Typerendquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:41 schreef royjn het volgende:
en Piet ja ik ga ook. Was er ook bij de 5-jaars meet. Toen ging moblo iedereen uithoren haha
Ik was er al bang voorquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:27 schreef morgane het volgende:
Zoals Mikkie het zegt heb ik er juist wel zin inridders en vage dingen spreken me wel aan haha. Ik zat naar de foto's te kijken en ik zag zwaardvechters, boogschieters en vuurspuwers, lijkt me te gek
ik vrees dat ik dus toch een beetje de collectieve alternatieveling ben waar Mikkie zo een hekel aan heeft
Had ik niet gedachtquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:42 schreef LastRequest het volgende:
Maar Sziget lijkt mij ook heel leuk.. En volgens mij ben ik geen prototype alternatieveling
Laat ze maar lullen! Ridders en zwaardvechten is stoer! De Middeleeuwen dat waren de beste tijden! Alleen ridders, geestelijken en de rest deed er niet toe! Zo zou het nu weer moeten!quote:
M'n zusje is vandaag teruggekomen trouwens, die is wel geweestquote:
En waar kan ik je vinden?quote:
Ja zeg, ik ben geen ridder en ook niet religieus ingesteld, dus dan ben ik helemaal niks waard.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Laat ze maar lullen! Ridders en zwaardvechten is stoer! De Middeleeuwen dat waren de beste tijden! Alleen ridders, geestelijken en de rest deed er niet toe! Zo zou het nu weer moeten!
Ik ook van jou, honnepon!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:10 schreef morgane het volgende:
[..]
Ja zeg, ik ben geen ridder en ook niet religieus ingesteld, dus dan ben ik helemaal niks waard.rot op met je middeleeuwen.
Vetquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:06 schreef LastRequest het volgende:
M'n zusje is vandaag teruggekomen trouwens, die is wel geweest
5 verenigingen feestquote:
Nog niet gesproken! Ze is tot donderdag bij paps en mamsquote:
Molenstraat, molenplein!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:22 schreef LastRequest het volgende:
[..]
5 verenigingen feest
weet alleen niet precies waar
[..]
Nog niet gesproken! Ze is tot donderdag bij paps en mams
Ze heeft trouwens wel getweet:
Terug van Sziget, het was GEWELDIG!!! Maar damn, nog nooit zoo lekker gedoucht
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 @ 15:55 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Crematie ligt in de katholieke kerk wat gevoelig. Nog niet eens zo lang geleden was het nog zo dat wie zich liet cremeren nooit meer in de kerk mocht komen.
Ikquote:
En laat al die mannen nou net in de Donau pissenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb daar niet gedoucht, alleen maar in de Donau gezwommen en daar m'n haren gewassen. Dus te begrijpen ja. Mannen kunnen staand plassen, vrouwen hebben daar nog een probleem
.
Ik ook, maar dat mag ook wel na vannacht. Zo lekker slapenquote:
Morgen de kermis!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat mag ook wel na vannacht. Zo lekker slapen.
In Oss, je weet!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 02:08 schreef Mikkie het volgende:
Kermis?
Ik ga morgenavond niet denk ik, net als donderdag. Misschien na 't weekend nog een avondje.
Brrrr, daar wil je nog niet dood gevonden worden. Al is die kans wel grootquote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 02:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Brrrr, daar wil je nog niet dood gevonden worden. Al is die kans wel groot
Shit happensquote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:45 schreef HostiMeister het volgende:
Waar jij je haren in wast, is de plek waar een ander plast.
Ik wilde al zeggen, stelletje hooligans daarquote:Op woensdag 19 augustus 2009 02:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Brrrr, daar wil je nog niet dood gevonden worden. Al is die kans wel groot
Pics or it didnt happenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:29 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben er ook niet weg van... maarja. mn prothese is er vrijdag uit komen zetten en loop nu met een tand minder rond
Had jouw bericht niet gelezen, sorry. Ben gewoon blijquote:
Redbull of veel cola gedronken?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Goedemorgen![]()
Vannacht dus inderdaad tot 2 uur wakker gelegen
Waar werk je tegenwoordig eigenlijkquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:57 schreef morgane het volgende:
Aai!
Ik ga zo maar eens naar mn werk, sta voor het eerst een dagje alleen
Tof, workaholicquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:03 schreef morgane het volgende:
Bij 2 winkels: kledingwinkel Nice op de Lange Hezelstraat en kleding/cadeauwinkel Palm op de Daalseweg
Volgens mij doe ik nog meer intro dan jijquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:38 schreef motorbloempje het volgende:
ik vraag me af waar ik zo moe/brak van ben.. doe de halve intro maar mee, maar blijf moe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |