13 jaar en 8 maandenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:46 schreef TheFrankey het volgende:
mmm zon chip kan er toch niet zomaar uitvallen of onleesbaar worden? Hoe lang zit die chip er al in?
Okequote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:51 schreef Klonk het volgende:
ik heb het asiel een mail gestuurd met een foto en wat onmisbare herkenningspunten (zoals het befje waar wat haar mist en het missen van wat tandjes achterin de bek) maar idd ook nog om een foto gevraagd in die mail, ik wil het gewoon heel zeker weten.
Denk dat ze jou gemoedstoestand oppikken en daar zelf ook onrustig van worden. Is hier ook altijd als een van de baasjes zenuwachtig ofzo is dan breken de katten de boel af zo onrustigquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:56 schreef Klonk het volgende:
ik kon om 11 uur bellen, en damn het lijkt wel of de andere 4 katten iets aanvoelen, normaal zitten ze rond deze tijd allemaal buiten in de zon te luie flikkeren maar ze drentelen nu al de hele morgen om me heen (en ja ze hebben eten genoeg)
Ik wil wel een rondje smsen?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:12 schreef Rewimo het volgende:
Verdorie, om 11 uur ben ik onderweg, moet ik een hele tijd wachten tot ik weet of het Wabbes is...
* Rewimo verder duimt
Ze bouwen de spanning wel op daarquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:53 schreef Klonk het volgende:
hij mailt me een foto, binnen nu een een half uur...
Gelukkig ben ik nog jong en heb ik een sterk hart. Wat een spanning zeg.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:53 schreef Klonk het volgende:
tja, het zijn ook maar mensen daar en ze hebben het druk zat in de zomermaanden met klootzakken die hun huisdier dumpenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze bouwen de spanning wel op daar
Maar toch.....Je wil het antwoord nu en niet strakjes. Ik duim ook voor je.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
tja, het zijn ook maar mensen daar en ze hebben het druk zat in de zomermaanden met klootzakken die hun huisdier dumpen
Maar zei hij er nog iets over? Kaal plekje moet toch een enorm aanknopingspunt zijn?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:53 schreef Klonk het volgende:
Zekerheid boven alles.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar zei hij er nog iets over? Kaal plekje moet toch een enorm aanknopingspunt zijn?
Waarom doen ze zo moeilijk?
Het is meer moeite om een foto te maken en te mailen dan om even te kijken of ze een kaal plekje heeft toch?
Ik snap er niets van.
Nee dát snap ik wel, maar een net kaalgeschoren plek van de dierenarts lijkt me toch juist uit te sluiten of het Wabbes wel of niet is? Dat lijkt me meer secuur nog dan een foto!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:01 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zekerheid boven alles.
Liever dat ze iets langzamer maar secuur werken dan snel en het is Wabbes toch niet.
Niet alle mensen die in asiels werken zijn de hele dag zonnetjes in huis.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:02 schreef Klonk het volgende:
volgens mij was ie nog steeds niet blij met me, dat ik hem gisteravond op z´n mobiel heb gebeld, hij was voor mijn gevoel nogal nors, maar goed mijn gevoelens zijn op dit moment sowieso een chaos om U tegen te zeggen
Hij moet niet miepen, maar begrijpen dat jij je doodszorgen maaktquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:02 schreef Klonk het volgende:
volgens mij was ie nog steeds niet blij met me, dat ik hem gisteravond op z´n mobiel heb gebeld, hij was voor mijn gevoel nogal nors, maar goed mijn gevoelens zijn op dit moment sowieso een chaos om U tegen te zeggen
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:08 schreef Klonk het volgende:
domper, kut, is het heel duidelijk niet....
ik heb het over de oprit gedaan, anders moet ik een spoor van zeker een kilometer lang leggen door de buurt, zuillen ze niet blij mee zijn...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:11 schreef Greys het volgende:KUT!
He wat een domper...
Dan toch maar dat spoortje van gebruikt kattengrid gaan uitleggen van huis naar waar het gebeurd is?
Ik denk dat je je bij 'een spoor' iets anders voorstelt. Het is meer een kwestie van de route lopend afleggen en dan steeds wat korreltjes op de grond laten glippen. Er hoeft geen dik spoor ofzo, dus de buurt merkt daar echt niets vanquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb het over de oprit gedaan, anders moet ik een spoor van zeker een kilometer lang leggen door de buurt, zuillen ze niet blij mee zijn...
ah, zo, toch nog even iets te lachen ik dacht dat je echt een doorlopend spoor bedoelde van kattegridquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat je je bij 'een spoor' iets anders voorstelt. Het is meer een kwestie van de route lopend afleggen en dan steeds wat korreltjes op de grond laten glippen. Er hoeft geen dik spoor ofzo, dus de buurt merkt daar echt niets van
Zoveel gebruikt kattengrid heb je niet in je kattenbak ook (hoop ikquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
ah, zo, toch nog even iets te lachen ik dacht dat je echt een doorlopend spoor bedoelde van kattegrid
5 katten, 3 kattenbakken, ik zou een heel eind komen denk ikquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Zoveel gebruikt kattengrid heb je niet in je kattenbak ook (hoop ik).
mijn huis woont in het diepe zuiden, maar meehelpen zoeken is heel lief maar echt niet nodig, ik loop en fiets als de dorpsgek zeker 10 keer per dag langs de route en het hele aansluitende gebied, gisteren 23 kilometer binnen het dorp afgelegdquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:24 schreef ElisaB het volgende:
Zal ik na het werk komen helpen zoeken? Ik trek de stekker er hier om 14:30 uit en kom met veel liefde naar... Waar woont jouw huis eigenlijk
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:17 schreef Klonk het volgende:
nou, als we dan toch met de slechtnieuws show bezig zijn, zoals jullie weten is madam maandag vermist na een bezoekje aan de dierenarts, die belde net met de uitslag van het bloed onderzoek en dat was niet best, zware leverproblemen, daardoor at ze niet meer (logisch) en zou eigenlijk accuut medicijnen moeten hebben om ook maar enige overlevingskans te moeten hebben...
door de leverproblemen at ze niet en alleen medicatie zou de misselijkheid (zoals de da het noemt weg gaan), zonder medicatie wist ze uit ervaring glijden de meeste katten heel, heel snel weg en dat was dan nog in een bekende vertrouwde omgeving...
Ja dit dus. Ik zou nog niet eens aan een nieuwe poes kunnen gaan denken als de 'vorige' nog in leven zou kunnen zijn hoorquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:23 schreef Loveless85 het volgende:
Aww![]()
Ik hoop echt dat je het beestje vind, ook al loopt t niet goed af![]()
Nooit meer 'iets' vinden lijkt me helemaal lastig
Maar even een domme vraag vast hoorquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:51 schreef Klonk het volgende:
net nog even met de da gebeld, om te vragen hoe lang wabbes het in haar toestand uit zou houden zo zonder medicatie, gewoon een nuchtere maar nare vraag, en het antwoord was duidelijk, een dag of twee, drie maximaal, als ze ergens wat te drinken kon vinden iets langer, maar geen week ofzo, die medicatie is gewoon noodzakelijk nu.
maar ja, nuchter gezien kruipen zieke poezen weg...
nee, gisteren, ik mocht gistermorgen al bellen voor de uitslag maar door alle consternatie vergeten...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar even een domme vraag vast hoor
Als Wabbes gewoon in het hokje was blijven zitten en thuis was bij je, dan had de DA toch ook vandaag/net pas met de uitslag gebeld en had ze toch ook niet eerder de medicatie gekregen?
quote:
daar dacht ik dus ook meteen aan, toeval bestaat niet! maar ik kan me voorstellen dat je hoofd er helemaal niet naar staat op het moment... succes met zoeken en alles!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:39 schreef Klonk het volgende:
Mag ik toch even iets raars vertellen, ik ben iemand die best wel geloofd in dingen die boven ons staan zullen we maar zeggen, toeval bestaat niet.
We hadden een hele dikke lieve zwarte kater kees, en kees dacht dat hij niet hoefde te wachten voor een overstekeden hyundai (klotewagens derhalve). Zijn opvolger Wolle, een niet zo dikke rooie knuffelkater bleek vlakbij de plek te hebben gewoond waar Kees is aangereden
Nu zijn we een kat kwijt en wordt er een jong beestje gevonden midden in het gebied waar het gebeurt is, niet dat ik nu al aan een nieuwe poes denk, maar sterk is het wel...
Ik word nu ook een beetje pessimistisch.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik hoop echt dat je hem nog op tijd weet te vinden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |