Daar ben ik 't wel mee eens - kan je niet wat meer vleeswaren, groente en fruit, noten/eieren, zuivel en zulks echt eten in je dagelijkse eten inbouwen?quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:11 schreef kwakveense het volgende:
[..]
das wel erg weinig en zinloos eten overdag:
chocopasta=suiker
rijstwafels=loze koolhydraten (snelle carbs en weinig vezels)
sultana=suiker
en dan ook geen ontbijt...
en dan vanavond chips eten...mét nog meer suiker in de vorm van fruit...
is dit een standaard dag? (ik lees normaal nooit zo goed mensen hun lisjtjes, sorry)
Ik vind dat programma ook leuk!quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:16 schreef Viking84 het volgende:
Lijstje:
O: yoghurt met frambozen
T: nada
L: twee boterhammen met pindakaas
T: half bakje sorbetijs framboos van de AH
D: gemarineerde kip van de grill met groene paprika en ui (vooral ui van de grill is zó fucking lekker)
T: rest van bakje sorbetijs
T: halve meloen
Er is altijd zo'n leuk programma op SBS 6 rond etenstijd: over Britten die op zoek zijn naar een woning. Lijkt mij ook zo leuk, een huis zoeken dat voldoet aan de eisen van de mensen
(al begrijp ik uit het programma dat het vaak ook duidelijk vermoeiend kan zijn
).
Heb je het gisteren ook gezien? Toen was er echt een práchtig huis met zelfs een lift naar het strandquote:Op maandag 17 augustus 2009 18:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vind dat programma ook leuk!.
Met Phil en Kirsti bedoel je?quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:16 schreef Viking84 het volgende:
Er is altijd zo'n leuk programma op SBS 6 rond etenstijd: over Britten die op zoek zijn naar een woning. Lijkt mij ook zo leuk, een huis zoeken dat voldoet aan de eisen van de mensen
(al begrijp ik uit het programma dat het vaak ook duidelijk vermoeiend kan zijn
).
Die jaquote:Op maandag 17 augustus 2009 18:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Met Philip en Kirsti bedoel je?
Dat vind ik ook zo'n tof programma! En soms onbegrijpelijk hoe mensen voor een huis kunnen kiezen terwijl een ander huis overduidelijk veel meer geschikt en mooier én goedkoper is!
Dank jequote:Op maandag 17 augustus 2009 18:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die ja.
Gezellig dat je er weer bent trouwens
quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank je
Het is nog lang niet op volle kracht hoor ivm de Asielactie die heel veel tijd vergt (maar al meer dan 7000 euro!) en we zijn nu de boodschappen aan het bekijken wat we gaan kopen voor een deel van het geld
OT: ik heb zowaar gekeken naar een sportschool in Bleiswijk en jawel, die is er!
Body Blitzz ofzoietsDenk dat ik eerst een tien knippen kaartje koop voor 90 euro en dan eens van alles wat ga doen en kijken wat ik het leukst vind. Zou het dan toch echt gaan gebeuren?
quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
[/b]
Je kan ook uitzoeken waar Joost Luiten woont en vragen of hij je mee de 18holes opsleurtheb je meteen een workout van een uur of 5, 6!
Goeie lokker he! Co trapte er ook al bijna inquote:Op maandag 17 augustus 2009 18:37 schreef kwakveense het volgende:
hej muis! verdorie, t ging hier laatst steeds over trouwen en nou heb ik helemaal gemist dat jij ook gaat
oh...het is een asielactie lokkertje! dus t is niewaarnie?
Je mag wel een keer met mij mee, dan doen we op baan waar ik speel de 3par-baan! Daar doe je maar een uurtje of 2 over. Plus, mijn golfleraar is sehr cute!quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:37 schreef Greys het volgende:
[..]Jij met je Joost Luiten - Bleiswijk obsessie!
![]()
Ik geloof niet dat ik zon golfster ben of dat hij op mij zit te wachten![]()
Nou ik slaap dus echt ruk, mijn linker gehoorgang is ontstoken (ben je doof, raken die dingen ontstoken echt wtfquote:Op maandag 17 augustus 2009 18:38 schreef kwakveense het volgende:
ik denk trouwens dat het er aan ligt hoe lang je actief blijft: als je ook tot 3 uur s nachts druk bezig bent moet je wel evenveel eten. anders zou ik gewoon om de twee uur netjes eten tot een uur of tien, en dan is t neit zo erg als je wat lager zit.
hoe gaat t met je trouwens? en hoe was chicago?
oh wat balen! heeft het niet stiekem met elkaar te maken? ik kreeg ook bijholte ontsteking door een rommelende verstandskies...quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou ik slaap dus echt ruk, mijn linker gehoorgang is ontstoken (ben je doof, raken die dingen ontstoken echt wtf) en mijn linker verstandskies is aan het doorkomen. Prettige combi. Verder gaat het zijn gangetje
heb nog een paar weken vakantie en dat komt goed uit want ik heb veel rust nodig. Chicago was super
was heel erg gezellig met mijn moeder. Hoest met jou verder?
Ik heb geen ideequote:Op maandag 17 augustus 2009 18:49 schreef kwakveense het volgende:
[..]
oh wat balen! heeft het niet stiekem met elkaar te maken? ik kreeg ook bijholte ontsteking door een rommelende verstandskies...
met mij gaat het wisselend, en vandaag ben ik heel blij. ik ben wel veel aangekomen (echt 14 kilo ongeveer) dus ik kan weer van voren af aan beginnen. maar ik voel me nu goed, en er wordt gewerkt aan structureel beter voelen en beter met eten omgaan (ik krijg hulp)
en verder heb ik een nieuw blouseje en twee nieuwe zonnebrillen! (uploadt foto's...duurt ff)
Dank!!quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:16 schreef Greys het volgende:
Aventura gefeliciteerd met de verkoop! Wat zal je opgelucht zijn, pak van je hart!
Kwak, het blousje staat je echt enig!
lang verhaalquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:18 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dank!!
en indd leuk bloesje. Ben wel benieuwd (ik heb hier een hele tijd niet gepost/-lurkt) hoe je toch weer zo bent aangekomen, Kwak. In hoeveel tijd is het gebeurd? Volgens mij was je best goed bezig, zo'n half jaar geleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:36 schreef kwakveense het volgende:
[..]
lang verhaalKlinkt heftig allemaal zeg. Goed dat je het herkent en de weg naar hulp en je weer goed voelen weer weet te vinden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is niet lief van je moederquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:01 schreef Daph_ het volgende:
Ik vind chagrijnige moeders stom. Chagrijnige moeders die het op jou afreageren op je verjaardag zijn echt om te huilen
Nog drie kwartier! Je kunt nog naar de supermercado! Om brie fruit te halen!quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:14 schreef Viking84 het volgende:
Meh, reclame over brie op tv en nu heb ik très veel zin in toastjes met brie.
De supermarkt hier is al een kwartier dichtquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nog drie kwartier! Je kunt nog naar de supermercado! Om brie fruit te halen!
Nou ja.. Het is geen standaard dag nee; maar ik heb vandaag wel van 08:00 / 17:00 gewerkt.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:11 schreef kwakveense het volgende:
[..]
das wel erg weinig en zinloos eten overdag:
chocopasta=suiker
rijstwafels=loze koolhydraten (snelle carbs en weinig vezels)
sultana=suiker
en dan ook geen ontbijt...
en dan vanavond chips eten...mét nog meer suiker in de vorm van fruit...
is dit een standaard dag? (ik lees normaal nooit zo goed mensen hun lisjtjes, sorry)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit; Maar hierdoor weet ik wel ongeveer waarom ik nu op -4,5 sta. Waardeloze ik.![]()
Toch die brie?quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:18 schreef Viking84 het volgende:
Ik ren idd nog even naar de supermarkt voor Memories Tour d'Amour begint.
Dit is wat ik eigenlijk altijd al eet, ik pas alleen de porties aan. Zoals ik al eerder zei vind ik avondeten het lekkerst en eet ik regelmatig zo veel dat ik de volgende ochtend nog vol zit.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:21 schreef ColdFeet het volgende:
Och Daph, wat rot! Niet leuk van d'r, zo op je verjaardag
SDB, keurig lijstje hoor. Hoeveel verschilt jouw lijn-eetpatroon nou van je normale? Is dit een reeel eetpatroon voor je, voor een gewone doordeweekse dag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |