Mag ik mee eten?quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kalfsvlees stoofpotje
Ja hoor ik maak altijd meer dan genoegquote:
Geef iedereen een bord van slowchatquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja hoor ik maak altijd meer dan genoeg
Iets dat niet door jou geschreven isquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:21 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Wat moest er dan in de TT staan ?
Waarom heb je dan niet de laatste post gemaakt?quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:22 schreef Ezio het volgende:
[..]
Iets dat niet door jou geschreven is
Snijden, hakken, wijn erin kieperen, vlees erin kieperen, paprika, uitje, knoflook, veel kruiden, paar uurtjes sudderen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:23 schreef Maisnon het volgende:
Ziet er wel lekker uit hoor D_Ais het ook veel werk of een kwestie van wachten totdat die stoofpot klaar is
Lekker geld besparen thuis.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja wel goeden nee, was van maandag t/m vrijdag. Nu weer een weekje bij paps en mams doorbrengen
!
Jij nog plannen?
Omdat jij hem snel paktequote:Op maandag 17 augustus 2009 13:23 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Waarom heb je dan niet de laatste post gemaakt?
Dat klinkt te doen voor een kook newbie als mijquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Snijden, hakken, wijn erin kieperen, vlees erin kieperen, paprika, uitje, knoflook, veel kruiden, paar uurtjes sudderen.
Gaaan
Koken is zeker wel leuk, alleen vergeet ik nog wel eens te letten op de kostenquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:27 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat klinkt te doen voor een kook newbie als mijmet veel wijn erin
kun jij niet kokenquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:27 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat klinkt te doen voor een kook newbie als mijmet veel wijn erin
Lam is toch helemaal niet lekker...quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Koken is zeker wel leuk, alleen vergeet ik nog wel eens te letten op de kosten
laatst paar lamsrackjes gehaald was ik toch al gauw een euro aan 20 alleen maar aan vlees kwijt
Ach, geld heb ik nu toch niet
Ik kan het wel, maar ik doe het te weinig. Echt koken dan hé, niet zo'n wereldgerecht van Knorr fixenquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:28 schreef gers het volgende:
[..]
kun jij niet koken![]()
maar je smilie pannekoek was tof hoor
Jawel, lekker mals. Zachte smaak. Jam jam.quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lam is toch helemaal niet lekker...
Het is niet zo dat ik op de lapo zat te azen hoor, verwerpelijk sujetquote:
maar studenten eten toch alleen maar kant en klare troepquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:30 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik kan het wel, maar ik doe het te weinig. Echt koken dan hé, niet zo'n wereldgerecht van Knorr fixen
Heul nietquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:33 schreef gers het volgende:
[..]
maar studenten eten toch alleen maar kant en klare troep
JAH !quote:
JAH!quote:
Waarom gooi jij mij uit het spelquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:38 schreef Ezio het volgende:
[..]
http://www.omgpop.com/#/a(...)4bc7ef3106e53de4f358
Ja inderdaadquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:25 schreef RickoKun het volgende:
DAT DING IN OP ZIET ER KK SMERIG UIT GVD!!!11111111111111
Omdat ik je daar niet wilquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:41 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Waarom gooi jij mij uit het spel
Gefixedquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja inderdaad![]()
Ook slim dat hij [Thema] heeft laten staan![]()
Vervang dat plaatje eens ander met iets lekker vleesigs, zoals:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Eigenlijk we,l ben wel een geniale kandidaatquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hej, moet jij niet meedoen om mod te worden?
Kom even mee rellen tegen droeftoeters BerenD, Jarno, Kreator en Verlichtquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:44 schreef Gupje het volgende:
[..]
Eigenlijk we,l ben wel een geniale kandidaat
In FB?quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kom even mee rellen tegen droeftoeters BerenD, Jarno, Kreator en Verlicht
Ik wed dat die josti zat te F5en op de lapoquote:
I'm therequote:Op maandag 17 augustus 2009 13:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ja. Ze vinden het nodig om mij belachelijk te maken. Waarom vraag je je af, nou ik ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |