BoWa heeft alles gezegd hier wat hij ook achter de schermen heeft gezegd. Daarbij dus geen namen genoemd. Dus dat laatste is niet aan de orde. En daarbij als je geen namen noemt kan je ook niet zeggen of het terecht of onterecht was lijkt me.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
want?
Bo_Wa maakte wat mensen voor nazi uit? Maar hij krijgt vervolgens de zak? Oftewel het was onterecht dat hij ze ervoor uitmaakte of het was weer zo'n kinderachtig 'hij-of-ik-eruit'-spelletje van de mensen die voor nazi werden uitgemaakt
Maar hey! Wie ben jij dan? Waar zijn jouw TTT ?quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:46 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Beter dan die bagger die jij elke dag spuit.
Bij nader onderzoek is gebleken dat ik geen modrechten hebquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Tenzij je modrechten hebt waardoor jij door slotjes kan posten.
Puik plan. Onze vorige modsamenwerking was een groots succes!quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:58 schreef Jarno het volgende:
Nou goed, zovty en ik doen het wel maar dan moeten die nazi's wel ontmaskerd worden en publiekelijk aan de schandpaal. O, en OO moet dicht.
Goedendag.....quote:
Klinkt dan een beetje als 'de druppel' eerlijk gezegd. Om iemand nou op zwart te gooien omdat hij ergens laat vallen dat sommige mods nazi-praktijken er op nahouden. Worden wel ergere beschuldigingen geuit hier soms. Plus is het soms ook totale willekeur hoe er geslot/gebanned word, maar dat is een andere discussiequote:Op maandag 17 augustus 2009 12:06 schreef Tally het volgende:
[..]
BoWa heeft alles gezegd hier wat hij ook achter de schermen heeft gezegd. Daarbij dus geen namen genoemd. Dus dat laatste is niet aan de orde. En daarbij als je geen namen noemt kan je ook niet zeggen of het terecht of onterecht was lijkt me.
Dat dus.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:06 schreef Tally het volgende:
BoWa heeft alles gezegd hier wat hij ook achter de schermen heeft gezegd. Daarbij dus geen namen genoemd. Dus dat laatste is niet aan de orde. En daarbij als je geen namen noemt kan je ook niet zeggen of het terecht of onterecht was lijkt me.
Je rook hem dus?quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:10 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Mooi. Een frisse wind kan KLB wel gebruiken.
Precies.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:08 schreef Loveless85 het volgende:
Klinkt dan een beetje als 'de druppel' eerlijk gezegd. Om iemand nou op zwart te gooien omdat hij ergens laat vallen dat sommige mods nazi-praktijken er op nahouden.
Dan moet jij MOD wordenquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:10 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ik vond de_bosführerquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:10 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
1: nee.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:08 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Goedendag.....
Barry Peters van De Volkskrant hier
Ik heb een aantal vragen voor mijn lezers,
1. Ben u een Wilders stemmer?
2. Bestaat de Fok! leiding uit Wilders stemmers?
3. Rijdt u weleens over de snelweg?
4. Heeft u ooit in uw leven weleens Volkswagen gereden?
5. Hebben uw ouders ooit kinderbijslag gevraagd voor u?
6. Bent u ooit weleens in Duitsland geweest?
Aan de andere kant heb je ook zat tijd gehad om uit te leggen wat je bedoelde.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Precies.
Dat zal vast ook de reden zijn. Alleen heeft me dat niemand medegedeelt.
aantal posts: 19283 (gemiddeld 10 per dag)quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:11 schreef HostiMeister het volgende:
Gewoon heel KLB dichtgooien en alle users die meer dan 5000 posts hebben in de subforum een permban geven. Probleem opgelost
Hij heeft nog steeds alle tijd.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Aan de andere kant heb je ook zat tijd gehad om uit te leggen wat je bedoelde.
Is uitgebreid gebeurd.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:12 schreef Tally het volgende:
Aan de andere kant heb je ook zat tijd gehad om uit te leggen wat je bedoelde.
In het KLB subforum, helder lichtquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:13 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
aantal posts: 19283 (gemiddeld 10 per dag)
lullig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |