13 jaar en 8 maandenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:46 schreef TheFrankey het volgende:
mmm zon chip kan er toch niet zomaar uitvallen of onleesbaar worden? Hoe lang zit die chip er al in?
Okequote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:51 schreef Klonk het volgende:
ik heb het asiel een mail gestuurd met een foto en wat onmisbare herkenningspunten (zoals het befje waar wat haar mist en het missen van wat tandjes achterin de bek) maar idd ook nog om een foto gevraagd in die mail, ik wil het gewoon heel zeker weten.
Denk dat ze jou gemoedstoestand oppikken en daar zelf ook onrustig van worden. Is hier ook altijd als een van de baasjes zenuwachtig ofzo is dan breken de katten de boel af zo onrustigquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:56 schreef Klonk het volgende:
ik kon om 11 uur bellen, en damn het lijkt wel of de andere 4 katten iets aanvoelen, normaal zitten ze rond deze tijd allemaal buiten in de zon te luie flikkeren maar ze drentelen nu al de hele morgen om me heen (en ja ze hebben eten genoeg)
Ik wil wel een rondje smsen?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:12 schreef Rewimo het volgende:
Verdorie, om 11 uur ben ik onderweg, moet ik een hele tijd wachten tot ik weet of het Wabbes is...
* Rewimo verder duimt
Ze bouwen de spanning wel op daarquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:53 schreef Klonk het volgende:
hij mailt me een foto, binnen nu een een half uur...
Gelukkig ben ik nog jong en heb ik een sterk hart. Wat een spanning zeg.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:53 schreef Klonk het volgende:
tja, het zijn ook maar mensen daar en ze hebben het druk zat in de zomermaanden met klootzakken die hun huisdier dumpenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze bouwen de spanning wel op daar
Maar toch.....Je wil het antwoord nu en niet strakjes. Ik duim ook voor je.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
tja, het zijn ook maar mensen daar en ze hebben het druk zat in de zomermaanden met klootzakken die hun huisdier dumpen
Maar zei hij er nog iets over? Kaal plekje moet toch een enorm aanknopingspunt zijn?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:53 schreef Klonk het volgende:
Zekerheid boven alles.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar zei hij er nog iets over? Kaal plekje moet toch een enorm aanknopingspunt zijn?
Waarom doen ze zo moeilijk?
Het is meer moeite om een foto te maken en te mailen dan om even te kijken of ze een kaal plekje heeft toch?
Ik snap er niets van.
Nee dát snap ik wel, maar een net kaalgeschoren plek van de dierenarts lijkt me toch juist uit te sluiten of het Wabbes wel of niet is? Dat lijkt me meer secuur nog dan een foto!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:01 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zekerheid boven alles.
Liever dat ze iets langzamer maar secuur werken dan snel en het is Wabbes toch niet.
Niet alle mensen die in asiels werken zijn de hele dag zonnetjes in huis.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:02 schreef Klonk het volgende:
volgens mij was ie nog steeds niet blij met me, dat ik hem gisteravond op z´n mobiel heb gebeld, hij was voor mijn gevoel nogal nors, maar goed mijn gevoelens zijn op dit moment sowieso een chaos om U tegen te zeggen
Hij moet niet miepen, maar begrijpen dat jij je doodszorgen maaktquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:02 schreef Klonk het volgende:
volgens mij was ie nog steeds niet blij met me, dat ik hem gisteravond op z´n mobiel heb gebeld, hij was voor mijn gevoel nogal nors, maar goed mijn gevoelens zijn op dit moment sowieso een chaos om U tegen te zeggen
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:08 schreef Klonk het volgende:
domper, kut, is het heel duidelijk niet....
ik heb het over de oprit gedaan, anders moet ik een spoor van zeker een kilometer lang leggen door de buurt, zuillen ze niet blij mee zijn...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:11 schreef Greys het volgende:KUT!
He wat een domper...
Dan toch maar dat spoortje van gebruikt kattengrid gaan uitleggen van huis naar waar het gebeurd is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |