Erg duidelijk, is een digitale hequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:17 schreef Kally het volgende:
[..]
En die was duidelijk toch? Zie je duidelijkheid kun je wat mee
Ja maar die tussendoortjes doen het hem vaak, het is ook zo lekkerquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:19 schreef D. het volgende:
En dan te bedenken dat ik nog niet heel fanatiek aan het afvallen ben.
Ik eet wat minder (geen tussendoortjes meer) en zit op de hometrainer (maar niet iedere dag)
Dat blijkt maar weerquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar die tussendoortjes doen het hem vaak,
Klopt, maar ik vind het dan iedere keer weer een overwinnig als we iets lekkers in huis hebben en ik blijf er vanafquote:het is ook zo lekker
Ja ach ik doe de boodschappen dus ik bepaal wat er binnenkomtquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:23 schreef D. het volgende:
[..]
Dat blijkt maar weer
[..]
Klopt, maar ik vind het dan iedere keer weer een overwinnig als we iets lekkers in huis hebben en ik blijf er vanaf
Ik doe de boodschappen ook, maar ook in de winkel zie ik lekkere dingen hoorquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ach ik doe de boodschappen dus ik bepaal wat er binnenkomt
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ik doe de boodschappen ook, maar ook in de winkel zie ik lekkere dingen hoor
En dan doel ik niet eens op de kassameisjes
Als je bij de kassa hard doorloopt dan komen ze achter je aan hoorquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:29 schreef Kally het volgende:
[..]
, ja maar dan moet je hard doorlopen dat helpt
Sorry ik kijk niet naar kassameisjes, ik ben van de mannenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:29 schreef D. het volgende:
[..]
Als je bij de kassa hard doorloopt dan komen ze achter je aan hoor
Ik doelde er meer op dat je netjes moet betalen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Sorry ik kijk niet naar kassameisjes, ik ben van de mannen
Betalenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:32 schreef D. het volgende:
[..]
Ik doelde er meer op dat je netjes moet betalen.
Voor de boodschappen dus
Tuurlijk doe ik dat maar de meeste kassameisjes die ik zie zijn niet om over naar huis te schrijvenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:33 schreef D. het volgende:
Trouwens, je kijkt toch wel naar andere vrouwen? Gewoon, omdat het leuk is om te zien, of te vergelijken, haar, kleding, figuur, enz. ?
Wat raarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |