abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71972428
Succes cycle! Hoeveel km is dat wel niet?

Vandaag nog een lekker thuisblijfdagje, moet wel weer veel in huis doen. Vriendje belde net, stond met autopech langs de weg... nu moet van het weekend iets vervangen worden (de koelinstallatie ofzo?), wordt weer zo'n 100,- - en we zitten al krap de komende maand, omdat ik deze maand nauwelijks gewerkt heb (heb geen vast salaris, word per uur betaald).

Dus ja, even zuinig aan doen voor een maandje.

Lijstje voor vandaag:
O: vanilleyoghurt met special K
L: drie boterhammen met ham of kipfilet
D: pasta bolognese
pi_71972668
Hoi! Bedankt voor de beterschapswensen . Gister voelde ik me echt hondsberoerd, heb vanaf 12 uur ongeveer alleen maar in bed gelegen (ok, wat uitstapjes naar de wc daargelaten)... Vanaf half 5 ging het wat beter, vriendlief kwam namelijk thuis met kick-ass ( ) zetpillen. Voel me nu nog wel slap met af en toe wat buikpijn, maar da's niet zo heel gek. Ik ben wel 1,3 kilo afgevallen, maar ook dat is niet zo gek met dit lijstje:
O: 1 cracker met appelstroop
T:-
L:-
T:-
D: paar lepels kippensoep
T: halve droge cracker
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_71972715
Wow, Cycle!! Ik dacht eerst dat je met de trein dat traject zou afleggen maar je gaat het fietsen ! Heel veel succes!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_71972805
PPP - Balen is dat, als er dingen aan je auto stuk zijn, dat kan ineens erg oplopen in de kosten
Cyclechick - Succes joh! (Ook al ben je al weg ) Wat een afstand!
Phaidra - Beterschap, probeer je nog wel een beetje te eten, ook al ben je ziek?

Mijn lijstje voor vandaag:

O: Twee bruine boterhammen met kaas en komkommer (ik heb zulke goddelijke oude kaas, die laat ik nu even niet liggen )
L: Magere kwark met bessen en aardbeien
T: Cracker met gekookt eitje
D: Rijst met bloemkool-kip-curry
T: Nectarine

En ik ben benieuwd hoe 't met Moblo & de Introductie gaat!
pi_71972973
@Razz, gister was eten echt geen optie. Alles kwam er toch wel uit, zeg maar, ook zonder dat er wat in m'n maag zat helaas. Nu is alles weer relatief tot rust gekomen en bouw ik het eten weer langzaam op. Ik ben van mening dat 1 dagje weinig tot niet eten als je echt ziek bent weinig kwaad kan, zolang je wel blijft drinken uiteraard. Nu heb ik een cracker op met een beetje boter en suiker, en dat gaat goed.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_71973057
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 09:53 schreef Phaidra het volgende:
@Razz, gister was eten echt geen optie. Alles kwam er toch wel uit, zeg maar, ook zonder dat er wat in m'n maag zat helaas. Nu is alles weer relatief tot rust gekomen en bouw ik het eten weer langzaam op. Ik ben van mening dat 1 dagje weinig tot niet eten als je echt ziek bent weinig kwaad kan, zolang je wel blijft drinken uiteraard. Nu heb ik een cracker op met een beetje boter en suiker, en dat gaat goed.
Ooooh ja dan heb je gelijk dat je niets eet natuurlijk ik ken dat helemaal niet, hoe ziek ik ook ben, ik heb altijd wel zin in eten
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 10:05:42 #182
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_71973204
Cycle! respect!
Ben zonet ook in Groningen geweest bij de Herr Doctor... Ben goedgekeurd
En nu ga ik het dorp in op een kick-ass zonnebril te kopen
Paidra, rustig aan!

Lijst:
O: 2 boterhammen mager beleg, beschuit appelstroop, gekookt ei
T: appel
L: Meergranenpistolet met kalkoenfilet
T: sinaaasappel
T: nectarine
t: blokje choco
DL gekookte sperziebonen, gegrilde tonijnsteak en wat wort/dop
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_71973422
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 10:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Cycle! respect!
Ben zonet ook in Groningen geweest bij de Herr Doctor... Ben goedgekeurd
En nu ga ik het dorp in op een kick-ass zonnebril te kopen

Fijn dat het goed is met je oog, U.! Mag het kapje er nu ook af? En zie je nu ook al beter?
pi_71973604
Uniek, jij stoere!! Fijn dat je bent goedgekeurd, ik ben erg benieuwd of je zicht direct weer helemaal goed is. Heb je nog pijn eigenlijk?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_71973690
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 09:45 schreef Razztwizzle het volgende:
En ik ben benieuwd hoe 't met Moblo & de Introductie gaat!
Wat lief!

het is afgrijselijjk

tenminste.. onze commissie heeft werkelijk waar niets (goed) geregeld en ik met mijn verantwoordelijkheidsgevoel loop daar dan weer achteraan terwijl ik eigenlijk van plan was wat mee te hobbelen en af en toe bij Engels te kijken

Nu heb ik gisteren al voor 37 man het uit eten geregeld, probeer ik de voorzitter van de commissie ervan te weerhouden dat hij ZIJN eerste keus voor het introductieweekend kiest in plaats van de keus van de kindjes en ga zo maar door

Gisteren een dagje/avondje drankloos gedaan en vanavond weer, want mag morgen naar de tandarts om mijn prothese weer erin te zetten enzo..

En lijntechnisch klote natuurlijk, van weer 69,5 vorige week naar 71 maargoed.. pizza, broodjes, alles dat geregeld word kan ik dus dan weer niet áfslaan en met boterhammen gaan slepen is ook geen doen, yoghurt ook niet, etc. Ik verheug me op 1 september, als ik weer kan gaan sporten

maar verder is 't wel leuk
Ja doei.
pi_71973830
Poehee je zal vast blij zijn als 't allemaal achter de rug is!

Hier, om je op te vrolijken:

pi_71973888
dank je

Gelukkig vanavond BBQ en daar is Mr.MoBlo ook bij en dan kan ik even lekker kleffen

en en en naar de kapper zodadelijk, een echte pony laten knippen
Ja doei.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 11:04:00 #188
331 Merel
Be here now.
pi_71974408
Volhouden Moblo, de introkindjes zullen je dankbaar zijn

Ik heb net taart gegeten want collega's doen zo moeilijk als je niet mee-eet
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_71974469
ik doe mijn best
maar ben lekker vroeg naar huis gegaan gisteren en kan er nu weer tegenaan. Ze zitten nu te luisteren naar de oude onderwijsdirecteur en gaan straks beginnen aan een speurtocht door het faculteitsgebouw. Dan gaan wij de borrel en bbq opzetten en daarna gaan ze film kijken (volgens mij niet zo 'n goede ) in een collegezaal en daarna groot feest (Vijf Verenigingen Feest) in de stad

Beter vinden ze het leuk allemaal
Ja doei.
pi_71974522
Wow Cycle, respect...
Uniekhoorn: fijn dat alles goed is. Kun je er nu al mee kijken?
Moblo: balen zeg. Kun je wel nog af en toe bij Engels kijken of schiet dat er nu ook bij in?
Are you pondering what I'm pondering?
pi_71974587
ik ga iig naar de officiele delen van Engels toe

en gisteren dus gehoord dat de eerste tentamenperiode tijdens mijn reisje naar Rome met mijn ouders is dus mis al zeker 4 tentamenkansen
Ja doei.
pi_71974741
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 11:11 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga iig naar de officiele delen van Engels toe

en gisteren dus gehoord dat de eerste tentamenperiode tijdens mijn reisje naar Rome met mijn ouders is dus mis al zeker 4 tentamenkansen
Zijn die 4 tentamens dan zo kort op elkaar? En wanneer is de volgende kans?
Ga je trouwens wel alle vakken volgen, of doe je minder vanwege je bestuurstaken?
Are you pondering what I'm pondering?
pi_71974778
Oi, Moblo, dat is balen! Zowel van de niet-bepaald-soepel-lopende introductie als van je tentamens/vakantie naar rome! Kan er aan dat laatste niets gedaan worden? Een weekje omzetten misschien? Of is alles al helemaal geboekt?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_71974789
zijn 16 contacturen dus ik ga wel alle vakken volgen.. en de vakken van de eerste periode worden dus in 1 week getentamineerd, 26 - 30 oktober.. de herkansingen hiervan zijn in januari.. puike start als je er net echt zin in hebt en van plan bent alles in één keer met goede cijfers te gaan halen

Phaidra: alles is al geboekt en het is voor mams haar 50ste verjaardag.. dus tsja..

we komen wel do-dag terug, dus ga dan wel direct door naar Nijmegen en dan de zaterdag als ze écht jarig is weer terug, als ik die vrijdag nog een tentamen heb...
Ja doei.
pi_71974903
Heb je je rooster al? Tentamens worden vaak gepland in dezelfde uren als de vakken worden gegeven, zodat iedereen die het vak kon volgen ook het tentamen kan maken. Dan zou je misschien een inschatting kunnen maken wanneer de tentamens zijn.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_71974984
nope, rooster pas volgende week... we wachten wel even af en ik ga wel zielig doen bij de docenten en hopen dat ik toch (ondanks dat de studieadviseur zei dat 't niet kon ) op een ander moment, desnoods eerder, dat tentamen kan maken...

Nu ga ik lekker naar de kapper en dan weer naar mijn mentorkindjes

fijne dag allen! Bedankt voor het even luisteren en meedenken, had ik wel heel eventjes nodig na anderhalve klote-dag het voelt alsof de intro al hele daaaagen bezig is
Ja doei.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 11:33:42 #197
24188 Belana
kloon van belana
pi_71975121
mo, dat klinkt niet relaxed hoop dat je er evengoed een beetje van kunt genieten

Merel, spinnen was heavy! had ik al voorspeld en we gingen ook nog eens veel snelle klims doen maar het was wel lekker!

leuke spinning muziek: I will follow van U2 voor snelle klim en walk like an egyptian (voor cycle)

lijstje voor vandaag

O: 1 volkoren boterham met smeerworst, 2 mokken bambu
S: 3 kwartier spinning, veel water
T: croissantje
T: kleine rozijnenbol, water
L: courgette soep, bak rauwkost
T: kleine rozijnenbol, water, bambu
D: ik ga iets in elkaar flanzen met kipdrumsticks, tomatensaus, kouseband, cous cous
T: amandelen
T: bambu, water

[ Bericht 24% gewijzigd door Belana op 18-08-2009 11:47:16 ]
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 11:42:40 #198
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71975355
Goedemorgen .

Ik was vanochtend misselijk van de toastjes met brie .
Niet meer actief op Fok!
pi_71975412
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 20:38 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee hoor, fruit natuurlijk! .
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 11:42 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen .

Ik was vanochtend misselijk van de toastjes met brie .
! Liegbeest .

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 18-08-2009 11:45:32 ]
pi_71975425
God straft onmiddellijk ik had me wel ingelezen over jouw brie-zonde
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')