Dat wilde ik ook posten maar toen bedacht ik me dat de tuin in gaan en uitzetten misschien beter wasquote:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:05 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook posten maar toen bedacht ik me dat de tuin in gaan en uitzetten misschien beter was
Je stuurt dan Al-Qaida op dat ding af?quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:04 schreef Penisbaard het volgende:
Ik had Winnie professioneel om het leven gebracht
Jaquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:06 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Je stuurt dan Al-Qaida op dat ding af?
quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:07 schreef Dipkip het volgende:
Kan ik gaan zitten luisteren naar Winnie op leeglopende batterijen. 'Waaaaar bn je nuuuuu?'
Ja ik kan wel in de tuin komen maar ik denk niet dat ik terug kan zeg maarquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:09 schreef Armageddon het volgende:
Kan niet in de tuin komen is natuurlijk gelul. Je kan in ELKE tuin komen. Er liggen toch geen mijnen?
Er staan vast spullen in de tuin die je kan gebruiken om er weer uit te komen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:11 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja ik kan wel in de tuin komen maar ik denk niet dat ik terug kan zeg maar
Ik voel een nieuw Sai-style paint topic aankomen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:12 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Er staan vast spullen in de tuin die je kan gebruiken om er weer uit te komen.
Er staat die plantentafel maar die is gemetseld dus wat lastig te verplaatsen. Verder de Winnie de Pooh singalong piano, wat duplo en een klein plastic trapkarretje van dubieuze kwaliteit.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:12 schreef Armageddon het volgende:
Er staan vast spullen in de tuin die je kan gebruiken om er weer uit te komen.
Offer jezelf op om de hele buurt te helpen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:11 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja ik kan wel in de tuin komen maar ik denk niet dat ik terug kan zeg maar
Ik heb de radio aangezetquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:15 schreef Desunoto het volgende:
Offer jezelf op om de hele buurt te helpen.
Dit klinkt als een uitdaging.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:15 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Er staat die plantentafel maar die is gemetseld dus wat lastig te verplaatsen. Verder de Winnie de Pooh singalong piano, wat duplo en een klein plastic trapkarretje van dubieuze kwaliteit.
Het klinkt als een Monkey Island dilemma zo
quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:15 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Er staat die plantentafel maar die is gemetseld dus wat lastig te verplaatsen. Verder de Winnie de Pooh singalong piano, wat duplo en een klein plastic trapkarretje van dubieuze kwaliteit.
Het klinkt als een Monkey Island dilemma zo
Ik heb maar 1 ladder. Om in die tuin te komen moet ik 2 schuttingen over, en ik wil ook weer terugquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:30 schreef Rijpie het volgende:
Neem een ladder mee de tuin in, kan je er ook weer uit
Ga ervoor.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:32 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 ladder. Om in die tuin te komen moet ik 2 schuttingen over, en ik wil ook weer terug
quote:
quote:Ik ben een zachte vrolijke beer.
Speel je samen met mij mee?
Ik houd van tellen keer op keer.
Ik ben je knuffelbeertje.
Als ik nu zeg dat ik later geen speelgoed wat praat toesta voor mijn kinderen, wordt dat dan zoiets waar ik sowieso op terug ga komen en dan denk 'wat was ik toch naief'?quote:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:39 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Als ik nu zeg dat ik later geen speelgoed wat praat toesta voor mijn kinderen, wordt dat dan zoiets waar ik sowieso op terug ga komen en dan denk 'wat was ik toch naief'?
quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:41 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Net zoiets als 'een baby hoort geen patat te eten' dus?
Patat kan je een baby gerust geven. Kroketten gaan er ook al in.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:41 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Net zoiets als 'een baby hoort geen patat te eten' dus?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |