quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:23 schreef Lakitu het volgende:
Godver remlof, stop met fucking pmen. Ik word geen mod.
Ja hoor, maar het is irritant als je doorvraagt terwijl BoWa al lang heeft aangegeven dat er niets meer te zeggen valtquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:22 schreef zovty het volgende:
[..]
Oh, mja, eh. Mag ik dan zelf bepalen wat ik in dit topic post?
Bowa roept zoveelquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:24 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja hoor, maar het is irritant als je doorvraagt terwijl BoWa al lang heeft aangegeven dat er niets meer te zeggen valt
Jah anders kijk ik even al die topics door voor ik een grap maakquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die grap is zo ondertussen in ieder Bo_Wa topic al 10x gemaakt.
Maar ha-ha
Daarom is hij nu ook zwart!quote:
Niet?quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jah anders kijk ik even al die topics door voor ik een grap maak
-edit-quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:25 schreef Tally het volgende:
En de gasten die hier roepen dat ze moeten stoppen met PM-en zijn vaak de gasten die als eerste een mailtje sturen met kan ik mod worden
Stoerquote:
Beetje jammerquote:
Dat bedoel ik, zijn punt is op duizendhonderd manieren duidelijk te maken. En dan kiest 'ie dezequote:
Men denkt (dacht hij maar) dat dit de makkelijkste manier was.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, zijn punt is op duizendhonderd manieren duidelijk te maken. En dan kiest 'ie deze
Wel de vermakelijkste, voor mij danquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Men denkt (dacht hij maar) dat dit de makkelijkste manier was.
Wat is m'n punt?quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, zijn punt is op duizendhonderd manieren duidelijk te maken. En dan kiest 'ie deze
Was er een punt dan?quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |