SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you pondering what I'm pondering?
niet te veel sla gaan eten ipv brood he? t was meer bedoeld als afwisseling. en dan moet je wel echt een GROTE bak eten. zo'n zakje voorgesneden sla van de supermarkt helemaal of half, met lekker nog wat rauwe groentes erdoor, beetje tonijn of kip, evenmtueel een klein beetje yoghurtdressing ofzo...quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:05 schreef Crientj het volgende:
[..]
Dus, als ik het slim zou aanpakken voor school kan ik beter nog een extra boterham drbij doen ipv sultana of liga? Well, dat is wel het proberen waard.
Bak sla, hmm. Jammer dat het niet zo lang houdbaar is. Dan zou ik 2/3 dagen van een beetje sla, met wat komkommer, kaas en ham kunnen eten ofzo.
Pindakaas is lekker, jam vind ik iets minder maar tochIk ga het onthouden; dankjewel.
Mooi.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Kan best al heel goed zien met het oog, het is alleen nog een beetje wazig maar dat is logisch, pijn doet het niet echt, wel gevoelig en zonlicht verdraag ik ook nog niet echt.
Maar met mijn nieuwe Ray-Ban zonnebril gaat het al een stuk beter
Thanks kwak! Ik heb gister ook maar 1x gezegd dat ik me niet zo lekker voelde en daarna werd ik zo beroerd dat het idee van internetten niet eens meer in me óp kwam! Niet zo gek hoor, dat je eroverheen gelezen hebt. Het zit me niet mee met verhuizen/verbouwen. Eerst een polsblessure en nu ziek. En dan te bedenken dat ik echt iets van 1,5 of 2 jaar niet ziek geweest benquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:23 schreef kwakveense het volgende:
good morning! afternoonbeterschap phaidra! had gisteren even gemist dat je ziek was!
en ik ben blij dat t goed gaat met je oog uniek!
cycle, naar gron ingen fietsen! in 1 dag. whoa! tsuperknap!
wee vrienden van me zijn deze zomer 2300 km naar Rome gefietst, in een week of euhh 3 (15 juli vertroekken, 9 augustus op t sint pieterplein, met tussendoor twee keer een stop van een paar dagen (bij een vriendin in zuid duitsland en bij de ouders van de één aan het gardameer)) echt heel stoer... ik krijg er ook sportieve neigingen van....
M'n ogen!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:57 schreef Laureline het volgende:
Lijstje gisteren:
O: aardbeien kwark, grapefruitsap
T: 2 cappuccino, eitje
T: meloen met rauwe ham
L: salade met avocado
T: 2 crackers filet americain, wodka-tomatensap
D: courgettesoep, nog een wodka-tomatensap, halve hamburger
T: cappuccino met slagroom
T: 2 vlammetjes, 2 bitterballen, 1 Amsterdam Navigator, 2 stukken pure chocola met noten, halve zak fritessticks paprika, mini-papadums, autodropjes, schoolkrijt, tikkels, soort chocoladesticks met vanillefudge in het midden, 2 boterhammen pindakaas
Zo. Vandaag maar 3 kwartier door het bos gerend, boete doen. Ik was 2 kilo zwaarder vanochtend
Ja, als je die weglaat heb je mijn normale lijstjes van tegenwoordig. Maar dat is het vreetbuidieet, je moet gewoon iedere weekquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
M'n ogen!. Jeetje, wat een lijst. Die laatste T met name
.
Da's waar. Mijn avond-T gisteren was 2 kaassoufflé en 4 frikandellen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:02 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, als je die weglaat heb je mijn normale lijstjes van tegenwoordig. Maar dat is het vreetbuidieet, je moet gewoon iedere week
ik vind fietsen heerlijk, als t mooi helder weer is en niet te hard waait. ik fiets vaak van t station naar mn ouders (dan neem ik mn fiets mee) dat is maar 10 km/half uurtje fietsen...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:00 schreef Phaidra het volgende:
Toen ik laatst een uur gefiets had, vond ik dat stiekem erg leuk! Je ziet eens wat meer van de omgeving dan met wandelen/rennen en we hebben zo'n goed aangegeven fietsnetwerk! Heel handig voor mensen zonder richtingsgevoel (ik dus). Als ik over een tijdje een betere fiets heb, wil ik het zeker vaker gaan doen.
Sterker nog: op de laatste T na is het een puike lijstquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
M'n ogen!. Jeetje, wat een lijst. Die laatste T met name
.
Ja, het valt me steeds zwaarder op de maag. Binnenkort zal ik de vreetbuien ook wel eens vaarwel gaan zeggen, dan word ik net een echt groot mens. Maar het werkt zo goed. En het is zo lekkerquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Sterker nog: op de laatste T na is het een puike lijstVeel eten is écht goed, zeker als je zo keurig gezond eet.
Krijg je geen buikpijn van de laatste T, Lau?
Je gaat er tenminste goed mee om...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:10 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, het valt me steeds zwaarder op de maag. Binnenkort zal ik de vreetbuien ook wel eens vaarwel gaan zeggen, dan word ik net een echt groot mens. Maar het werkt zo goed. En het is zo lekker![]()
Vroeger behielp ik me trouwens niet zo mieterig met halve zakken chips, koekjes en chocoladeverpakkingen hoor. Dan at ik gewoon alles op, geen probleemDus er zit vooruitgang in.
Mijn versnellingen hebben het nooit goed gedaan! Vanaf het moment dat ik de fiets kocht doen ze raar met opschakelen. Wel eens mee naar de fietsenmaker gegaan, maar daarna was het al snel weer mis. Nu fiets ik standaard voor het oog in de 4e versnelling, maar dan zit 'ie eigenlijk al in de 5e (van 6). Die pakt 'ie wel goed op een of andere manier. En dat fiets lekker, ik hou ook wel van veel weerstand. Maar kunnen wisselen op langere stukken lijkt me toch best prettigquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:05 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik vind fietsen heerlijk, als t mooi helder weer is en niet te hard waait. ik fiets vaak van t station naar mn ouders (dan neem ik mn fiets mee) dat is maar 10 km/half uurtje fietsen...
ik moet echt weer eens wat vaker gewoon een stukje gaan fietsen. vorig jaar met kapotte remmen en nog 1 werkende versnelling (de derde) door de duinen gefietst met harde tegenwind...dat was niet zo'n goed plan... en nu heb ik alleen een tweede versnelling (ze zijn weer kapot) en dat fietst niet lekker voor grotere stukken (ik ben een groot verzet fietser)... boeh! dus ik stel het steeds uit want geen zin om mn fiets te laten maken
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:57 schreef Laureline het volgende:
T: cappuccino met slagroom
T: 2 vlammetjes, 2 bitterballen, 1 Amsterdam Navigator, 2 stukken pure chocola met noten, halve zak fritessticks paprika, mini-papadums, autodropjes, schoolkrijt, tikkels, soort chocoladesticks met vanillefudge in het midden, 2 boterhammen pindakaas
Eet jij ooit weleens gezond eigenlijk?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:03 schreef Muis006 het volgende:
Da's waar. Mijn avond-T gisteren was 2 kaassoufflé en 4 frikandellen.
Fietsen met versnellingen FTWquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:42 schreef Viking84 het volgende:
Ik houd absoluut niet van fietsen met versnellingen, die dingen gaan veel te snel kapot. Ik heb vaak maar één hand vrij tijdens het fietsen en op een fiets met versnellingen moet je toch wel beide handen aan het stuur hebben.
Dat dus.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Fietsen met versnellingen FTWGrunn is natuurlijk nog redelijk vlak, maar in wat heuvelachtiger gebied zoals hier is het wel zo prettig
en ik heb een fancy nieuwe fiets incl onderhoudsplan van mijn werk
quote:
Hé echt? Grappig!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:42 schreef BigPointyTeeth het volgende:
Oh, en ik heb een hele zware omafiets zonder versnellingen, en ik studeer denk ik in dezelfde stad als Coldfeet, want ik las iets over een stadsfestivalletje dacht ik. Rothellingen daar.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:51 schreef BigPointyTeeth het volgende:
Ik ben Vlaamse. En Razz, dat brood komt uit een piepklein bakkerijtje in België.
Meer info graag dan, over dat broodquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:51 schreef BigPointyTeeth het volgende:
Ik ben Vlaamse. En Razz, dat brood komt uit een piepklein bakkerijtje in België.
Als er een klein lek in het koelsysteem zit, kun je ook proberen of een blikje Bar's Leaks werkt. Kost iets meer dan een tientje en als je mazzel hebt, blijft het lek jaren dicht. Te koop bij elke automaterialenzaak en de meeste benzinepompen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:24 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Succes cycle! Hoeveel km is dat wel niet?
Vandaag nog een lekker thuisblijfdagje, moet wel weer veel in huis doen. Vriendje belde net, stond met autopech langs de weg... nu moet van het weekend iets vervangen worden (de koelinstallatie ofzo?), wordt weer zo'n 100,- - en we zitten al krap de komende maand, omdat ik deze maand nauwelijks gewerkt heb (heb geen vast salaris, word per uur betaald).
Oh, bedankt voor de tip! Mijn vriend heeft vanochtend de anwb gesproken, zal even vragen of dit nog een optie is (misschien heb ik het verkeerd begrepen hoor, ik ben nogal een n00b met dat soort dingen..quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Als er een klein lek in het koelsysteem zit, kun je ook proberen of een blikje Bar's Leaks werkt. Kost iets meer dan een tientje en als je mazzel hebt, blijft het lek jaren dicht. Te koop bij elke automaterialenzaak en de meeste benzinepompen.
Hoezo stom, praten over eten is leuk, en nu weet ik dat ze in Belgie dus lekker roggebrood verkopen, dus dan heb ik een excuus om ooit naar Belgie te gaan. Hah.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:26 schreef BigPointyTeeth het volgende:
Wel, ik ben nu bij mijn ouders, zo'n 100 km van waar ik studeer. En daar is dat bakkerijtje. Het is heel erg lekker brood, maar misschien is het wel nogal ver rijden![]()
Goh, ik klink nu wel een beetje stom he, met mijn brood
Nope. Ik vind het soms wel eens lekker om dan sla op brood te doen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:20 schreef kwakveense het volgende:
[..]
niet te veel sla gaan eten ipv brood he? t was meer bedoeld als afwisseling. en dan moet je wel echt een GROTE bak eten. zo'n zakje voorgesneden sla van de supermarkt helemaal of half, met lekker nog wat rauwe groentes erdoor, beetje tonijn of kip, evenmtueel een klein beetje yoghurtdressing ofzo...
jam zei ik trouwens alleen maar omdat ik het idee kreeg dat je graag zoet op brood eet, door de chocopasta, en dan is jam met minder suiker een van de minder evil opties. maar als je t niet lekker vindt gewoon lekker laten staan!
en idd. je eet overdag nu echt te weinig, en dat wreekt zich in snakckgedrag s avonds enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |