Oh maar ik trek me er niets van aan hoor, no worries. Ik probeer overigens hetzelfde, in een keer een goede foto te maken, maar zelfs met een 'in een keer goede foto' is het nog leuk om met PS te spelen. Veel mensen zijn van mening dat PS een 'opkrikprogramma' is voor mislukte foto's. Daar ben ik het volledig mee oneens. Ik zie PS als een 'mogelijkhedenprogramma' om foto's nog fraaier te maken dan ze al zijn, en hier en daar een accent mee te kunnen geven.quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:08 schreef dE_Danoontjepower het volgende:
en nog 1tje om het af te leren:
De reden waarom ik PS niet leuk vind Elizabeth is gewoon omdat ik jaloers ben op mensen die er wel mee om kunnen gaan(ik snap de helft niet van PS) daarom probeer ik voor mezelf om gewoon in 1x een goeie foto te maken! (dus verwijt het mijn boeren verstand maar en trek je er niet teveel van aan
)
Ik was je net voor.quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat je de link even moet veranderen in deze http://farm4.static.flickr.com/3242/3956570034_b18a9e9e50.jpg en die dan tussen [ [url= en ]afbeelding[/url] ] zetten.
Oh het is al verbeterd.
Ehhhhhh, het is niet de bedoeling dat je je eigen foto beoordeeld, maar de foto van degene die voor je gepost heeft.quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:23 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Ik was je net voor.Maar bedankt voor de tip.
Deze foto vind ik erg mooiquote:Op zaterdag 26 september 2009 23:20 schreef j0rrit het volgende:
Mijn creatie van vandaag:
+ Zwart/wit komt mooi uit door de eenvoud van het onderwerp
+ Zeilboot zorgt voor wat sfeer in de foto
- De schaduw links op de grond in de boog
[ afbeelding ]
+ Het licht!quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:40 schreef thedailyphoto het volgende:
- Erg donker/ onderbelicht
+ Goed stadpunt
Mijn bijdrage voor vandaag:
[ afbeelding ]
+ Kleurtjes!quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:34 schreef Arean het volgende:
[..]
Deze foto vind ik erg mooi
+Mooie Lijnen
+mooi vergezicht (leegte) achter de brug
- als ik toch iets moet noemen had ik de railing tot linksboven laten doorlopen zodat er nog meer diepte in de foto komt
Omdat het jaargetijde veranderd wil ik vast wat herfstsfeer introduceren (klik voor groot)
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:20 schreef j0rrit het volgende:
Mijn creatie van vandaag:
+ Zwart/wit komt mooi uit door de eenvoud van het onderwerp
+ Zeilboot zorgt voor wat sfeer in de foto
- De schaduw links op de grond in de boog
[ afbeelding ]
Scherpquote:Op zondag 27 september 2009 00:09 schreef k_man het volgende:
[..]
![]()
Zelfkritiek is positief, maar niet de insteek van het topic.
+ Actiemoment mooi vastgelegdquote:Op zaterdag 26 september 2009 23:55 schreef Jep. het volgende:
Een oudje al, maar ben vandaag pas gaan zitten om even alles door te bladeren en bewerken.![]()
[ afbeelding ]
Dan zou ik toch de horizon recht makenquote:Op zondag 27 september 2009 12:22 schreef j0rrit het volgende:
Nog een creatie van de serie van gisteren:
[ afbeelding ]
Commentaar over de scheve horizon gaat vast komen, maar dat vertekent doordat de dijk naar binnen loopt t.o.v. de kade. Het meisje zit rechtop.
Wnr post jij weer eens een foto.quote:Op zondag 27 september 2009 12:36 schreef Ruud het volgende:
[..]
Dan zou ik toch de horizon recht maken
Whehehe, je foto verneukt de layout op m'n mooie, nieuwe iPwnquote:Op zaterdag 26 september 2009 23:34 schreef Arean het volgende:
[..]
Deze foto vind ik erg mooi
+Mooie Lijnen
+mooi vergezicht (leegte) achter de brug
- als ik toch iets moet noemen had ik de railing tot linksboven laten doorlopen zodat er nog meer diepte in de foto komt
Omdat het jaargetijde veranderd wil ik vast wat herfstsfeer introduceren (klik voor groot)
[ afbeelding ]
Nuquote:Op zondag 27 september 2009 12:49 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Wnr post jij weer eens een foto.
+ Goed moment (uiteraardquote:Op zondag 27 september 2009 16:16 schreef Chanty het volgende:
Foto van een halo ( http://nl.wikipedia.org/wiki/Halo_(lichteffect) ) op Borneo. Foto is wel al een jaar oud maar ben vandaag pas eraan toegekomen om eens wat foto's te bewerkenDeze wilde ik toch even laten zien.
[ afbeelding ]
soz! editquote:Op maandag 28 september 2009 15:02 schreef ElizabethR het volgende:
Trap![]()
Over welke foto heb jij het nu?
Dankjewel, en dat sfeertje komt door het Orton effectquote:Op maandag 28 september 2009 14:54 schreef Omniej het volgende:
Nice, ER.
Je foto komt een beetje surrealistisch op me over, alsof ik naar artwork van een of andere game zit te kijken.Erg lekker sfeertje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |