quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:19 schreef Crientj het volgende:
[..]
Nou ja.. Het is geen standaard dag nee; maar ik heb vandaag wel van 08:00 / 17:00 gewerkt.
Kortom, dan sta ik vroeg op. Ik krijg s'ochtends echt met heel veel moeite een halve boterham naar binnen; dus soms sla ik het ontbijt over.
Vervolgens heb ik daar in totaal een uur pauze, halfuur voor de lunch, 2x een kwartier tussendoor.
Dat is saai; zeker als je dan in je eentje in een kantine zit. Met gevolg dat ik wat wil/ga eten uit verveling. (Slecht, slecht ik weet het).
Naja, het is beter dan wat ik voorheen deed, dat was een halve boterham 's ochtends en vervolgens alleen nog avondeten. Maar als er tips zijn om dit beter te krijgen hoor ik ze graag.wil je dat soort dingen asljeblieft niet over jezelf zeggen! echt, je gaat het geloven en je komt er moeilijk weer vanaf. je bent niet waardeloos!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit; Maar hierdoor weet ik wel ongeveer waarom ik nu op -4,5 sta. Waardeloze ik.![]()
en je moet júist wel eten in die pauzes die je hebt. maar dan wel goeie zinvolle dingen...je eet nu te weinig overdag en te suikerrijk en daardoor ws. te vaak ongezonde tussendoortjes of te veel s avonds/avondeten/avondsnacks...
standaard dingen om te onthouden:
-probeer ecthdrie maaltijden drie tussendoortjes te eten dus: O/T/L/T/D/T
-liga's en sultana's en zulks zijn crap, want niks nuttigs en veel suiker. kun je beter niet doen.
-eet voldoende op de dag! in jouw geval (als je geen low carb doet ofzo) zou ik zeker 4 boterhammen eten (dus eentje s ochtends, eentje in je eerste pauze en twee in de lunch bijvoorbeeld)
-met nuttig beleg, dus geen suikerzooi zoals chocopasta, maar boijvoorbeeld jam met minder suiker als je van zoet houdt (geen light met zoetstof, maar gewone jam met minderr suiker, CF weet wel welke)
-gezonde eiwitten en vetten uit 20+ of 30+ kaas evt. opgeleukt met sambal of komkommer of sla of tomaat. pindakaas is gezond! kipfilet is mager en vult goed, een gekookt eitje, of een stukje omelet ofzo
-eetniet te veel fruit. 1 á 2 stuks per dag is voldoende
-zuivel (mager) evt. met 1 van je twee stuks fruit erin, of s ochtends met wat muesli (niet met cruesli, dat is suikerige rommel)
- je kunt ook lunchen met een bak gemengde sla en rauwkost en kipfilet of tonijn ofzo: groentes en eiwitjes!
-ongezouten onebrande noten tussendoor. zijn wel calorierijk maar ook gezond en vullen goed. neit teveel dus maar met mate een goeie kick voor je middag dip.
-witte crackers en rijstwafels zijn niet gezond, zit niks in, en heb je niks aan. beter een volkoren boterham met beleg, of een handje nootjes, of een rauwkostsalade ofzo eten.
vergeet ik nog dingen slankies?Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:52 schreef Merel het volgende:
Ik wil zo gaan rennen maar het is introductieweek voor de studenten in Delft en ik moet een route zien te verzinnen dat ik er niet te veel tegenkomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:59 schreef Merel het volgende:
Ik zei nog "Als je zo terugloopt naar je groepje moet je niet zeggen wie ik ben hoor, anders lachen ze je de hele verdere week uit"![]()
Wie weet zijn er ook oud-leerlingen die over jou dromenquote:En Vik, jij droomt over je oud-lerares, dat is nog veel erger!
Dus, als ik het slim zou aanpakken voor school kan ik beter nog een extra boterham drbij doen ipv sultana of liga? Well, dat is wel het proberen waard.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:36 schreef kwakveense het volgende:
[..]
wil je dat soort dingen asljeblieft niet over jezelf zeggen! echt, je gaat het geloven en je komt er moeilijk weer vanaf. je bent niet waardeloos!!
en je moet júist wel eten in die pauzes die je hebt. maar dan wel goeie zinvolle dingen...je eet nu te weinig overdag en te suikerrijk en daardoor ws. te vaak ongezonde tussendoortjes of te veel s avonds/avondeten/avondsnacks...
standaard dingen om te onthouden:
-probeer ecthdrie maaltijden drie tussendoortjes te eten dus: O/T/L/T/D/T
-liga's en sultana's en zulks zijn crap, want niks nuttigs en veel suiker. kun je beter niet doen.
-eet voldoende op de dag! in jouw geval (als je geen low carb doet ofzo) zou ik zeker 4 boterhammen eten (dus eentje s ochtends, eentje in je eerste pauze en twee in de lunch bijvoorbeeld)
-met nuttig beleg, dus geen suikerzooi zoals chocopasta, maar boijvoorbeeld jam met minder suiker als je van zoet houdt (geen light met zoetstof, maar gewone jam met minderr suiker, CF weet wel welke)
-gezonde eiwitten en vetten uit 20+ of 30+ kaas evt. opgeleukt met sambal of komkommer of sla of tomaat. pindakaas is gezond! kipfilet is mager en vult goed, een gekookt eitje, of een stukje omelet ofzo
-eetniet te veel fruit. 1 á 2 stuks per dag is voldoende
-zuivel (mager) evt. met 1 van je twee stuks fruit erin, of s ochtends met wat muesli (niet met cruesli, dat is suikerige rommel)
- je kunt ook lunchen met een bak gemengde sla en rauwkost en kipfilet of tonijn ofzo: groentes en eiwitjes!
-ongezouten onebrande noten tussendoor. zijn wel calorierijk maar ook gezond en vullen goed. neit teveel dus maar met mate een goeie kick voor je middag dip.
-witte crackers en rijstwafels zijn niet gezond, zit niks in, en heb je niks aan. beter een volkoren boterham met beleg, of een handje nootjes, of een rauwkostsalade ofzo eten.
vergeet ik nog dingen slankies?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stormy waters...
sailin'
Da's idd een tip dip, Co, er stond dip.... in de categorie: Hoe-vreet-ik-me-het-snelst-een vetprop-in-de-aorta.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:06 schreef ColdFeet het volgende:
Chico, de kaartjes uit de automaat zijn prima. Via HiSpeed pakt 'ie in het algemeen enkel de Thalys/ICE-ritten. Die veel duurder zijn. Gewoon met de internationale intercity is best goedkoop, zeker als je onder de 26 bent (dan krijg je 40% korting).
Evilste dip ooit bij chips: uitgebakken, verkruimelde pancetta met een lepel mayo. Heerlijk
Ja ik snap hem nuquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:06 schreef ColdFeet het volgende:
Chico, de kaartjes uit de automaat zijn prima. Via HiSpeed pakt 'ie in het algemeen enkel de Thalys/ICE-ritten. Die veel duurder zijn. Gewoon met de internationale intercity is best goedkoop, zeker als je onder de 26 bent (dan krijg je 40% korting).
Evilste dip ooit bij chips: uitgebakken, verkruimelde pancetta met een lepel mayo. Heerlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |