Er gaat niks boven een papieren versie van internet.quote:
Je vergeet de vrouw om je van die ochtenderectie af te helpen (of die hem juist veroorzaakt)quote:Op maandag 17 augustus 2009 07:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Er gaat niks boven een papieren versie van internet.
In combinatie met een ochtenderectie en een bak koffie het lekkerste wat je als man kunt wensen op de vroege morgen.
Nou, dat zal em leren zegquote:Op maandag 17 augustus 2009 08:13 schreef Boca_Raton het volgende:
Als ie om z'n fooitje komt aan het eind van het jaar geef je je biljetje van vijf euro zwáár opgevouwen.
quote:
reformatorisch dagbladquote:Op maandag 17 augustus 2009 08:27 schreef CaptainCookie het volgende:
Wacht, krant die níet in tabloid-formaat is?
TS leest de Telegraaf_!
De Metro of de Spitsquote:
Want die zijn niet op tabloid formaat?quote:
Ik faalquote:Op maandag 17 augustus 2009 08:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Want die zijn niet op tabloid formaat?
Ze hebben me mijn ochtend en middagshow ontnomenquote:Op maandag 17 augustus 2009 08:41 schreef jitzzzze het volgende:
Zeg D_B, watskeburt?
Maar waaromquote:Op maandag 17 augustus 2009 09:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ze hebben me mijn ochtend en middagshow ontnomen![]()
Ik wens mijn opvolger dan ook veel succes
Het werd tijd. Je was toch een van de meest incapabele mods die FOK! ooit gekend heeft.quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ze hebben me mijn ochtend en middagshow ontnomen![]()
Ik wens mijn opvolger dan ook veel succes
Die frustratie, prachtig.quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Het werd tijd. Je was toch een van de meest incapabele mods die FOK! ooit gekend heeft.
Net alsof jij, de beroepsfaalhaas, het beter kanquote:Op maandag 17 augustus 2009 09:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Het werd tijd. Je was toch een van de meest incapabele mods die FOK! ooit gekend heeft.
Nee hoor geen frustratie. Slechts een feitelijke constatering. Totale willekeur in het openhouden en dichtgooien van topics. En maar genieten van je zogenaamde macht op het meest verbaggerde gedeelte van FOK!.quote:
Klinkt leuk uit jou mondquote:Op maandag 17 augustus 2009 09:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Net alsof jij, de beroepsfaalhaas, het beter kan
Waar jezelf net zo hard aan meewerkt.quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee hoor geen frustratie. Slechts een feitelijke constatering. Totale willekeur in het openhouden en dichtgooien van topics. En maar genieten van je zogenaamde macht op het meest verbaggerde gedeelte van FOK!.
Als het toegelaten wordt waarom niet. Maar het is duidelijk dat jij niet bepaald heb bijgedragen aan de kwaliteit van KLB als mod zijnde.quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waar jezelf net zo hard aan meewerkt.
Azijnzeiker. En maar klagenWerp jezelf eens op als mod, jankerd. En maar afgeven.
Poe hee, een schrijffout. Gelukkig maak jij die nooit. Laagste van het laagste wannabe yup instap BMW rijderquote:Op maandag 17 augustus 2009 09:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of uit jouw mond, faalhaasdeluxe![]()
Zelfs in een poging om mij terug te pwnen faal je
quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Poe hee, een schrijffout. Gelukkig maak jij die nooit. Laagste van het laagste wannabe yup instap BMW rijder.
Dat dus.quote:
1: Wat maakt mijn bijdrage uit, als je eigen bijdrage ook belabberd was ?quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:29 schreef fathank het volgende:
Als het toegelaten wordt waarom niet. Maar het is duidelijk dat jij niet bepaald heb bijgedragen aan de kwaliteit van KLB als mod zijnde.
En waarom zou ik mezelf als mod opwerpen? Ik heb wel wat beters te doen dan het stelletje randdebielen dat hier stelselmatig de boel verziekt in het gareel te houden.
Geen frustatie. Slechts een duidelijke mening. Alsof ik me uberhaupt gefrustreerd zou moeten voelen omdat iemand iets roept op het oh zo boze internetquote:
Gewoon zo'n klepperding in de voordeur zelf.quote:
Een duidelijke mening, gebaseerd op? Inderdaad, niets. Slap meelullen met de rest.quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Geen frustatie. Slechts een duidelijke mening. Alsof ik me uberhaupt gefrustreerd zou moeten voelen omdat iemand iets roept op het oh zo boze internet.
Ik heb het niet over je posts maar vooral over je totaal willekeurige mod-acties.quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
1: Wat maakt mijn bijdrage uit, als je eigen bijdrage ook belabberd was ?
Ach, ik open tenminste geen verzonnen topics om in de smaak te vallen bij andere users. En ja als er gebaggerd wordt doe ik vrolijk mee als ik niks beters te doen heb.quote:2: Volgens mij maak jezelf deel uit van die randdebielen, opperfaler. Heb jij KLB niet als startpagina staan ?
Of was het de Televaag van zondag? Ik kan me namelijk bij zo'n intelligent hoofd geen ander dagblad voorstellen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 07:05 schreef de_boswachter het volgende:
Wat dacht je; Ik vouw de krant 5 keer dubbel als ik hem in ee bus gooi?
Klacht: Krant op tabloid formaat moeten lezen terwijl ik geen tabloid heb. Kut vakantie VMBO hebbers die je krant kreuken en opfroemelen![]()
![]()
Als ik slap had meegeluld met de rest had ik wel "de_boswachterquote:Op maandag 17 augustus 2009 09:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een duidelijke mening, gebaseerd op? Inderdaad, niets. Slap meelullen met de rest.
Het komt op mij over dat je je behoorlijk druk maakt over wat wij zeggen; waarom zou je anders zo fel reageren?
Wie doet dat dan? Inderdaad, niemand.quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Als ik slap had meegeluld met de rest had ik wel "de_boswachter" onder al mijn posts gezet.
De Limburger is in Tabloidquote:Op maandag 17 augustus 2009 09:42 schreef Christiaan het volgende:
TS heeft natuurlijk de Limburger. Was niet zo heel moeilijk. Dat heeft iedereen in Limburg. En terecht.
Niemand zet dat inderdaad onder elke post hier, het was ook bij wijze van spreken. Je snapt best wat ik bedoel, of wil je een paint omdat je het zonder plaatjes niet snapt?quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wie doet dat dan? Inderdaad, niemand.
Vooralsnog is vind ik dat je wel slap het lullen bent. En omdat je niets beters kan verzinnen begin je maar over mijn auto. [ afbeelding ]
Misschien Failhank een betere username, zal ik vragen aan Danny is dat mag?quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Niemand zet dat inderdaad onder elke post hier, het was ook bij wijze van spreken. Je snapt best wat ik bedoel, of wil je een paint omdat je het zonder plaatjes niet snapt?
Een beetje zoals in Nederland iedereen het AD of De Telegraaf heeft?quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:42 schreef Christiaan het volgende:
TS heeft natuurlijk de Limburger. Was niet zo heel moeilijk. Dat heeft iedereen in Limburg. En terecht.
falerquote:Op maandag 17 augustus 2009 10:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Misschien Failhank een betere username, zal ik vragen aan Danny is dat mag?
quote:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Poe hee, een schrijffout. Gelukkig maak jij die nooit. Laagste van het laagste wannabe KLB-held.
Dit is geen schrijffout meer. Er staat gewoon een totaal ander woord dan er zou moeten staan.quote:
Nee, ik verwachtte dat je met één of andere onzin post zou komen. Waarna we weer vrolijk verder zouden gaan baggeren in een ander topicquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:06 schreef fathank het volgende:
Verwacht jij dat ik dat zou verwachten?.
Topics zonder potentie bagger ik graag naar de eeuwigheidquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, ik verwachtte dat je met één of andere onzin post zou komen. Waarna we weer vrolijk verder zouden gaan baggeren in een ander topic
Dat moet ik beamenquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:08 schreef fathank het volgende:
[..]
Topics zonder potentie bagger ik graag naar de eeuwigheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |