abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 augustus 2009 @ 13:10:28 #1
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_71947643
Kom maar op met de sappige verhalen!

Ik was eens in een gaybar in een Europese hoofdstad met een homomaat van me. We waren nogal dronken dus we stonden daar lekker uit onze dak te gaan op de oh zo typische homohitjes. Twee uur 's nachts, de uitsmijter was klaar met zijn dienst en komt met ons ouwehoeren. Dus beetje dansen, op een gegeven moment sta ik met mijn ass te shaken en die kerel speelt een beetje mee, half spanken en weet ik wat allemaal. Het nodige bier wordt nog aangesleept en we raken steeds meer van deze wereld.. Probeert die kerel mij te zoenen dus ik duw hem weg (dubbele signalen wtf ) en ik zeg iets van 'I don't kiss gay men! '. Zegt hij 'I'm not gay '

Sindsdien drink ik veel minder.
Resistance is futile
  maandag 17 augustus 2009 @ 13:18:55 #2
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_71947906
Ik ben een keer aangehoduen in Denemarken.

Handen in de lucht en zaklamp in me mond.
Alles gingen ze doorzoeken, omdat ze dachten dat ik drugs had.

Ik mocht weer gaan daarna.
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
pi_71948095
Meisje ontmoet in thailand (nederlands) en dan boete krijgen omdat je sex hebt op t strand :-/
pi_71948180
Ik ben samen met een vriend uit een club gegooid in Belfast. Ze gaven als reden dat we het overige publiek hinderden en dat we niet bij de uitstraling van de club pasten.
We waren in oranje gekleed, wegens een voetbalwedstrijd van Nederland in Schotland de dag erna en we kwamen net van een feestje van ons werk, dus we hadden ook nog veren boa's om.
Ze lieten ons wel binnen (als we niet bij de uitstraling pasten, waarom lieten ze ons dan binnen?) en "het overige publiek" was welgeteld 6 meiden, en daar hebben we lekker mee gekletst en gedanst.

Toen hebben we maar een taxi genomen naar het vliegveld waar we op een bankje zijn gaan pitten tot het vliegtuig vertrok in de ochtend.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  maandag 17 augustus 2009 @ 13:29:44 #5
259412 Seven.of.Nine
pi_71948235
Oh nog een: een stel collega's had om kwart over vijf een uur pauze. Ik bleef achter om nog wat werk te doen. Kwamen ze na tien minuten terug met een fles rum. Ik: . En ja hoor, die fles ging open en was binnen een half uur leeg! . Toen stond ik echt even verbaasd van dit land.
Resistance is futile
pi_71948320
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 13:29 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Oh nog een: een stel collega's had om kwart over vijf een uur pauze. Ik bleef achter om nog wat werk te doen. Kwamen ze na tien minuten terug met een fles rum. Ik: . En ja hoor, die fles ging open en was binnen een half uur leeg! . Toen stond ik echt even verbaasd van dit land.
Dat soort dingen gebeurt overal hoor. In Ierland, maar ook in Nederland, of Australie, of Chili.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  maandag 17 augustus 2009 @ 13:32:22 #7
259412 Seven.of.Nine
pi_71948328
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 13:27 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ben samen met een vriend uit een club gegooid in Belfast. Ze gaven als reden dat we het overige publiek hinderden en dat we niet bij de uitstraling van de club pasten.
We waren in oranje gekleed, wegens een voetbalwedstrijd van Nederland in Schotland de dag erna en we kwamen net van een feestje van ons werk, dus we hadden ook nog veren boa's om.
Ze lieten ons wel binnen (als we niet bij de uitstraling pasten, waarom lieten ze ons dan binnen?) en "het overige publiek" was welgeteld 6 meiden, en daar hebben we lekker mee gekletst en gedanst.

Toen hebben we maar een taxi genomen naar het vliegveld waar we op een bankje zijn gaan pitten tot het vliegtuig vertrok in de ochtend.
Oeh, zo ben ik vorig weekend uit The George in Dublin gegooid. Alleen ik was niet in een rare outfit.
Resistance is futile
pi_71948499
Vorig jaar op vakantie in Armenië, ik was er al een week toen het me ineens opviel hoeveel Georgische auto's er rondreden. Ik in mijn onwetendheid vraag in mijn beste Armeens aan de taxi chauffeur of ze soms ook op vakantie waren ...
Lang niet altijd zo
pi_71948689
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 13:32 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Alleen ik was niet in een rare outfit.
Was helegaar niet raar
  † In Memoriam † maandag 17 augustus 2009 @ 14:16:10 #10
21636 Feestkabouter
pi_71949642
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 13:37 schreef Billijk het volgende:
Vorig jaar op vakantie in Armenië, ik was er al een week toen het me ineens opviel hoeveel Georgische auto's er rondreden. Ik in mijn onwetendheid vraag in mijn beste Armeens aan de taxi chauffeur of ze soms ook op vakantie waren ...
leg even uit, ik ben namelijk net zo onwetend als jij.......
pi_71949820
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 14:16 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

leg even uit, ik ben namelijk net zo onwetend als jij.......
Ik denk dat hij bedoelt dat hij onbewust de grens over was gestoken naar Georgie iets wat eigenlijk een no-no is zonder de juiste papieren.
Profiel opgeheven.
pi_71950874
Had ik er misschien bij moeten zetten maar dat kwam dus vanwege de oorlog tussen Georgië & Rusland , ik had er als toerist echt 0,0 van meegekregen, tot ik die vraag stelde
Lang niet altijd zo
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 13:29:47 #13
259412 Seven.of.Nine
pi_71977987
Ik ben trouwens in Parijs wel eens in een demonstratie terecht gekomen. Grimmig sfeertje enzo, toen de ME een kleine 30 meter begon in te grijpen, ben ik er maar vandoor gegaan.
Resistance is futile
pi_71992122
Ik ben eens in een achterafstraatje in Parijs een bekende tegen gekomen!
Alle eendjes zwemmen in het water. :)
Anatidaephobia is altijd terecht! Wij zijn de beste stalkers...
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 21:45:17 #15
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_71992319
-Twee weken geleden in mijn restaurantje. Net voor sluitingstijd komt een kleine fransman binnen wandelen van rond de 45.

Fransman (Met zwaar frans accent): Hi there
Ik: Hi
Fransman: How are you?
Ik: Fine and you?
Fransman glimlacht en zegt: mmm very good. This is a very pretty town. But anyway...I am so horny.
Ik: Euuhh....
Fransman: I just so need a blowjob...do you like blowjobs?
Ik: Only with my wife.
Fransman: ooh so you have wife here.....but don't you like a blowjob from a man?
Ik: No.
Fransman: Oh I just really need one...i am really horny...you are gay?
Ik: I just told you i have a wife.
Fransman zucht en zegt: But where can i have some good sex, you know.
Ik: There is a gay bar down the street and i am really closing now....
Fransman: Oh thank you so much for your information...you don't want to go with me?
Ik: No...I will go to my wife now.... and i am really really closing|:(

Al die tijd bleef die fransman mij strak aankijken met een soort halve glimlach...en ik maar denken: Hoe snel kan ik de vent wegwerken

- Een Zwitser komt binnen en vraagt om 5 stokbroden:

Ik: Wow you are really hungry right?
Switzer: Well I am not really hungry but I brought 2 kilo's of Swiss cheese with me and if I don't eat it in two days i can throw it away.

- Een tuk tuk stopt terwijl ik naar mijn restaurant aan het lopen ben:

Chaffeur: Want Tuk Tuk? Boom-Boom Sir? Want Lao Lady?
Ik: I love to but not at 7 am in the morning...
Modus Vivendi!
Beetje aan het werk @ Lao P.D.R.
Soda water en Earl Grey :-)
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 21:51:10 #16
259412 Seven.of.Nine
pi_71992573
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 21:39 schreef Wackyduck het volgende:
Ik ben eens in een achterafstraatje in Parijs een bekende tegen gekomen!
Ghe, dat soort dingen zijn altijd vaag. Ik kwam in de Brusselse metro een keer een ex-collega tegen. Maar wel more likely.
Resistance is futile
pi_71992881
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 21:45 schreef breaky het volgende:

- Een Zwitser komt binnen en vraagt om 5 stokbroden:

Ik: Wow you are really hungry right?
Switzer: Well I am not really hungry but I brought 2 kilo's of Swiss cheese with me and if I don't eat it in two days i can throw it away.
Dit klinkt wel als een belgenmop.
pi_71992933
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 13:29 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Ik ben trouwens in Parijs wel eens in een demonstratie terecht gekomen. Grimmig sfeertje enzo, toen de ME een kleine 30 meter begon in te grijpen, ben ik er maar vandoor gegaan.
Ja, tegen het einde van demonstraties wordt het altijd opeens stukken minder gemoedelijk. Dat komt omdat er altijd relschoppers uit de buitenwijken speciaal voor de gelegenheid overkomen...
 FR
pi_71992962
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 21:51 schreef Seven.of.Nine het volgende:

[..]

Ghe, dat soort dingen zijn altijd vaag. Ik kwam in de Brusselse metro een keer een ex-collega tegen. Maar wel more likely.
Als jullie toentertijd alletwee in Brussel zaten is dat niet zo vreemd natuurlijk.

Ik heb wel een heleboel merkwaardige dingen meegemaakt, maar de meeste daarvan waren toevallig in het buitenland. Dus ik weet niet of die wel echt passen in het topic.
pi_71992977
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 21:57 schreef Wackyduck het volgende:

[..]

Dit klinkt wel als een belgenmop.
Ach, Zwitsers en Belgen lijken wel een beetje op elkaar!
 FR
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 22:09:29 #21
259412 Seven.of.Nine
pi_71993401
Over Belgenmoppen gesproken.

Ik zat wederom in Brussel op St. Gery bij de Zebra Lounge Bar. En ik observeer de voorbijgangers zo'n beetje. Loopt er een heel vaag figuur langs met lange haren, beetje emo-alto typje met een apparaatje in zijn hand, ik dacht iets van een mobiel of zo. Ik heb die gast dus een kwartier rond zien dwalen met dat ding, koortsachtig zoekend. Ik kon mijn lachen eigenlijk helemaal niet meer inhouden. Kwam hij naar me toe, zei hij dat zijn GPS niet goed werkte, hij was namelijk op zoek naar.. Zebra Lounge Bar. . Toen kwam ik helemaal niet meer bij van het lachen. Hij moest zelf trouwens ook wel lachen achteraf.
Resistance is futile
pi_72118451
Zat ooit eens in Stockholm te ontbijten met een stel vrienden.. Naast ons zaten een stel Nederlanders ook te eten.

Het groepje waarmee ik was bestond naast nog 2 Nederlanders ook nog uit een Engelse en een Duitse, dus we spraken onderling gewoon Engels met elkaar.

Opeens zei het stelletje naast ons, gelukkig zitten er geen Nederlanders naast ons.
Ik: Ja, de klote Nederlanders verpesten het altijd weer
Stelletje: oops

De Nederlanders in de groep kregen trouwens nog een compliment, van het stelletje. Ze konden niet meer horen dat wij Hollanders waren.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_72118716
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 18:57 schreef PieterBas het volgende:
De Nederlanders in de groep kregen trouwens nog een compliment, van het stelletje. Ze konden niet meer horen dat wij Hollanders waren.
Nederlanders zijn dan ook niet zo heel bedreven in het herkennen van talen (niets ten nadele van jullie hoor).
Ik vind het een groter compliment als een native Engelssprekende zegt dat hij/zij niet hoort dat ik een buitenlander (voor hem/haar) ben.
pi_72118805
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 19:07 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Nederlanders zijn dan ook niet zo heel bedreven in het herkennen van talen (niets ten nadele van jullie hoor).
Ik vind het een groter compliment als een native Engelssprekende zegt dat hij/zij niet hoort dat ik een buitenlander (voor hem/haar) ben.

Dat kreeg ik later ook wel te horen. Het was even moeilijk in het begin, maar dat kwam omdat ik ook veel met Engelsen omging.

Kwestie van oefenen.. en gecorrigeerd worden
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_72118852
tvp
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')