:53 schreef NoelGallagher het volgende:
Jitzzzze, hoe vinden jouw collega's dat nu? Terwijl ze zelf aan het werk zijn, ben jij op een internetforum zinloze discussies aan het voeren en lekker aan het rellen, terwijl je in de sc de hulp vraagt van pubers omdat je het niet alleen kan![]()
![]()
quote:
Stelletje ellendelingenquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:53 schreef NoelGallagher het volgende:
Jitzzzze, hoe vinden jouw collega's dat nu? Terwijl ze zelf aan het werk zijn, ben jij op een internetforum zinloze discussies aan het voeren en lekker aan het rellen, terwijl je in de sc de hulp vraagt van pubers omdat je het niet alleen kan![]()
![]()
Met een beeldscherm, toetsenbord en internetverbinding in zijn zwabber.quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:55 schreef NoelGallagher het volgende:
jitzzzze is schoonmaker bij de sociale werkplaats.
Wil jij mij geen puber meer noemenquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:53 schreef NoelGallagher het volgende:
![]()
quote:
Dat is de correct benamingquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
20 jaar en nog steeds een barbaar.
quote:
Wat een dooddoener is dat toch altijd.quote:
Wees nou eens eerlijk, ben je 12quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:57 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Jij verdient geld met het fokken
Dat doet ook niemand?quote:
quote:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar wel waar; het blijkt keer op keer. Nu ookquote:Op maandag 17 augustus 2009 14:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat een dooddoener is dat toch altijd.
[offtopic]quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh prima, wat jij wilquote:Op maandag 17 augustus 2009 14:02 schreef BereNDD het volgende:
[..]
[offtopic]
mensen die jou geniaal vinden moeten op voorhand al nagekeken worden..
[/offtopic]
inhoudelijk op jouw opmerking:
ik kom hier wel heen
Gedraag je dan niet zoquote:
is echt geen reet aan hé zeuren op jou.. als het even tegen zit draai je gelijk om en ben je het met de ander eens.. daarbij opgeteld je digitale vriendjes erbij halen als je het niet aankan..quote:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:03 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar wie neemt het dan te serieus? Want ben jij niet degene die hulp komt vragen aan zijn online vriendjes omdat hij een discussie op het internet aan het verliezen is en daar dus wel degelijk waarde aan hecht?quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar wel waar; het blijkt keer op keer. Nu ook
quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, jij neemt het ook serieus. Ik heb de grootste lol hier
Net als Ned Flanders bij the Simpsonsquote:Op maandag 17 augustus 2009 14:03 schreef BereNDD het volgende:
[..]
is echt geen reet aan hé zeuren op jou.. als het even tegen zit draai je gelijk om en ben je het met de ander eens.. daarbij opgeteld je digitale vriendjes erbij halen als je het niet aankan..
zelf viswijfje kon zich nog beter verweren..
Hoe oud danquote:
Maar je bent wel:quote:
quote:
Hij is nog ouder dan ik!!!!quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:08 schreef NoelGallagher het volgende:
jongeee, hij heet niet voor niks stephan1237
Hij is dus 772 jaar.
Ja, maar dan wel van voor zijn ontmaskering en dus niet wetende wie er vanachter zijn account post.quote:
quote:
Een post van NG zonder kanker erinquote:Op maandag 17 augustus 2009 14:12 schreef NoelGallagher het volgende:
jitzzzze is huilend naar huis gereden in zijn lease 1 serie?
Soms gebeurt datquote:Op maandag 17 augustus 2009 14:13 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Een post van NG zonder kanker erin
nee, hij is op het Viva forum users aan het ronselen die hij tegen ons kan opzettenquote:Op maandag 17 augustus 2009 14:12 schreef NoelGallagher het volgende:
jitzzzze is huilend naar huis gereden in zijn lease 1 serie?
Hmhm, truequote:Op maandag 17 augustus 2009 14:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, maar dan wel van voor zijn ontmaskering en dus niet wetende wie er vanachter zijn account post.
Jij snapt hem niet?quote:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Klinkt als, trommelgeroffel, IK.
quote:
hahaquote:Op maandag 17 augustus 2009 14:14 schreef BereNDD het volgende:
[..]
nee, hij is op het Viva forum users aan het ronselen die hij tegen ons kan opzetten
In de tijd dat hij zijn leven nog besteedde aan het bashen van PHPmyStyle, goede oude tijdquote:Op maandag 17 augustus 2009 14:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, maar dan wel van voor zijn ontmaskering en dus niet wetende wie er vanachter zijn account post.
Ik denk nooit.quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:21 schreef LudoSanders het volgende:
Wanneer krijg je het blauwe kleurtje, Bt?
Ik doe wel een goed woordje voor je.quote:
Hahahaquote:Op maandag 17 augustus 2009 14:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik doe wel een goed woordje voor je.
Je avatarquote:
Whehehehe dit kun je best verkeerd opvattenquote:
Ik kreeg een PM van remlof met de vraag of ik interesse had.quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha! Ja dat zal vast helpen
deed remlof ook al, het mocht niet baten.
Hoe ben jij aan je kleurtje gekomen destijds?
quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:28 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb een dikke aanmelding gemaakt toen ik moderator werdmet een plaatje waarop verschillende ludieke figuren hun steun uitten.
Kees die boh gek maisnon is goed nat jullie krijgen van de week wa van men te heuren enzoen remlof zelf
Dat vraag ik me af, ik heb pas geleden namelijk een hoop ploatjes weggegooid om ruimte te makenquote:
Wauw, classy.quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik kreeg een PM van remlof met de vraag of ik interesse had.
Oh jij was ook modquote:Op maandag 17 augustus 2009 14:28 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb een dikke aanmelding gemaakt toen ik moderator werdmet een plaatje waarop verschillende ludieke figuren hun steun uitten.
Kees die boh gek maisnon is goed nat jullie krijgen van de week wa van men te heuren enzo zeien remlof zelf die ook dingen riep
jij gaat ook hequote:Op maandag 17 augustus 2009 14:38 schreef Japsnars het volgende:
Ik heb heul geen zin meer in lowlands omdat het meteen de laatste 4 dagen van mijn vakantie zijn en dan moet ik toch echt goed slapen
Hier moet die foto van paul bij met zijn prijsbekerquote:
quote:
Bedoel je Emimichquote:Op maandag 17 augustus 2009 14:41 schreef Ezio het volgende:
[..]
Hier moet die foto van paul bij met zijn prijsbeker
quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:38 schreef Japsnars het volgende:
Ik heb heul geen zin meer in lowlands omdat het meteen de laatste 4 dagen van mijn vakantie zijn en dan moet ik toch echt goed slapen
quote:
Waarom zei ik paulquote:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb het grootste deel ook gemist, kan gewoon hierquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:06 schreef Ezio het volgende:
Ik heb dat hele ontmaskertopic ook gemist
Hoe bedoel je kan gewoon hier? we mochten het er volgens mij niet meer over hebbenquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb het grootste deel ook gemist, kan gewoon hier
Dat het niet zoveel uitmaakt. Van wie niet?quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:11 schreef Ezio het volgende:
[..]
Hoe bedoel je kan gewoon hier? we mochten het er volgens mij niet meer over hebben
Deze faalhaas is er nogquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:11 schreef jitzzzze het volgende:
Zijn alle faalhazen weer vertrokken?
Zelfkennis heb je wel in ieder geval. Maar eerlijk, wat wil je nou in de SCquote:
Waar slaat dat opquote:
Ik mis de grap zeker, waar heb je het over?quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:14 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Heey plaatjes jatter, die had ik eerder gebruikt![]()
Geen idee, ik was ff via Google afbeeldingen opzoek naar Piovan en naast een hele meuk aan Emmich plaatjes kreeg ik ook deze.quote:
Ik moet niksquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:15 schreef Stephan1237 het volgende:
Mensen moeten mij gewoon accepteren hoe ik doe/wie ik ben, als je dat niet doet rot dan maar op
BoWa geen mod meer #2quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik mis de grap zeker, waar heb je het over?
Waarom zouden wij moeten oprotten?quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:15 schreef Stephan1237 het volgende:
Mensen moeten mij gewoon accepteren hoe ik doe/wie ik ben, als je dat niet doet rot dan maar op
En hij probeert bekend te worden hier in de SCquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom zouden wij moeten oprotten?
Jij bent degene die zich hopeloos in discussies probeert te mengen met mislukte opmerkingen als "noem mij ook geen puber"
Echt, wtf ben jij voor josti
Zo wordt ik wel beroemd, iedereen praat over mijquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom zouden wij moeten oprotten?
Jij bent degene die zich hopeloos in discussies probeert te mengen met mislukte opmerkingen als "noem mij ook geen puber"
Echt, wtf ben jij voor josti
Nee, nu ben je slechts irritant. Als je beroemd wil worden door te baggeren, dan moet je eens PHPmyStyle gaan nadoenquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:23 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Zo wordt ik wel beroemd, iedereen praat over mij
Over je spelling?quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:23 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Nou zeg, wees er maar trots opquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:23 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Je e-penis groeit met de minuut zekerquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:23 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, nu ben je slechts irritant. Als je beroemd wil worden door te baggeren, dan moet je eens PHPmyStyle gaan nadoen
En pics van je zusje posten
Jouw.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:31 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Jou onderschrift
en zeg nu eens eerlijk, nu ben ik wel beroemd he
Heil Ludo!quote:
Jaja en hoe heet zequote:
pennz0il herleidt naarquote:
Nee dat is haar youtube account nietquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
pennz0il herleidt naar
Dat ben jij neem ik aan? (Haar broertje)
Ahh crap,quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:38 schreef Japsnars het volgende:
Daarom komt ze zelf ook in een van haar filmpjes voor en is het ook dezelfde username als:
http://www.justin.tv/pennz0il/profile
http://twitter.com/Pennz0il
En je leeft in Indiana?
No shit, daar waren we ook al achter.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:40 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ze is mijn zus niet, heb geen zus![]()
Japsnars zit op geenstijl![]()
![]()
![]()
Leuk he om een douchende vrouw te filmen en dat filmpje te bekijkenquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
No shit, daar waren we ook al achter.
En boeien, ik doe niet mee aan die hele Fok! VS GeenStijl strijd. Onzinnig gezeik.
Ik vind het allebei prima sites, maar Fok! puur als forum en GeenStijl voor de reportages en de filmpjes op dumpert
Het was een hoax, sukkelquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:44 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Leuk he om een douchende vrouw te filmen en dat filmpje te bekijken![]()
Trek mij maar naquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:44 schreef Japsnars het volgende:
Moet ik jou ook natrekken, petje?
[ afbeelding ]
Misschien kunnen jullie samen gaan rellen.quote:
Neuh, ben wel klaar met kleuterrellenquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie samen gaan rellen.
Geef jij dan maar 60 euro uit voor Banjo Boutjes en Moertjes terwijl je met even zoeken je het voor 20 euro kan krijgenquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:45 schreef Japsnars het volgende:
En gierig, hij zit op budgetgaming.nl
Ik koop ze gewoon goedkoop en gesealed van Ebay Americaquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:46 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Geef jij dan maar 60 euro uit voor Banjo Boutjes en Moertjes terwijl je met even zoeken je het voor 20 euro kan krijgen
Ebayquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik koop ze gewoon goedkoop en gesealed van Ebay America![]()
Wtf is dat
Ik zie het probleem niet?quote:
Ja ik heb dat, jij hebt zeker je xbox geflashedquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet?
Makkelijker en meer keuze dan bij een gewone web shop.
O wacht je hebt zeker alleen maar een xbox waardoor je regio gebonden zit?
Ja maar ik heb ook een PS3quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:51 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ja ik heb dat, jij hebt zeker je xbox geflashed
Echt wel, ga maar tegen je vriendjes buiten de SC zeggenquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:31 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Jouw coole onderschrift
en zeg nu eens eerlijk, nu ben ik wel beroemd he
Zulke mensen verdienen het gewoon om gepakt te wordenquote:
Waarom verdien ik het precies?quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:56 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Zulke mensen verdienen het gewoon om gepakt te worden
Ik hoop dat je huis onderwater komt te staan en dat alles kapot gaat van je
Omdat jij en ludo aan het bitchen zijn op lamonquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:59 schreef Breathtaking het volgende:
Waarom is dit topic opeens gevuld met sukkels.
Dat is niet waar.quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Omdat jij en ludo aan het bitchen zijn op lamon
En wat is het probleem daarmee?quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:02 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Omdat je je xbox hebt omgebouwd
Ik ben misschien een faalhaas maar geflashed = omgebouwd = illegale spellen spelenquote:Op maandag 17 augustus 2009 16:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En wat is het probleem daarmee?
Ik heb hem trouwens niet omgebouwd maar gewoon geflashed, snap niet waarom je het zelf ook niet doet.
Waar precies?quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Omdat jij en ludo aan het bitchen zijn op lamon
Dat suggestie topicquote:
= regio vrij spellen spelen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:06 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik ben misschien een faalhaas maar geflashed = omgebouwd = illegale spellen spelen
Noem je mij nou een sukkelquote:
Ik download legaal, films downloaden is legaal, games downloaden is illegaalquote:Op maandag 17 augustus 2009 16:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
= regio vrij spellen spelen.
Betekent niet meteen dat ik ook alleen maar illegale spellen speel.
En boehoe, wat is er echt mis mee. Als jij nou zo graag 30 euro wil neertellen voor een spel, dan meot je niet op mij gaan zitten bitchen als ik eens een spel download![]()
Alsof jij nooit wat download![]()
Dus jij hebt nog nooit een computer spelletje gedownload?quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:10 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik download legaal, films downloaden is legaal, games downloaden is illegaal
Laat ik daar even verandering in brengen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:59 schreef Breathtaking het volgende:
Waarom is dit topic opeens gevuld met sukkels.
Gezelligquote:Op maandag 17 augustus 2009 16:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Laat ik daar even verandering in brengen.
Lekker weer 3 uur in de busquote:Op maandag 17 augustus 2009 16:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gezellig! Ik werd net mee uit eten gevraagd
.. Maar in Groningen, wtf moet ik daarmee.
In Groningen heb je prima tentjes om te eten hoor. Ook restaurants overigens, want een tent waait zo door natuurlijk. Bijv Humphreys.quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gezellig! Ik werd net mee uit eten gevraagd
.. Maar in Groningen, wtf moet ik daarmee.
Ja maar ze is net weer uit groningen vertrokken (tot zover ik weet)quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In Groningen heb je prima tentjes om te eten hoor. Ook restaurants overigens, want een tent waait zo door natuurlijk. Bijv Humphreys.
Nee, iemand andersquote:Op maandag 17 augustus 2009 16:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Lekker weer 3 uur in de bus![]()
Die makelaar weer?
Dat geloof ik graag jaquote:Op maandag 17 augustus 2009 16:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In Groningen heb je prima tentjes om te eten hoor. Ook restaurants overigens, want een tent waait zo door natuurlijk. Bijv Humphreys.
Oh, op die fiets. Ja dan heb je er weinig aan.quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar ze is net weer uit groningen vertrokken (tot zover ik weet)
Lief aangeboden van jequote:Op maandag 17 augustus 2009 16:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, op die fiets. Ja dan heb je er weinig aan.
Ik kan ook wel naar jou komen hoor BT.
Wij rellen hier tegenwoordig niet meer. Mocht niet van jou en de andere modsquote:Op maandag 17 augustus 2009 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Zo eindelijk mag ik weer meedoen met rellen in de SC.
Wie gaan we tot de grond toe afbranden ?
Nou, dan niet hoor.quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Lief aangeboden van jemaar NEE!
Stephan1237quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Aha. Iemand met smaak.quote:
Stephan1237quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:30 schreef Breathtaking het volgende:
Wij rellen hier tegenwoordig niet meer. Mocht niet van jou en de andere mods!
Dat komt omdat er rijkelijk met bans en notes gesmeten werd.quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
![]()
Wat zijn we soft geworden op dik een jaar tijd
Hoe kan ik overigens zien hoeveel notes ik hebquote:Op maandag 17 augustus 2009 16:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat komt omdat er rijkelijk met bans en notes gesmeten werd.
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op maandag 17 augustus 2009 16:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoe kan ik overigens zien hoeveel notes ik heb
(serieus)
met die modknopjes was dat een stuk makkelijker.
Bovenin op abonnementen en dan op notes opvragen klikkenquote:Op maandag 17 augustus 2009 16:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoe kan ik overigens zien hoeveel notes ik heb
(serieus)
met die modknopjes was dat een stuk makkelijker.
Jij hebt net zoveel notes als ik.quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Bovenin op abonnementen en dan op notes opvragen klikken
[ afbeelding ]
Ha verzuurde EX crew!quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
![]()
Wat zijn we soft geworden op dik een jaar tijd
Dan zitten we al op 3quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:43 schreef LudoSanders het volgende:
Ze zeggen over mij dat ik ook nog wel eens verzuurd over wil komen.
Jij hebt ook je ups en downs, he?quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dark_angelus is per direct uit de crew
Mooi MED'je kreeg ik toendertijd
quote:Hij is moderator van Pubers & Tienertalk, werd een aantal weken geleden nog geband wegens een doodsverwensing, en nu is hij FOK!ker van de week. Maak kennis met Dark_Angelus
quote:Dark_angelus is per direct uit de crew, op zwart en een ban.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dark_angelus is per direct uit de crew
Mooi MED'je kreeg ik toendertijd
Je hebt wel eens van die dagen hèquote:Op maandag 17 augustus 2009 16:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij hebt ook je ups en downs, he?
[..]
[..]
Hoe doe je dat toch?quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik doe het tenminste met klasse. Ludo...
KLB KLB KLBquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:32 schreef Snakey het volgende:
...heeft aangegeven dat de koek op is, dat ONZ zijn ding niet meer is. Dan kun je maar één ding doen en dat is je blauwe jasje inleveren om het zwarte jasje weer aan te trekken. Dat gaat vanavond dus gebeuren. Helaas, want we zijn het er allemaal over eens dat Ludo een puike mod is.
Ludo, bedankt voor de tijd die je in het forum hebt gestoken, en wie weet tot ziens in het blauw in de toekomst.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:12 schreef buzzer het volgende:
Tubgirl en Lemonparty op de nuchtere maag is niet je van het.
skv, Tho_Omas en Maisnon mogen 48 uur naar hun privecollectie kijken zonder die met ons te delen.
Yvonne was pas 38 in 2007?quote:En dat doe ik tot ik echt te oud word, maar ik ben pas 38 dus ik kan nog wel even.
quote:
Modwissel op ONZ niet eens een naamtopic!quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:58 schreef Maisnon het volgende:
Ik kan mijn MED niet meer vinden hoor
Maar wel mijn enige ban ooit:
[..]
Hi Hi je hebt geen MED gekregenquote:Op maandag 17 augustus 2009 16:58 schreef Maisnon het volgende:
Ik kan mijn MED niet meer vinden hoor
Maar wel mijn enige ban ooit:
[..]
Kan gebeurenquote:Op maandag 17 augustus 2009 17:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Modwissel op ONZ niet eens een naamtopic!
yvonne kent geen leeftijd,die ziet er al jaren hetzelfde uit. Dat was vroeger negatief, en nu positief, hoe ouder ze wordtquote:Op maandag 17 augustus 2009 16:58 schreef Japsnars het volgende:
FOK!ker van de week: Yvonne
[..]
Yvonne was pas 38 in 2007?
Heb ik het verkeerde fotoboek gezien?quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:01 schreef Maisnon het volgende:
[..]
yvonne kent geen leeftijd,die ziet er al jaren hetzelfde uit. Dat was vroeger negatief, en nu positief, hoe ouder ze wordt
Zei ik ouder? yvonne kent geen leeftijd.
hihi toch welquote:Op maandag 17 augustus 2009 17:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hi Hi je hebt geen MED gekregen [ afbeelding ]
Ik heb het over rar's hequote:Op maandag 17 augustus 2009 17:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Heb ik het verkeerde fotoboek gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noh dat is een uitvindingquote:
Opgeruimd staat netjesquote:
quote:
Zelfde probleem, maar hier is het kermisquote:Op maandag 17 augustus 2009 17:10 schreef Ezio het volgende:
Kut buurkinderen die lawaai maken, ik flikker zodadelijk een stoeptegel uit het raam op hun tere lijfjes
Ik ben niet verzuurd verdommequote:Op maandag 17 augustus 2009 16:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ha verzuurde EX crew!
Welkom![]()
H_h, mijn grote vriend.quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ben niet verzuurd verdomme
Dat zeiden ze over Sanders ook altijd, maar
vond dat erg meevallen.
Het Hupt en Juup vind ik betere voorbeelden. Alhoewel H_H al een retard was.
Sowieso zijn de vaste inteelt kliek retards.quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
vond dat erg meevallen.
Weinig nuttigs.quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:15 schreef Lakitu het volgende:
Of tenminste een printscreen van het modforum, ik wil echt weten wat voor topics daar geopend worden![]()
Namenquote:Op maandag 17 augustus 2009 17:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Sowieso zijn de vaste inteelt kliek retards.
Nee. Is nergens voor nodig en bovendien in en intriest als je zoiets gaat doenquote:Op maandag 17 augustus 2009 17:15 schreef Lakitu het volgende:
Of tenminste een printscreen van het modforum, ik wil echt weten wat voor topics daar geopend worden![]()
Voor het vuurpeleton ermeequote:Op maandag 17 augustus 2009 17:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zelfde probleem, maar hier is het kermis
Je hoeft niet meer als een mod te klinken hoowr, je bent zwartquote:Op maandag 17 augustus 2009 17:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee. Is nergens voor nodig en bovendien in en intriest als je zoiets gaat doen
Je bent wel verzuurd en niet zo'n klein beetje ook. Is er nog ergens een afzwaaitopic waar we volledig af kunnen zeiken en lezen waarom je de crew bent uitgetrapt?quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
vond dat erg meevallen.
Ik heb altijd mijn ongezouten mening gegeven hoor.quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je hoeft niet meer als een mod te klinken hoowr, je bent zwart
Aha de upper retard heeft KLB ook wetenquote:Op maandag 17 augustus 2009 17:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je bent wel verzuurd en niet zo'n klein beetje ook. Is er nog ergens een afzwaaitopic waar we volledig af kunnen zeiken en lezen waarom je de crew bent uitgetrapt?
KLB ook weten te vinden? Daar liggen mijn FOK!wortels knaas dat je d'r bent.quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Aha de upper retard heeft KLB ook weten
te vinden.
Je bent al te laat.
Maar vooruit: JIJ mag het in deze SC doen
Was jij mod van ONZquote:Op maandag 17 augustus 2009 16:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik doe het tenminste met klasse. Ludo...
Ja, toen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:26 schreef de_boswachter het volgende:
Toen KLB nog leuk was zeker
Oud fossiel.
Begin zelf maarquote:Op maandag 17 augustus 2009 17:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, toen.
Maar er is vast wel een reden te verzinnen waarom het jammer is dat je niet meer op KLB mod. Kan iemand een handje helpen?
Dirkh als opvolger van BoWa? Ik zou het toejuichen, omdat Dirk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |