Ooooh ja dan heb je gelijk dat je niets eet natuurlijkquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:53 schreef Phaidra het volgende:
@Razz, gister was eten echt geen optie. Alles kwam er toch wel uit, zeg maar, ook zonder dat er wat in m'n maag zat helaas. Nu is alles weer relatief tot rust gekomen en bouw ik het eten weer langzaam op. Ik ben van mening dat 1 dagje weinig tot niet eten als je echt ziek bent weinig kwaad kan, zolang je wel blijft drinken uiteraard. Nu heb ik een cracker op met een beetje boter en suiker, en dat gaat goed.
Fijn dat het goed is met je oog, U.! Mag het kapje er nu ook af? En zie je nu ook al beter?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Cycle! respect!
Ben zonet ook in Groningen geweest bij de Herr Doctor... Ben goedgekeurd
En nu ga ik het dorp in op een kick-ass zonnebril te kopen
Wat lief!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:45 schreef Razztwizzle het volgende:
En ik ben benieuwd hoe 't met Moblo & de Introductie gaat!
Zijn die 4 tentamens dan zo kort op elkaar?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:11 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga iig naar de officiele delen van Engels toe![]()
en gisteren dus gehoord dat de eerste tentamenperiode tijdens mijn reisje naar Rome met mijn ouders isdus mis al zeker 4 tentamenkansen
quote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:42 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen.
Ik was vanochtend misselijk van de toastjes met brie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |